Lukass186 Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 Hej, Zerknijcie proszę może na coś zwrócicie uwagę. Być może jutro się wybiorę zobaczyć. KLIK W przebieg nie chce mi się wierzyć. Ponoć są książki serwisowe... Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Hej, > Zerknijcie proszę może na coś zwrócicie uwagę. Być może jutro się wybiorę zobaczyć. > KLIK > W przebieg nie chce mi się wierzyć. Ponoć są książki serwisowe... > Z góry dzięki Ze zdjęć nic nie wynika. Poproś o VIN. Odkodujemy wypas W Oplu można sprawdzić historię choroby jeśli auto było serwisowane w ASO. W książki serwisowe nie wierz. Miły dodatek który o niczym nie przesądza. Liczy sie bardziej stan auta wiec weź mechanika jeśli sie nie znasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 Gaz i ten silnik średnio udany duet. Śmiem twierdzić, że długo nie pojeździ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Gaz i ten silnik średnio udany duet. > Śmiem twierdzić, że długo nie pojeździ... Były wersje tego silnika do LPG. W Cruze wszystkie montowane 1,8 były przystosowane do LPG. Ta instalka to czasem nie V generacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Były wersje tego silnika do LPG. Ale nie w Astrze.. > W Cruze wszystkie montowane 1,8 były przystosowane do LPG. Chyba nie do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Gaz i ten silnik średnio udany duet. Silnik jest OK. Potrzebuje jednak świadomego użyszkodnika który dodatkowo nie ma węża w kieszeni. > Śmiem twierdzić, że długo nie pojeździ... A ja odwrotnie o ile kierownik nie będzie oszczędzał na sprawdzaniu i regulowaniu luzu zaworowego. Niestety szklanki trochę kosztują. Tu idealnie pasuje powiedzenie że jak dbasz tak masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Ze zdjęć nic nie wynika. > Poproś o VIN. Odkodujemy wypas > W Oplu można sprawdzić historię choroby jeśli auto było serwisowane w ASO. > W książki serwisowe nie wierz. Miły dodatek który o niczym nie przesądza. Liczy sie bardziej stan > auta wiec weź mechanika jeśli sie nie znasz . W0L0AHL3592011214 - już wyposażenie odkodowałem Do ASO zadzwonić czy centrali GM? Czytałem, że kiedyś podawano historię, teraz już nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi0trek Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 Cena jest nierealnie wysoka. Pol roku temu sprzedawalem podobne auto, mlodsze o 2 lata z polskiego salonu i serwisowane i b.dobrze wyposazone i bezwypadkowe. Zero zainteresowania, poszedl na ukraine za mniejszy pieniadz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > W0L0AHL3592011214 - już wyposażenie odkodowałem > Do ASO zadzwonić czy centrali GM? Czytałem, że kiedyś podawano historię, teraz już nie... Skoro jest kniga serwisowa to skrobnij maila do ASO w Niemczech . Tam nie robią problemu z takimi danymi.Mi nawet kopie faktur przysłali Tylko pisz po niemiecku bo po angielsku to tam mało kto rozumie Ewentualnie podjedź do ASO ze sprzedającym . Powinni jemu udostępnić dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Ale nie w Astrze.. > Chyba nie do końca... W Cruze wszystkie. W innych modelach Chevroleta różnie. Ale z tego co zeznają koledzy, nie ma różnych części do silników w wersji z dostosowaniem i bez dostosowania do LPG. Więc raczej koreańskie 1,8 były robione pod LPG. Co do LPG w silniku niedostosowanym do LPG, to najważniejsza jest dobra instalacja, przede wszystkim wtryskiwacze i ich kalibracja. Wtedy nie powinno dochodzić do wyklepywania gniazd zaworowych. No i luz trzeba często sprawdzać, korygować. Jeśli dochodzi do korygowania, to od razu instalka do sprawdzenia, czy trzyma odpowiedni skład mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Silnik jest OK. Potrzebuje jednak świadomego użyszkodnika który dodatkowo nie ma węża w kieszeni. > A ja odwrotnie o ile kierownik nie będzie oszczędzał na sprawdzaniu i regulowaniu luzu zaworowego. > Niestety szklanki trochę kosztują. > Tu idealnie pasuje powiedzenie że jak dbasz tak masz. Luz zaworowy to jedno, a wtryskiwacze i ich kalibracja to następna rzecz do przypilnowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Luz zaworowy to jedno, a wtryskiwacze i ich kalibracja to następna rzecz do przypilnowania. Odddzielmy silnik lubiący mniej lub bardziej LPG od instalacji gazowej