Skocz do zawartości

Lampy jazdy dziennej - punktowe ma ktoś?


Mirron

Rekomendowane odpowiedzi

do schematu Mantoon'a dodam że wyjątkowo słabo to jest zrobione... doświetlanie fabryczne dziala tylko przy niskich predkosciach - do 40km/h albo nawet mniej. Przy takim sterowaniu jak tutaj halogenem bedziesz swiecil zawsze kiedy wlaczysz kierunkowskaz... troche to slabe :)

 

 

Kiedys widzialem wydumke (chyba na forum Subaru) gdzie modul swiatel DRL/Halogen byl podlaczany pod obd2 i wtedy wszystkie sygnaly bral sobie z komputera i tam doswietlanie dzialalo jak fabrycznie na podstawie kata obrotu kierownicy i predkosci, a i sterowanie DRL tez bazowalo na sygnalizacji z kompa... niestety nie potrafie teraz tego odszukac :(

A ja sobie tak pomyslałem,aby zrobic takie doświetlanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie tak pomyslałem,aby zrobic takie doświetlanie ;)

 

jesli ta wersje z OBD2 to moze interfejs do arduino http://freematics.com/store/index.php?route=product/product&product_id=30:D i wtedy praktycznie wyciagasz jedynie interesujace informacje, przetwarzasz i przelaczasz wyjscia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ta wersje z OBD2 to moze interfejs do arduino http://freematics.com/store/index.php?route=product/product&product_id=30:D i wtedy praktycznie wyciagasz jedynie interesujace informacje, przetwarzasz i przelaczasz wyjscia ;)

Nie wiem jak to praktycznie zastosować... :hmm:

Natomiast znalazłem kilka układów uniwersalnych

http://allegro.pl/doswietlanie-zakretow-modul-doswietlania-zakretow-i5494350763.html

Trochę ten schemat nie  do końca jasny. IMO zastosowanie diod prostowniczych 10A spowoduje spadki napięcia na żarówkach halogenów o ok. 0,6V. Wyjścia na kierunkowskazy - schemat sugeruje jak gdyby tylko ten moduł je zasilał :phi: Schemat ktoś chyba w Paincie na szybko zrobił :phi: 

Czy to doświetlanie coś daje poza choinka przy kazdym właczeniu kierunków nawet w dzień? :hmm:  IMO powinien byc czujnik skrętu, bo trudno sobie wyobrazić aby na krętych drogach w nocy ciagle właczać kierunkowskazy przed zakrętami ;]

I jeszcze taka wersja http://allegro.pl/modul-doswietlania-zakretow-doswietlanie-drl-i5950185943.html

Światła dzienne to funkcja realizowana na światłach halogenowych, tych samych na których realizowana jest funkcja Doświetlania zakrętów. Moduł posiada pełną automatykę sterownia światłami dziennymi DRL. Automatycznie włącza je po uruchomieniu silnika i wyłącza po jego zatrzymaniu. Automatycznie wyłącza światła DRL – po przełączeniu na światła pozycyjne, mijania lub drogowe.

Regulacja jasności świecenia świateł DRL od 10% do 100% jasności nominalnej

 

To by nawet było dobre dla autora wątku. Z tym, że pewnie ktoś by sie przyczepił, że jako światła DRL sa uzyte halogeny przeciwmgłowe, nawet przyciemnione do 10% mocy nominalnej, bo lampy nie maja homologacji DRL wybitej na kloszach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to praktycznie zastosować... :hmm:

Natomiast znalazłem kilka układów uniwersalnych

http://allegro.pl/doswietlanie-zakretow-modul-doswietlania-zakretow-i5494350763.html

Trochę ten schemat nie  do końca jasny. IMO zastosowanie diod prostowniczych 10A spowoduje spadki napięcia na żarówkach halogenów o ok. 0,6V. Wyjścia na kierunkowskazy - schemat sugeruje jak gdyby tylko ten moduł je zasilał :phi: Schemat ktoś chyba w Paincie na szybko zrobił :phi:

Czy to doświetlanie coś daje poza choinka przy kazdym właczeniu kierunków nawet w dzień? :hmm:  IMO powinien byc czujnik skrętu, bo trudno sobie wyobrazić aby na krętych drogach w nocy ciagle właczać kierunkowskazy przed zakrętami ;]

I jeszcze taka wersja http://allegro.pl/modul-doswietlania-zakretow-doswietlanie-drl-i5950185943.html

 

 

 

To by nawet było dobre dla autora wątku. Z tym, że pewnie ktoś by sie przyczepił, że jako światła DRL sa uzyte halogeny przeciwmgłowe, nawet przyciemnione do 10% mocy nominalnej, bo lampy nie maja homologacji DRL wybitej na kloszach.

 

no ten pierwszy jest faktycznie gorzej udokumentowany ;) a ten drugi - mozna stracic dowod jesli policjant bedzie czepliwy i mu bedzie przeszkadzalo ze DRL sa zrobione przez mijania/halogenach swiecacych na czesci mocy i bez odpowiedniej adnotacji na szybie reflektora ;)

 

Widze ze kwestie odczytu predkosci da sie zrobic nawet bez wpinania sie w obd2 wiec to ma szanse dzialac jak te instalowane fabrycznie ;) 

 

PS. po przesiadce na Ave troche mi brakuje doswietlania zakretow ktore mialem w Bravo ;) , ale z drugiej strony na trasie xeonony z AFS bija na glowe te 'swieczki' ktore mam w Bravo  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS. po przesiadce na Ave troche mi brakuje doswietlania zakretow ktore mialem w Bravo ;) , ale z drugiej strony na trasie xeonony z AFS bija na glowe te 'swieczki' ktore mam w Bravo  ;l

Ala faktycznie to cos daje? :hmm:  W ogóle dziwne, że te sterowniki doświetlania nie mają czujników światła dziennego, bo po grzyba halogeny świeca w dzień? Kierunkowskaz wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ala faktycznie to cos daje? :hmm:  W ogóle dziwne, że te sterowniki doświetlania nie mają czujników światła dziennego, bo po grzyba halogeny świeca w dzień? Kierunkowskaz wystarczy

 

ten od leoparda moze miec czujnik swiatla dziennego ;) - poczytaj w manualu.

 

Co do fabrycznych w NB - doswietlanie dziala niezaleznie od kierunkowskazow, tzn przy predkosci do 40km/h i kierownicy skreconej o (chyba) 15stopni wlacza sie halogen i elegancko doswietla ci przestrzen po przekatnej przed autem. Jak krecisz po ciemnym parkingu czy garazu idealnie sie sprawdza. Nawet przy jezdzie po waskich ciemnych uliczkach tez sie przydaje, szczegolnie ze w PL jak waskie i ciemne to na 100% rowniez dziurawe ;) . Ja na poczatku tez uwazalem ze to zbedny bajer, ale przyszedl z dobrodziejstwem inwentarza i tak sie przyzwyczailem ze mi teraz czasami brakuje tego podswietlenia obszaru w ktory skrecam ;)

 

PS. w bravo, podobnie jak i innych fabrycznych (np w mercedesie) oczywiscie swieci rowniez w dzien, ale wtedy nie przeszkadza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mają? Wiem że montowali moduł quasar.

Ja mam auto z D z takim patentem i homologacją na EU. Niemcy chyba nie wstawiliby lipy ;)

Nie mają.

Dyrekcja odpowiedziała mi kiedyś, że wszystko jest zgodne z prawem, ale już nie podała szczegółów jak tego dokonali i czy dopisali RL na kloszu :phi: . Jakieś kilka miesięcy później nagle zniknęła taka opcja u delerów.

IMHO u siebie masz podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomych Niemców z audi a6 z xenonami i dziennymi na długich.

Potem dopiero pojawiły się poliftowe z ledami w dolnej części reflektora. To był szał ;)

 

W A4 też tak było, tym co kiedyś jeździłem, ale sprawdzałem miał na reflektorach oznaczenie RL i było to rozwiązanie fabryczne (z takim pokrętłem śmiesznym z prawej co można było aktywować funkcję DRL).

