Skocz do zawartości

Do 300, co wybierasz?


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, maro_t napisał(a):

 

nie było nic na stanie jak zamawiałeś? Czy chciałeś jakieś specyficzne wyposażenie? Jak ja rozglądałem się za autem w styczniu (tego roku) i byłem w salonie VW, to sprzedawca powiedział, ze wstrzymali w ogóle zamówienia na Tiguany i mają tylko kilka sztuk na stanie, większości właśnie wersję R. W salonie stały ze 3 takie R-ki zamiast normalnych wersji żeby chyba zapchać miejsce i żeby wyglądało że mają co sprzedawać.

 

No wiesz. R-ka na dzień dobry kosztuje dwukrotnie więcej niż normalny Tiguan. Ludzie nie chca tyle płacić za takiego mini SUVa tyle jak za połowe ceny mają prawie wizualnie podobnego. Mordy się zamykają po pierwszej jeździe testowej bo mało to ma wspólnego z normalnym Tigiem. Jak normalnych natłukli już kilka milionów tak był artykuł 2 tygodnie temu że VW sprzedał 10.000 sztuke licząc całą historie na caly świat.

 

A z moich punktów na liście to obowiązkowo hak na rowery, nie chciałem panoramy (zbyt często to ludziom trzeszczy, przecieka i jest jednak głośniej), tytanowy wydech Acroapovica za bardzo drze ryja a seryjny jest całkiem przyjemny i głowa nie boli po dłuższej jeździe. Niestety elektrycznie otwierana klapa z "kopką" jest powiązana z bezkluczykowym otwieraniem. W związku ze słyszanymi częstymi kradzieżami na walizkę kategorycznie, chce mieć go zapalanego tylko na fizyczny kluczyk.

Kolory "były" tylko biały, czarny, srebrny, grafitowy i niebieski. Seryjnie ma IQ Light, połautonomiczną jazdę, wszystkie wspomagacze jakie sobie można wymyśleć.

Seryjnie 4x4 (haldex) ale w modelach R montują tylny most Torque Vectoring który zachowuje sie jak Torsen. Przez wielkość zacisków nie uda się założyć felg mniejszych niż 20 cali. Przy tym rozmiarze przydaje się funkcja regulacji twardości zawieszenia.

Edytowane przez bengamin
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bengamin napisał(a):

A z moich punktów na liście to obowiązkowo hak na rowery, nie chciałem panoramy (zbyt czętwo to ludziom trzeszczy, przecieka i jest jednak głośniej)

 

z tego samego powodu nie kupiłem wyższej wersji Qashqai'a. Pociągała mnie bo miała wygodniejsze i bardziej regulowane fotele, ale też szklany dach w standardzie, którego po prostu nie chcę. Miałem kiedyś we Fiacie Stilo. Pół auta rozbierałem żeby ustalać gdzie są zatkane odpływy. Do tego to zawsze powoduje większy hałas, nawet jak producent obiecuje co innego. Ten w QQ nie jest co prawda otwierany, tylko szklana tafla, ale uszczelki, odpływy i tak ma. Tym bardziej bez sensu za to płacić.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, bengamin napisał(a):

No właśnie XC60 wygląda bardzo ciekawie cenowo jeżeli samochód jest w stanie spełnić oczekiwania kupującego. Z tego też powodu jakby popatrzeć na ulicach to sporo tego jeździ.

Z zewnątrz jeszcze jakoś wygląda ale w środku mnie się nie podoba.

Niestety nie oferują żadnych dynamicznych silników. Na plus jest to że oferują je z pseudo dopalaczem na prąd ale i tak osiągi szału nie robią.

Jakoś specjalnie się nie psują chyba że ktoś trafi na felerny egzemplarz. Jest też dość krótki czas oczekiwania.

 

XC60 to od wielu lat najlepiej sprzedajacy sie SUV "premium" w PL.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, maro_t napisał(a):

 

z tego samego powodu nie kupiłem wyższej wersji Qashqai'a. Pociągała mnie bo miała wygodniejsze i bardziej regulowane fotele, ale też szklany dach w standardzie, którego po prostu nie chcę. Miałem kiedyś we Fiacie Stilo. Pół auta rozbierałem żeby ustalać gdzie są zatkane odpływy. Do tego to zawsze powoduje większy hałas, nawet jak producent obiecuje co innego. Ten w QQ nie jest co prawda otwierany, tylko szklana tafla, ale uszczelki, odpływy i tak ma. Tym bardziej bez sensu za to płacić.

