iwik Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Zapowiada się ładny mieszczuch od nissana: http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-paryz-2016/paryz/news-taki-jest-nowy-nissan-micra,nId,2282669 Dupka żywcem z focusa skopiowana chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Zapowiada się ładny mieszczuch od nissana: http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-paryz-2016/paryz/news-taki-jest-nowy-nissan-micra,nId,2282669 Dupka żywcem z focusa skopiowana chyba. Dla mnie wyglada jak Clio w innym opakowaniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 i pewnie znowu urosła i napęczniała w stosunko do poprzedniego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Dla mnie wyglada jak Clio w innym opakowaniu i30, clio i fiesta w jednym, ale ładna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Dla mnie wyglada jak Clio w innym opakowaniu A to nie jest technicznie Clio w innym opakowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Ładna - zdecydowanie najładniejsza generacja Micry ever. Jedno ale do tytułu - ja nigdy nie nazwałbym miejskiego toczydełka męskim pojazdem Męski to może być suv albo jakiś samochód sportowy, a miejskim toczydełkiem to jeździ się co najwyżej z musu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Dla mnie wyglada jak Clio w innym opakowaniu To samo sobie pomyślałem jak zobaczyłem fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Jedno ale do tytułu - ja nigdy nie nazwałbym miejskiego toczydełka męskim pojazdem Męski to może być suv albo jakiś samochód sportowy, a miejskim toczydełkiem to jeździ się co najwyżej z musu SUVem to jeździ facet, który potrzebuje dużego koła żeby się męsko poczuć... Prawdziwy facet bez problemu wsiądzie do takiej Micry czy Mini - nie wielkość męskość tworzy... (podobno...) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 A to nie jest technicznie Clio w innym opakowaniu ?Teraz to się nawet za bardzo z tym nie kryją. Nawet nissanowski 1.2 dig-s zmienili na 0.9 tce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 (edytowane) i pewnie znowu urosła i napęczniała w stosunko do poprzedniego modelu Zdecydowanie, rozstaw osi >2500 mm, robi się nareszcie prawdziwa klasa b. Z tym, że dogoniła Note, więc ciekawe co z nim? Ciekawe czy przytyła, za wagę piórkową robi w tej klasie Baleno Edytowane 3 Października 2016 przez bartekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Zdecydowanie, rozstaw osi >2500 mm, robi się nareszcie prawdziwa klasa b. Z tym, że dogoniła Note, więc ciekawe co z nim? Jeszcze kilka lat temu to takie wymiary i rozstaw osi mialy kompakty pokroju Astry F czy Golfa 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 (edytowane) Jeszcze kilka lat temu to takie wymiary i rozstaw osi mialy kompakty pokroju Astry F czy Golfa 4 Owszem, teraz Nissan Pulsar ma rozstaw osi jak legenda - Passat B5 Na razie wygląda, że już autom przestały tak gwałtownie rosnąć rozstawy osi, bo 2510mm to miało Punto w 2005 r. Edytowane 3 Października 2016 przez bartekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Owszem, teraz Nissan Pulsar ma rozstaw osi jak legenda - Passat B5 Kompletnie nie rozumiem tego trendu... Taki Passat B8 czy Mondeo to juz takie krowy, ze jazda po miescie robi sie zwyczajnie niewygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Kompletnie nie rozumiem tego trendu... Taki Passat B8 czy Mondeo to juz takie krowy, ze jazda po miescie robi sie zwyczajnie niewygodna. Może producenci chcą jeszcze jakąś klasę upchnać w środek. Co chwila słychać, a to nasz model to już klasa b+, albo niewiadomoco jak w wypadku Tipo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Zdecydowanie, rozstaw osi >2500 mm, robi się nareszcie prawdziwa klasa b. Z tym, że dogoniła Note, więc ciekawe co z nim? 2510mm to już dawno temu miało Grande Punto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 2510mm to już dawno temu miało Grande Punto... Owszem, trzy/cztery posty wyżej to napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 2510mm to już dawno temu miało Grande Punto... tak, tylko micra kiedyś to była odpowiednikiem pandy a nie punto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 fajna. ale jak to mazda znowu nie ma mocnej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 nareszcie na to można patrzeć i nie jest to jakiś Joke tfuuu Juke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 (edytowane) tak, tylko micra kiedyś to była odpowiednikiem pandy a nie punto Raczej nie... Micra K10: 2300mm (1982-1992) Micra K11: 2360mm (1992-2003) Micra K12: 2430mm (2002-2010) Micra K13: 2450mm (2010-) Punto I: 2450mm (1993-1999) Punto II: 2460mm (1999-2010) Punto GP: 2510mm (2005-) Panda I: 2160mm (1980-2003) Panda II: 2299mm (2003-2012) Panda III: 2306mm (2012-) Micra K11 owszem była mniejsza niż Punto I, ale znacznie większa niż stara Panda. Nawet K10 było większe od Pandy I. A Punto zawsze było ciut większe niż standardowe B. Potem Micra K12 dogoniła Punto II. Edytowane 4 Października 2016 przez K3 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 (edytowane) Męski to może być suv taaa. Strasznie meskie auto http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Singielki-kupuja-SUV-y,wid,18359592,wiadomosc.html?ticaid=117d82 Według badań przeprowadzonych przez agencję MartizCX, to wcale nie rodziny i zaradne mamy są motorem napędowym sprzedaży miejskich SUV-ów, chociaż palmę pierwszeństwa w tej klasie dzierżą panie. - To grupa samodzielnych i niezależnych kobiet, niebędących w stałych związkach, które chcą mieć auto zwracające na siebie uwagę - mówi James Mulcrone, szef badania w MartizCX. - Same zarabiają pieniądze i same chcą je wydawać, podejmując niezależne decyzje. To bardzo silna i bardzo wierna grupa klientek. Edytowane 4 Października 2016 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 fajna. ale jak to mazda znowu nie ma mocnej wersji Chyba chciałeś powiedzieć że jak to Nissan Słabe silniki to jak ostatnio widzę standardowy problem w ofercie japończyków. Nissan, Mitsubishi - jak już mają jakiś ciekawy model, to silniki za słabe. Tak - one są wystarczające do przemieszczania się z punktu A do B, ale o dynamiczny samochód trudno. Szkoda, że nie podpatrzą, że europejska konkurencja robi inaczej. Niedawno bardzo mi się X-trail podobał, ale po jeździe próbnej przestał - brakowało mu mocy. Znajomy oglądał ASXa - zniechęcił się po jeździe próbnej, bo brakowało mu w tym mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 Akurat nissan ma mocne auta w ofercie. ASX zgoda nie ma nic ciekawego pod maska i w zasadzie jedynym sensownym jest 1.8 DiD 150KM, to Juke mozesz kupic zarowno ze slabym dieslem, slaba benzyna (turbo i NA) ale tez 190KM Tbenzyna albo wersje Nismo 200KM. Pulsar tez oferuje podobna palete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.