którą trzeba dopieszczaś w każdym aucie. Poza tym kalibrację wtryskiwaczy to sie robiło w starych żużlach pokroju Valteków czy innych MAtrixach W "normalnych" instalacjach dobierasz końkretny model wtryskiwacza w oparciu o moc na danym cylindrze podłączasz go do wkrętki w kolektorze i po sprawie. W Landi będą to ZTCP czarne albo białe Medy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > W "normalnych" instalacjach dobierasz końkretny model wtryskiwacza w oparciu o moc na danym > cylindrze podłączasz go do wkrętki w kolektorze i po sprawie. Taaaa. I po 30 kkm masz wyklepane gniazda zaworowe od złej mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Taaaa. I po 30 kkm masz wyklepane gniazda zaworowe od złej mieszanki. A w Valtekach po 10 tyś. Byłem na kilku szkoleniach ze Staga, widziałem co mają ludzie którzy na tym biznesie zęby zjedli i zapewniam Cię że do własnych aut nie stosują jakiś wydumek z rozwiercanymi dyszami. Tak czy inaczej uważam że jeśli w tej Astrze siedzi Omegas z Medami to należy dbać o regulację zaworów i serwisować instalację LPG zgodnie z zaleceniami producenta a autko sie odwdzięczy przy dystrybutorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 Dzwoniłem do serwisu Opla i muszę skorzystać z jakiejś odpłatnej usługi aby otrzymać informację o ostatnich serwisach. Byłem oglądać samochód, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Jedynie jakieś dwie luźne wtyczki na grodzi wiszą. Nie wiadomo od czego. Tapicerka idealna, plastiki, deska super. Cena auta 21tyś zł. + opłaty. Gość liczy sobi 2600zł za wszystkie opłaty. Akcyza, recykling, homologacja butli, tłumaczenie dokumentów etc. Chyba że spiszemy umowę na niemca to zaoszczędzę 1000zł ale będę musiał załatwiać wszystkie papiery samemu. Co o tym myślicie? EDIT: Już o wtyczkach wszystko wiem, to z dodatkowego wyposażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Cena jest nierealnie wysoka. Pol roku temu sprzedawalem podobne auto, mlodsze o 2 lata z polskiego > salonu i serwisowane i b.dobrze wyposazone i bezwypadkowe. Zero zainteresowania, poszedl na > ukraine za mniejszy pieniadz. 5- letnie auto za mniej niż 20 tyś zł.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Cena jest nierealnie wysoka. chyba żartujesz Za ten rocznik, wyposażenie i jeżeli auto nie bite to powiedziałbym, że cena jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Chyba że spiszemy umowę na niemca to zaoszczędzę 1000zł ale będę musiał załatwiać wszystkie papiery > samemu. na żadnego Niemca, inaczej sprzedający znika z papierów i wtedy ewentualne roszczenia to możesz sobie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > 5- letnie auto za mniej niż 20 tyś zł.? A co w tym dziwnego? Za VW i Audi ludzie płacą jak za zboże- reszta jest w normalnych cenach Rodzice parę lat temu kupili co prawda 6-letnie Stilo, ale po sprowadzeniu rok stało w komisie za 17kzł chyba- do dziś jeździ bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > A co w tym dziwnego? Za VW i Audi ludzie płacą jak za zboże- reszta jest w normalnych cenach gwarantuję Ci, że Astra H z 2010 roku i jak kolega napisał bogato wyposażona jest warta dużo ponad 20 tys. a nie poniżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > W Cruze wszystkie. Chyba jednak nie wszystkie 1.8. Kiedyś dzwoniłem w tej sprawie do ASO podając VIN upatrzonego Cruziaka, i odpowiedzieli, że ten akurat egzemplarz nie był przystosowany. Dlatego zrezygnowałem z zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Chyba jednak nie wszystkie 1.8. Kiedyś dzwoniłem w tej sprawie do ASO podając VIN upatrzonego > Cruziaka, i odpowiedzieli, że ten akurat egzemplarz nie był przystosowany. Dlatego > zrezygnowałem z zakupu. Widać, słabo śledziłem cenniki. Musiałem przeoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > Dzwoniłem do serwisu Opla i muszę skorzystać z jakiejś odpłatnej usługi aby otrzymać informację o > ostatnich serwisach. Kontrola stanu oleju kosztuje bodajże 1 jednostkę rozliczeniową czyli ze 25 złotych. btw Napisz maila do ASO w Niemczech. To nic nie kosztuje a może pomóc. > Byłem oglądać samochód, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Jedynie jakieś dwie luźne wtyczki > na grodzi wiszą. Nie wiadomo od czego. > Tapicerka idealna, plastiki, deska super. > Cena