amazaque Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Ale ile powinien zapłacić za dobrze wyposażona wersję? Wiele kompaktów przekracza 100k i to nawet nie w wersjach hothatchowych Ładniejszego i lepiej wykonanego Cee'da z tym samym wyposażeniem w dodatku lepiej działającym miał by za 61. Ale... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Co nie zmienia faktu, że prawie 82 tysiaki za kompaktowe auto to IMHO przesada. Też tak na początku myślałem. Ale pooglądałem, pomacałem, zobaczyłem co ma w środku i okazuje się, że to mocno wyrośnięty kompakt (462cm). Od mojej obecnej aveny jest mniejszy o 2.5cm, a od nowej avensis o 30cm. A że tak duże auto mi nie potrzebne to odpuściłem avensisa (zeszłorocznego) i za 20 tyś mniej kupiłem nową rolkę. Tym bardziej, że rolka i avensis mają ten sam rozstaw osi i w środku są mocno podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Ładniejszego i lepiej wykonanego Cee'da z tym samym wyposażeniem w dodatku lepiej działającym miał by za 61. Ale... . 1.6 w wersji L z pakietem business line za 61tysi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 1.6 w wersji L z pakietem business line za 61tysi? Kila bedzie drozsza a gorsza. Wiem bo mialem ceeda i sluzbowa corolle przed FL. Dzien do nocy jesli chodzi o awaryjnosc. Na dodatek np takie grzanie lusterek bylo i wtym i w tym ale tylko w toyocie dobrze dzialalo. Ja celuje w Corolle z automatem. Tu jest gorzej ale od czasu do czasu sa pol roczne po wypozyczalni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Kila bedzie drozsza a gorsza. Wiem bo mialem ceeda i sluzbowa corolle przed FL. Dzien do nocy jesli chodzi o awaryjnosc. Na dodatek np takie grzanie lusterek bylo i wtym i w tym ale tylko w toyocie dobrze dzialalo. Ja celuje w Corolle z automatem. Tu jest gorzej ale od czasu do czasu sa pol roczne po wypozyczalni. Szukaj w toyota.pewneauto.pl, tam są też z ekspozycji. Myślałem o automacie, ale jakoś tego cvt nie trawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Co nie zmienia faktu, że prawie 82 tysiaki za kompaktowe auto to IMHO przesada.Przesada, ale ze strony producenta. Takie są ceny i co zrobisz. Kompakt na wypasie to teraz bez rabatow ok 100 tysSpuszczone z krzyża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Co nie zmienia faktu, że prawie 82 tysiaki za kompaktowe auto to IMHO przesada. A 100? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Hyundai. Co do Opli - kompletnie nie leżą mi te samochody - bez względu na klasę. Nawet porównanie teoretycznych bliźniaków, tj. Antara vs Captiva Opel przegrywa u mnie z kretesem. Najnowsza Astra to totalna porażka itd. A mamy tu kogoś od Opla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 A mamy tu kogoś od Opla? Coś, gdzieś się o Oplu przewinęło (w kwestii rabatu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 No nie bardzo podobne, zwłaszcza moment obrotowy sporo większy 180 km Maksymalny moment obrotowy 249 Nm przy 1450-3500 obr/minMaksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-3000 obr/min W wersji z manualem 1.8 ma 320 Nm - odczujesz je bardziej niż 400 w TDi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 W wersji z manualem 1.8 ma 320 Nm - odczujesz je bardziej niż 400 w TDi. O kurcze - musieli wykastrować aż tak bardzo, żeby się w specyfikacji DQ200 zmieścił :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 O kurcze - musieli wykastrować aż tak bardzo, żeby się w specyfikacji DQ200 zmieścił :D Dokładnie. Poza tym - po moich doświadczeniach z tą skrzynią i 1.8 tsi (starym, 160 KM) - wybrałbym bez wahania manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Co nie zmienia faktu, że prawie 82 tysiaki za kompaktowe auto to IMHO przesada. przesada bo? Ceny kompaktów zaczynaja się mniej więcej od 60 tys. pln, za 80 kupuje się już lepiej wyposażone wersje z lepszymi silnikami niż podstawowe, a za 100 już na wypasie. Takie są ceny. U wszystkich producentów podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 przesada bo? Ceny kompaktów zaczynaja się mniej więcej od 60 tys. pln, za 80 kupuje się już lepiej wyposażone wersje z lepszymi silnikami niż podstawowe, a za 100 już na wypasie. Takie są ceny. U wszystkich producentów