norbert123 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Witam wszystkich Chciałbym kupić Bravo TJet 120 KM /150 KM. Jak to sie spisuje? Turbo sprawia problemy? Słyszałem ze 150KM ma oplowska skrzynie, ktrora pada... Prawda to? Jak tam rdza? Polecacie ogólnie te autka? Do tej pory miałem Fiata Brave 1.6 - niestety uległ wypadkowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 (edytowane) Wszystko zależy jak utrzymany egzemplarz kupisz. Trzymam się zasady, że używka tylko po jednym właścicielu i jak do tej pory się nie przejechałem. Jedyną awarią u mnie były słynne aktywatory klimatyzacji - moim zdaniem nie warto mieć automatycznej klimy w tym modelu. T-Jet to bardzo dobry silnik. U mnie spalanie na poziomie 7,1. Wtrysk pośredni więc można nawet gazować. Skrzynia chodzi u mnie idealnie choć faktycznie ma błąd konstrukcyjny i potrafi paść przy małym nawet przebiegu. Zawieszenie proste, tanie i dosyć odporne na nasze drogi. Przejechałem jak do tej pory 55kkm (aktualnie 106kkm) i nie psuje się skubany. Edytowane 12 Lipca 2016 przez stig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 A ten błąd konstukcyjny jest tylko w model 150KM? Ile kosztuje ew. naprawa? A klima w bravo jest wydajna? W Bravie przy 35 ledwo dawala rade. a silnik jakby z 20 kucy stracil tak moc ciągnela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Znajomy jest akurat na kupnie, chyba przeglądneliśmy z 8 sztuk łącznie na przełomie 3-4 miesiecy. Kolega celuje w wersję najsłabszą 1.4 90KM, ale jak by się coś trafiło z 1.4 120KM to by wziął. Generalnie skupiamy się na autach od właścicieli prywatnych i itp. Do tej pory same malowańce, 1 po gradobiciu. Nie celujemy w najniższe ceny, tak do 30kPLN. Byłem oglądać jednego Tjet-a, auto od handlarza. Podczas jazdy słychać było skrzynie, a auto miało 72kkm niby przejechane.Zresztą do tej pory stoi wystawione, cena tylko opada minimalnie. Skrzynia M32 była montowana zarówno w wersji Tjet 120KM jak i 150KM. Kulturą pracy nie grzeszy niestety, ale takie wersje nadrabiają silnikiem. Nie wiem czy TTTM ale w połowie oglądanych egzemplarzy tylne drzwi skrzypiały jak wrota od stodoły. W wczorajszym oglądanym egzemplarzu wychodziła korozja na zagięciu ranku maski, od strony komory silnika auto z 2010r. Nie wielkie ilości, ale sie pojawiały. Generalnie jak oglądam te auta to czuje się troche rozczarowany jakością detali, jak to Fiat. Żadnego egzemplarza nie oglądaliśmy od spodu póki co, w każdym wypadku sprawy nie zaszły aż tak daleko Generalnie auta bardzo chodliwe, 3-4 szt od I właścicieli z lat 2009-2011 w cenie ~25kPLN z przebiegiem do 60kkm zostały sprzątnięte Nam przez "Mirków" sprzed nosa do 20min po wystawieniu ogłoszenia. Następne oczekiwanie i po tyg stoją na olx do od 3 do 5kpln droższe i schodzą w ciągu 2-3 dni. Więc polowanie trwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 A ten błąd konstukcyjny jest tylko w model 150KM? Ile kosztuje ew. naprawa? A klima w bravo jest wydajna? W Bravie przy 35 ledwo dawala rade. a silnik jakby z 20 kucy stracil tak moc ciągnela wszystkie Bravo z silnikami T-Jet (czyli 120 i 150KM) produkowane do 2010 roku mają felerną skrzynię M32. Koszt naprawy jest różny. Jak w porę zareagujesz, to nie będzie dramatu. Mnie naprawiali w ASO za 2 tys. pln przy przebiegu 90 tys. km. Co do klimy, to działa wystarczająco dobrze. Ale faktem jest że czym większy upał tym bardziej auto jest zmulone przy pracującej klimie. Czuć to. Przynajmniej u mnie. Pamiętaj, że Bravo lepiej kupić z manualną klimą. W automatycznej ciągle coś pada, trzeba rozbierać deskę, było o tym już dużo wątków na forum. Po co się w to pchać, jak skutek, czyli chłodne powietrze, jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 wszystkie Bravo z silnikami T-Jet (czyli 120 i 150KM) produkowane do 2010 roku mają felerną skrzynię M32. Koszt