Skocz do zawartości

Abarth 500 vs. Clio RS


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie,co lepiej się sprawdzi się jako deily Abarth 500 czy Clio3 RS a może Corsa OPC?? ;]

porownujesz  2 maluchi  i  jedno  calkiem  spore  auto  

abarth (zwlaszcza) w  wersji  essesse  wciąż bedzie  małym  bardzo  ciasnym  autkiem  

corsa  juz  lepiej  - ale  tez  ciasno 

 

imo  tylko  clio  ;]

Renault_Clio_RS_2.0_16V_AME.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, ktore bedzie w lepszym stanie. Proponujesz male pierdzidelko wybierane przez kobiety vs calkiem spore auto. Inna filozofia niedoladowany vs doladowany. Chyba, ze mowimy o nowych autach. Wtedy oba sa doladowane. Wsiasc sie przejechac i kupic ten w lepszym stanie. Jak nowy to abarth odpada ze wzgledu za mala siec serwisowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porownujesz 2 maluchi i jedno calkiem spore auto

abarth (zwlaszcza) w wersji essesse wciąż bedzie małym bardzo ciasnym autkiem

corsa juz lepiej - ale tez ciasno

imo tylko clio ;]

Renault_Clio_RS_2.0_16V_AME.jpg

Ta, Clio z rozstawem osi 245 jak w Polo jest wprost olbrzymie przy Corsie ;]

Ma tylko spory bagaznik w standardowej wersji :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie,co lepiej się sprawdzi się jako deily Abarth 500 czy Clio3 RS a może Corsa OPC?? ;]

 

Jedziałem Grande Punto Abarth, Punto Evo Abarth, i 500 Abarth SS.

 

500tka ss ma 180KM, fakt jeździ to naprawdę fajnie (gdzieś mam filmik jak pedałowałem od 0-180km/h jak odszukam to wrzucę). Ale po przejechaniu 150km polskimi drogami miałem dość :no:  auto bardzo krótkie i twarde...

 

Niestety resztą nie jechałem, ale corsa OPC dla mnie jest ciekawym wynalazkiem, tylko nie wiem jak to jedzie :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyczna w 500 abarth jest wysoka pozycja za kierownicą ale nie odpowiadało to mi co do sportowego autka. Wersja 135KM super idzie i zmieści się między każda lukę w autach. Przy 200 km/h bardzo stabilne. Trochę twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Clio zapłaczesz jak padną sworznie zwrotnicy, co normalka na jakieś 30kkm. Te 197KM to moc na papierku, w rzeczywistości jest troszeczkę mniej. Cała reszta, zwłaszcza w wersji hands-free na plus. Abarth 500 - mały, ciasny, szybki, zwrotny. Tanim kosztem można uzyskać kilka koników więcej. Jeśli liczy się tylko dynamika i fun z jazdy bez względu na ilość miejsca w środku to z tych dwóch wybrałbym A500. Co do Corsy to się nie wypowiadam bo nie miałem. Zawsze od wersji C w górę odrzucała mnie konsola środkowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc jakie alternatywy rozpatrujesz, widać że samochód którego szukasz ma przede wszytskim powodować banana na twarzy. Kiedy wszytskie te modele były jeszcze aktualnie produkowane (w sumie do dziś tylko Clio III RS doczekało się następcy), to w większości testów jakie widziałem, wygrywało Clio, jako model dający najwięcej funu z jazdy. W sumie Clio z tu wymienionych będzie też największe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o nowym.

Czemu?

 

Po prostu, wolałem większe auto. Nawet bez pogorszenia osiągów, sprawdziłem kiedyś z Fiestą na autostradzie i idzie gorzej, mowa o przyśpieszeniu powyżej 140km/h...

 

Zawieszenie mam i tak lepsze niż w standardowym kompakcie, a nie robi mi różnicy 2km/h wolniej w łuku niż Fiesta. Zresztą, jechałem i nie widziałem różnicy... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.