Właśnie nie rozumiem tej polityki nissana, że w T+ szklany dach musi być czy go chcesz czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, zinger napisał(a):

Właśnie nie rozumiem tej polityki nissana, że w T+ szklany dach musi być czy go chcesz czy nie.

 

Typowe dla aut japonskich, ze brak mozlwosci zmiany tych predefiniowanych wersji.

Ma to plusy i minusy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bengamin napisał(a):

Niestety nie oferują żadnych dynamicznych silników

Jezeli w swojej klasie jest na pierwszym miejscu sprzedaży, to najwidoczniej dla mało kogo nie ma dynamicznych silnikow. Fakt, że od tego roku zniknął mocniejszy diesel, ale niestety taki trend. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Typowe dla aut japonskich, ze brak mozlwosci zmiany tych predefiniowanych wersji.

Ma to plusy i minusy ;)

No, za to fotele el z pamięcią dostępne tylko w najwyższej wersji. Podejście troche  typu nie mamy twojego plaszcza... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maro_t napisał(a):

 

z tego samego powodu nie kupiłem wyższej wersji Qashqai'a. Pociągała mnie bo miała wygodniejsze i bardziej regulowane fotele, ale też szklany dach w standardzie, którego po prostu nie chcę. Miałem kiedyś we Fiacie Stilo. Pół auta rozbierałem żeby ustalać gdzie są zatkane odpływy. Do tego to zawsze powoduje większy hałas, nawet jak producent obiecuje co innego. Ten w QQ nie jest co prawda otwierany, tylko szklana tafla, ale uszczelki, odpływy i tak ma. Tym bardziej bez sensu za to płacić.

Przez 9 lat użytkowałem puga z panoramą tez nie otwieraną zadnych problemów. Otwierana panorama w innym aucie od 5,5 roku tez żadnych problemów.  Ale tego dachu ze Stilo to nie ma po co nawet wspominać,  bo to był niezly wynalazek. Ile to mialo otwieranych segmentow, 6 czy wiecej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowiłem mazde cx60  diezla r6 3.3 260ps  550 nm /4x4 - 6 lat pelnej gwarancji.

Z identycznym wyposazeniem i moca bmw x3 bylo po rabatach drozsze 28 tys zł ale bmw nie daje 6 lat gwarancji pelnej i rozczarowala mnie jakosc kabiny

Q5 odpadło za raz bo tam jakosc kabiny full opcji jest najgorsza.

przy mazdzie cx60 z jasna tapicerka, obszyciami deski, prawdziwe aluminium zimne + prawdziwe jasne drewno jak wsiadlem w salonie do full opcji bmw x3 to bylem strasznie zawiedziony

BMW brak obszycia deski skora, brak aluminium, brak prawdziwego drewna i ogoelnie wrazenie jakosci duzo slabsze od mazda cx60, mazda  jest najblizej do volvo , tam jakosc tez jest swietna.

co do mazdy to wersja z czarnym wnetrzem jak podobna do bmw ale a jasnym wnetrzem w full opcji kabina jest innej jakosci jak ta z czarnym.

np, brak obszycia deski, czy drewna prawdziwego, boczki drzwi czy tunej srokowy jest inne jaksoci., wiec czane wnetrze mazdy od jak bmw ale z jasnym to mi szczeka opadla.

dla porownania zdjecie bmw full opcji jaka ogladalem - dodaje zdjecie - porownac mozna kazdy element osobno w auto salonie i niestety bmw nie ma szans z mazda - to trzeba zobaczyc i podotykac na zywo + mazda brak fatalnego piono black.

 

 

2023-bmw-x3-central-console-carbuzz-970317.jpg

Mazda-CX-60-primeras-impresiones-16.jpg

Mazda-CX-60-primeras-impresiones-26.jpg

Edytowane przez trex11
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bergerac napisał(a):

kolega nic nie pisał, że ma być suv, za to pisał, że ma być szybkie ale i ekonomiczne. W takiej sytuacji lepiej szukać np jakiegoś kombiaka zgrabnego.

Kolega pisał "co być wybrał" a ja akurat wybierałem w tym przedziale rok temu ;).

Kombiaka miałem poprzednio i już nie chciałem. Ideał to podwyższone kombi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bengamin napisał(a):

Niestety nie oferują żadnych dynamicznych silników. Na plus jest to że oferują je z pseudo dopalaczem na prąd ale i tak osiągi szału nie robią.

Jakoś specjalnie się nie psują chyba że ktoś trafi na felerny egzemplarz. Jest też dość krótki czas oczekiwania.