BMW chyba też tak miały jak i wiele innych aut, dlatego m.in :milicja: się o to nie czepia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z logiką zaprojektowali u mnie: podświetlenie deski jest niezależnie sterowane czujnikiem zmierzchu.

albo jak w Subaru, pierwsze przełączenie to aktywacja, kolejne to regulacja. Można tego używać, można nie aktywować jak kto woli.

Z tym, że pierwsze przygasa tylko navi (także można jeździć w dzień i noc), kolejne już cała deska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten od leoparda moze miec czujnik swiatla dziennego ;) - poczytaj w manualu.

 

Co do fabrycznych w NB - doswietlanie dziala niezaleznie od kierunkowskazow, tzn przy predkosci do 40km/h i kierownicy skreconej o (chyba) 15stopni wlacza sie halogen i elegancko doswietla ci przestrzen po przekatnej przed autem. Jak krecisz po ciemnym parkingu czy garazu idealnie sie sprawdza. Nawet przy jezdzie po waskich ciemnych uliczkach tez sie przydaje, szczegolnie ze w PL jak waskie i ciemne to na 100% rowniez dziurawe ;) . Ja na poczatku tez uwazalem ze to zbedny bajer, ale przyszedl z dobrodziejstwem inwentarza i tak sie przyzwyczailem ze mi teraz czasami brakuje tego podswietlenia obszaru w ktory skrecam ;)

 

PS. w bravo, podobnie jak i innych fabrycznych (np w mercedesie) oczywiscie swieci rowniez w dzien, ale wtedy nie przeszkadza ;)

Ale dlaczego w tych modułach nie dali podłączenia do czujnika skrętu kierownicy? :hmm:  Auta z ABS go przecież mają

PS na parkingu czy w garażu halogeny mogę sobie włączyć ręcznie ;)

No i cytat z PoRD

5. Na drodze krętej, oznaczonej odpowiednimi znakami drogowymi, kierujący pojazdem może używać przednich świateł przeciwmgłowych od zmierzchu do świtu, również w warunkach normalnej przejrzystości powietrza. 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki modul z proeltec-a u siebie w astrze 2 i o ile na przegladzie sie diagnosci nie czepiaja (mam go juz 2 rok) to w zeszlym roku w Kolobrzegu drogowka mnie zatrzymala do kontroli i zwrocili uwage ze jezdze na "dlugich".Pokazalem ze to nie dlugie wlaczajac swiatla dlugie i pokazujac przy okazji jak to dziala. Powiedzieli ze ok z tym ze na lampie nie ma na to homologacji wybitej i zeby tak nie jezdzic. Skonczylo sie tylko na pouczeniu i kazali jechac dalej na mijania.

 

innemu kazali odłączyć moduł, po wyjęciu bezpieczenika zapalił mu się check :phi: ale puścili dalej, bo w sumie nie mieli za co zabrać DR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do schematu Mantoon'a dodam że wyjątkowo słabo to jest zrobione... doświetlanie fabryczne dziala tylko przy niskich predkosciach - do 40km/h albo nawet mniej. Przy takim sterowaniu jak tutaj halogenem bedziesz swiecil zawsze kiedy wlaczysz kierunkowskaz... troche to slabe :)

 

 

Kiedys widzialem wydumke (chyba na forum Subaru) gdzie modul swiatel DRL/Halogen byl podlaczany pod obd2 i wtedy wszystkie sygnaly bral sobie z komputera i tam doswietlanie dzialalo jak fabrycznie na podstawie kata obrotu kierownicy i predkosci, a i sterowanie DRL tez bazowalo na sygnalizacji z kompa... niestety nie potrafie teraz tego odszukac :(

To chyba był quasar, strasznie drogi moduł. IMHO nie widzę inaczej niż brać dane z czujnika skrętu poprzez OBD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego w tych modułach nie dali podłączenia do czujnika skrętu kierownicy? :hmm:  Auta z ABS go przecież mają

