Skocz do zawartości

Niedrogie auta z ładną linią nadwozia ale...


Tenenberg

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj ryzyko jest male bo to honda. Czesci eksploatacyjne sa wszedzie. Rozrzady itp. Zgodze sie z Toba ze przy jakims grubym padzie moze byc klopot. Z drugiej strony zanin kupilem to wszystkie fora usa przejrzalem I drogich usterek brak. Drogie sa swiece. Olej do skrzyni I filtr. Skrzynia sama w sobie jak auto nie zakaatowanne tez sie nie psuje.

Cos mi sie kojarzy ze z amorkami jest jakis myk bo fabryczne sa drogie.

Za to jest mega klopot z blachami bo ceny z czapki. Strach ze go zwina na czesci wlasnie. Ja mam egzemplarz powiedzmy prawie kolekcjonerski jak na 2003 rok I mocno uwazam bo ubezpieczenie mi tego nie wyrowna.

no wlasnie ryzyko jest ogromne, bo legend to bardzo rzadka honda. i czesci nie są "wszędzie"... o ile silniki są dzielone (aczkolwiek tez raczej nie czesto) i wtedy rozrzad kupisz, to reszta jest "unikalna". dlatego albo gruby portfel i ASO (i czekanie), albo import z USA i... czekanie...

poza tym - po co pchać się w to auto? nie oferuje nic "niezwykłego", rdzewieje... jest duży wybór wygodniejszych "limuzyn" z lepszą dostępnością gratów i poziomami wyposażenia/komfortu... taka honda to tylko dla maniaka JDM :) a autor chyba takowym nie jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 
 
Już chyba E39 bym wolał z wspomnianym 2.5 lub 2,8. Tylko zwyczajnie nie mam umiejętności w temacie auta z tylnym napędem.


e38 vs e39 - nie bedzie roznicy w kosztach utrzymania. a klasa wyżej jest... co do umiejętności - jest kontrola trakcji... automat "uspokaja" zapędy spod maski... jezdzilem moim na letnich po sniegu (kilka dni, jak sprzedalem auto do jazdy codziennej) i nie bylo problemów, ot kontrolka miga non stop:) nie potrzeba zadnych umiejętności szczególnych...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e38 vs e39 - nie bedzie roznicy w kosztach utrzymania. a klasa wyżej jest... co do umiejętności - jest kontrola trakcji... automat "uspokaja" zapędy spod maski... jezdzilem moim na letnich po sniegu (kilka dni, jak sprzedalem auto do jazdy codziennej) i nie bylo problemów, ot kontrolka miga non stop:) nie potrzeba zadnych umiejętności szczególnych...

 

Podoba mi się stylistyka BMW X3 pierwszej generacji. Co do cen tych aut, to widocznie wynikają z tego, że wielu osobom się podobają ;) Dobry egzemplarz to pewnie powyżej 30kpln :hmm: Nie jeździłem tym autem, więc może ktoś wypowie się jak w nich jest z wygodą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się stylistyka BMW X3 pierwszej generacji. Co do cen tych aut, to widocznie wynikają z tego, że wielu osobom się podobają ;) Dobry egzemplarz to pewnie powyżej 30kpln :hmm: Nie jeździłem tym autem, więc może ktoś wypowie się jak w nich jest z wygodą?

we współczesnej X3 jest masakrycznie głośno i telepie. takze boję się ryzykować stwierdzenie jak jest w pierwszej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może Peugeot 407 :) miałem z silnikiem 1.8 plus gaz i wszystko śmigało , ma pełno usterek jak na taki model ale da się żyć tochę drażnią bo po takim modelu człowiek spodziewałbym się że wszystko bedzie ok ale tak nie jest :(

 

pozdrawiam

 

Fatal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliftowa imho bardzo ponadczasowa :ok:

opel-omega-sedan-1311-5740_v1.jpg

 

weź człowieku się opanuj z tą omegą....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zresztą z tymi audicami też..... kto by o jakie auto nie pytał to audi A6 najlepiej....

jaki suv?: Jay: audio A6

jakie małe auto do miasta: Jay: Audi A6 ew. A4 ale w wersji minimum B-szabanaście bo jak niżej to siara

Jaki bus do firmy: Jay: Audi A6 kombi

Jaka wywrotka do żwirowni? Jay: Audi A6 pickup:

audi-a6-pickup-43-d7865ec8b359f9,910,500

 

Jaki samochód opancerzony kupić: Jay: Audi A6 bankowóz (czyli z walizką pancerną w bagażniku)... ew. BMW  E39 też z walizką

 

 

Jesteś cholernie przewidywalny... jak Marek z Atlantydy...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma taką. Kupił i się zaczęło od rdzy przez mechanikę. Auto w swoich najlepszych latach było niezłe ale teraz to naprawdę kosztowna zabawka. Wiele można garnąć ale ta rdza odbiera mu chęci do wszystkiego.

To kupil jakiegos strupa. Dobra sztuka zaczyna sie od 20 tys. Igla blizej 30.

Po 10-15 sa wlasnie takie wieczne inwestycje.

Moja nie ma rdzy ale tez nie jezdzila nigdy zima. Moze dlatego. Nawet nadkola sa bez sladu rudej. Ogolnie jest chyba w lepszym stanie niz 2 letni duster z przelotem 45kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kupil jakiegos strupa. Dobra sztuka zaczyna sie od 20 tys. Igla blizej 30.

