Skocz do zawartości

Clio 2ph2


Pipper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 20.GIF

Co sądzicie o Clio 2ph2 z silnikiem 1,6 16v i automatem?

Da radę to jako taczka na dojazdy do pracy, alternatywa dla Pandy/Aigo/Picanto?

Jakie bolączki ma Clio?

Pozdrawiam serdecznie

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Co sądzicie o Clio 2ph2 z silnikiem 1,6 16v i automatem?

> Da radę to jako taczka na dojazdy do pracy, alternatywa dla Pandy/Aigo/Picanto?

> Jakie bolączki ma Clio?

> Pozdrawiam serdecznie

> Szymon

W zależności oczywiście od stanu w jakim uda się kupić ten pojazd to według mnie komfort w Clio będzie nieporównywalny jak w Pandzie a tym bardziej w Aygo bo to taczka niemiłosierna (teściowa ma od nowości i nie dał bym za to złamanego szeląga).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Co sądzicie o Clio 2ph2 z silnikiem 1,6 16v i automatem?

> Da radę to jako taczka na dojazdy do pracy, alternatywa dla Pandy/Aigo/Picanto?

> Jakie bolączki ma Clio?

> Pozdrawiam serdecznie

> Szymon

Miałem 1.4 16V, nakulałem nim prawie 200kkm - złego słowa nie powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie bolączki ma Clio?

Co do 1.6 ani automatu, to się nie wypowiem.

Na przykładzie 1.4 16V - lepsze niż się spodziewałem.

Bolączki:

1) czujnik położenia wału - ZTCC typowe dla renault - raz na rok dobrze jest go wyjąć i wyczyścić z opiłków i brudu (kwadrans roboty), bo inaczej po czasie pojawiają się nieregularne problemy z rozruchem.

2) kłopotliwy immobiliser (kapryśna elektronika w kluczyku, w 2 PH2 drogi w dorobieniu)

3) biegi chodzą topornie - typowe dla wielu renault. Ale idzie się przyzwyczaić

4) dramatycznie duży promień skrętu => mało zwrotny mimo, że to małe auto. Wkurza.

5) Bywa woda w bagażniku przy deszczu. Do ogarnięcia (uszczelnienia).

6) 1.4 16V upchnięty pod maską małego auta i skutek - sprawdzić poziom oleju jest wyzwaniem.

7) ułamują się zatrzaski mieszka zmiany biegów oraz ramki przycisków blokady składanych tylnych siedzeń.

8) Niepotrzebna "kubełkowość" siedziska przednich siedzeń. Wyciera/przeciera się materiał na rantach.

Poza tym nie mam zastrzeżeń. Nawet nie koroduje. Rocznik 2002. Wszystko działa i śmiga.

Przez rok 1 awaria - rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na cięzko wchodzące biegi w clio jest sposób- po wymianie tarczy sprzęgła, łozyska oporowego oraz

> oleju w skrzyni pedał sprzęgła i wybierak lekko chodzi

ale pytanie jest o automat

co do wątku w 1.6 lubią się wysypać cewki marki Sagem, podmiana na Beru/Denso rozwiązuje problem. Poza tym to bardzo udany motor ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na cięzko wchodzące biegi w clio jest sposób- po wymianie tarczy sprzęgła, łozyska oporowego oraz

> oleju w skrzyni pedał sprzęgła i wybierak lekko chodzi

Nie chodzi o ciężkie chodzenie.

Sterowanie skrzynią jest nieprecyzyjne.

Nie jest to jakiś dramat, bo się człowiek przyzwyczaja i problem znika, ale tak to jest, że do większość aut człowiek wsiada po raz pierwszy w życiu i obsługuje lewarek bezbłędnie, a w niektórych zdarza się z początku wrzucić np. 3 zamiast 1.

W Clio nie ma linek od lewarka, tylko cięgno - może to przez to?

W każdym razie wątek jest o automacie, więc nie ma co więcej zaśmiecać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale pytanie jest o automat

> co do wątku w 1.6 lubią się wysypać cewki marki Sagem, podmiana na Beru/Denso rozwiązuje problem.

> Poza tym to bardzo udany motor

O cewkach wiem dobrze wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chodzi o ciężkie chodzenie.

> Sterowanie skrzynią jest nieprecyzyjne.

> Nie jest to jakiś dramat, bo się człowiek przyzwyczaja i problem znika, ale tak to jest, że do

> większość aut człowiek wsiada po raz pierwszy w życiu i obsługuje lewarek bezbłędnie, a w

> niektórych zdarza się z początku wrzucić np. 3 zamiast 1.

> W Clio nie ma linek od lewarka, tylko cięgno - może to przez to?

> W każdym razie wątek jest o automacie, więc nie ma co więcej zaśmiecać.

A na przykład Clio Sport... hmm.gif

Panie Muzyku, poproszę na priv cenę rozrządu i sprzęgła... wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znowu? rozrzad pelny zestaw ~1300zl , sprzeglo ponizej 400zl powinno sie udac...

Kurcze, nie ma nic ciekawego...

A może mi się uda przytachać coś wink.gif

Co mnie może bardziej zaboleć przy eksploatacji?

Zawias/hamulce? Jakie tam są palniki ksenonowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powtarzam, jest fajna sztuka w wawie, 190Km zrobione, seria wyglad, wydech, po rozrzadzie,

> sprzegle, rewizji skrzyni i wymianie prawej polosi...

Poproszę na priv jeśli można 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powtarzam, jest fajna sztuka w wawie, 190Km zrobione, seria wyglad, wydech, po rozrzadzie,

> sprzegle, rewizji skrzyni i wymianie prawej polosi...

A takie cos jak sie sprawuje? grinser006.gif

http://allegro.pl/renault-clio-iii-sport-rs-prywatny-bezwypadkowy-i5320862656.html

Da sie tym normalnie jezdzic na codzien? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.