dirkdiggler Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 No to jestem po wspólnym weekendzie z Camry. Przejechałem 400km bo taki limit dał mi dealer. P ojezdziłem w mieście Bydgoszcz i Poznań -łącznie ok 100km miejsko oraz trasa krajowa i S5 - łącznie ok 300km pozamiejsko. Byłem ciekaw jak to auto lata na trasach bo do takiego zastosowania bym je u siebie widział. Wszyscy zachwycają się ekonomiką poruszania w mieście. A to mnie akurat wcale nie interesowało bo po pierwsze w sumie Bydgoszcz to komunikacyjnie bardzo przyjemne miejsce więc nie stoi się w korkach prawie wcale, a po drugie jazdy miejskiej mam statystycznie może 10%. Do testów miałem Camry Executive z pakietem VIP. Czyli cennikowe ok 185k pln. Auto ma prawie 5m więc małe nie jest. W ładnym ciemnym lakierze z jasnym wnętrzem robi dobre wrażenie. Sporo osób się oglądało, zwłaszcza na parkngach i osiedlach podczas bezgłośnej jazdy na prądzie. Co mi się bardzo podobało to ta lekkość ruszania i płynnośc przy przyspieszaniu. Najlepszy efekt jest przy przyspieszaniu zdecydowanym acz nie za brutalnym. But w podłodze powoduje że auto robi się nienaturalnie głośne, przód się unosi i jest wrażenie że zbyt dużo się wymaga od kontstrukcji. Jak się przyspiesza z butem powiedzmy w 3/4 wychylenia pedału gazu to auto ochoczo i bez dawania oznak sprzeciwu sprawnie się napędza. Jest w sam raz. Jak ktoś ma charakter trasy gdzie często się zmienia prędkość, hamuje i przyspiesza to takie połączenie Hybr e-CVT da kojącą płynność której auto wpełni spalinowe ze skrzynią automatyczną konwencjonalną bądź dwusprzęgłową pewnie nie da. Na typowych krajówkach auto jeździ też przyzwoicie i miękko.Prędkości prodróżne do 110km/h to chyba najlepszy rewir dla tej kontstrukcji. Na ekspresówce, autostradzie przy prędkościach 140km/h + auto jedzie podobnie jak 1,5tsi w Superbie, czyli czuć że silnik jest już dociążony, stracił lekkość jaką dawał przy niższych prędkościach. Pojawiają się dodatkowo wyraźne szumy opon i szumy z podwozia, nadwozia. W środku jest komforowo ale to taki trochę komfort lat 90tych. Przeszycia foteli przypominają stare mercedesy, albo stare duże taksówki. A jak przy fotelach jesteśmy to siedziska foteli przednich okazały się przy dłuższej jeździe zbyt krótkie (mam 178cm wzrostu) i czułem się jakbym siedział na fotelu dla młodego nastolatka. Jak się na nich mieszczą nasi sojusznicy Amerykanie? Pozycja za kierownicą sprawa indywidualna, dla mnie OK. Jak i prowadzenie auta. Multimedia i zegary są dość skomplikowane. Trzeba sobie zmienić język na angielski bo polskie wyrazy są często zapisywane w postaci skrótów z których kompletnie nic nie wynika. Serio totalna amatorszczyzna. Pakiet VIP za 18 000 pln zawiera: - automatyczną żaluzję tylnej szyby - nie warto według mnie - składa i rozkłada ją pasażer z tyłu z panelu w podłokietniku, może też kierowca tyle że trzeba przebrnąć przez podmenu/podmenu/podmenu. Niby fajny diwajs ale ja jechałem z dzieciakami to dzieciaki z nudów wciąż tę żaluzję składały i rozkładały. Po 16-tym razie zabroniłem im tylkać tego przełącznika. Nie były zadowolone i przystąpiły do dalszej eksploracji - odrębny panel na tylnym siedzieniu (jak wyżej). Pasażer może sobie nim równiez wysterować położenie oparcia fotela - dzieciom się spodobało i zastąpiły zabawę żaluzją w zabawę z oparciami , oprócz tego pasażer tylny możę sobie z panelu ustawić temperaturę klimatyzacji - tu moich dwóch chłopców miało odrębne zdanie i znaleźli dzięki temu panelowi świetny sposób by się pokłócić i prawie pobić o to czy ma byćustawione 20,5 czy 21 st C. Z panelu jeszcze można sobie w audio pobrzebać, zmienić stacje, podgłośnić, ściszyć itp. W rękach dzieci to istna broń atomowa wymierzona w nerwy kierowcy. -JBL - gra słabo, nie warto - HUD na szybie - przydatne i fajne, szkoda że nie można dokupić osobno - żaluzje szyb bocznych Pakietu Vip bym nie brał pod uwagę. Wersja Executive natomiast jak najbardziej. 