auta 21tyś zł. + opłaty. > Gość liczy sobi 2600zł za wszystkie opłaty. Akcyza, recykling, homologacja butli, tłumaczenie > dokumentów etc. Wystawi pewnie też fakturkę wiec masz z głowy 2% PCC... > Chyba że spiszemy umowę na niemca to zaoszczędzę 1000zł ale będę musiał załatwiać wszystkie papiery > samemu. Daj spokój. Jak nie daj Boziu wyjdzie jakiś przypał to jesteś zagotowany. > Co o tym myślicie? Jak w dobrym stanie to brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 > gwarantuję Ci, że Astra H z 2010 roku i jak kolega napisał bogato wyposażona jest warta dużo ponad > 20 tys. a nie poniżej wezmę 1 szt z 2010r za 20kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > wezmę 1 szt z 2010r za 20kzł Napewno cos utargujesz i trzymam cię za słowo że kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Napewno cos utargujesz i trzymam cię za słowo że kupisz Skądinąd ciekawe na ile wiarygodne jest to źródło? Czy może to typowy Mirek? Ktoś tam może zanabył jakieś auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Napewno cos utargujesz i trzymam cię za słowo że kupisz Miało być kombi jak kolega i z bogatym wyposażeniem i z silnikiem do auta a nie do kosiarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Ktoś tam może zanabył jakieś auto? Znajomy kupił tam Astrę 4, ale auto poflotowe i wypas raczej nie największy. ZTCW nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Widać, słabo śledziłem cenniki. Musiałem przeoczyć. Różnica w cenie nowych 1.8 była niewielka, gdy Chevrolet rozpoczął wyprowadzkę z PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Różnica w cenie nowych 1.8 była niewielka, gdy Chevrolet rozpoczął wyprowadzkę z PL. Teraz paczę sobie w opis silnika i widzę że do Opli i Orlando montowane były silniki 1,8 z fabryki z Węgier. Te w Cruze pewnie z Korei. Stąd mimo, że teoretycznie te same, to nie takie same. Może właśnie Koreańczycy dawali inne części pod LPG - wiadomo, że u nich też sporo zagazowanych jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 Napisałem maila do niemieckiego Aso w którym było auto serwisowane. Otrzymałem odpowiedz: "beim letzten Werkstatt-Besuch am 30.10.2013 hatte das Fahrzeug 80.535 Kilometer gelaufen." Można uwierzyć w ten przebieg. Tylko po co komu LPG przy takim skromnym jeżdżeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Można uwierzyć w ten przebieg. > Tylko po co komu LPG przy takim skromnym jeżdżeniu? Ja mialem Punto 15lat zrobione 92kkm i zaluje ze nie zagazowany byl bo oszczedzilbym z 7kzl i moglbym kupic auto mniej dokladajac teraz mam lpg i nie chce auta bez 300km za mniej jak 58zl z szybkimi przejazdami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Tylko po co komu LPG przy takim skromnym jeżdżeniu? Teraz to już szukasz dziury w całym. Powodów może być setki. Pierwszy z brzegu powód: Może tym autem jeździł w niedzielę do kościoła sędziwy SSman a gaz mu miał przypominać czasy młodości ? Skoro auto ma pewny przebieg, to pozostaje sprawdzić czy nie jest klepane z budki strażniczej, ocenić mechanikę, obadać kwity i szykować hajs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > gwarantuję Ci, że Astra H z 2010 roku i jak kolega napisał bogato wyposażona jest warta dużo ponad > 20 tys. a nie poniżej Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Teraz paczę sobie w opis silnika i widzę że do Opli i Orlando montowane były silniki 1,8 z fabryki > z Węgier. > Te w Cruze pewnie z Korei. > Stąd mimo, że teoretycznie te same, to nie takie same. Może właśnie Koreańczycy dawali inne części > pod LPG - wiadomo, że u nich też sporo zagazowanych jeździ. Był wersje przystosowane pod lpg, lub nie... Była to opcja KL7 czyli silnik fabrycznie przystosowany do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 Auto przemierzone miernikiem, każdy z elementów w oryginalnym lakierze. Zaliczkowany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Był wersje przystosowane pod lpg, lub nie... > Była to opcja KL7 czyli silnik fabrycznie przystosowany do gazu. Takie były oficjalne dane. Ten "mój" Cruze niestety nie był KL7. Z kolei zaprzyjaźniony gazownik powiedział, że zakładał gaz w wersjach tzw. przystosowanych i nie. Podobno obie dawały sobie radę i nie miał żadnych reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.