PS na parkingu czy w garażu halogeny mogę sobie włączyć ręcznie ;)

No i cytat z PoRD

 

bo te moduly sa 'po taniosci' ;) Sygnal predkosci masz dostepny w wielu miejscach jako sygnal prostokatny o zmiennej czestotliwosci wiec latwo da sie go wykorzystac, sygnal kata obrotu kierownicy jest dostepny (o ile wogole) albo bezposrednio z jakiegos czujnika w kolumnie kierownicy (wiec pewnie w wielu roznych formatach zaleznych od producenta ukladu) lub w magistrali CAN, ewentualnie z ABS/ESP - i jako taki wymaga dodania obslugi jakiegos interfejsu szeregowego i jest znacznie bardziej skomplikowany.

 

Cena modulow quasar nie bierze sie znikad ;) oni tam maja zaimplementowana obsluge magistrali CAN i odpowiednio oprogramowane akcje dla roznych sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te moduly sa 'po taniosci' ;) Sygnal predkosci masz dostepny w wielu miejscach jako sygnal prostokatny o zmiennej czestotliwosci wiec latwo da sie go wykorzystac, sygnal kata obrotu kierownicy jest dostepny (o ile wogole) albo bezposrednio z jakiegos czujnika w kolumnie kierownicy (wiec pewnie w wielu roznych formatach zaleznych od producenta ukladu) lub w magistrali CAN, ewentualnie z ABS/ESP - i jako taki wymaga dodania obslugi jakiegos interfejsu szeregowego i jest znacznie bardziej skomplikowany.

 

Cena modulow quasar nie bierze sie znikad ;) oni tam maja zaimplementowana obsluge magistrali CAN i odpowiednio oprogramowane akcje dla roznych sytuacji.

 

Ja chcialem tego quasara kupic CLM02-CAN ztcp sie to nazywalo, ale akurat w moim aucie nie czytali info o ruchach kierownicy, mimo, ze chyba powinny byc dostepne, w koncu jest elektryczne wspomaganie i VSA czyli Hondowe ESP. 

Wiec odpuscilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo te moduly sa 'po taniosci' ;) Sygnal predkosci masz dostepny w wielu miejscach jako sygnal prostokatny o zmiennej czestotliwosci wiec latwo da sie go wykorzystac, sygnal kata obrotu kierownicy jest dostepny (o ile wogole) albo bezposrednio z jakiegos czujnika w kolumnie kierownicy (wiec pewnie w wielu roznych formatach zaleznych od producenta ukladu) lub w magistrali CAN, ewentualnie z ABS/ESP - i jako taki wymaga dodania obslugi jakiegos interfejsu szeregowego i jest znacznie bardziej skomplikowany.

 

Cena modulow quasar nie bierze sie znikad ;) oni tam maja zaimplementowana obsluge magistrali CAN i odpowiednio oprogramowane akcje dla roznych sytuacji.

Najtańszy to chyba ten http://www.denken.com.pl/index.php?p55,sterownik-doswietlania-zakretow-po-can-ds-454

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam auto z D i kupiłem z dziennymi i doświetlaniem zakrętów. Na aucie mam niemiecką homologację EU. Za to nie mam isr ;]

Za to ani na kloszu ani na odbłyśniku nie ma żadnych oznaczeń. Absolutnie żadnych.

 

Czyli przyjedziesz do pl, trafisz na uporczywego :milicja: to powie Ci albo odłączasz dowód albo zatrzymuje DR. Zresztą w D może być podobnie ;] .

Poważnie mówiąc nie ma się co obawiać, ja też tak jeżdżę od ok 2 lat i nikt mnie nie kontrolował ani nie spradzał.

BTW. U Ciebie są bixenony ? Czy może tak jak u mnie bixenony + żarówka doświetlająca do długich (i tam jest moduł zapięty) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chcialem tego quasara kupic CLM02-CAN ztcp sie to nazywalo, ale akurat w moim aucie nie czytali info o ruchach kierownicy, mimo, ze chyba powinny byc dostepne, w koncu jest elektryczne wspomaganie i VSA czyli Hondowe ESP. 