naprawy jest różny. Jak w porę zareagujesz, to nie będzie dramatu. Mnie naprawiali w ASO za 2 tys. pln przy przebiegu 90 tys. km. Ha, to mnie troche zniechecilo... Ale jak to jest, ona zawsze pada, po jakims przebiegu? Czy to taki troche mit, jakich w przypadku fiatów wiele i nie jest wcale tak tragicznie z tą skrzynią- awarie nie są wcale tak częste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Generalnie auta bardzo chodliwe, 3-4 szt od I właścicieli z lat 2009-2011 w cenie ~25kPLN z przebiegiem do 60kkm zostały sprzątnięte No własnie zauwazyłem. Mały wybór i trzymają cene. Dziwne troche . Albo te auta takie dobre, albo nikt nie chce ich sprowadzac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Ha, to mnie troche zniechecilo... Ale jak to jest, ona zawsze pada, po jakims przebiegu? Czy to taki troche mit, jakich w przypadku fiatów wiele i nie jest wcale tak tragicznie z tą skrzynią- awarie nie są wcale tak częste? są częste. Nawet tutaj na forum jest kilka osób, które już te skrzynie w T-Jetach naprawiały. Przy przebiegach różnych, od 30 do 100 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Nie wiem czy TTTM ale w połowie oglądanych egzemplarzy tylne drzwi skrzypiały jak wrota od stodoły. Tylko jak stoi długo w słońcu Trzymają cenę pewnie dlatego, że nie jest to szczyt techniki czy jakości, ale porządne auto, którego utrzymanie jest niedrogie. Najdroższa usterka to ta skrzynia, ale też tylko do drugiej połowy 2010 r., gdzie koszt to jakieś 1500 - 2000 zł. Przejeździłem nim 100 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Też się zastanawiałem nad fenomenem tego samochodu mimo jego wad, chyba stylistyka robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 To wymień poważne wady pomijając tą nieszczęsną skrzynię z Opla która schrzaniła opinię o niejednym Fiacie/Alfie Sam mogę dodać badziewne skraplacze klimy które się rozsypują. U mnie aktywatory klimy działają o dziwo idealnie. Rdza faktycznie pojawia się na rancie maski od wewnątrz i to samo na klapie bagażnika - wada fabryczna. Niektórym robili to w ramach gwarancji. W dieslu standardowo rzeczy typu EGR czy DPF, ale to normalka. Za to skrzynia już fiatowska więc inny problem odpada. Ogólnie moim zdaniem jest naprawdę dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2016 (edytowane) Zależy czego szukasz. Nie jest to ideał pod względem bezawaryjności. Za to wersje t-jet przyjemnie się odpychają a sam silnik jest dobrą jednostką. Dodatkowo ładny wygląd, w miarę pojemny bagażnik. U mnie przez 100kkm padły wahacze z przodu i półosie. Klima auto i skrzynia na razie działa, jak i cała reszta, tłumik też nie ruszany. Rudej jeszcze nie zauważyłem. A mam rok produkcji 2007 czyli pierwszy wypust. Żałuję tylko, że się nie spiąłem i nie kupiłem wersji 150KM sport Edytowane 13 Lipca 2016 przez bielaMatiz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2016 No własnie zauwazyłem. Mały wybór i trzymają cene. Dziwne troche . Albo te auta takie dobre, albo nikt nie chce ich sprowadzac:) Bravo nie jezdzilo we flotach, wiec podaz jest niewielka. Na handel pewnie tez nie oplaca sie sprowadzac bo to nie pasnik w TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 No własnie zauwazyłem. Mały wybór i trzymają cene. Dziwne troche . Albo te auta takie dobre, albo nikt nie chce ich sprowadzac:) dwie przyczyny - jak sam zauważyłeś samochody w bdb stanie idą na pniu inna sprawa że tych autek było także mało za granicą. Jak już coś -celuj w T-JET-a 120 po lipcu 2010 r. - musi być z normą Euro 5- wówczas ma inną skrzynię C635, Skrzynia M 32 - koszt naprawy to ok 2 - 2,5 tys pln Resztę userzy napisali. Samochód naprawdę mega prosty w budowie i praktycznie bezawaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 dwie przyczyny - jak sam zauważyłeś samochody w bdb stanie idą na pniu inna sprawa że