Skocz do zawartości

Ford Cargo MY17- za duzo drugs, czy ciezarowki musza byc stylistycznie ladne?


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Przegladam sobie moja codzienna porcje www i az lunch wyplulem :facepalm:  - lud sie dziwnie na mnie w restauracji patrzy :phi:

 

2017 Ford Cargo .... ktos chyba za duzo drugs w Ford wzial i to wyklepali, i postawili do sprzedazy..

 

Rozumiem, jesli to by mialo jeszcze jakas funkcje, np tanie naprawy, jak rozwalisz ergo taka stylistyka a nie inna :hmm:  ale to ... 8]

 

 

ford-cargo-2017-1-1-700x400.jpg

 

ford-cargo-2017-2-1-700x453.jpg

 

 

 

 

 

CAT czy Mack czy Kenworth kazdego dnia wydaje sie piekny ... ale to 8]  cos ...

 

hastings-deering-truck-centre-richlands-

 

 

dcgVy8j.jpg

 

7ee41342015929cf92a48fef44c6e991.jpg

 

Mack_truck_Granite.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy określonej, ustalonej długości całego samochodu przy takiej kabinie masz więcej miejsca na ładunek.

Czyli zgaduje Ze EU Ma ohraniczenie na dlugosci a Nie tylko na wage

Ale mnie chodzilo Ze tej twarzy nawet matka by Nie kochaja

Nissan, Isuzu wydaja Sie Miss Oz, Japan, US Przy tym ...

4a9f0c1e9e5e0aa6b3dde4308eb03d20.jpg

f01587dec363a04c1506a17287d33d4c.jpg

Czy n Nie powiedzmy mi Ze ten Foock jest piekny

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy n Nie powiedzmy mi Ze ten Foock jest piekny

 

Od tych starszych to chyba wygląda korzystniej:

 

806406107127084.jpg

 

:hmm:  ;]

 

U nas ciężarówki "z nosem" w ogóle nie są popularne właśnie z racji długości kabiny - w PL w poprzednim ustroju jeździły z takimi kabinami jakieś Tatry, no i też Urale, ZiŁ-y, Krazy, ale to wszystko zniknęło już dawno temu, a z tych nowszych to jedynie kojarzę jakieś Volvo w takiej konfiguracji.

 

Nowy Ural wygląda fajnie:

 

9d0a16a374d6fc0cd04f21e27425c187.jpg

 

tylko ciekawe, jak z jakością.  ;]

Edytowane przez Daniel_I
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Od tych starszych to chyba wygląda korzystniej:

 

aaaaa :foch::panic: - moje oczy - przestan :ogien:

 




U nas ciężarówki "z nosem" w ogóle nie są popularne właśnie z racji długości kabiny

 

Na to bym naprawde nie wpadl, ze dlugosc moze miec znaczenia :hehe: - masz latwiejsza obsluge, prostsza z nosem ...

 

 


w PL w poprzednim ustroju jeździły z takimi kabinami jakieś Tatry, no i też Urale, ZiŁ-y, Krazy, ale to wszystko zniknęło już dawno temu, a z tych nowszych to jedynie kojarzę jakieś Volvo w takiej konfiguracji.

 

 

Iveco? :hmm:

 

powerstar_500.jpg

 

powerstar_range.jpg

 

 

 

 


Nowy Ural wygląda fajnie:

tylko ciekawe, jak z jakością.  ;]

 

 

Po co ci jakosc jak wszedzie wjedzie ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm mówisz piękne ciężarówki? Iveco kiedy popełniło coś takiego:

 

iveco-eurotech-05.jpg

 

Jedna z bardziej mi się podobających ciężarówek, druga to to:

 

i012733.jpg

 

A w EU z ciekawych teraz:

Iveco:

 

Stralis-hi-road.jpg

Renault:

renault-j-clubb.jpg

 

DAF:

daf-euro-6-range-940.jpg

 

Volvo:

 

VolvoTrucks.jpg

 

MAN:

 

MAN_TRUCK_TGX_V8_680%20.jpg

 

Scania:

 

152304.jpg

 

Mercedes:

 

mercedes-benz-trucks.png

 

Dla mnie mistrzami stylingu jest Scania - niby tak samo od lat, ale za każdym modelem tak odświeżają że wciąż wygląda interesująco. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hmmm mówisz piękne ciężarówki? Iveco kiedy popełniło coś takiego:

 

Przeciez widze Fix It Again Tony  ;)  ;] 

 

A przy okazji wyedukowalem sie, to  IVeco u mnie sa lokalnie klepane,nawet nie wiedzialem ze Iveco klepiemy :skromny::hehe: 

 


Renault:


 

to wydaje sie ciekawe (stylistycznie) - ZUO,

 

Transformers ;]:oki:


la mnie mistrzami stylingu jest Scania - niby tak samo od lat, ale za każdym modelem tak odświeżają że wciąż wygląda interesująco. :ok:

 

1261472269444180140.jpg

 

 


Dla mnie mistrzami stylingu jest Scania - niby tak samo od lat, ale za każdym modelem tak odświeżają że wciąż wygląda interesująco. :ok:

 

Dla mnie najladniejszym stylistycznie jest to: LA710, 1113, LA911 :jem::oki:

 

1963-l1113-pritsche-46-001.jpg

 

800px-Mercedes-Benz_1113.jpg

 

9034.jpg

 

Majac wiecej czasu i miejsca kupil bym to ;] - ale wtedy Mrs Ozi :zona: by mnie do szopy wywalila .. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na to bym naprawde nie wpadl, ze dlugosc moze miec znaczenia :hehe: - masz latwiejsza obsluge, prostsza z nosem ...