Wiec odpuscilem

Tak się to nazywało. Z czytaniem info z CANa trzeba uważać, ja zainstalowałem alarm inny niż importer wstawia (czyt tańszy) i u mnnie czyta zamknięcie / otwarcie drzwi tylko z pilot, z przycisku od keyless już niestety nie :( . Wyszło dopiero po instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czy może tak jak u mnie bixenony + żarówka doświetlająca do długich (i tam jest moduł zapięty) ?

 

Tak jak u ciebie, nawet pytałem po co dodatkowe H7 przy bixenonach ale nikt nic sensownego nie potrafił powiedzieć.

Niestety nie wiem jak jest zamontowany moduł ani pod jakim bezpiecznikiem. Doświetla mi zakręty przeciwmgielnymi.

 

Tak dla jasności zarejestrowałem auto w PL bezproblemowo i nikt nie pytał o dzienne.

Trochę zaczynam się martwić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak jak u ciebie, nawet pytałem po co dodatkowe H7 przy bixenonach ale nikt nic sensownego nie potrafił powiedzieć.

 

Były takie rozwiązania że dawano dodatkowo H7 do funkcji mrugania długimi gdy światła mijania są wyłączone. Niby z powodu tego że ksenony długo startują. Ale później przestali tak kombinować i auta normalnie mrugają ksenonami, tylko trochę na niebiesko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ryb, zagadka rozwikłana na parkingu pod fabryką. Światła subaru to triumf techniki nad zdrowym rozsądkiem ;]

opcja 1 - dzienne/pozycyjne/wyłączone - mrugnięcie długimi realizuje H7

opcja 2 - mijania - mrugnięcie długimi realizuje xenon

opcja 3 - drogowe - mrugnięcie powoduje przygaśnięcie xenonu i włączenie H7

Kto to wymyślił :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ryb, zagadka rozwikłana na parkingu pod fabryką. Światła subaru to triumf techniki nad zdrowym rozsądkiem ;]

opcja 1 - dzienne/pozycyjne/wyłączone - mrugnięcie długimi realizuje H7

opcja 2 - mijania - mrugnięcie długimi realizuje xenon

opcja 3 - drogowe - mrugnięcie powoduje przygaśnięcie xenonu i włączenie H7

Kto to wymyślił :facepalm:

 

Ej, opcja trzy jest fajna. Można mrugać długimi mimo włączonych długich - ekstra.  :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ryb, zagadka rozwikłana na parkingu pod fabryką. Światła subaru to triumf techniki nad zdrowym rozsądkiem ;]

opcja 1 - dzienne/pozycyjne/wyłączone - mrugnięcie długimi realizuje H7

opcja 2 - mijania - mrugnięcie długimi realizuje xenon

opcja 3 - drogowe - mrugnięcie powoduje przygaśnięcie xenonu i włączenie H7

Kto to wymyślił :facepalm:

 

Spotkałem się właśnie z taką odpowiedzią, że raz że żarówka zadziała szybciej niż przesłonka, dwa, że doświetlenie daje jeszcze więcej światła. W sumie w zwykłych lampach bez bixenonu, jak jedziesz na długich to masz mijania +długie, więc myślę, że u nas jest podobnie mimo bixenonu. Imho ma to sens i fajnie, że tak to zrobili.

 

Jakbyś popatrzył w schemat, to byś znalazł jeszcze więcej zagadek, np dwie żarówki od długich są połączone w różny sposób, jednak bezpośrednio, druga przez przekaźnik :bzik: . Tutaj są też dwie teorie, przekaźnik może realizować funcję DRL, poprzez spinanie żarówek szeregowo, kolegi Honda z Us tak właśnie ma zrobione drl - w bardzo prosty sposób. Druga teoria mówi, że to zabezpieczenie żarówki, tak aby nie spalić obu.

Obawiać nie masz się co, ale lepiej wiedzieć jak deaktywować drl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Obawiać nie masz się co, ale lepiej wiedzieć jak deaktywować drl ...