podobne Za 87kPLN masz Astre 1,6T 200KM w najwyzszej wersji Elite, wiec pewnie zejdziesz do 80kPLN po rabacie. Corolle z wolnossacym 1,6 130KM pozamiata pod kazdym wzgledem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Za 87kPLN masz Astre 1,6T 200KM w najwyzszej wersji Elite, wiec pewnie zejdziesz do 80kPLN po rabacie. Corolle z wolnossacym 1,6 130KM pozamiata pod kazdym wzgledem miałem okazję niedawno jeździć nową corolla oraz konkurencją po lotnisku. Astra również tam była i wypadała zdecydowanie najgorzej w slalomie przy ok 100-110km/h. zachowanie nieprzewidywalne, duże przechyły nadwozia i dziwnie działający ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 miałem okazję niedawno jeździć nową corolla oraz konkurencją po lotnisku. Astra również tam była i wypadała zdecydowanie najgorzej w slalomie przy ok 100-110km/h. zachowanie nieprzewidywalne, duże przechyły nadwozia i dziwnie działający ESP. Biorac pod uwage, ze probujesz "wciskac" Toyote w kazdym watku zakupowym to nie jestes zbyt wiarygodny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Za 87kPLN masz Astre 1,6T 200KM w najwyzszej wersji Elite, wiec pewnie zejdziesz do 80kPLN po rabacie. Corolle z wolnossacym 1,6 130KM pozamiata pod kazdym wzgledem owszem, Astra jest wyceniona całkiem fajnie na tle konkurencji. Ale zapewne ta cena z czegoś wynika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 owszem, Astra jest wyceniona całkiem fajnie na tle konkurencji. Ale zapewne ta cena z czegoś wynika... Nie ma Cruza wiec sam nie wiem nie ma taniej marki w GM. Osobiscie nie siedzialem w srodku ale z zewnatrz wyglada bardzo ladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Biorac pod uwage, ze probujesz "wciskac" Toyote w kazdym watku zakupowym to nie jestes zbyt wiarygodny być może co ciekawe Toyota jako taka nie boi się takich porównań i organizuje od jakiegoś czasu takie pojeżdzawki dla dużych klientów flotowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Za 87kPLN masz Astre 1,6T 200KM w najwyzszej wersji Elite, wiec pewnie zejdziesz do 80kPLN po rabacie. Corolle z wolnossacym 1,6 130KM pozamiata pod kazdym wzgledem W moim przypadku nie chce turbo i nie chce opla, zatem astra nie ma szans. Chciałem toyotę i tyle. Wybór był jedynie między avensis i corollą, po przemyśleniach wygrała corolla. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arogal01 Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Nowy Passat wygląda grubo. Jak nie lubię Passatów, to B8 ma coś w sobie. Superba porównywałeś? Niebyło jeszcze jak kupowałem, ale skody nie lubię, a byłem w sytuacji gdy musiałem kupic coś na już bo sprzedałem poprzednie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Coś, gdzieś się o Oplu przewinęło (w kwestii rabatu) gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Post #56 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 Już poszedłem. W przyszłym tygodniu odbieram nową corolkę. Cena katalogowa za ten model z zamówionymi dodatkami 89 czy 90 tyś, przelew mam zrobić na 81.500To 89 czy 90? Bo jeśli 89 to jakaś tych 10% w drzwiach nie widzę, ale jeśli nawet to rozumiem, ze wyrwałeś i to po boju wręcz? Bo chyba biłeś się do końca, czy machnąłeś ręką na te kilka dodatkowych patyków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) To 89 czy 90? Bo jeśli 89 to jakaś tych 10% w drzwiach nie widzę, ale jeśli nawet to rozumiem, ze wyrwałeś i to po boju wręcz? Bo chyba biłeś się do końca, czy machnąłeś ręką na te kilka dodatkowych patyków? Samochód po podliczeniu dodatków kosztował 89550, właśnie zrobiłem przelew na 81500. Dziś przyjechał z centralnego parkingu, jutro montują mu alarm, w środę lub w czwartek po niego jadę. "Bój do końca" polegał na "Dzień dobry, chce kupić corollę 1.6 w wersji comfort z pakietem tech i z nawigacją, w kolorze takim jak moja obecna avensis, oooo tam stoi. Ile muszę zapłacić i kiedy będzie do odbioru." Tak, skłamałem, nie 10% a 9%. Może jak bym powalczył jak tygrys było by pełne 10%. Na otarcie łez zamówiłem jeszcze u nich koła zimowe w cenie 300zł taniej niż bym skompletował na allegro. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Toost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.