To może określ co znaczy dynamiczny silnik, skoro T8, ponad 400KM  i 4.9s do setki to mało ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maro_t napisał(a):

 

ja totalnie nie cierpię skrórzanych tapicerek i zupełnie nie rozumiem tego fenomenu. Owszem, jak ktoś wozi psa albo małe dzieci, to jest aspekt łatwości czyszczenia. Ale poza tym to jest zimne zimą, gorące w lecie, do tego właśnie śliskie. Żeby latem dało się siedzieć musi być wentylacja, co nie jest potrzebne przy szmatach. Dodatkowo zabijanie i obdzieranie ze skóry żywych stworzeń po to, żebym na nich sadzał tyłek zwyczajnie napawa mnie obrzydzeniem (ale ja "przewrażliwiony" jestem i już nawet od dawna nie jadam martwych zwierząt).

Podobnie uważałem, jak miałem kiepską pseudo skórę w Subaru, tam niestety wyboru nie było. Od kiedy mam porządną, nie rozważam żadnej innej tapicerki. W szczególności jak ma wentylację.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Typowe dla aut japonskich, ze brak mozlwosci zmiany tych predefiniowanych wersji.

Ma to plusy i minusy ;)

Plusów tu nie widzę .. w Volvo też tak się zrobiło. Uparłem się na fotele z masażem, więc mam "gratis" HUD, szklany dach i klimę 4-strefową :bzik:.

Powinno być jak w D markach, wybierasz  co chce w pakietach lub w opcjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sherif napisał(a):

Kolega pisał "co być wybrał" a ja akurat wybierałem w tym przedziale rok temu ;).

Kombiaka miałem poprzednio i już nie chciałem. Ideał to podwyższone kombi.

 

wszystko zależy od użytkowania. Jak ktoś dużo lata w trasy, ma dużo A i S to zdecydowanie najlepszym wyborem w mojej ocenie jest sedan/kombi.

 

2 minuty temu, sherif napisał(a):

Plusów tu nie widzę .. w Volvo też tak się zrobiło. Uparłem się na fotele z masażem, więc mam "gratis" HUD, szklany dach i klimę 4-strefową :bzik:.

Powinno być jak w D markach, wybierasz  co chce w pakietach lub w opcjach.

z jednej strony tak, ale zobacz sytuację o której kolega pisał z Tiguanem. Tyle czasu to można na Bentleya czekać, a nie na VW czy Skodę (bo oni też tak potrafili). Z jakiegoś powodu jak się zaczęły problemy to właśnie koncern VW odczuł to najboleśniej i najbardziej dali ciała z dostępnością samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bergerac napisał(a):

wszystko zależy od użytkowania. Jak ktoś dużo lata w trasy, ma dużo A i S to zdecydowanie najlepszym wyborem w mojej ocenie jest sedan/kombi.

 

SUV też się jak najbardziej na trasy nadaje. Co innego duży SUV i miasto ..

4 minuty temu, bergerac napisał(a):

z jednej strony tak, ale zobacz sytuację o której kolega pisał z Tiguanem. Tyle czasu to można na Bentleya czekać, a nie na VW czy Skodę (bo oni też tak potrafili). Z jakiegoś powodu jak się zaczęły problemy to właśnie koncern VW odczuł to najboleśniej i najbardziej dali ciała z dostępnością samochodów.

To fakt, ale to problem danego producenta. Volvo zmieniło politykę z konfiguracjami, opcjami ale nie wpłynęło to jakoś na czas dostawy. Z Audi chyba tez już się normalizuje. 

JP mają gorzej bo dochodzi jeszcze czas transportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sherif napisał(a):

Plusów tu nie widzę .. w Volvo też tak się zrobiło. Uparłem się na fotele z masażem, więc mam "gratis" HUD, szklany dach i klimę 4-strefową :bzik:.

Powinno być jak w D markach, wybierasz  co chce w pakietach lub w opcjach.

 

Plusem był czas realizacji w ostatnich latach... Niemcy się chyba nadal nie wygrzebali z opóźnionych zamówień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał(a):

Plusów tu nie widzę .. w Volvo też tak się zrobiło. Uparłem się na fotele z masażem, więc mam "gratis" HUD, szklany dach i klimę 4-strefową :bzik:.

Powinno być jak w D markach, wybierasz  co chce w pakietach lub w opcjach.

Między innymi dlatego Volvo to takie niepełne premium.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sherif napisał(a):

To może określ co znaczy dynamiczny silnik, skoro T8, ponad 400KM  i 4.9s do setki to mało ;) .