tych autek było także mało za granicą. Jak już coś -celuj w T-JET-a 120 po lipcu 2010 r. - musi być z normą Euro 5- wówczas ma inną skrzynię C635, Skrzynia M 32 - koszt naprawy to ok 2 - 2,5 tys pln Resztę userzy napisali. Samochód naprawdę mega prosty w budowie i praktycznie bezawaryjny. właśnie skrzynia C635 jak ma wybieranie wstecznego? Tak jak M32 czyli typowy Opel czy jak Fiat i jakiego koncernu jest to skrzynia? Zapewne Fiata? Pytam bo oglądałem kilka egzemplarzy z lat 2011-2013 i każdy miał wybieranie wstecznego jak w Oplu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 C635 ma także wsteczny obok jedynki, dlatego "na szybko" nie do rozróżnienia od M32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 wszystkir "c" sa fata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 A wiesz że fiatowskie oznaczenie M32 to C544? Twoja teoria legła w gruzach 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 C635 ma także wsteczny obok jedynki, dlatego "na szybko" nie do rozróżnienia od M32. w porządku, czyli jak auto jest wyprodukowane po lipcu 2010r z tjet to można śmiało brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 Żałuję tylko, że się nie spiąłem i nie kupiłem wersji 150KM sport Nie żałuj, zaoszczędzisz na oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 Nie żałuj, zaoszczędzisz na oponach no na razie przez 100kkm letnie i zimowki od nowosci, przymierzam się powoli do zakupu nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 A wiesz dlaczego m32? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 w porządku, czyli jak auto jest wyprodukowane po lipcu 2010r z tjet to można śmiało brać patrz na normę Emisji spalin - Euro 5 to na 100% bez M32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 Skąd zaczerpnę info jaką normę spełnia auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 Rozkodowanie VINu, nawet w samym ePERze. Jak się kliknie na Info to jest pozycja: ECOLOGIA LIM.CEE FASE 4 (ECOCF4) Jest też info o skrzyni: PROGETTO CAMBIO CAMBIO MECCANICO (1.6 - 1.9 JTD-) (PCC530) Chyba że na tabliczce znamionowej pod maską też można coś wyczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 m32. To skrzynia model 320Nm . Z zalozenia ma wytrzymac maxymalne obciazenie.320Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2016 Ok dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 17 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2016 Skąd zaczerpnę info jaką normę spełnia auto? inaczej- przyjmij że wyprodukowane od sierpnia 2010 to już Euro 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 22 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2016 A jak to sie ma do skrzyni M32 ktora byla "remontowana" problem/wada znika, czy i tak sie sypie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 problemem m32 generalnie sa lozyska. Ktire sie sypia. Nie wiem kak to sie ma w warsztatach w pl. Ale w niemczech zastepuja je lozyskami slizgowymi krytymi, wywalaja te slizgowe stozkowe , niektorzy rzezbia w korpusach skrzyni tak zeby weszlo wlasnie to lozysko kryte. Widzialem taka przerobke w insygni. Nie wiem jaka byla zywotnosc tej skrzynki ale gwarancja byla na 100.000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzięki wszystkim za opinie. Kuplem jednak TJeta 120 km, jako że w mojej okolicy ten byl najciekawszy i w najepszym stanie (nawet od wersji 90 km). Rocznik 2008 (1sza rejestracja 2009), niby nie bity, z pakietem niby oryginalnych dokumentow nawet za czesc i z przegladów z zapisanymi przebiegami (156 kkm) Oczywiscie swiadom problemow ze skrzynia m32... I teraz pytania: 1. W moim aucie biegi wchodza bez problemu, nic nie szumi ale na 5tce przy dodawaniu i puszczaniu gazu lewarek lekko sie porusza- czy to wlasnie objaw padu skrzyni? Na forach czytalem tylko o jedynce... 