bogas Napisano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 Jako że czeka mnie prawdopodobnie cotygodniowe wycieczkowanie przez całą Polskę, rozsądnym w końcu będzie założyć podtlenek. Silnik Multiair Turbo 135KM. Wybór między Stagiem Qbox, a Elpigazem Stella Exclusive. Do Stelli: Wtryski AEB I-Plus Arco Reduktor Drago Grande. Na to drugie 5 lat gwarancji na wszystkie podzespoły. Skłaniam się ku temu rozwiązaniu. Będzie szarpać i świecić czekendżinem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Najważniejsze gdzie to założysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2017 Tylko STAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2017 Dnia 11.06.2017 o 22:20, Makar25 napisał: Tylko STAG bo ponieważ? TYLKO kumaty człowiek, który montuje i stroi! Nieważne czy STAG, czy LPGTech czy np. KME będzie sterowało całością. Najważniejszy jest ten, kto to założy, a później wystroi. Później można dywagować nad wtryskiwaczami, reduktorem a na samym końcu nad sterownikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2017 STAG ze względu na strojenie. Jaka inna firma oprócz BRC i Prins oferuje cały komplet LPG od reduktora wtrysków po sterowanie? Jeśli chodzi o zasady strojenia i umiejętności w tym zakresie zgodzę się zależy kto to robi bo wcisnąć autokalibrację i oddać auto to żaden problem, wystroić na korekty czy czasy wtrysków, pobawić się w strojenie map AFR, aktywację aaptacji i jej wystrojenie to już wyższa półka dla conajmniej 60 % monterów. Do tego umiejętność montażu wtrysku bezpośredniego ( i tu STAG bije na głowę konkurencję ze swoim STAG 500) gdzie już nie ma mnożnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2017 Dnia 8.06.2017 o 17:58, bogas napisał: Jako że czeka mnie prawdopodobnie cotygodniowe wycieczkowanie przez całą Polskę, rozsądnym w końcu będzie założyć podtlenek. Silnik Multiair Turbo 135KM. Wybór między Stagiem Qbox, a Elpigazem Stella Exclusive. Do Stelli: Wtryski AEB I-Plus Arco Reduktor Drago Grande. Na to drugie 5 lat gwarancji na wszystkie podzespoły. Skłaniam się ku temu rozwiązaniu. Będzie szarpać i świecić czekendżinem? stag jak tylko naprawdę super kumaty gaziarz, to zbiorowisko różnych części z tego co Ci zaproponuje gaziarz, jak nie jest w tym bardzo dobry to łatwo źle dobrać komponent rozwiązania pudełkowe (np brc) mają ten plus że ktoś już kiedyś sprawdził tą całość i będzie to dobrze ze sobą współgrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2017 23 godziny temu, Makar25 napisał: STAG ze względu na strojenie. Jaka inna firma oprócz BRC i Prins oferuje cały komplet LPG od reduktora wtrysków po sterowanie? Jeśli chodzi o zasady strojenia i umiejętności w tym zakresie zgodzę się zależy kto to robi bo wcisnąć autokalibrację i oddać auto to żaden problem, wystroić na korekty czy czasy wtrysków, pobawić się w strojenie map AFR, aktywację aaptacji i jej wystrojenie to już wyższa półka dla conajmniej 60 % monterów. Do tego umiejętność montażu wtrysku bezpośredniego ( i tu STAG bije na głowę konkurencję ze swoim STAG 500) gdzie już nie ma mnożnika Mi 2 miechy temu powiedzieli, że STAG 500 to pieśń przyszlosci i żebym się nie napalal, że wkrótce to założę (a pytalem w Białymstoku). Czyżby tyle się zmieniło w tym czasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 16 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 Dnia 14.06.2017 o 12:26, bielaPL napisał: stag jak tylko naprawdę super kumaty gaziarz, to zbiorowisko różnych części z tego co Ci zaproponuje gaziarz, jak nie jest w tym bardzo dobry to łatwo źle dobrać komponent rozwiązania pudełkowe (np brc) mają ten plus że ktoś już kiedyś sprawdził tą całość i będzie to dobrze ze sobą współgrać No wlasnie będzie jednak stag qbox. Różnica w cenie 900zł nie przemawia za 5letnią gwarancją na elpigaz. A gaziarz polecany, z kilkunastoletnim doświadczeniem, tylko trochę daleko, bo w Rybniku. Montaż w środę. Tłumik kupić od razu nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 19 minut temu, bogas napisał: No wlasnie będzie jednak stag qbox. Różnica w cenie 900zł nie przemawia za 5letnią gwarancją na elpigaz. A gaziarz polecany, z kilkunastoletnim doświadczeniem, tylko trochę daleko, bo w Rybniku. Montaż w środę. Tłumik kupić od razu nowy? też miałem polecanego... zapytaj się co będzie jak nie ogarnie auta przez pół roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 16 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 4 godziny temu, bielaPL napisał: też miałem polecanego... zapytaj się co będzie jak nie ogarnie auta przez pół roku Ja tam ludziom z natury ufam na starcie. Jakbym chcial