No to czasowo w sprincie tyle samo co mój wybór, super. Czy jesteś pewien że udało by się jakąś doposażoną wersję dorwać w tym budrzecie jaki kolega zadał w tytule postu? Pytam bo jakoś mi się to nie spina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, trex11 napisał(a):

Ale volvo bynajmniej ma jakosc kabiny jak premium czego w D markach juz nie mazna tego nazwac, zostala cena premium i znaczek na masce.

To akurat wszędzie jest podobne, ale nie samym wnętrzem premium żyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bengamin napisał(a):

No to czasowo w sprincie tyle samo co mój wybór, super. Czy jesteś pewien że udało by się jakąś doposażoną wersję dorwać w tym budrzecie jaki kolega zadał w tytule postu? Pytam bo jakoś mi się to nie spina.

Dało by się, nawet w najwyższej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bergerac napisał(a):

też miałem zadać to pytanie, bo w wymienionym gronie IMO to najsłabsze auto, ale pewnie najtańsze. Przynajmniej jak ostatnio dostałem porównanie cenowe to bardzo okazyjnie wychodzi, zwłaszcza leasingi/wynajem.

 

Może i najsłabsze, ale zdecydowanie wybieram XC60 niż poprzedniej generacji GLC, o ile oczywiście mowa o zwykłej wersji, a nie AMG :)

W dniu 1.04.2023 o 13:52, wujek napisał(a):

GLB 35 AMG, Cupra Ateca. 

 

GLB to wyjątkowo paskudny samochód, co chyba widać po sprzedaży.

 

3 godziny temu, trex11 napisał(a):

Zamowiłem mazde cx60  diezla r6 3.3 260ps  550 nm /4x4 - 6 lat pelnej gwarancji.

Z identycznym wyposazeniem i moca bmw x3 bylo po rabatach drozsze 28 tys zł ale bmw nie daje 6 lat gwarancji pelnej i rozczarowala mnie jakosc kabiny

Q5 odpadło za raz bo tam jakosc kabiny full opcji jest najgorsza.

przy mazdzie cx60 z jasna tapicerka, obszyciami deski, prawdziwe aluminium zimne + prawdziwe jasne drewno jak wsiadlem w salonie do full opcji bmw x3 to bylem strasznie zawiedziony

BMW brak obszycia deski skora, brak aluminium, brak prawdziwego drewna i ogoelnie wrazenie jakosci duzo slabsze od mazda cx60, mazda  jest najblizej do volvo , tam jakosc tez jest swietna.

co do mazdy to wersja z czarnym wnetrzem jak podobna do bmw ale a jasnym wnetrzem w full opcji kabina jest innej jakosci jak ta z czarnym.

np, brak obszycia deski, czy drewna prawdziwego, boczki drzwi czy tunej srokowy jest inne jaksoci., wiec czane wnetrze mazdy od jak bmw ale z jasnym to mi szczeka opadla.

dla porownania zdjecie bmw full opcji jaka ogladalem - dodaje zdjecie - porownac mozna kazdy element osobno w auto salonie i niestety bmw nie ma szans z mazda - to trzeba zobaczyc i podotykac na zywo + mazda brak fatalnego piono black.

 

Trzeba rozgraniczyć dwie kwestie w kontekście jakości kabiny - spasowanie oraz użyte materiały. Jakość spasowania w CX60 na ten moment strasznie kuleje, gdyż te samochody niesamowicie skrzypią, poprzez słaby montaż. Owszem, wizualnie jakość dobranych materiałów robi świetne wrażenie.

 

W hybrydzie są straszne problemy ze zgraniem silnika ze skrzynią. Nieprzyjemne szarpnięcia zawahania oraz lagi. Nie wiem jak jest w wypadku diesla?

 

Akurat Q5 w wersji z pełnym Sline robi rewelacyjne wrażenie - w tym boczki drzwiowe w alcantarze.

 

Volvo daje poczucie luksusu w kabinie za sprawą bardzo mięsistej skóry, która jest przyjemna w dotyku.

 

Za to  X3 jeździ o niebo lepiej od CX60, także każdy musi wybierać pod siebie.

 

 

W dniu 1.04.2023 o 14:09, sherif napisał(a):

 

Przywiązanie działa w obie strony. Z jednej strony po 2xVolvo byłem bardzo zadowolony z aut, totalnie bezawaryjne, dobra obsługa, itd. Z drugiej .. ile można ;).