Po 10-15 sa wlasnie takie wieczne inwestycje.

Moja nie ma rdzy ale tez nie jezdzila nigdy zima. Moze dlatego. Nawet nadkola sa bez sladu rudej. Ogolnie jest chyba w lepszym stanie niz 2 letni duster z przelotem 45kkm.

 

Dlaczego twierdzisz że była z tych za 10-15 tyś? Pojęcia nie mam ile za nią dał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego twierdzisz że była z tych za 10-15 tyś? Pojęcia nie mam ile za nią dał.

bo duzo ich obejrzalem zanim kupilem. Legend jest jak mercedes albo bmw z tych lat, bez dotykania palcem i mimo calkowitego zapuszczenia serwisowe bedzie smigac, nawet nie widac specjalnie ze cos jest nie tak bo jezdzi bardzo dobrze.

Te po 7-10 to zlom, tutaj nie ma nawet czego latac, te po 10-15 to wlasnie takie troche zadbane gdzie latwo ukryc wady albo ich nie widac za mocno.

Z tych ktore ogladalem te powyzej 20 byly juz calkiem calkiem. Co ciekawe nie wszystkie gnily, nawet te bezwypadkowe mialy problemy z nadkolami. Nie mam pojecia od czego zalezy ta korozja. Moja nie ma nawet rdzy na wydechu. Ogladalem takie ktore wygladaly jak wykapane w solance.

Stad mam wrazenie ze kolega mogl kupic taka wlasnie fajne w okolicach tych 15 a teraz powoli zaczyna byc widac wady. rdze pewnie widzial bo to ciezko ukryc.

Tutaj niestety ciezko rzezbic w gownie i trzeba kupowac maksymalnie dobra sztuke. Nawet nadkoli nie ma jako elementu zamiennego i trzeba rzezbic.

Wydaje mi sie ze te auta w stanie bdb nie beda tanialy juz, co lepsze za 30tys tez sa kupujacy na ka9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź człowieku się opanuj z tą omegą....

 

zresztą z tymi audicami też..... kto by o jakie auto nie pytał to audi A6 najlepiej....

jaki suv?: Jay: audio A6

jakie małe auto do miasta: Jay: Audi A6 ew. A4 ale w wersji minimum B-szabanaście bo jak niżej to siara

Jaki bus do firmy: Jay: Audi A6 kombi

Jaka wywrotka do żwirowni? Jay: Audi A6 pickup:

 

 

Jaki samochód opancerzony kupić: Jay: Audi A6 bankowóz (czyli z walizką pancerną w bagażniku)... ew. BMW  E39 też z walizką

 

 

Jesteś cholernie przewidywalny... jak Marek z Atlantydy...

 

Ale głupoty wymyślasz... To jest MK a nie HP, więc jak chcesz pisać bzdury to ich na HP.

Nigdy w życiu bym nie napisał takich rzeczy jakie Ty piszesz.. ktoś pyta o Suva to Ty polecisz A6 ? ktoś pyta o busa to Ty polecisz A6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia hmmmm .... z Twoich postow tak wlasnie wynika ze wszystko co nie jest audi albo bmw to na szrot jedynie sie nadaje albo do wozenia workow z cementem na budowie.

 

Jakbys czytał uważnie, a nie pobieżnie, to byś zmienił zdanie. A druga sprawa że jesteśmy na MK i w tym temacie jak najbardziej na temat odpowiedziałem o ponadczasowych liniach - ponadczasowe linie nadwozia mają tylko sedany , najlepsze przykłady to wlasnie A6, e39, Omega czy np. Mercedesy. Tylko klasyczne linie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten samochod jest tak brzydki ze az chce sie go poglaskac zeby nie bylo mu tak zle...

Alez to wersja Juz ulepszona

Przed face lifting to ile razy go widzialem to Po zobacZeniu na AK jak Multipla wyglada, marzylem zeby to sprowadzali niz. Mam na Stavic patrzyc

3f43f12effe7d4a018a3206da12d89c1.jpg

1638ce2c8d7d9418641eb9caabf1e3ec.jpg

Nie chce watku porywac ale co oni tam palili jak design tego robili to ciezko wytlumaczyc..

Bez apelacyjnie to i Pontiac Aztek to dwa najbrzydsze auta jakie musialem ogladac

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia, bmw to na szrot jedynie sie nadaje albo do wozenia workow z cementem na budowie.

Alez Ja to Chetnie potwierdze

BMW wozilem trawe I ziemie I BMW to Guana

Prosze oto dowod

62f8baadd5be89607c5318517df6f18b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e38 vs e39 - nie bedzie roznicy w kosztach utrzymania. a klasa wyżej jest... co do umiejętności - jest kontrola trakcji... automat "uspokaja" zapędy spod maski... jezdzilem moim na letnich po sniegu (kilka dni, jak sprzedalem auto do jazdy codziennej) i nie bylo problemów, ot kontrolka miga non stop:) nie potrzeba zadnych umiejętności szczególnych...

Zgodzę się z kolegą - sam miałem obawy czy sobie poradzę, a w sumie przypomniałem sobie po feriach w Białce, że mam napęd na tył:)

 

Dobre opony, kontrola trakcji, zdrowy rozsądek i nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.