tak podchodzic do tematu, to gazu bym nie zakladal. Z elpigazu zrezygnowalem, bo wlasciciel firmy nie chcial mi przeslac umowy przed zalozeniem instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 Dnia 14.06.2017 o 21:46, ZUBERTO napisał: Mi 2 miechy temu powiedzieli, że STAG 500 to pieśń przyszlosci i żebym się nie napalal, że wkrótce to założę (a pytalem w Białymstoku). Czyżby tyle się zmieniło w tym czasie? Z tego co mi mówili na szkoleniu to w tym roku ma wejść na rynek u autoryzowanych warsztatów. U pozostałych kwestia do roku po tym fakcie w zależności od popytu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 55 minut temu, Makar25 napisał: Z tego co mi mówili na szkoleniu to w tym roku ma wejść na rynek u autoryzowanych warsztatów. U pozostałych kwestia do roku po tym fakcie w zależności od popytu Sęk w tym, że AC i warsztat firmowy to 1 ręka raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Dnia 13.06.2017 o 22:04, Makar25 napisał: STAG ze względu na strojenie. Jaka inna firma oprócz BRC i Prins oferuje cały komplet LPG od reduktora wtrysków po sterowanie? Jeśli chodzi o zasady strojenia i umiejętności w tym zakresie zgodzę się zależy kto to robi bo wcisnąć autokalibrację i oddać auto to żaden problem, wystroić na korekty czy czasy wtrysków, pobawić się w strojenie map AFR, aktywację aaptacji i jej wystrojenie to już wyższa półka dla conajmniej 60 % monterów. Do tego umiejętność montażu wtrysku bezpośredniego ( i tu STAG bije na głowę konkurencję ze swoim STAG 500) gdzie już nie ma mnożnika LPG mam i ja. Od czwartku. Stag Q-Box, W-02 i R-01. Zrobiłem prawie 300km. Nie szarpie, nie gaśnie, obroty nie falują, błedów brak. Stroił na odcinku 170km. Trochę moment jest mniejszy na dole, ale zgłoszę mu to i myślę, że poprawi. No i na wskaźniku gazu nic się nie zmienia-cały czas 3 kropki. Wskaźnik ten starszy 300 lub 301 nie pamiętam. Da się to skalibrować? Ile pali jeszcze nie wiem, wyjadę do zera i zatankuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Z wskaźnikami często są cyrki, masz wtryskiwacze w formie listwy ciekawe jak długie masz wężyki że monter nie zdecydował się na montaż pojedyńczych wtryskiwaczy AC W03. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 22 minuty temu, steyr napisał: Z wskaźnikami często są cyrki, masz wtryskiwacze w formie listwy ciekawe jak długie masz wężyki że monter nie zdecydował się na montaż pojedyńczych wtryskiwaczy AC W03. Witam Matiziaka Zrobię zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Mam u siebie w aucie identyczny zestaw. Tylko ze ja mam mniej wymagająca instalacje Na poczatku wskaznik takze pokazywal dziwne rzeczy (po 70km znikala jedna kropka) mam ten sam stary wsakznik. Podobno te nowe sa o wiele wieksze i sie psuja. Jak bylem na regulacji to sam gazownik stwierdzil ze za szybko gasna diody wg spalania. Teraz mam wrecz idealnie wyregulowany, wiec mozna to kalibrowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Spróbuj skalibrować sam, procedura kalibracji jest opisana w instrukcji sterownika Stag-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2017 Dnia 25.06.2017 o 11:05, steyr napisał: Spróbuj skalibrować sam, procedura kalibracji jest opisana w instrukcji sterownika Stag-a. Dokładnie te wskaźniki wymagają kalibracji czyli jeździsz do końca tankujesz na full i powinno grać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2017 Dnia 24.06.2017 o 08:49, bogas napisał: No i na wskaźniku gazu nic się nie zmienia-cały czas 3 kropki. Wskaźnik ten starszy 300 lub 301 nie pamiętam. Da się to skalibrować? Ile pali jeszcze nie wiem, wyjadę do zera i zatankuję. Do troche niższej mocy się przyzwyczaj, do tego że wskaźnik poziomu gazu pokazuje cuda też Raz działa, raz nie - zależnie od faz ksieżyca na Wenus. Zadowolenia Pamiętaj, żeby cześciej świece zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecuszok Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Niższa moc na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 20 godzin temu, Vadero napisał: Do troche niższej mocy się przyzwyczaj A niby czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 4 godziny temu, ccLot napisał: A niby czemu? Bo tak się utarło, a gazmen powie i tak ze to normalne jak się zwróci uwagę. Póki Check "nie wali" w oczy to monterowi się nie chce poprawiać/regulować na takich przegladach gwarancyjnych bo i po co ma sobie dokładać roboty jak klient nie zgłasza problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Z całym szacunkiem dupa nie majster. Miałem 2 autka z lpg z którymi byłem na hamowni i wyniki nopb vs lpg były praktycznie