Volvo było najwygodniejsze z tych aut, bardzo dobrze wyposażone i całkiem dobrze jeżdżące. Dobrze się liczyła rata leasingu. Z minusów to czuć, że to SUV ale z tym się liczyłem. Odnośnie konkurencji to Stelvio mnie kompletnie rozczarowało, Q5 wybitnie mi się nie podobało. Z BMW był problem z zakupem i braki w wyposażeniu (5ka). Kia jak to Kia była nijaka :bzik:. GLC trącił myszką, miała być dopiero za jakiś czas nowe wersja. Spodobała mi się E-klasa, ale nie chciałem już 5-metrowego kombi.

 

Mam relatywnie mało Klientów w przypadku Volvo. Głownie XC90 oraz S/V90.

 

XC60 świetnie trzyma wartość, jest uwielbiane przez Polaków, także na pewno najem wychodzi rewelacyjnie.

 

Mnie najbardziej w XC60 zachwyciły fotele oraz poczucie luksusu w kabinie, a do tego cena atrakcyjna na tle rywali. Dieslem bardzo przyjemnie się jeździło.

 

Wielkim rozczarowaniem w XC60 jest słabe wyciszenie kabiny, także obowiązkowo klejone szyby trzeba brać.

 

Automaty oraz układy kierownicze takie sobie, ale do normalnej jazdy nie ma co narzekać.

 

Dla mnie w tej klasie kolejność wygląda następująco:

 

1. X3,

2. Q5, GLC 2022

3. XC60

4. GLC poprzedniej generacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Rado_ napisał(a):

Przez 9 lat użytkowałem puga z panoramą tez nie otwieraną zadnych problemów. Otwierana panorama w innym aucie od 5,5 roku tez żadnych problemów.  Ale tego dachu ze Stilo to nie ma po co nawet wspominać,  bo to był niezly wynalazek. Ile to mialo otwieranych segmentow, 6 czy wiecej?

 

nie pamiętam. Chociaż w moim wszystko działało, dach się otwierał, zamykał, ale miał chyba z milion ruchomych części ;].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazca cx60 jezdzi rewelacyjnie, mam takei same opinie po tescie jak pertyn z diezlem na youtobe.

W bmw nie podoba mi sie zbyt mocne wspomaganie ukladu kierowniczego w mazdzie dziala ciezej i uklad jest bardzo precyzyjne kolo 2,5 obr kierownicy max w skrajnych.

Miedzy bmw a mazda nie ma wielkiej roznicy w prowadzeniu, uklad kierowniczy jest lepszy w mazdzie a zawieszenie w bmw. - testowalem oba.

W mazdzie montaz jest super nic nie skrzypi, zapraszam do salonu to sprawdzic, zeby tylko nie nie wypowiadaly osoby to nie jezdzili mazda albo nie dotykali  materialow w salonie.

Srednie spaslanie mialem w tescie mazdy 6,1l  w diezlu 6 cylindrowym

co do jakosci montazu bmw to polecam to zobaczyc albo samemu zrobic w salonie dramat

Mazda ewidentnie jest lerpiej spasowana i z duzo lepszych materialow., w bmw 2023 nic sie nie zmeinilo.

Jesli chciecie nagram wam video z porownania jakosci montazu  mazda vs bmw - bede naciskal te same miejsca i zoabczycie  jak bardzie bmw skrzypi od mazdy a skrzypi bardziej bo bmw ma x2 wiecej twardych plastikwow z oszczednosci chyba.

 

 

Edytowane przez trex11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, maro_t napisał(a):

 

nie pamiętam. Chociaż w moim wszystko działało, dach się otwierał, zamykał, ale miał chyba z milion ruchomych części ;].

Już wiem😆

Nawet są tacy co mają pomysły to sobie zamontować;l

https://fiatklubpolska.pl/stilo-444/doposazenie-stilo-w-szklany-dach-panoramiczny-31521/

 

D10BBB73-0A8C-42B9-B42D-83049BC74787.jpeg

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bengamin napisał(a):

No to czasowo w sprincie tyle samo co mój wybór, super. Czy jesteś pewien że udało by się jakąś doposażoną wersję dorwać w tym budrzecie jaki kolega zadał w tytule postu? Pytam bo jakoś mi się to nie spina.

Tak. Ja kupiłem finalnie pon 300kzł. Wersja full z wentylowanymi siedzeniami, nawet z masażem.

41 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

XC60 świetnie trzyma wartość, jest uwielbiane przez Polaków, także na pewno najem wychodzi rewelacyjnie.