154tys do wzięcia. Zawiera wszystko co moje auto testowe tyle że nie ma pakietu VIP. Spalanie: - przejechane 400 km - 100km miasto, 300km trasa - średnio z całego dystansu wg komp 5,7l/100km - średnio z całego dystansu wg pistoletu na stacji - 6,2 l/100km - zbiornik 50l całkowite , 40l robocze czyli ok 660km od tankowania do tankowania Myślę że wynik jest przyzwoity, Czy bym kupił? - funkcjonalnośc sedana vs od zawsze spore kombi to jednak trochę dyskomfort na codzień, jakby był liftback byłoby super ale nie jest. - poprosiłem Toyotę o kosztorys przeglądów Camry do 0-165.000km -wyszło łącznie z materiałami ok 17tys PLN w ASO - dla mnie ten punkt ma to znaczenie bo w serwisie melduje się co 15.000km czyli w moim przeypadku co 3mce. Dla kogoś innego może być pomijalny. - Finansowanie Toyoty jest słabe jak nie jesteś flotą, a łączne tzw TCO jak sobie wyestymowałem dla użytkowania trzyletniego tego samochodu do przebiegu 165kkm jest na takim samym poziomie jak Audi A4 s-line 2,0tdi 190KM do wzięca na teraz z placu za 186tys PLN razem z Bang-Olufsen, skórą, dachem panoramicznym i generalnie takie w sam raz skonfigurowane. Dla mnie wniosek jest taki że dla mojego użytkowania gdzie koszty paliwowo serwisowe są istotne z uwagi na nawijane kilometry dobry diesel wciąż jest trudny do pobicia. Auto jest ciekawe napewno, duże na zewnątrz, taka nowojorska taksówa. Ale czy fajnie by było w niej spędzać kilka godzin dziennie, dzień w dzień? Szukam dalej. Troche zdjęć. 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 ale chyba audi a4 jednak mniejsze? Czy nie? Camry bardzo mi się podoba i bardzo chętnie bym go widział u siebie za parę lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 15 Października 2019 Udostępnij Napisano 15 Października 2019 22 godziny temu, bielaPL napisał: ale chyba audi a4 jednak mniejsze? Czy nie? nie wiem, jak najnowsze Audi A4/6, ale aktualna E-klasa i 5 BMW, subiktywnie, mniej miejsca ni w Camry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 Dnia 15.10.2019 o 08:21, akisel napisał: nie wiem, jak najnowsze Audi A4/6, ale aktualna E-klasa i 5 BMW, subiktywnie, mniej miejsca ni w Camry Najnowsze A4 jest równie małe, kolega w firmie odbierał ostatnio. Sam rozważałem te auto i o ile z przodu jest ok to z tyłu jest ciasno. Bagażnik też nie porywa. Nawet sprzedawca w salonie stwierdził, że to nie jest rodzinne auto. W 5-ce czy 3GT było (subiektywnie) znacznie więcej miejsca. Jak kiedyś jeździłem Camry to było to bardzo duże auto bez porównania do A4. Szkoda, że nie ma kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 Ten lewy zegrar to jest jakiś dramat, słabo że w takich pieniądzach toyota poskąpiła zegarów full-lcd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 Ciekawy samochód, na pewno fajna alternatywa dla mocniejszej wersji Corolli (ta z wyposażeniem bardzo podobnym do Camry z Executive kosztuje tylko ~30kPLN więcej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dirkdiggler Napisano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2019 48 minut temu, ⠀ napisał: Ciekawy samochód, na pewno fajna alternatywa dla mocniejszej wersji Corolli (ta z wyposażeniem bardzo podobnym do Camry z Executive kosztuje tylko ~30kPLN więcej). Ja tez na to tak patrzę. Corolla executive z pakietami 145k Camry executive bez pakietu vip 154k 9tys roznicy. A jednak auto bardziej wygodne i dostojne Corolla jest droga, to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 5 godzin temu, KJO napisał: Ten lewy zegrar to jest jakiś dramat, słabo że w takich pieniądzach toyota poskąpiła zegarów full-lcd Zegary, wygląd i kolor czcionki, styl przełączników i odczucia przy ich pstrykaniu i ogólnie pojętą konsekwencja przy projektowaniu deski to nie są najmocniejsze strony Japończyków. Ma działać i się nie psuć. 