2. korek od wlewu paliwa nie daje sie zamknąć kluczykiem (zawsze go mozna wykrecic)- do wymainy jak rozumiem? Czy jak kupie np takie cuś http://allegro.pl/korek-wlewu-paliwa-fiat-doblo-panda-punto-siecento-i5078767167.html to jak potem przełozyć zamek - tam są jakies zaczepy bo nie znalazlem w moim korku... 3. Da sie jakos wyłączyć doswietlanie zakrętów np z MESa? 4. Jak TJETy spisują się w gazie?. Mam wersje bez kola zapasowego- na jego miejscu jest gabka z przegródkami, chcialbym do wyciągnąć i tam umiescic zbironik. 5. Czy jak kupie jakiekolwiek koło zapasowe do fiata bravo2 np: http://allegro.pl/kolo-dojazdowe-fiat-bravo-2-lancia-oryginal-igla-i6120569112.html to bedzie pasowac do Tjeta w wersji z zestawem? Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez e_norbert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 1. Ja mam fiatowską skrzynię, a drążek rusza mi się trochę sam na 3 biegu. Nawet jeśli to już zły objaw, to czym się przejmować Wszystko działa i nic nie hałasuje. 2. Tu nie pomogę 3. Da się to bez problemu wyłączyć z poziomu menu. Jedynie przypomnienie (dźwięk) o pasach trzeba wyłączyć przez MESa. 4. Wersja 120KM gazuje się raczej bez żadnych problemów. Jedynie wersje Sport 150KM miewają problemy, bo rozjeżdża się mapa czy coś i trzeba często poprawiać. 5. Tak, tylko brakuje jeszcze tego wkładu z miejscem na podnośnik, klucze itp. http://allegro.pl/wklad-kola-lewarek-podnosnik-bravo-ii-bielsko-i6115969462.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Uwaga z gazowaniem. Łatwo można zepsuć. Mój jak i kilka innych miało problemy z odpalaniem bo komp zapamiętywal za uboga mieszankę gazu i mniej dawał Pb na odpalanie. Znajdź gaziarza który to robił już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) 5. Tak, tylko brakuje jeszcze tego wkładu z miejscem na podnośnik, klucze itp. http://allegro.pl/wklad-kola-lewarek-podnosnik-bravo-ii-bielsko-i6115969462.html A ten klucz do koła będzie pasował do moich śrub na aluminiowych felgach? W sensie czy były różne rozmiary? W moim nie ma klucza - jest tylko zestaw - jakis wybrakowany:) Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez e_norbert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Powinien pasować bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Powinien pasować bez problemu. Próbowałem wyciągnąć styropian w zagłębieniu do koła zapasowego (mam zestaw naprawczy a nie koło), zeby przygotowac miejsce pod zbiornik lpg. W tym celu wykręciłe,=m wszystkie 3 śruby z plastikowego panelu maskujacego bagażnika od strony zderzaka, ale nadal coś ten panel mocno trzyma koło stycznika. Coś trzeba jeszcze wykręćić ? Nie chce wyszarpywać z całej sily,,, Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez e_norbert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Próbowałem wyciągnąć styropian w zagłębieniu do koła zapasowego (mam zestaw naprawczy a nie koło), zeby przygotowac miejsce pod zbiornik lpg. W tym celu wykręciłe,=m wszystkie 3 śruby z plastikowego panelu maskujacego bagażnika od strony zderzaka, ale nadal coś ten panel mocno trzyma koło stycznika. Coś trzeba jeszcze wykręćić ? Nie chce wyszarpywać z całej sily,,, bagaznik.jpg sam będziesz to LPG montował, czy w serwisie? Raczej pewnie w serwisie, więc niech oni pokombinują, po co robisz za nich robotę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 sam będziesz to LPG montował, czy w serwisie? Raczej pewnie w serwisie, więc niech oni pokombinują, po co robisz za nich robotę? Oczywiscie, że w serwisie. Wole jednak sam powyciągac co trzeba. Skąd teki gaziarz moze wiedziec gdzie, jaki zatrask w fiacie w panelu tylnim w bagazniku jest? Na siłe zrobi, ułamie cos i potem bujaj sie z takim 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Oczywiscie, że w serwisie. Skąd teki gaziarz moze wiedziec @e_norbert a jedziesz do gaziarza czy do debila ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2016 @e_norbert a jedziesz do gaziarza czy do debila ? To moze inaczej Chce to wiedziec- moge od kogos z autokacikowicz uzyskac taka informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 9 Października 2016 Udostępnij Napisano 9 Października 2016 Co do skrzyń m32 to wyczytałem, że powinno się wlać jakieś,5 litra oleju więcej - że niby instrukcja jest błędna. Ponoć w ten sposób mona się uratować przed wydatkami.... Co do cen i dostępności - są chore... nawet diesle w w wersji sport zaczynają być "overpriced" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Października 2016 Udostępnij Napisano 9 Października 2016 Co do skrzyń m32 to wyczytałem, że powinno się wlać jakieś,5 litra oleju więcej - że niby instrukcja jest błędna. Ponoć w ten sposób mona się uratować przed wydatkami.... Co do cen i dostępności - są chore... nawet diesle w w wersji sport zaczynają być "overpriced" Co to znaczy overpriced? Wg mnie masz za maly budzet na sensownego sporta i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 9 Października 2016 Udostępnij Napisano 9 Października 2016 2007 za około 26000 to cena ok Ale ostatnio pojawiają się po 28000 i więcej z tego rocznika... Kurde gofra 2012 sprzedałem za 30000... Stąd dla mnie nieco overpriced... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Października 2016 Udostępnij Napisano 9 Października 2016 2007 za około 26000 to cena ok Ale ostatnio pojawiają się po 28000 i więcej z tego rocznika... Kurde gofra 2012 sprzedałem za 30000... Stąd dla mnie nieco overpriced... No niestety auta podrozaly w ostatnim czasie... Kilka lat temu za takie pieniadze kupowalem 7-latka C4 VTS z przebiegiem ponizej 100kkm z salonu PL. Teraz sie rozgladam za jakim 3-4 latkiem i nedza straszna jesli chodzi o mocniejsze noPB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 9 Października 2016 Udostępnij Napisano 9 Października 2016 2007 za około 26000 to cena ok Ale ostatnio pojawiają się po 28000 i więcej z tego rocznika... Kurde gofra 2012 sprzedałem za 30000... Stąd dla mnie nieco overpriced... Zauważyłem że jest drożej ostatnio szczególnie jeśli o ciekawsze wersje chodzi. Każdy chce się wyróżnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 9 Października 2016 Udostępnij Napisano 9 Października 2016 Było jedno auto idealne jak chciałem. Wieczorem się pojawiło rano dzwonilem, wieczorem już nie było. Nie miałem szans dojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 @KotLarry czyli bylo dobre. Jak ja swojego szukalem to na 20 egzemplarzy wystawionych w calym kraju mialem obejrzane wszystkie 20. Dopiero po 2 miesiacach takich poszukiwan udalo sie cos kupic . Na cale szczescie 90% pojazdow mozna bylo zweryfikowac na odleglosc - bledy w papierach i niespojnosc danych. Tylko te pozostale 10% przechodzilo dalej i mozna bylo jechac ogladac fizycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 Ostatnio ogladałem Bravo z Tjetem z Sosnowca chyba 2011r [już nie pamiętam, bo już się trochę przewinęło tych aut]. Pierwszy właściciel, śmieszny przebieg wszystko cacy tylko sprzedający zapomniał wspomnieć przez telefon że ktoś mu wjechał w tył na światłach. Byliśmy już na miejscu jak sobie przypomniał, jak go zapytałem co było robione to "zderzak i coś tam pod zderzakiem" część się zgadzała,ale jak obejrzałem bagażnik to doszedł jeszcze aspekt taki że wymieniany był pas tylny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Jaki kolor wersja, miałem na oku coś z tamtych okolic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 (edytowane) Ja kupiłem pierwszego z oglądanych Samochód nie był nawet wystawiony, poprzedni właściciel na forum bravo wspomniał coś ,że zamówił Giuliette o i tak się zgadaliśmy Edytowane 22 Października 2016 przez BartoSMK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.