 

Mnie najbardziej w XC60 zachwyciły fotele oraz poczucie luksusu w kabinie, a do tego cena atrakcyjna na tle rywali. Dieslem bardzo przyjemnie się jeździło.

 

Wielkim rozczarowaniem w XC60 jest słabe wyciszenie kabiny, także obowiązkowo klejone szyby trzeba brać.

W zeszłym roku rekordowo duże tego sprzedali. Nie było jakiś większych opóźnień w produkcji. Dla mnie bardziej wnętrze się podoba i jest lepiej wykonane niż w przypadku konkurencji z D. Dodatkowo jest kilka kolorów wnętrza do wyboru, co nie jest obecnie takie oczywiste w innych markach.

Ja przesiadłem się z V90 i nie widzę różnicy w hałasie. Jest dość dobrze wyciszony. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sherif napisał(a):

W zeszłym roku rekordowo duże tego sprzedali. Nie było jakiś większych opóźnień w produkcji. Dla mnie bardziej wnętrze się podoba i jest lepiej wykonane niż w przypadku konkurencji z D. Dodatkowo jest kilka kolorów wnętrza do wyboru, co nie jest obecnie takie oczywiste w innych markach.

Ja przesiadłem się z V90 i nie widzę różnicy w hałasie. Jest dość dobrze wyciszony. 

Kurde, tak się zachwycasz, że chyba spróbuję się jeszcze raz przejechać. Jeździłem jakieś 3 lata temu, to samochód mnie bardzo rozczarował właściwościami jezdnymi, dodatkowo środek mi się nie podobał (w sensie stylistyka). O ile zewnętrzny wygląd nie jest może super dynamiczny i porywający, raczej taki klasyczny, o tyle to wnętrze było jakieś takie dla mnie dziwne.

 

Muszę zrobić jeszcze jedno podejście, bo cena samochodu jest naprawdę atrakcyjna. Ile Ci pali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, bergerac napisał(a):

Kurde, tak się zachwycasz, że chyba spróbuję się jeszcze raz przejechać. Jeździłem jakieś 3 lata temu, to samochód mnie bardzo rozczarował właściwościami jezdnymi, dodatkowo środek mi się nie podobał (w sensie stylistyka). O ile zewnętrzny wygląd nie jest może super dynamiczny i porywający, raczej taki klasyczny, o tyle to wnętrze było jakieś takie dla mnie dziwne.

 

Muszę zrobić jeszcze jedno podejście, bo cena samochodu jest naprawdę atrakcyjna. Ile Ci pali?

Ciekawe bo mnie właśnie też środek się bardzo niepodoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, trex11 napisał(a):

Mazca cx60 jezdzi rewelacyjnie, mam takei same opinie po tescie jak pertyn z diezlem na youtobe.

 

W mazdzie montaz jest super nic nie skrzypi, zapraszam do salonu to sprawdzic, zeby tylko nie nie wypowiadaly osoby to nie jezdzili mazda albo nie dotykali  materialow w salonie.

Pertyna nie oglądam :)

 

Skoro nie mogę linkować do siebie, to wrzucam test Caroseria.

 

O jakości wnętrza od 6:50 min. Serio, montaż bajka?

 

 

 

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, PawelWaw napisał(a):

 

jaka jest szansa ze ktos go ukradnie i jeszcze nie odzyskasz kasy z AC zeby sie tak na codzien meczyc ?

Jeżeli to jest dla niektórych męczenie to strach pomyśleć jaka będzie przyszłość motoryzacji.

Niektórzy pragną wentylowanych foteli a inni fizycznego kluczyka w ręce :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, hefi napisał(a):
15 minut temu, PawelWaw napisał(a):
 
jaka jest szansa ze ktos go ukradnie i jeszcze nie odzyskasz kasy z AC zeby sie tak na codzien meczyc ?

Raczej to już starość i za dużo artykułów z auto świata

Starość tak a prasy brukowej nie czytam :)

Zresztą wspomniana gazeta nigdy nie grzeszyła jakością treści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, bengamin napisał(a):

Jeżeli to jest dla niektórych męczenie to strach pomyśleć jaka będzie przyszłość motoryzacji.

Niektórzy pragną wentylowanych foteli a inni fizycznego kluczyka w ręce :)

Pozdrawiam

W Volvo i tak masz odpalanie z pokrętła, a tylko drzwi z pilota w najbardziej ubogiej opcji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, PawelWaw napisał(a):

 

jaka jest szansa ze ktos go ukradnie i jeszcze nie odzyskasz kasy z AC zeby sie tak na codzien meczyc ?

