Łukasz___F Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Co można kupić z LPG za 25 tyś ? Coś co jest najbardziej bezpieczne (biernie), wielkość minimum prestiża VW , przejedzie w miarę bezawaryjnie 100 tyś km w 3 lata . Fajnie jakby było z napędem 4x4 i nie był to SUV, najlepiej kombi ale nie koniecznie Marka nie ma znaczenia. Polecicie coś, bo dla mnie LPG skończyło się w 2003 roku, kiedy sprzedałem Vectre, jedyne auto jakie miałem z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Co można kupić z LPG za 25 tyś ? Coś co jest najbardziej bezpieczne (biernie), wielkość minimum prestiża VW , przejedzie w miarę bezawaryjnie 100 tyś km w 3 lata . Fajnie jakby było z napędem 4x4 i nie był to SUV, najlepiej kombi ale nie koniecznie Marka nie ma znaczenia. Polecicie coś, bo dla mnie LPG skończyło się w 2003 roku, kiedy sprzedałem Vectre, jedyne auto jakie miałem z LPG. Subaru Legacy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Legacy,outback Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz___F Napisano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Subaru Legacy? Myślałem o Subaru, a jak się LPG w tych silnikach sprawdza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Myślałem o Subaru, a jak się LPG w tych silnikach sprawdza? Podobniez bezporoblemowo Przy czym trzeba sprawdzic kod silnika bo byly wersja fabrycznie przystosowane pod LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YogiCK Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Szukaj czegoś bez LPG i zamontuj coś sensownego. 95% przypadków kupna używki z już zamontowaną instalacją to proszenie się o problemy i ogarnianie druciarstwa po poprzednich właścicielach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Szukaj czegoś bez LPG i zamontuj coś sensownego. 95% przypadków kupna używki z już zamontowaną instalacją to proszenie się o problemy i ogarnianie druciarstwa po poprzednich właścicielach. Ale można tez dobrze trafić... Mnie sie udalo. Mam bezobslugowe lpg od ponad roku. Poza wymiana filtrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 A4 1.8T z quattro, w tym budzecie model B6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Spróbuj obejrzeć lexusa RX 300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Ale można tez dobrze trafić... Mnie sie udalo. Mam bezobslugowe lpg od ponad roku. Poza wymiana filtrow Ja też dobrze trafiłem. Równo 4 lata temu kupiłem auto używane, ze świeżą instalacją IV gen, do tego tanie bo citroen C5 za 12.000zł. Zrobiłem w te 4 lata około 110.000km i jakkolwiek niejedno w aucie wymagało naprawy przez te lata, to instalacja sprawowała się wzorowo. Raz był na wymianie filtrów i profilaktycznie zmieniono parę wężyków. Dopiero teraz czasem przytnie się zawór/przekaźnik (?) przy przełączaniu na gaz na zimnym - prawdopodobnie zmienię już reduktor (a jest włożona Alaska) Przedtem miałem jeszcze 3 inne auta używane, każde kupione już z instalacją i także nie było tragedii - jeśli można tak powiedzieć o II gen, bo taką miały tamte 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Spróbuj obejrzeć lexusa RX 300Większość szroty niestety. Ale pojazd fajny, choć autor suva nie chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Ja też dobrze trafiłem. A ja musiałem obie instalacje doprowadzić do ładu. W jednym była praktycznie nowa tylko bazdziewna, natomiast w drugim do wymiany poszedł reduktor, wtryskiwacze i ostatnio musiałem legalizować butle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Myślałem o Subaru, a jak się LPG w tych silnikach sprawdza? Teoretycznie Forester SG się łapie (silniki 2.0 125KM / 2.5 sohc / 2.0 EJ20F, ew. starszy Forek z turbo 177 KM), ale Subaru - generalnie - nie kochają gazu, Forek ma fatalnie wyciszenie (tzn nie ma go wcale), żaden z nich nie będzie demonem prędkości a serwis potrafi być uciążliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 A ja musiałem obie instalacje doprowadzić do ładu. W jednym była praktycznie nowa tylko bazdziewna, natomiast w drugim do