Skocz do zawartości

Różne standardy gniazd zapalniczek


szastan

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję pomocy. Kupiłem ładowarko-transmiter do gniazda zapalniczki, o taki:

 

bc8681544b849be06f1fa578dc2e.jpeg

 

i teraz tak, w Bravo gniazdo zapalniczki okazuje się nie ma blaszek które mogą przytrzymać ten wynalazek, co za tym idzie urządzenie lata luźno w gnieździe, druga sprawa, mam wątpliwości czy plus będzie stykał... Kojarzycie czy można to załatwić jakąś przejściówką, czy wymiana gniazda tylko / druciarnia wchodzi w grę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blue_ instrukcja tego wynalazku składa się z kilkunastu krzaczków niestety.

Zatem ponawiam pytanie czy istnieje przejściówka do włożenia w gniazdo które posiadam robiąca gniazdo które potrzebuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem jakąś ładowarkę i w gnieździe zapalniczki nie działa, a w drugim gnieździe, z tyłu tunelu środkowego działa.

Nawet w jednym aucie mogą być dwa rodzaje gniazd. :no:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli radzicie wziąć np. zapałkę i tyle :hmm: a gdybym jednak chciał być rozrzutny i kupić jakiś wyspecjalizowany kawałek plastiku z elementami metalowymi, to jest coś takeigo na rynku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli radzicie wziąć np. zapałkę i tyle :hmm: a gdybym jednak chciał być rozrzutny i kupić jakiś wyspecjalizowany kawałek plastiku z elementami metalowymi, to jest coś takeigo na rynku? 

Nie zapałka a owinąć górę izolacja i wepchnąć na sile na pewno będzie trzymac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Artur_W_wa napisał:

Problem wynika z tego że gniazdo zapalniczki różni się od gniazda zasilania. Jak z zapalniczki nie korzystasz to można je wymienić

o, jesteś w stanie podrzucić jakiś przykład (najlepiej pasujący do Bravo/innego fiata)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, szastan napisał:

o, jesteś w stanie podrzucić jakiś przykład (najlepiej pasujący do Bravo/innego fiata)?

W Cromie mam zapalniczkę oraz gniazdo z klapką z tyłu, pod to pierwsze podłączyć cokolwiek bez zapałki graniczy z cudem, z tyłu jest lepiej choć też nie idealnie. Znany portal aukcyjny powinien rozwiązać problem

https://6.allegroimg.com/s400/01595d/14158e384250a64c68296d9fd0d6

Z kolei w firmowym Connecie mało nie wyrwaliśmy gniazda fabrycznego jak się nie zgrała ładowarka z blaszkami gniazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@caliber2001 łatwo sprawdzić możesz, gniazdo musi mieć rozpierające wąsy na obudowie dającej "-" a + nie może być obudowany plastikami. Poradziłem sobie rozgaleznikiem, wtyk jest do gniazd zapalniczek typowy a gniazda już umożliwiają podłączenie Roidmi, trochę mnie meczy ze jeden element ekstra ale sprawność działania transmitera to wynagradza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszło dzisiaj. Potwierdzam działanie z Mazda 3 BK. Nie jestem w stanie tylko ustawić innej częstotliwości niż 96.4, gdy próbuje wejść w szczegóły prosi o podłączenie ROIDMI do gniazda, podłącza i nic się nie dzieje. Ktoś coś pomoże?

E: czy u Was też siedzi tak ciasno w gniezdzie, że trzeba się siłować, żeby wyjąć?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.