 

Zanim wymyślono elektroniczne kluczyki kradzieże samochodów były przecież zjawiskiem nieznanym.

;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, bengamin napisał(a):

Jeżeli to jest dla niektórych męczenie to strach pomyśleć jaka będzie przyszłość motoryzacji.

Niektórzy pragną wentylowanych foteli a inni fizycznego kluczyka w ręce :)

Pozdrawiam

 

no ale to jest postep mega, idziesz do auta, kluczyki gdzies gleboko schowane np w torebcie kobiety, otwierasz auto, odpalasz i jedziesz.

szukanie fizycznych kluczykow czy pilota to jakby przejscie z xenonow/ledow na swiatla od zuka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Zanim wymyślono elektroniczne kluczyki kradzieże samochodów były przecież zjawiskiem nieznanym.

;l

Sa ludzie, ktorzy muszą mieć klimę manualną,  bo automatyczna to wymysł szatana, auto swięcą i trzymają pod kołdrą. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, bergerac napisał(a):

też miałem zadać to pytanie, bo w wymienionym gronie IMO to najsłabsze auto, ale pewnie najtańsze. Przynajmniej jak ostatnio dostałem porównanie cenowe to bardzo okazyjnie wychodzi, zwłaszcza leasingi/wynajem.

Ale w jakim sensie „najsłabsze”?

jesli chodzi o porównanie parametrów, które zaznaczył zainteresowany, jako ważne, (przestronny/5-6/100, ACC), to nie jestem pewny, czy GLC/X3 dostaniesz w takiej cenie. 

Ja w 2019 zamówiłem T8, mając podobne wymagania i wyszedł dużo ponizej 300, ale dzis, to chyba cennikoowo bedzie wyżej. X3M bylo, jak dobrze pamietam okolo 350, dzis nawet boje sie zaglądać w konfigurator bmw ;)

Edit

sorry, chyba T6 ma okolo 6s do 100

tak ze myśle ze w 300 sie zmieści zainteresowany z full wyposazeniem

 

Edytowane przez akisel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, akisel napisał(a):

Ale w jakim sensie „najsłabsze”?

jesli chodzi o porównanie parametrów, które zaznaczył zainteresowany, jako ważne, (przestronny/5-6/100, ACC), to nie jestem pewny, czy GLC/X3 dostaniesz w takiej cenie. 

Ja w 2019 zamówiłem T8, mając podobne wymagania i wyszedł dużo ponizej 300, ale dzis, to chyba cennikoowo bedzie wyżej. X3M bylo, jak dobrze pamietam okolo 350, dzis nawet boje sie zaglądać w konfigurator bmw ;)

Edit

sorry, chyba T6 ma okolo 6s do 100

tak ze myśle ze w 300 sie zmieści zainteresowany z full wyposazeniem

 

Już pisałem wcześniej, dla mnie w porównaniu z tymi kilkoma autami wypadło najsłabiej zarówno pod względem właściwości jezdnych, jak i wyglądu.

Natomiast nie kwestionuję ceny - pod względem value for money pewnie jest bardzo wysoko, zresztą wyniki sprzedażowe nie biorą się z nikąd. Jak wspomniałem sam chętnie zrobię jeszcze jedną przymiarkę :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, trex11 napisał(a):

Zamowiłem mazde cx60  diezla r6 3.3 260ps  550 nm /4x4 - 6 lat pelnej gwarancji.

Z identycznym wyposazeniem i moca bmw x3 bylo po rabatach drozsze 28 tys zł ale bmw nie daje 6 lat gwarancji pelnej i rozczarowala mnie jakosc kabiny

Q5 odpadło za raz bo tam jakosc kabiny full opcji jest najgorsza.

przy mazdzie cx60 z jasna tapicerka, obszyciami deski, prawdziwe aluminium zimne + prawdziwe jasne drewno jak wsiadlem w salonie do full opcji bmw x3 to bylem strasznie zawiedziony

BMW brak obszycia deski skora, brak aluminium, brak prawdziwego drewna i ogoelnie wrazenie jakosci duzo slabsze od mazda cx60, mazda  jest najblizej do volvo , tam jakosc tez jest swietna.

co do mazdy to wersja z czarnym wnetrzem jak podobna do bmw ale a jasnym wnetrzem w full opcji kabina jest innej jakosci jak ta z czarnym.

np, brak obszycia deski, czy drewna prawdziwego, boczki drzwi czy tunej srokowy jest inne jaksoci., wiec czane wnetrze mazdy od jak bmw ale z jasnym to mi szczeka opadla.

dla porownania zdjecie bmw full opcji jaka ogladalem - dodaje zdjecie - porownac mozna kazdy element osobno w auto salonie i niestety bmw nie ma szans z mazda - to trzeba zobaczyc i podotykac na zywo + mazda brak fatalnego piono black.