identyczne. W octavii I na lpg 2 km mniej przy 190 km, w mondeo 1 km więcej na lpg przy 260 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecuszok Napisano 6 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2017 19 hours ago, ccLot said: Z całym szacunkiem dupa nie majster. Miałem 2 autka z lpg z którymi byłem na hamowni i wyniki nopb vs lpg były praktycznie identyczne. W octavii I na lpg 2 km mniej przy 190 km, w mondeo 1 km więcej na lpg przy 260 km. w dieslu z LPG kilka koni wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Dnia 4.07.2017 o 21:17, Vadero napisał: Do troche niższej mocy się przyzwyczaj, do tego że wskaźnik poziomu gazu pokazuje cuda też Raz działa, raz nie - zależnie od faz ksieżyca na Wenus. Zadowolenia Pamiętaj, żeby cześciej świece zmieniać. Ta, jasne. Robilim Audi RS6 pińcet koni i po hamowni miał na gazie 7KM więcej niż na Pb. A jeśli wskaźnik jest źle zamontowany lub źle podpięta rezerwa to takie cuda dziać się będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 10 godzin temu, jacek76 napisał: Ta, jasne. Robilim Audi RS6 pińcet koni i po hamowni miał na gazie 7KM więcej niż na Pb. A jeśli wskaźnik jest źle zamontowany lub źle podpięta rezerwa to takie cuda dziać się będą. Kolego jaki jest bląd pomiaru hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 Dnia 24.06.2017 o 08:49, bogas napisał: No i na wskaźniku gazu nic się nie zmienia-cały czas 3 kropki. Wskaźnik ten starszy 300 lub 301 nie pamiętam. Da się to skalibrować? Ile pali jeszcze nie wiem, wyjadę do zera i zatankuję. W stagu w instrukcja jak samemu skalibrowac ale wymg to wskaznika WPGH - pytanie czy masz takowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 7 godzin temu, norbert123 napisał: W stagu w instrukcja jak samemu skalibrowac ale wymg to wskaznika WPGH - pytanie czy masz takowy Nie wymaga WPGH. 300 nie da się skalibrować automatycznie dopiero wersje przełączników typu 300/401B i 401 w połączeniu z centralkami generacji Q mają takie możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2017 Dnia 16.06.2017 o 10:59, bogas napisał: ... Montaż w środę. Tłumik kupić od razu nowy? I jak jeździ multiair z LPG? Silnik "lubi się" z LPG, tak jak 1.4 16V czy 1.4 16V turbo (tJet) Po co Ci nowy tłumik? Ja mam w Grande fabryczny, choć na gazie przejechałem już 8 lat i 110 kkm. Jedynie plecionka dwa razy powiedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 Wygląda na to, że bez problemu. Z resztą potwierdzają to alfaholicy. Od 21 czerwca przejechałem 5.5tkm więc zwróciło się blisko połowę kosztu instalacji. Błędów na OBD2 brak, na QBOX też. Analiza spalin ok na przeglądzie. Żałuję, że tak późno założyłem instalację Z tłumika zeszła praktycznie osłona termiczna, pękła na dole. Sam tłumik żyje. Mam nadzieję, że ze dwa lata jeszcze pojeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 5 Września 2017 Udostępnij Napisano 5 Września 2017 Zazdraszczam, że działa tak bezproblemowo. Mnie naszła znowu myśl o lpg ale jak popatrzę na wątek na forum NB gdzie do dziś mają problemy z odpalaniem auta to zaraz mi przechodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 5 Września 2017 Udostępnij Napisano 5 Września 2017 Bogas gdzie dokładnie w Rybniku zakładałeś instalację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 30 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 Dnia 5.09.2017 o 21:57, deltabox napisał: Bogas gdzie dokładnie w Rybniku zakładałeś instalację? Ramarex na Rudzkiej. 16kkm od założenia. Polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 i jak dalej multiair na gazie się sprawuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Dnia 8.06.2017 o 17:58, bogas napisał: Jako że czeka mnie prawdopodobnie cotygodniowe wycieczkowanie przez całą Polskę, rozsądnym w końcu będzie założyć podtlenek. Silnik Multiair Turbo 135KM. Wybór między Stagiem Qbox, a Elpigazem Stella Exclusive. Do Stelli: Wtryski AEB I-Plus Arco Reduktor Drago Grande. Na to drugie 5 lat gwarancji na wszystkie podzespoły. Skłaniam się ku temu rozwiązaniu. Będzie szarpać i świecić czekendżinem? Jesli zakladalbym gaz to wybralbym warsztat z wieloletnim dosw -10-20 lat , z autoryzacja, certyfikatami itp. Moze drozej o 500 zl ale swiety spokoj bywa bezcenny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2019 Dnia 16.06.2017 o 19:57, Makar25 napisał: Z tego co mi mówili na szkoleniu to w tym roku ma wejść na rynek u autoryzowanych warsztatów. U pozostałych kwestia do roku po tym fakcie w zależności od popytu Prawie 2 lata minęło i stag 500 niby ciągle tuż tuż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.