'Dezajnera' nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 Dnia 12.10.2019 o 21:52, dirkdiggler napisał: No to jestem po wspólnym weekendzie z Camry. Przejechałem 400km bo taki limit dał mi dealer. P ojezdziłem w mieście Bydgoszcz i Poznań -łącznie ok 100km miejsko oraz trasa krajowa i S5 - łącznie ok 300km pozamiejsko. Byłem ciekaw jak to auto lata na trasach bo do takiego zastosowania bym je u siebie widział. Wszyscy zachwycają się ekonomiką poruszania w mieście. A to mnie akurat wcale nie interesowało bo po pierwsze w sumie Bydgoszcz to komunikacyjnie bardzo przyjemne miejsce więc nie stoi się w korkach prawie wcale, a po drugie jazdy miejskiej mam statystycznie może 10%. Do testów miałem Camry Executive z pakietem VIP. Czyli cennikowe ok 185k pln. Auto ma prawie 5m więc małe nie jest. W ładnym ciemnym lakierze z jasnym wnętrzem robi dobre wrażenie. Sporo osób się oglądało, zwłaszcza na parkngach i osiedlach podczas bezgłośnej jazdy na prądzie. Co mi się bardzo podobało to ta lekkość ruszania i płynnośc przy przyspieszaniu. Najlepszy efekt jest przy przyspieszaniu zdecydowanym acz nie za brutalnym. But w podłodze powoduje że auto robi się nienaturalnie głośne, przód się unosi i jest wrażenie że zbyt dużo się wymaga od kontstrukcji. Jak się przyspiesza z butem powiedzmy w 3/4 wychylenia pedału gazu to auto ochoczo i bez dawania oznak sprzeciwu sprawnie się napędza. Jest w sam raz. Jak ktoś ma charakter trasy gdzie często się zmienia prędkość, hamuje i przyspiesza to takie połączenie Hybr e-CVT da kojącą płynność której auto wpełni spalinowe ze skrzynią automatyczną konwencjonalną bądź dwusprzęgłową pewnie nie da. Na typowych krajówkach auto jeździ też przyzwoicie i miękko.Prędkości prodróżne do 110km/h to chyba najlepszy rewir dla tej kontstrukcji. Na ekspresówce, autostradzie przy prędkościach 140km/h + auto jedzie podobnie jak 1,5tsi w Superbie, czyli czuć że silnik jest już dociążony, stracił lekkość jaką dawał przy niższych prędkościach. Pojawiają się dodatkowo wyraźne szumy opon i szumy z podwozia, nadwozia. W środku jest komforowo ale to taki trochę komfort lat 90tych. Przeszycia foteli przypominają stare mercedesy, albo stare duże taksówki. A jak przy fotelach jesteśmy to siedziska foteli przednich okazały się przy dłuższej jeździe zbyt krótkie (mam 178cm wzrostu) i czułem się jakbym siedział na fotelu dla młodego nastolatka. Jak się na nich mieszczą nasi sojusznicy Amerykanie? Pozycja za kierownicą sprawa indywidualna, dla mnie OK. Jak i prowadzenie auta. Multimedia i zegary są dość skomplikowane. Trzeba sobie zmienić język na angielski bo polskie wyrazy są często zapisywane w postaci skrótów z których kompletnie nic nie wynika. Serio totalna amatorszczyzna. Pakiet VIP za 18 000 pln zawiera: - automatyczną żaluzję tylnej szyby - nie warto według mnie - składa i rozkłada ją pasażer z tyłu z panelu w podłokietniku, może też kierowca tyle że trzeba przebrnąć przez podmenu/podmenu/podmenu. Niby fajny diwajs ale ja jechałem z dzieciakami to dzieciaki z nudów wciąż tę żaluzję składały i rozkładały. Po 16-tym razie zabroniłem im tylkać tego przełącznika. Nie były zadowolone i przystąpiły do dalszej eksploracji - odrębny panel na tylnym siedzieniu (jak wyżej). Pasażer może sobie nim równiez wysterować położenie oparcia fotela - dzieciom się spodobało i zastąpiły zabawę żaluzją w zabawę z oparciami , oprócz tego pasażer tylny możę sobie z panelu ustawić temperaturę klimatyzacji - tu moich dwóch chłopców miało odrębne zdanie i znaleźli dzięki temu panelowi świetny sposób by się pokłócić i prawie pobić o to czy ma byćustawione 20,5 czy 21 st C. Z panelu jeszcze można sobie w audio pobrzebać, zmienić stacje, podgłośnić, ściszyć itp. W rękach dzieci to istna broń atomowa wymierzona w nerwy kierowcy. -JBL - gra słabo, nie warto - HUD na szybie - przydatne i fajne, szkoda że nie można dokupić osobno - żaluzje szyb bocznych Pakietu Vip bym nie brał pod uwagę. Wersja Executive natomiast jak najbardziej. 154tys do wzięcia. Zawiera wszystko co moje auto testowe tyle że nie ma pakietu VIP. Spalanie: - przejechane 400 km - 100km miasto, 300km trasa - średnio z całego dystansu wg komp 5,7l/100km - średnio z całego dystansu wg pistoletu na stacji - 6,2 l/100km - zbiornik 50l całkowite , 40l robocze czyli ok 660km od tankowania do tankowania Myślę że wynik jest przyzwoity, Czy bym kupił? - funkcjonalnośc sedana vs od zawsze spore kombi to jednak trochę dyskomfort na codzień, jakby był liftback byłoby super ale nie jest. - poprosiłem Toyotę o kosztorys przeglądów Camry do 0-165.000km -wyszło łącznie z materiałami ok 17tys PLN w ASO - dla mnie