 

Zadzwoniłem do dealera w D który opchnął mi furę.

Trochę się zdziwili ale dostałem uprzejmą odpowiedź, że w razie wątpliwości policja ma zrobić fotę prawego słupka z kodem i numerem homologacji i centrala subaru Deutschland (czynna 24 h) wyjaśni wątpliwości.

Ciekawe jak zareaguje polski policjant jak mu to powiem ;]

Drugie info jest gorsze: dzienne mogę wyłączyć tylko przez can. Wyjęcie bezpiecznika spowoduje wejście w tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do dealera w D który opchnął mi furę.

Trochę się zdziwili ale dostałem uprzejmą odpowiedź, że w razie wątpliwości policja ma zrobić fotę prawego słupka z kodem i numerem homologacji i centrala subaru Deutschland (czynna 24 h) wyjaśni wątpliwości.

Ciekawe jak zareaguje polski policjant jak mu to powiem ;]

Drugie info jest gorsze: dzienne mogę wyłączyć tylko przez can. Wyjęcie bezpiecznika spowoduje wejście w tryb awaryjny.

SIP podobnie tłumaczył, tzn jest świstek, co niby jest homologacją modułu, ale sprawa jest prosta nei ma napisu RL, lampy nie mogą być używane jako dzienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku tez troche wygoda. Bo nie mam jednego stawienia jasnosci zegarow i navi, ktore byloby dobrze czytelne w dzien i nie razilo w nocy. A nie chce mi sie za kazdym razem regulowac :) Inna sprawa, ze pali sie cala choinka wewnatrz i w niektorych autach zaczynaja padac zaroweczki podswietlenia klawiszy, przelacznikow i innych takich, do ktorych dostep czesto jest masakra.

 

Ja mam u siebie zaprogramowane dzienne na żarówce świateł mijania, tzn w dzień świeci tylko żarówka mijania i pozycyjne przód, reszta, tzn tył i deska wyłączona, wyświetlacze podświetlone mocniej jak na wyłączonych światłach. Może w hondzie też tak da radę jak stary opel może? Programowane za pomocą techa czy innego opcoma. Może nie do końca legalne ale przez kilka lat nikt się nie przyczepił, ani na przeglądzie ani przy kontroli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie zaprogramowane dzienne na żarówce świateł mijania, tzn w dzień świeci tylko żarówka mijania i pozycyjne przód, reszta, tzn tył i deska wyłączona, wyświetlacze podświetlone mocniej jak na wyłączonych światłach. Może w hondzie też tak da radę jak stary opel może? Programowane za pomocą techa czy innego opcoma. Może nie do końca legalne ale przez kilka lat nikt się nie przyczepił, ani na przeglądzie ani przy kontroli.

 

Nie da sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 
Zadzwoniłem do dealera w D który opchnął mi furę.
Trochę się zdziwili ale dostałem uprzejmą odpowiedź, że w razie wątpliwości policja ma zrobić fotę prawego słupka z kodem i numerem homologacji i centrala subaru Deutschland (czynna 24 h) wyjaśni wątpliwości.
Ciekawe jak zareaguje polski policjant jak mu to powiem

 

A PL może cię cmoknąć w trąbkę, skoro auto zarejestrowane za granicą i nie musi spełniać polskich warunków technicznych... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i DRL też mają :)http://www.digitalsystems.com.pl/pl/produkty/menu-produkty/produkty-opisy/201-swiatla-do-jazdy-dziennej.htmlw tym takie jak podane w pierwszym poście wątku

Światła dzienne LED marki NSSC 502mini NOWOŚĆ

Długo oczekiwana mniejsza wersja modelu 502HP - 502mini. Wymiar jednego oczka to TYLKO 23mm.

 

PARAMETRY

Diody - 1 x SMD (na mikrolampę)

Łączny pobór mocy 10,53 w

Napięcie 12 / 24* V (* na zamówienie)

Wymiary (szer/wys/gł) 20mm/23mm x 21mm

 

Na miejscu autora ja bym takie zamontował i po klopocie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.