OZI Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Przegladam sobie moja codzienna porcje www i az lunch wyplulem - lud sie dziwnie na mnie w restauracji patrzy 2017 Ford Cargo .... ktos chyba za duzo drugs w Ford wzial i to wyklepali, i postawili do sprzedazy.. Rozumiem, jesli to by mialo jeszcze jakas funkcje, np tanie naprawy, jak rozwalisz ergo taka stylistyka a nie inna ale to ... CAT czy Mack czy Kenworth kazdego dnia wydaje sie piekny ... ale to cos ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 ale to ... Przy określonej, ustalonej długości całego samochodu przy takiej kabinie masz więcej miejsca na ładunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Przy określonej, ustalonej długości całego samochodu przy takiej kabinie masz więcej miejsca na ładunek. Czyli zgaduje Ze EU Ma ohraniczenie na dlugosci a Nie tylko na wage Ale mnie chodzilo Ze tej twarzy nawet matka by Nie kochaja Nissan, Isuzu wydaja Sie Miss Oz, Japan, US Przy tym ... Czy n Nie powiedzmy mi Ze ten Foock jest piekny Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Czy n Nie powiedzmy mi Ze ten Foock jest piekny Od tych starszych to chyba wygląda korzystniej: U nas ciężarówki "z nosem" w ogóle nie są popularne właśnie z racji długości kabiny - w PL w poprzednim ustroju jeździły z takimi kabinami jakieś Tatry, no i też Urale, ZiŁ-y, Krazy, ale to wszystko zniknęło już dawno temu, a z tych nowszych to jedynie kojarzę jakieś Volvo w takiej konfiguracji. Nowy Ural wygląda fajnie: tylko ciekawe, jak z jakością. Edytowane 17 Czerwca 2016 przez Daniel_I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Od tych starszych to chyba wygląda korzystniej: aaaaa - moje oczy - przestan U nas ciężarówki "z nosem" w ogóle nie są popularne właśnie z racji długości kabiny Na to bym naprawde nie wpadl, ze dlugosc moze miec znaczenia - masz latwiejsza obsluge, prostsza z nosem ... w PL w poprzednim ustroju jeździły z takimi kabinami jakieś Tatry, no i też Urale, ZiŁ-y, Krazy, ale to wszystko zniknęło już dawno temu, a z tych nowszych to jedynie kojarzę jakieś Volvo w takiej konfiguracji. Iveco? Nowy Ural wygląda fajnie:tylko ciekawe, jak z jakością. Po co ci jakosc jak wszedzie wjedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Hmmm mówisz piękne ciężarówki? Iveco kiedy popełniło coś takiego: Jedna z bardziej mi się podobających ciężarówek, druga to to: A w EU z ciekawych teraz: Iveco: Renault: DAF: Volvo: MAN: Scania: Mercedes: Dla mnie mistrzami stylingu jest Scania - niby tak samo od lat, ale za każdym modelem tak odświeżają że wciąż wygląda interesująco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Hmmm mówisz piękne ciężarówki? Iveco kiedy popełniło coś takiego: Przeciez widze Fix It Again Tony A przy okazji wyedukowalem sie, to IVeco u mnie sa lokalnie klepane,nawet nie wiedzialem ze Iveco klepiemy Renault: to wydaje sie ciekawe (stylistycznie) - ZUO, Transformers la mnie mistrzami stylingu jest Scania - niby tak samo od lat, ale za każdym modelem tak odświeżają że wciąż wygląda interesująco. Dla mnie mistrzami stylingu jest Scania - niby tak samo od lat, ale za każdym modelem tak odświeżają że wciąż wygląda interesująco. Dla mnie najladniejszym stylistycznie jest to: LA710, 1113, LA911 Majac wiecej czasu i miejsca kupil bym to - ale wtedy Mrs Ozi by mnie do szopy wywalila .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Na to bym naprawde nie wpadl, ze dlugosc moze miec znaczenia - masz latwiejsza obsluge, prostsza z nosem ... Europa od lat końca lat 60-tych sukcesywnie wypierała ciężarówki z ryjem. Jak się przypatrzeć temu z "naszej" strony to ma to same plusy, oszczędność miejsca, lepsza widoczność, silnik masz pod sobą, a nie przed sobą przez co auto jest krótsze i łatwiej tym manewrować. Co do obsługi to nie jest też tak tragicznie, kabiny się na tyle odchylają, że masz dostęp do silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Na to bym naprawde nie wpadl, ze dlugosc moze miec znaczenia - masz latwiejsza obsluge, prostsza z nosem ... Kabina się odchyla: Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka. Iveco? Tylko