Skocz do zawartości

Do oglądaczy zdjęciowych ... audi A6 C5 2,5 BAU


goldixll

Rekomendowane odpowiedzi

1. Silnik 2.5 TDI w tym aucie = problem ze sprzedażą samochodu.

2. BAU - może i poprawiony - ale tak czy siak musi być serwisowany, przez dobrego mechanika

3. Przednie lampy -wymieniane.

4. Po zdjęciach sądząc to kierownica - barwiona.

5. Miałem ośkę - 10 litrów to ze sporym zapasem.

 

Ja bym tego auta nie kupił - jak już to poszukałbym jakiejś jednostki benzynowej - np. 4.2 ;)

 

Uff już myślałem że nikt nic konkretnego w temacie nie napiszę ... podziękować . Tak jak wspomniałem wybiłem kumplowi pomysł kupna 2,5 tdi. Pokazałem mu średnie zużycie paliwa z motostat i trochę racjonalnie podszedł do tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. Silnik 2.5 TDI w tym aucie = problem ze sprzedażą samochodu.

2. BAU - może i poprawiony - ale tak czy siak musi być serwisowany, przez dobrego mechanika

3. Przednie lampy -wymieniane.

4. Po zdjęciach sądząc to kierownica - barwiona.

5. Miałem ośkę - 10 litrów to ze sporym zapasem.

 

Ja bym tego auta nie kupił - jak już to poszukałbym jakiejś jednostki benzynowej - np. 4.2 ;)

 

Uff już myślałem że nikt nic konkretnego w temacie nie napiszę ... podziękować . Tak jak wspomniałem wybiłem kumplowi pomysł kupna 2,5 tdi. Pokazałem mu średnie zużycie paliwa z motostat i trochę racjonalnie podszedł do tematu

 

2,5 tdi niesprzedawalne w rozsądnych pieniądzach... szwagier miał , poszło za 60% ceny rynkowej. zawsze wiedziałem kiedy u nas szwagierka była - plama na kostce a jakoś trudno im było zrozumieć że mi to przeszkadza... odkąd  pozbyli się złoma żadnej plamy... . Mieli ośkę... realne spalanie ok 10 w koło komina .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff już myślałem że nikt nic konkretnego w temacie nie napiszę ... podziękować . Tak jak wspomniałem wybiłem kumplowi pomysł kupna 2,5 tdi. Pokazałem mu średnie zużycie paliwa z motostat i trochę racjonalnie podszedł do tematu

Dziwne podejście - 10L ON to dużo, ale 15L LPG plus coś tam benzyny na rozruch + koszt założenia instalki jest już OK.

Z mojego doświadczenia, jak kogoś przeraża spalanie 10L/100 to nie powinien pchać się w zakup nastoletniego auta klasy premium, o ile nie chce go później wiązać drutem.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieli ośkę... realne spalanie ok 10 w koło komina .

 

 

Eee to coś albo przy ciężkiej nodze albo uszkodzonym silniku ;)

Baaa - ja w trasie nawet w okolice 5l schodziłem ;)

 

W tym co pisze @@Piotrus jest sporo racji - spalanie to niewielki ułamek łącznego kosztu eksploatacji tak starego auta "premium".

Pomijając serwis silnika, zawieszenie można praktycznie co roku remontować. Do tego dochodzą usterki "pierdołek" - np. wypalający sie FIS, sterowniki ABS itd itp.

 

EDYTA

Ja np. miałem taki problem, że z racji wieku strzelił sobie jeden przewodzik paliwowy...

Pozostałe były w dobrym stanie.

Część zamienna dostępna tylko w ASO - w komplecie.

Nie pamiętam już ceny dokładnie ale z zakresu 1-2 tys zł.

 

Moim zdaniem warto takie auto kupić... ale na prawdę - w pełnym wypasie i silnikiem 4.2 ;] ;] ;]

Chuchać i dmuchać i będzie fajny youngtimer ;] ;] ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej chodzi o fakt że ceny zrobienia czegokolwiek w silniku benzynowym są dużo niższe niz w przypadku ropniaka .

W 2.7T? Masz dwie turbiny, dwie lambdy, oba motory to V6 więc koszt rozrządu podobny - ja bym założył że koszty mogą być podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym co pisze @@Piotrus jest sporo racji - spalanie to niewielki ułamek łącznego kosztu eksploatacji tak starego auta "premium".

Pomijając serwis silnika, zawieszenie można praktycznie co roku remontować. Do tego dochodzą usterki "pierdołek" - np. wypalający sie FIS, sterowniki ABS itd itp.

To trzeba przeżyć na własnej kieszeni, np. jakaś głupia pompka obiegu cieczy chłodzącej, niby nie potrzebna ale skoro jest ogrzewanie resztkowe to fajnie żeby działało (600PLN), sprzęgło jednokierunkowe altka - 300PLN, tłumik końcowy bo głośniej chodzi - 600 PLN (Ebespacher, swoją drogą niezłe g...) itp.

To są koszty które poniosłem w 8 letniej C-klasie, niby nie trzeba było bo przecież auto jeździło ale mnie wkurzało że nie działa jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne podejście - 10L ON to dużo, ale 15L LPG plus coś tam benzyny na rozruch + koszt założenia instalki jest już OK.

Z mojego doświadczenia, jak kogoś przeraża spalanie 10L/100 to nie powinien pchać się w zakup nastoletniego auta klasy premium, o ile nie chce go później wiązać drutem.