 

 

2023-bmw-x3-central-console-carbuzz-970317.jpg

Mazda-CX-60-primeras-impresiones-16.jpg

Mazda-CX-60-primeras-impresiones-26.jpg

Tylko trochę strach tego diesla 3.3 :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bergerac napisał(a):

Już pisałem wcześniej, dla mnie w porównaniu z tymi kilkoma autami wypadło najsłabiej zarówno pod względem właściwości jezdnych, jak i wyglądu.

Co do wyglądu, to chyba ciężko bedzie sie dogadac ;)

co do właściwości jezdnych… 

nie wiem

X3 brałem na weekend 

GLC nie jeździłem (skreślony przez wygląd odrazu ;)

Subiektywnie, zgadza sie, X3 prowadzi sie lepiej.

jeszcze jedno, juz gdzieś wyżej bylo, XC60 chyba słabo wyciszone

Jak sie jechało na prądzie w ciszy i uruchamiał sie silnik spalinowy, to bylo to naprawdę mocno słyszalne  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, akisel napisał(a):

GLC nie jeździłem (skreślony przez wygląd odrazu ;)

 

GLC dobrze wygląda w wersji Coupe, nie tak wulgarnie jak X4 (zresztą GLE coupe też jest ładniejszy niż X6). Ale wersja klasyczna faktycznie wyszła im z tyłu trochę za ciężko a opadająca linia okien jeszcze to podkreśla.

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Furvus_Eques napisał(a):

 

GLC dobrze wygląda w wersji Coupe, nie tak wulgarnie jak X4 (zresztą GLE coupe też jest ładniejszy niż X6). Ale wersja klasyczna faktycznie wyszła im z tyłu trochę za ciężko a opadająca linia okien jeszcze to podkreśla.

:ok:

Dokładnie tego samego zdania 

GLC/GLE jeżeli juz to tylko coupé 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

GLC dobrze wygląda w wersji Coupe, nie tak wulgarnie jak X4 (zresztą GLE coupe też jest ładniejszy niż X6). Ale wersja klasyczna faktycznie wyszła im z tyłu trochę za ciężko a opadająca linia okien jeszcze to podkreśla.

:ok:

mi się z kolei bardziej zwykła bryła podoba, te wszystkie coupe są dość śmieszne w tak małych autach, zwłaszcza, że są zrobione w tak trochę przerysowany sposób. 

 

Natomiast dla mnie większym problemem w Mercedesie jest design wnętrza. To przecież wypala oczy, zero klasy. Nie potrafię zrozumieć, że taka marka nie jest w stanie tego wkomponować w kokpit, żeby tworzyło spójną całość, tylko `robili jakby ktoś sobie na Alliexpres kupił :) 

 

mercedes_glc_2023_54.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bergerac napisał(a):

mi się z kolei bardziej zwykła bryła podoba, te wszystkie coupe są dość śmieszne w tak małych autach, zwłaszcza, że są zrobione w tak trochę przerysowany sposób. 

 

Natomiast dla mnie większym problemem w Mercedesie jest design wnętrza. To przecież wypala oczy, zero klasy. Nie potrafię zrozumieć, że taka marka nie jest w stanie tego wkomponować w kokpit, żeby tworzyło spójną całość, tylko `robili jakby ktoś sobie na Alliexpres kupił :) 

 

mercedes_glc_2023_54.jpg

 

Jak dla mnie to wygląda na żywo dużo lepiej niż na zdjęciach. I zwykle materiały są wysokiej jakości (nie zawsze i nie wszędzie oczywiście ale ogólnie jest ok). Jestem generalnie na tak, nawet rozważałem zakup takiego GLC coupe (ten konkretny, którego oglądałem odpadł z powodu wyposażenia i silnika).

 

 

 

Edytowane przez Furvus_Eques
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2023 o 11:03, mrBEAN napisał(a):

AWD, jakieś przestronne, ekonomiczne, tak z 5-6 s do 100 żeby miało, tempomat aktywny, wentylowane fotele. 
 

Co być wybrał drogi AKowiczu? :) 

na firme?
przy spalinowym w koszty wrzucasz marne 150tys, wiec w sumie wybor zaweza sie do elektrykow :)

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.