te najmniejsze są z nosem: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Przeciez widze Fix It Again Tony A przy okazji wyedukowalem sie, to IVeco u mnie sa lokalnie klepane,nawet nie wiedzialem ze Iveco klepiemy to wydaje sie ciekawe (stylistycznie) - ZUO, Transformers Dla mnie najladniejszym stylistycznie jest to: LA710, 1113, LA911 Majac wiecej czasu i miejsca kupil bym to - ale wtedy Mrs Ozi by mnie do szopy wywalila .. Śmiej się, miałem w poprzedniej pracy takie Iveco EuroTech z 2000r, z silnikiem 8l Cursor 190E35 - i powiem szczerze, na prawdę dawało to radę, a łatwo nie miało. Ze znanych mi ciężarówek z tamtego okresu silnik pracował bardzo przyjemnie, gładko i względnie cicho, a palił tylko jakieś 30% więcej od Mercedesa LK 1317. Co do tego Mercedesa co podałeś - nie mój klimat. Z obecnych to Scania, Iveco i Renault - stylistycznie rzecz jasna. Kurde! Przez Ciebie przeglądam ogłoszenia Iveco. Bo kat. C mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Kabina się odchyla: Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka. Tylko te najmniejsze są z nosem: Scania i Volvo robiły takie z dziobem na europę, ale nazw modeli nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Co do tego Mercedesa co podałeś - nie mój klimat. Z obecnych to Scania, Iveco i Renault - stylistycznie rzecz jasna.Kurde! Przez Ciebie przeglądam ogłoszenia Iveco. Bo kat. C mam. Ty sobie wezmiesz iveco, ja Merc i wszyscy zadowoleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2016 Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka. Mam HR Licence, raz do roku raz na dwa - ide do Hertz i bierzemy to .... Zazwyczaj Hino, Fuso lub Nissan Diesel maja Malej do 3tonne nie wiem ile razy ale za kazdym razem jak sie przeprowadzlem lyb jak komus pomagam Na nie normalne C (car) licence ci wystarcza... I co ciekawe zawsze mi sie wydaje, (????) ze te z nosem sa lepsze do jazdy, raz ze lepiej widac, dwa masz cos do gniecenia jak uderzasz, a trzy masz wiecej miejsca w srodku Tylko te najmniejsze są z nosem: te ostanie male IVeca sa u mnie, ale one sa okreslane jako VAN a nie ciezarowki ... - ta ostatnia pod ciezarowke sie lapie w PL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 lepsza widoczność @@r1sender - z tym sie nie zgodze, a jezdze nimi - raz do roku, raz na dwa lata. - ze jak do przodu lepiej widzisz? Co ciekawe lud jak pozycza to zazwyczaj sa dwa rodzaje 'ran' - nie patrza na wysokosc - jeszcze nigdy a to nigdy nie mialem nie obdrapanej malej do 3 tonne od Hertz/Avis/Budget etc ... Ludowi sie wydaje, ze skoro kabina przeszla, to i buda przejdzie ;l Drugie to obdrapania po bokoach ityl wgnieciony od cofania ... Zawsze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 te ostanie male IVeca sa u mnie, ale one sa okreslane jako VAN a nie ciezarowki ... - ta ostatnia pod ciezarowke sie lapie w PL? Nie - zwykle są na <3.5t rejestrowane i jezdzisz tym na kat. B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 te ostanie male IVeca sa u mnie, ale one sa okreslane jako VAN a nie ciezarowki ... - ta ostatnia pod ciezarowke sie lapie w PL? Zależy. Taki z podwójnymi kołami z tyłu ma DMC 7 ton - więc formalnie wtedy wymagane jest prawo jazdy na ciężarówkę i auto traktowane jest jak ciężarówka. Wiadomo, że jest to jakieś tam utrudnienie, więc często rejestruje się to jako pojazd z DMC 3.5 tony i wtedy można jeździć ze zwykłym prawem jazdy, ale znowu - teoretycznie - ładowność jest wtedy odpowiednio ograniczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Ford ma dopiero wejść do sprzedaży w Europie jeśli chodzi o ciężarówki. Tylko Turasy latają w takich po Uni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Tylko Turasy latają w takich po Uni to mozecie oczy przyzwyczaic . Ford czasem czegos wspolnego z Renault nie klepal dawniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 ciągnik wygląda fajnie tylko kabina wąskawa wiec moze sie okazac ze leżąc dotykasz nogami i głową konca auta jak w nowym volvo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 ciągnik wygląda fajnie tylko kabina wąskawa