 

Europa od lat końca lat 60-tych sukcesywnie wypierała ciężarówki z ryjem. Jak się przypatrzeć temu z "naszej" strony to ma to same plusy, oszczędność miejsca, lepsza widoczność, silnik masz pod sobą, a nie przed sobą przez co auto jest krótsze i łatwiej tym manewrować. Co do obsługi to nie jest też tak tragicznie, kabiny się na tyle odchylają, że masz dostęp do silnika :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to bym naprawde nie wpadl, ze dlugosc moze miec znaczenia :hehe: - masz latwiejsza obsluge, prostsza z nosem ...

 

Kabina się odchyla:

 

engine.jpg

 

Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka.  ;]

 

 

Iveco?  :hmm:
 
 
iveco-stralis-08.jpg
Tylko te najmniejsze są z nosem:
 
new4x4.jpgiveco-daily-65c18-12.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez widze Fix It Again Tony  ;)  ;] 

 

A przy okazji wyedukowalem sie, to  IVeco u mnie sa lokalnie klepane,nawet nie wiedzialem ze Iveco klepiemy :skromny::hehe:

 

 

 

 

to wydaje sie ciekawe (stylistycznie) - ZUO,

 

Transformers ;]:oki:

 

 

 

 

 

 

 

 

Dla mnie najladniejszym stylistycznie jest to: LA710, 1113, LA911 :jem::oki:

 

 

 

 

 

 

 

Majac wiecej czasu i miejsca kupil bym to ;] - ale wtedy Mrs Ozi :zona: by mnie do szopy wywalila .. ;]

 

Śmiej się, miałem w poprzedniej pracy takie Iveco EuroTech z 2000r, z silnikiem 8l Cursor 190E35 - i powiem szczerze, na prawdę dawało to radę, a łatwo nie miało. ;] Ze znanych mi ciężarówek z tamtego okresu silnik pracował bardzo przyjemnie, gładko i względnie cicho, a palił tylko jakieś 30% więcej od Mercedesa LK 1317. ;]

 

Co do tego Mercedesa co podałeś - nie mój klimat. Z obecnych to Scania, Iveco i Renault - stylistycznie rzecz jasna.

 

Kurde! Przez Ciebie przeglądam ogłoszenia Iveco. :P Bo kat. C mam. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kabina się odchyla:

Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka.  ;]

Tylko te najmniejsze są z nosem:

 
 

 

 

Scania i Volvo robiły takie z dziobem na europę, ale nazw modeli nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co do tego Mercedesa co podałeś - nie mój klimat. Z obecnych to Scania, Iveco i Renault - stylistycznie rzecz jasna.



Kurde! Przez Ciebie przeglądam ogłoszenia Iveco. :P Bo kat. C mam. ;]

 

Ty sobie wezmiesz iveco, ja Merc i wszyscy zadowoleni :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka. ;]

 

Mam HR Licence, raz do roku raz na dwa - ide do Hertz i bierzemy to .... :skromny:

 

Allison-equipped-UD-337x250.jpg

 

Zazwyczaj Hino, Fuso lub Nissan Diesel maja :skromny:

 

 

Malej do 3tonne nie wiem ile razy ale za kazdym razem jak sie przeprowadzlem lyb jak komus pomagam ;]

 

Na nie normalne C (car) licence ci wystarcza...

 

fleet-trucks.jpg

 

I co ciekawe zawsze mi sie wydaje, (????) ze te z nosem sa lepsze do jazdy, raz ze lepiej widac, dwa masz cos do gniecenia jak uderzasz, a trzy masz wiecej miejsca w srodku :hmm:

 


Tylko te najmniejsze są z nosem:

 

te ostanie male IVeca sa u mnie, ale one sa okreslane jako VAN a nie ciezarowki ... :hehe:  - ta ostatnia pod ciezarowke sie lapie w PL? 8]

 

iveco-daily-65c18-12.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


lepsza widoczność

 

@@r1sender -  z tym sie nie zgodze, a jezdze nimi - raz do roku, raz na dwa lata. :hmm: - ze jak do przodu lepiej widzisz? :chipsy:

 

Co ciekawe lud jak pozycza to zazwyczaj sa dwa rodzaje 'ran' - nie patrza na wysokosc - jeszcze nigdy a to nigdy nie mialem nie obdrapanej malej do 3 tonne od Hertz/Avis/Budget etc ...

