wilu Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia Pacjent zdychał przez kilka kilometrów. Palił gasł jechał stawał Ale udało się dotoczyć do domu gdzie skonał. odholowany do warsztatu stwierdzono uszkodzenie czujnika położenia wału, wymieniono niestety nie odpala nadal, próba uruchomienia kończy się wygenerowaniem tego samego błędu macie jakieś pomysły gdzie wyszukać dalej 2.0 tdi vw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia 21 minut temu, wilu napisał(a): Pacjent zdychał przez kilka kilometrów. Palił gasł jechał stawał Ale udało się dotoczyć do domu gdzie skonał. odholowany do warsztatu stwierdzono uszkodzenie czujnika położenia wału, wymieniono niestety nie odpala nadal, próba uruchomienia kończy się wygenerowaniem tego samego błędu macie jakieś pomysły gdzie wyszukać dalej 2.0 tdi vw Jakie błędy przed i po wymianie czujnika? Może problem w przewodzie a nie samym czujniku? Warsztat to sprawdzał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia (edytowane) Jaki dokładnie błąd? To nie ten przypadek, że czujnik trzeba zakładać w odpowiedniej pozycji za pomocą szablonu? Edytowane 23 Stycznia przez ghost2255 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 23 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia (edytowane) 8 minut temu, ghost2255 napisał(a): Jaki dokładnie błąd? To nie ten przypadek, że czujnik trzeba zakładać w odpowiedniej pozycji za pomocą szablonu? Nie mam pojęcia tylko wiem że wygenerowało błąd czujnika położenia wału i przy okazji był chyba błąd egr-u oni te błędy skasowali ale tak jak mówiłem wymienili czujnik i przy próbie odpalenia błąd wraca mechanik raczej z tych ogarnięty serwisujemy u niego nasze auta firmowe A i podobno na plaku odpala Edytowane 23 Stycznia przez wilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia Godzinę temu, wilu napisał(a): Nie mam pojęcia tylko wiem że wygenerowało błąd czujnika położenia wału i przy okazji był chyba błąd egr-u oni te błędy skasowali ale tak jak mówiłem wymienili czujnik i przy próbie odpalenia błąd wraca mechanik raczej z tych ogarnięty serwisujemy u niego nasze auta firmowe A i podobno na plaku odpala Może wadliwy czujnik, albo jednak coś z przewodami nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 23 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia Godzinę temu, janusz napisał(a): Może wadliwy czujnik, albo jednak coś z przewodami nie tak? Niw wiem, dzwoniłem i tyle się dowiedziałem. Była sugestia rozrządu ale podobno blokady pasują i kolejna to pierścień z którego czujnik czyta położenie wału ale do tego trzeba rwać skrzynie żeby to sprawdzic 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia Trzy rzeczy przychodzą do głowy, wadliwy nowy czujnik, wiązka, albo pin w ECU, oraz uszkodzony impulsator na wale pod skrzynią biegów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia Wiazka w okolicach rozrusznika, trzeba zdjac peszel i pociągnąć za kabelki, oczywiście jeżeli silnik jest w poprzek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 3 Lutego Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego Finał. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Lutego Udostępnij Napisano 3 Lutego 2 godziny temu, wilu napisał(a): Finał. Gryzon jakis, czy co sie stalo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 3 Lutego Udostępnij Napisano 3 Lutego Wygląda, jakby ktoś wcześniej grzebał i źle wiązkę ułożył, przez co była dociśnięta i coś tak obtarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 3 Lutego Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 12 minut temu, Maciej__ napisał(a): Gryzon jakis, czy co sie stalo? Wiazka w peszlu, peszel przetarł izolacje przewodów . Same przewody OK nie przerwane ale doszła wilgoć i miedź się zazieleniła jak na foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 3 Lutego Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 13 minut temu, kaczorek79 napisał(a): i coś tak obtarło. Żebrowanie peszla. Po naprawie klima która końcem wakacji świrowała i finalnie po kilkunastu dniach padła też ożyła 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 3 Lutego Udostępnij Napisano 3 Lutego 1 minutę temu, wilu napisał(a): Żebrowanie peszla. Po naprawie klima która końcem wakacji świrowała i finalnie po kilkunastu dniach padła też ożyła Tak na peszel mi to wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Lutego Udostępnij Napisano 3 Lutego (edytowane) 3 godziny temu, kaczorek79 napisał(a): Tak na peszel mi to wyglądało. Przewody aż tak pracują w peszlu? Ja rozumiem, że auto to nie dom i są większe drgania i wibracje, ale po tym jak to wygląda wychodzi na to, że w gładkim wewnątrz peszlu też by się przetarło, tylko nie w taki regularny wzorek. Nie powinno tam być jakiejś owijki? Edytowane 3 Lutego przez ZUBERTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 3 Lutego Udostępnij Napisano 3 Lutego 25 minut temu, ZUBERTO napisał(a): Przewody aż tak pracują w peszlu? Ja rozumiem, że auto to nie dom i są większe drgania i wibracje, ale po tym jak to wygląda wychodzi na to, że w gładkim wewnątrz peszlu też by się przetarło, tylko nie w taki regularny wzorek. Nie powinno tam być jakiejś owijki? Nie pracują. Tu musiało być wcześniej coś źle ułożone i cała wiązka się ruszała z peszlem włącznie, jak silnik drgał. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 4 Lutego Udostępnij Napisano 4 Lutego Właśnie tak pracują, napisałem kilka postów wcześniej gdzie szukać problemu. standard w Vw wiazka jest luźno w peszlu i przeciera się nad rozrusznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.