wiec moze sie okazac ze leżąc dotykasz nogami i głową konca auta jak w nowym volvo ; Aaaaa, moje oczy :ooniee: :ooniee:juz lokalnie klepany KW jest szczytem pieknosci A moze to po prostu do czego jestesmy przyzwyczajeni na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Może być . U nas taki ford jest folklorem, może przez to mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Może być . U nas taki ford jest folklorem, może przez to mi się podoba Jakis powod dla ktorego tego nie oferuja? AFAIK to klepane Made in Turkey & Made in Brasil jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Dla mnie ciężarówka ma wyglądać jak Peterbilt 389: Wszystko inne to jakieś brzydasy. Ten podpis wszystkim się znudził! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Tego to już nie wiem. @@robertinio. Wiesz coś może na ten temat? Bo chyba Twoja domena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 ciągnik wygląda fajnie tylko kabina wąskawa wiec moze sie okazac ze leżąc dotykasz nogami i głową konca auta jak w nowym volvo Kilka razy widziałem takiego Forda na blachach tureckich. Dziwnie wygląda na żywo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2016 Mam HR Licence, raz do roku raz na dwa - ide do Hertz i bierzemy to .... Zazwyczaj Hino, Fuso lub Nissan Diesel maja Malej do 3tonne nie wiem ile razy ale za kazdym razem jak sie przeprowadzlem lyb jak komus pomagam Na nie normalne C (car) licence ci wystarcza... I co ciekawe zawsze mi sie wydaje, (????) ze te z nosem sa lepsze do jazdy, raz ze lepiej widac, dwa masz cos do gniecenia jak uderzasz, a trzy masz wiecej miejsca w srodku te ostanie male IVeca sa u mnie, ale one sa okreslane jako VAN a nie ciezarowki ... - ta ostatnia pod ciezarowke sie lapie w PL? To zależy - takie Iveco u nas może mieć DMC od 2t do nawet 7.5t na bliźniakach z tyłu - do 3.5t możesz jeździć na prawo jazdy kat. B, powyżej na C. Więc nie do końca jest to śmieszne, takie pseudo ciężarówki w granicach 3t ładowności w EU są realizowane przez takie właśnie duże dostawczaki. To co Ty pokazujesz ma hydrauliczne hamulce np.? Bo jeśli tak to dalej jest dostawczak tylko z inną kabiną wszystko. W EU "prawdziwe" ciężarówki (Czyli takie które konstrukcyjnie wyglądają już jak ciężarówka, między innymi pneumatyczny układ hamulcowy) to zaczynają się od 8t DMC. Dla jasności, np. wpisz w google Mercedes 714 i 814 to zobaczysz różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Tego to już nie wiem. @@robertinio. Wiesz coś może na ten temat? Bo chyba Twoja domena? ani Iveco ani Ford to już nie moje marki, ale z tego co wiem to raczej nikt w Ford of Europe nie ma zamiaru wprowadzać na nasz rynek ciężarówek. To że sprowadzili mustanga a teraz Edge to już duży wyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Poszli na rekord Od jakiegoś czasu mam podejrzenie, że Ford pozwalniał stylistów i teraz większość modeli wygląda źle. Mieli lepsze czasy kilka lat temu. Z aktualnie dostępnych w EU modeli, do nielicznych naprawdę udanych stylistycznie należą Mustang i Edge. Reszta to albo nijakie, albo pasztety: niedawno pokazali totalnie Ka które wygląda jakby miało już kilkanaście lat, Fiestę zepsuli faceliftem, projektanta focusa Focusa inspirowała chyba brytyjska reprezentacja zawodniczek sumo - Kuga to samo, Transit Custom jest dziwny i przypomina GAZ Sobol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Calvin Napisano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2016 Kabina się odchyla: Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka. Tylko te najmniejsze są z nosem: Miałem pacjenta któremu przy stosunkowo drobnej stłuczce taka kabina się złożyła - efekt - złamany kręgosłup i pacjent na wózku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2016 Po co ci jakosc jak wszedzie wjedzie To co z tego jak ma plastikową deskę i nie ma czujnika deszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2016 To co z tego jak ma plastikową deskę i nie ma czujnika deszczu Raczej chodzi o to, żeby nie stanął tam, gdzie assistance nie dojedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.