 

Ludowi sie wydaje, ze skoro kabina przeszla, to i buda przejdzie ;l ;l ;l

Trucks.jpg

 

Drugie to obdrapania po bokoach ityl wgnieciony od cofania ... :hehe:  Zawsze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te ostanie male IVeca sa u mnie, ale one sa okreslane jako VAN a nie ciezarowki ... :hehe:  - ta ostatnia pod ciezarowke sie lapie w PL? 8]

 

iveco-daily-65c18-12.jpg

 

Zależy. ;] Taki z podwójnymi kołami z tyłu ma DMC 7 ton - więc formalnie wtedy wymagane jest prawo jazdy na ciężarówkę i auto traktowane jest jak ciężarówka. Wiadomo, że jest to jakieś tam utrudnienie, więc często rejestruje się to jako pojazd z DMC 3.5 tony i wtedy można jeździć ze zwykłym prawem jazdy, ale znowu - teoretycznie - ładowność jest wtedy odpowiednio ograniczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciągnik wygląda fajnie :) tylko kabina wąskawa wiec moze sie okazac ze leżąc dotykasz nogami i głową konca auta jak w nowym volvo ;

 

Aaaaa, moje oczy :ooniee: :ooniee: :ooniee: :ooniee:juz lokalnie klepany KW jest szczytem pieknosci  :hehe: 

 

12245813954_099e98a8af_b.jpg

 

 

A moze to po prostu do czego jestesmy przyzwyczajeni na drodze :hmm:  :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam HR Licence, raz do roku raz na dwa - ide do Hertz i bierzemy to .... :skromny:

 

Allison-equipped-UD-337x250.jpg

 

Zazwyczaj Hino, Fuso lub Nissan Diesel maja :skromny:

 

 

Malej do 3tonne nie wiem ile razy ale za kazdym razem jak sie przeprowadzlem lyb jak komus pomagam ;]

 

Na nie normalne C (car) licence ci wystarcza...

 

fleet-trucks.jpg

 

I co ciekawe zawsze mi sie wydaje, (????) ze te z nosem sa lepsze do jazdy, raz ze lepiej widac, dwa masz cos do gniecenia jak uderzasz, a trzy masz wiecej miejsca w srodku :hmm:

 

 

 

 

te ostanie male IVeca sa u mnie, ale one sa okreslane jako VAN a nie ciezarowki ... :hehe:  - ta ostatnia pod ciezarowke sie lapie w PL? 8]

 

iveco-daily-65c18-12.jpg

 

To zależy - takie Iveco u nas może mieć DMC od 2t do nawet 7.5t na bliźniakach z tyłu - do 3.5t możesz jeździć na prawo jazdy kat. B, powyżej na C. Więc nie do końca jest to śmieszne, takie pseudo ciężarówki w granicach 3t ładowności w EU są realizowane przez takie właśnie duże dostawczaki. To co Ty pokazujesz ma hydrauliczne hamulce np.? Bo jeśli tak to dalej jest dostawczak tylko z inną kabiną wszystko. W EU "prawdziwe" ciężarówki (Czyli takie które konstrukcyjnie wyglądają już jak ciężarówka, między innymi pneumatyczny układ hamulcowy) to zaczynają się od 8t DMC. Dla jasności, np. wpisz w google Mercedes 714 i 814 to zobaczysz różnicę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego to już nie wiem. @@robertinio. Wiesz coś może na ten temat? Bo chyba Twoja domena? :)

 

 

ani Iveco ani Ford to już nie moje marki, ale z tego co wiem to raczej nikt w Ford of Europe nie ma zamiaru wprowadzać na nasz rynek ciężarówek. 

To że sprowadzili mustanga a teraz Edge to już duży wyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszli na rekord 8] Od jakiegoś czasu mam podejrzenie, że Ford pozwalniał stylistów i teraz większość modeli wygląda źle. Mieli lepsze czasy kilka lat temu. Z aktualnie dostępnych w EU modeli, do nielicznych naprawdę udanych stylistycznie należą Mustang i Edge. Reszta to albo nijakie, albo pasztety: niedawno pokazali totalnie Ka które wygląda jakby miało już kilkanaście lat, Fiestę zepsuli faceliftem, projektanta focusa Focusa inspirowała chyba brytyjska reprezentacja zawodniczek sumo - Kuga to samo, Transit Custom jest  dziwny i przypomina GAZ Sobol. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kabina się odchyla:

 

engine.jpg

 

Jedyny problem o jakim słyszałem to sytuacje, że kierowca zapomniał zabezpieczyć swoich rupieci w kabinie i coś tam wypadło i rozbiło szybę od środka.  ;]

 

 
 
iveco-stralis-08.jpg
Tylko te najmniejsze są z nosem:
 
new4x4.jpgiveco-daily-65c18-12.jpg

 

Miałem pacjenta któremu przy stosunkowo drobnej stłuczce taka kabina się złożyła - efekt - złamany kręgosłup i pacjent na wózku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.