wymiany poszedł reduktor, wtryskiwacze i ostatnio musiałem legalizować butle. Ja to samo - polecam jednak kupować auto bez gazu. Szczególnie że wieksza szansza na realny przebieg. Jak koniecznie 4x4 to bym szukał Passata B5 4x4. Wiem że stary złom ale tanie części, dobre 4x4, 1.8T fajny silnik (jeśli występował z 4motion) do gazu). A jak nie 4x4 to np Citroen C5 lub Saab 93 2.0t/T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 A jak nie 4x4 to np Citroen C5. Ale za te pieniądze to taki MK2: Bo na pewno nie taki MK3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Tak miałem na mysle Mk2 z końca produkcji. MK3 to mooooże 1.6 HDI byś znalazł za taką kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz___F Napisano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Teoretycznie Forester SG się łapie (silniki 2.0 125KM / 2.5 sohc / 2.0 EJ20F, ew. starszy Forek z turbo 177 KM), ale Subaru - generalnie - nie kochają gazu, Forek ma fatalnie wyciszenie (tzn nie ma go wcale), żaden z nich nie będzie demonem prędkości a serwis potrafi być uciążliwy. Własnie boję się drogiego i kłopotliwego serwisu w subaru. Podoba mi się Legacy i Outback. Myślałem tez o Citroenie C5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 C5 ma sprawdzone silniki - szczególnie 2.0. Z 1.8 były jakies problemy z wyciekami oleju - ale chyba nic bardzo poważnego. Nie mniej 2.0 to takie minimum moim zdaniem. Ewentualnie możesz pomyśleć o V6 - daje rade w C5 + dobrze znosi gaz. Oczywiście wtedy instalacja jakieś tysiaka droższa będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 20 Maja 2016 Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 ale Subaru - generalnie - nie kochają gazu, szklankowe na pewno, ale sohc z regulacją na śruby nie mają nic przeciwko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 21 Maja 2016 Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 C5 ma sprawdzone silniki - szczególnie 2.0. Z 1.8 były jakies problemy z wyciekami oleju - ale chyba nic bardzo poważnego. Nie mniej 2.0 to takie minimum moim zdaniem. Ewentualnie możesz pomyśleć o V6 - daje rade w C5 + dobrze znosi gaz. Oczywiście wtedy instalacja jakieś tysiaka droższa będzie. 1.8 - nie z wyciekami, a z pierścieniami zgarniającymi, wadliwe serie -> branie oleju. Mam 1.8 i wymieniałem pierścienie - pomogło w 100% a wcześniej brał jak smok i nic nie wyciekało. 1.8 od 2.0 prawie niczym się nie różni, aczkolwiek akurat pierścieniami tak I wycieki mogą być, owszem, tak samo w 2.0 i 1.8 przykładowo z korka wlewu i pokryw zaworów - ale to żadna reguła. 1.8 to raczej za mały silnik do tego auta, nieduża moc. Mam to mówię jak jest, da się użytkować bezstresowo, ale spektakularnego kopa to nie ma i przy normalnym użytkowaniu pali tyleż samo co 2.0 albo i więcej bo trzeba żyłować na niższych biegach i wyższych obrotach. Wydaje mi się, że warto brać V6 zwłaszcza że chyba tylko tam był sensowny automat w benzynowych. Wszystkie powyższe 3 silniki super do gazu. Zaś czwartego silnika benzynowego HPI 2.0 w polifcie juz na szczęście nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Maja 2016 Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 Szukaj czegoś bez LPG i zamontuj coś sensownego. 95% przypadków kupna używki z już zamontowaną instalacją to proszenie się o problemy i ogarnianie druciarstwa po poprzednich właścicielach.Popieram, przerabiałem to miesiąc temu. Skończyło się na nowej instalacji. Klepnięte z telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 21 Maja 2016 Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 Co można kupić z LPG za 25 tyś ? Coś co jest najbardziej bezpieczne (biernie), wielkość minimum prestiża VW , przejedzie w miarę bezawaryjnie 100 tyś km w 3 lata . Fajnie jakby było z napędem 4x4 i nie był to SUV, najlepiej kombi ale nie koniecznie Marka nie ma znaczenia. Polecicie coś, bo dla mnie LPG skończyło się w 2003 roku, kiedy sprzedałem Vectre, jedyne auto jakie miałem z LPG. E39? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.