 

10 x 4,5 = 45zł 100KM

15 x 2 =30zł (+1l PB) daje nam 35zł za 100km

Czyli jak by nie patrzeć oszczędzamy 10zł na każdych 100km. Co przy 20 000 rocznie daje nam 2000zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.7T? Masz dwie turbiny, dwie lambdy, oba motory to V6 więc koszt rozrządu podobny - ja bym założył że koszty mogą być podobne.

 

Sprawdź ile kosztuje w dieslu pompa wtryskowa, wtryski, dwumasa. Poza tym diesel śmierdzi, jest głośniejszy, telepie się (chodź ten jest wmiare fajny).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@matadorRS kiedy ostatnio tankowałeś, bo jakoś drogi u was ten diesel 8]

Cena z wczoraj-3.89.

Co do dwumasy-teraz jest już prawie wszędzie, w benzynach też, co do pompy-nowa pewnie więcej niż nie jeden używany samochód ale nie wszystkie się psują a można też wstawić używkę czy regenerowaną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 x 4,5 = 45zł 100KM

15 x 2 =30zł (+1l PB) daje nam 35zł za 100km

Czyli jak by nie patrzeć oszczędzamy 10zł na każdych 100km. Co przy 20 000 rocznie daje nam 2000zł.

Fajnie, czyli instalka za 4000 PLN zacznie się zwracać po 2 latach.

Tylko że ja to właściwie nie o tym, skoro różnica 10PLN/100km decyduje o tym czy mnie stać na auto czy nie to nie pchałbym się w nastoletnie Audi A6 z turbodoładowaną V'ką bo można szybko popłynąć jak się ma pecha.

I odpowiadając na drugiego posta, ja też wolałbym 2,7T, tyle nie patrzyłbym na taki wybór przez pryzmat ekonomii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba przeżyć na własnej kieszeni, np. jakaś głupia pompka obiegu cieczy chłodzącej, niby nie potrzebna ale skoro jest ogrzewanie resztkowe to fajnie żeby działało (600PLN), sprzęgło jednokierunkowe altka - 300PLN, tłumik końcowy bo głośniej chodzi - 600 PLN (Ebespacher, swoją drogą niezłe g...) itp.

To są koszty które poniosłem w 8 letniej C-klasie, niby nie trzeba było bo przecież auto jeździło ale mnie wkurzało że nie działa jak powinno.

A w Radomiu wystarczyłoby, żeby jeździło. To jest właśnie kultura techniczna, której większości brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, czyli instalka za 4000 PLN zacznie się zwracać po 2 latach.

Tylko że ja to właściwie nie o tym, skoro różnica 10PLN/100km decyduje o tym czy mnie stać na auto czy nie to nie pchałbym się w nastoletnie Audi A6 z turbodoładowaną V'ką bo można szybko popłynąć jak się ma pecha.

I odpowiadając na drugiego posta, ja też wolałbym 2,7T, tyle nie patrzyłbym na taki wybór przez pryzmat ekonomii.

 

Wg mnie 2.7T będzie lepsze bo:

1. lepsza kultura pracy

2. nie śmierdzi

3. większa moc i elastyczność

4. niższe koszt utrzymania

5. niższe koszta napraw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie 2.7T będzie lepsze bo:

1. lepsza kultura pracy

2. nie śmierdzi

3. większa moc i elastyczność

4. niższe koszt utrzymania

5. niższe koszta napraw

 

Znajomy mial 2.7T w Allroadzie i koszty utrzymania byly naprawde wysokie.

Sprzedal i kupil nowke A4 bo mial dosc ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@matadorRS kiedy ostatnio tankowałeś, bo jakoś drogi u was ten diesel 8]

Cena z wczoraj-3.89.

Co do dwumasy-teraz jest już prawie wszędzie, w benzynach też, co do pompy-nowa pewnie więcej niż nie jeden używany samochód ale nie wszystkie się psują a można też wstawić używkę czy regenerowaną :)

 

U nas 4.38 cena z wczoraj. Jeszcze pare dni temu po 4,51 tankowałem, na shellu w centrum miasta.

Zobacz ile benzyn ma problem z dwumasą a ile diesli. Co do używanej to może są zwolennicy ale jak ktoś chce mieć pewne auto to nie będzie się w taki głupoty babrał. Dobrze zregenerowana pompa kosztuje 2600zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mial 2.7T w Allroadzie i koszty utrzymania byly naprawde wysokie.

Sprzedal i kupil nowke A4 bo mial dosc ;]

 

Widocznie niestarć go było na to auto. Siostra miała A8 2006 rok (dawno temu) i wszyscy byli zdziwieni że wymiana licznika kosztowała 4000zł (ASO). Byle kowalskiego niestać na takie auta bo jest tam sporo rzeczy które lubią się popsuć. Nie oszukujmy się to nie jest Fabia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mial 2.7T w Allroadzie i koszty utrzymania byly naprawde wysokie.

Sprzedal i kupil nowke A4 bo mial dosc ;]

 

Ano, są spore. Od 2007 r. obserwuję u bliskiego kolegi jednego Allroada z tym silnikiem i to nie jest samochód (i silnik) dla "średniozarabiającego". Począwszy od spalania, poprzez okresowe wymiany (rozrządu, czy sprężarek).

 

dranio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie niestarć go było na to auto. Siostra miała A8 2006 rok (dawno temu) i wszyscy byli zdziwieni że wymiana licznika kosztowała 4000zł (ASO). Byle kowalskiego niestać na takie auta bo jest tam sporo rzeczy które lubią się popsuć. Nie oszukujmy się to nie jest Fabia.

 

Dokladnie, dlatego kupil nowe A4 w salonie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.