ten punkt ma to znaczenie bo w serwisie melduje się co 15.000km czyli w moim przeypadku co 3mce. Dla kogoś innego może być pomijalny. - Finansowanie Toyoty jest słabe jak nie jesteś flotą, a łączne tzw TCO jak sobie wyestymowałem dla użytkowania trzyletniego tego samochodu do przebiegu 165kkm jest na takim samym poziomie jak Audi A4 s-line 2,0tdi 190KM do wzięca na teraz z placu za 186tys PLN razem z Bang-Olufsen, skórą, dachem panoramicznym i generalnie takie w sam raz skonfigurowane. Dla mnie wniosek jest taki że dla mojego użytkowania gdzie koszty paliwowo serwisowe są istotne z uwagi na nawijane kilometry dobry diesel wciąż jest trudny do pobicia. Auto jest ciekawe napewno, duże na zewnątrz, taka nowojorska taksówa. Ale czy fajnie by było w niej spędzać kilka godzin dziennie, dzień w dzień? Szukam dalej. Troche zdjęć. Nieźle spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Października 2019 Udostępnij Napisano 20 Października 2019 Przeczytałem „Camry Weekend” i pomyślałem „kombi” Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Października 2019 Udostępnij Napisano 21 Października 2019 Dnia 12.10.2019 o 21:52, dirkdiggler napisał: Co mi się bardzo podobało to ta lekkość ruszania i płynnośc przy przyspieszaniu. Dnia 12.10.2019 o 21:52, dirkdiggler napisał: poprosiłem Toyotę o kosztorys przeglądów Camry do 0-165.000km -wyszło łącznie z materiałami ok 17tys PLN w ASO Dnia 12.10.2019 o 21:52, dirkdiggler napisał: Dla mnie wniosek jest taki że dla mojego użytkowania gdzie koszty paliwowo serwisowe są istotne z uwagi na nawijane kilometry dobry diesel wciąż jest trudny do pobicia. Dlatego producenci nie mogą za szybko wypuścić konkretnego elektryka z dużym zasięgiem, bo nic innego by się nie sprzedawało Passaty w bdb pieniądzach na placach jeszcze stoją, warto się zainteresować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 28 Października 2019 Udostępnij Napisano 28 Października 2019 Dzięki za opis. czyli mamy niedrogie, duże i pozbawione emocji auto marki cieszącej się dobrą opinią. Nie ma powodu, żeby się obejrzeć po piknięciu drzwiami. Taxi i dziadkowóz. chyba brakowało auta tej wielkości w takim przedziale €. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 Dnia 28.10.2019 o 16:08, mati1.6dohc napisał: chyba brakowało auta tej wielkości w takim przedziale €. Pytanie czy w Europie jest na to rynek. W dobie SUVow i crossoverow roznej maści, jak ktoś kupuje blisko 5m sedana to bedzie to raczej ukłon w strone premium. Chociaz moze CCC i bedzie popyt z uwagi na sensowny stosunek value for money. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 1 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2019 Widziałem na parkingu. gdyby nie ten wątek, nie zwróciłbym uwagi. fajne dla kogoś, kto nie chce się wyróżniać/ ma to w nosie. taka większa toyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 Dnia 2019-10-30 o 11:55, Filipfm napisał: Pytanie czy w Europie jest na to rynek. W dobie SUVow i crossoverow roznej maści, jak ktoś kupuje blisko 5m sedana to bedzie to raczej ukłon w strone premium. Chociaz moze CCC i bedzie popyt z uwagi na sensowny stosunek value for money. Szybciej brzydka Rav4 kupio niż Camry. Choc jak dla mnie to dość ciekawy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielsz77 Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 Przyczepiles sie do tej toyoty jak by Ci krzywdę zrobiła, corolla ble, camry ble, rav4 ble Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 21 godzin temu, danielsz77 napisał: Przyczepiles sie do tej toyoty jak by Ci krzywdę zrobiła, corolla ble, camry ble, rav4 ble Dlaczego? Camry IMO kawal dobrego duzego auta. Ja bym jezdzil ale do RAV4 w zyciu nie wsiade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 8 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 9 godzin temu, wujekcybul napisał: Dlaczego? Camry IMO kawal dobrego duzego auta. Ja bym jezdzil ale do RAV4 w zyciu nie wsiade. Camry super auto dla użytkownika tylnej kanapy, dla kierowcy lepsza Corolla, a RAV4 świetne auto dla rolnika, albo budowlańca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.