Rajek Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 (edytowane) Witam Dawno mnie tu nie było Mam pytanie do specjalistów - wczoraj niespodziewanie moja Honda FR-V nie odpaliła, wcześniej nie było żadnych symptomów. Objaw widoczny jest na filmach - przy próbie rozruchu słychać terkotanie przekaźników, zegary mrugają, nie słyszę kręcenia rozrucznika (kiedyś był z rozrusznikiem problem, ale wtedy zegary nie mrugały, tylko rozrusznik cykał, był regenerowany). Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Rozrusznik robi jakieś zwarcie czy to problem elektryczny? Honda FR-V 2006r. 1.7PB 125KM Edytowane 14 Października 2021 przez Rajek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 Może aku ma zwarcie celi i dlatego taki efekt, masz możliwość odpalenia po kablu z drugiego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 Jakie napięcie na akumulatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mie2nio Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 Wg mnie aku do wymiany/ładowania. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 Akumulator do ładowania / wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 Miałem podobnie w corsie kiedyś. Jak próbowałem przekręcić na rozruch to kontrolki mrugały. Podjechał gość dostawczakiem podpielismy auto na kable i... nic. Dalej to samo. Ale facet powiedział ze nie ma czasu i że to na bank aku. Faktycznie pojechałem do sklepu, kupiłem nowy przełozyłem i odpalił od kopa. Też było zwarcie na celi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 14 Października 2021 Udostępnij Napisano 14 Października 2021 20 stopień zasilania Padł aku albo syf na klemach. Lub gdzieś indziej brak styku na drodze prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 (edytowane) Szwagier w CRV-ce III miał taki sam objaw, już się zaczynałem dobierać do rozrusznika, nawet osłony już zaczęliśmy demontować, ale okazał się że akumulator był winny tej sytuacji. Z innych dość ciekawych objawów zużytego akumulatora (przynajmniej w Hondzie), spójrz na wskaźnik paliwa jak się cofa przy rozruchu Po montażu nowego akumulatora jak ręką odjął. Edytowane 15 Października 2021 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 Efekty słabych akumulatorów mogą być zaskakujące... w moim służbowym pierdzidełku jak aku się kończył to przy rozruchu uruchamiała się tylna wycieraczka... Auto odpalało normalnie i nie było innych przesłanek padającego aku. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 Witam Dawno mnie tu nie było Mam pytanie do specjalistów - wczoraj niespodziewanie moja Honda FR-V nie odpaliła, wcześniej nie było żadnych symptomów. Objaw widoczny jest na filmach - przy próbie rozruchu słychać terkotanie przekaźników, zegary mrugają, nie słyszę kręcenia rozrucznika (kiedyś był z rozrusznikiem problem, ale wtedy zegary nie mrugały, tylko rozrusznik cykał, był regenerowany). Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Rozrusznik robi jakieś zwarcie czy to problem elektryczny? Honda FR-V 2006r. 1.7PB 125KM [/url] [/url]Padł akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 W Fordzie Fiesta mk 7 padnięty akumulator powodował przygasanie oświetlenia wszystkich zegarów i kontrolek przy nieskutecznej próbie uruchomienia silnika. W Suzuki Vitara poprzedniej generacji przy niedoładowanym akumulatorze zdolnym jeszcze do rozruchu silnika świeciła się ciągle kontrolka ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 W Priusie jak padł akumulator 12v, to po uruchomieniu samochodu sygnalizował problem z hamulcem postojowym. Aku musiał być naprawdę padnięty, bo tu rozrusznikiem nie kręcił, a tylko uruchamiał komputer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 6 minut temu, grogi napisał: W Priusie jak padł akumulator 12v, to po uruchomieniu samochodu sygnalizował problem z hamulcem postojowym. Aku musiał być naprawdę padnięty, bo tu rozrusznikiem nie kręcił, a tylko uruchamiał komputer... W scenicu to samo. Przy słabym akum wywala błąd hamulca ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 16 Października 2021 Udostępnij Napisano 16 Października 2021 Aku lub brak styku na klemach lub gdzieś masa uciekła (w kolejności prawdopodobieństwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.