Skocz do zawartości

Insignia - zakup


badyl1982

Rekomendowane odpowiedzi

Jadę oglądać dwie Insignie.

Obie rocznik 2009

Obie przebieg ~300 kkm

 

Jedna silnika 1,6 180KM

Druga silnik 1.8 140KM

 

Obie w manualu

Obie z LPG

 

Pytanie, który z silników jest lepszy? Trwalszy, tańszy w eksploatacji?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, badyl1982 napisał(a):

Jadę oglądać dwie Insignie.

Obie rocznik 2009

Obie przebieg ~300 kkm

 

Jedna silnika 1,6 180KM

Druga silnik 1.8 140KM

 

Obie w manualu

Obie z LPG

 

Pytanie, który z silników jest lepszy? Trwalszy, tańszy w eksploatacji?

 

 

Przy takim przebiegu i wieku to juz glownie kwestia szczescia i tego jak byly traktowane przez poprzednikow...

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, badyl1982 napisał(a):

Jadę oglądać dwie Insignie.

Obie rocznik 2009

Obie przebieg ~300 kkm

 

Jedna silnika 1,6 180KM

Druga silnik 1.8 140KM

 

Obie w manualu

Obie z LPG

 

Pytanie, który z silników jest lepszy? Trwalszy, tańszy w eksploatacji?

 

Nie wiem jak z trwałością ale ten 1,6 to jest pijak jakich mało, ja nie umiałem zejść poniżej 11...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, badyl1982 napisał(a):

Jadę oglądać dwie Insignie.

Obie rocznik 2009

Obie przebieg ~300 kkm

 

Jedna silnika 1,6 180KM

Druga silnik 1.8 140KM

 

Obie w manualu

Obie z LPG

 

Pytanie, który z silników jest lepszy? Trwalszy, tańszy w eksploatacji?

 

W jakim sensie lepszy?

Ten wiek i przebieg to jak wróżenie z fusów, ale w teorii droższy będzie ten uturbiony.

Na samym LPG dużo nakulane mają? W obu luzy zaworowe regulowane szklankami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, badyl1982 napisał(a):

Jadę oglądać dwie Insignie.

Obie rocznik 2009

Obie przebieg ~300 kkm

 

Jedna silnika 1,6 180KM

Druga silnik 1.8 140KM

 

Obie w manualu

Obie z LPG

 

Pytanie, który z silników jest lepszy? Trwalszy, tańszy w eksploatacji?

 

przede wszystko za duże przebiegi. To już będą mocno wyeksploatowane samochody. Pytanie też czy silniki od nowości jeździły na LPG.

 

Lepiej jest ocenić stan każdego z auta i tym się kierować w przypadku auta które ma 14 lat niż obiegową opinią o silniku. Po 300 kkm i takim czasie i tak wszystko może paść w każdej chwili.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wlad napisał(a):

Sprawdz zuzycie oleju.To czesty problem w tych silnikach.

To już nie mój problem. Auto ojca. Jak znam jego podejście, to sprawdzi jak kontrolka ciśnienia zacznie mrugać...

  • Lubię to 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 11.08.2023 o 13:28, goden napisał(a):

Nie wiem jak z trwałością ale ten 1,6 to jest pijak jakich mało, ja nie umiałem zejść poniżej 11...

 

Kurcze, 11 oleju, to dużo nawet jak na Opla ;)

 

Tak serio, to ten 1.8 też mniej palić nie będzie. Dodatkowo jest mułowaty.

Kiedyś o mało nie kupiłem Alfy 159 z tym silnikiem i jechało to bardzo „dostojnie” ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.