Skocz do zawartości

Hyundai I30N - opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Hi. Czy ktoś z obecnych tu na forum użytkuje lub miał sposobność obcować z hyundaiem i30n? Chodzi mi po głowie to auto, chciałbym podpytać użytkownika o plusy i minusy w codziennym użytkowaniu no i czy się psuje. Ciekawy jestem ile może wytrzymać taki nowoczesny 2l silnik, który generuje prawie 300 koni. Ogólnie każda opinia osoby,

która tym jeździła i ma coś do powiedzenia jest mile widziana😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam i20n, żona tym jeździ do pracy🙂 jakośc wykonania Hyundaia nie powala, ale zabawa z jady to rekompensuje. Na daily spokojnie sie nadaje, ale czekają Cię częste wizyty na stacji. Nie podobał mi się zasięg na tankowaniu, komputer pokazywał 8l, a jak przeliczyłem z kilometrów to wyszło 12l😄

Na grupie z awariami nie ma tragedii, parujące lampy u wszystkich, sporadycznie jakieś problemy z maglownicą, albo przepustnicą. Pare pękniętych plastikowych osłon w zaciskach hamulcowych.

Większośc ogarniają na gwarancji.

Moja i20n skrzypi w środku, boczek fotela się przeciera, klapka wlewu paliwa odstaje, ale mechanicznie igła, a kupułem egzeplarz prasowy, który pewnie dostał w dupę.

Fajne to autko😁

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio i20n pali 12l? Tam jest silnik 1.6t tak jak w Kia, który teoretycznie powinien palić mniej niż 2.0t😂

Nie żebym się jakoś mocno przejmował spalaniem, wiem że przy korzystaniu z mocy będzie palić, jednak zakładałem, że przy normalnej jeździe w trasie spali 8, a w mieście właśnie 12. Jestem w trakcie ogarniania wynajmu na kilka dni, żeby zobaczyć czy to auto jest w ogóle dla mnie. Jak piszesz, że hyundai nie wypiera się gwarancji to spoko- zastanawiałem się jak to wygląda w praktyce. Problem z tym autem jest taki, ze nowych już nie ma, a używek z dct jak na lekarstwo. Najwyżej sobie poczekam, może trafi się cesja z małym przebiegiem. Ogólnie jeśli i20n jeździ fajnie to jestem spokojny, że i30n bedzie chyba nawet fajniejszy😄

btw da się w hyundaiu wydłużyć gwarancje ponad 5 lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2024 o 20:10, MeMpHiS napisał(a):

Posiadam i20n, żona tym jeździ do pracy🙂 jakośc wykonania Hyundaia nie powala, ale zabawa z jady to rekompensuje. Na daily spokojnie sie nadaje, ale czekają Cię częste wizyty na stacji. Nie podobał mi się zasięg na tankowaniu, komputer pokazywał 8l, a jak przeliczyłem z kilometrów to wyszło 12l😄

Na grupie z awariami nie ma tragedii, parujące lampy u wszystkich, sporadycznie jakieś problemy z maglownicą, albo przepustnicą. Pare pękniętych plastikowych osłon w zaciskach hamulcowych.

Większośc ogarniają na gwarancji.

Moja i20n skrzypi w środku, boczek fotela się przeciera, klapka wlewu paliwa odstaje, ale mechanicznie igła, a kupułem egzeplarz prasowy, który pewnie dostał w dupę.

Fajne to autko😁

 

Brzmi jak opis dowolnego Fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, atlantic napisał(a):

Serio i20n pali 12l? Tam jest silnik 1.6t tak jak w Kia, który teoretycznie powinien palić mniej niż 2.0t😂

Nie żebym się jakoś mocno przejmował spalaniem, wiem że przy korzystaniu z mocy będzie palić, jednak zakładałem, że przy normalnej jeździe w trasie spali 8, a w mieście właśnie 12. Jestem w trakcie ogarniania wynajmu na kilka dni, żeby zobaczyć czy to auto jest w ogóle dla mnie. Jak piszesz, że hyundai nie wypiera się gwarancji to spoko- zastanawiałem się jak to wygląda w praktyce. Problem z tym autem jest taki, ze nowych już nie ma, a używek z dct jak na lekarstwo. Najwyżej sobie poczekam, może trafi się cesja z małym przebiegiem. Ogólnie jeśli i20n jeździ fajnie to jestem spokojny, że i30n bedzie chyba nawet fajniejszy😄

btw da się w hyundaiu wydłużyć gwarancje ponad 5 lat?

Też się spotkałem, że dużo pije w stosunku do konkurencji zwłaszcza starsze w manualu. Mowa o i30n. Automat trochę ponoć poprawił sytuację. 
Reszta pozytywnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że spalanie zależy od stylu jazdy, na torze średnie wyszło mi 30l🙂

Myśle że w trybie normal spokojnie można osiągnąć 8l, ale ja nie używam😁

Dołącz do grupy na FB Giełda Hyundai N Polska. Często trafiają sie cesje leasingu pewnych aut.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2024 o 20:10, MeMpHiS napisał(a):

Posiadam i20n, żona tym jeździ do pracy🙂 jakośc wykonania Hyundaia nie powala, ale zabawa z jady to rekompensuje. Na daily spokojnie sie nadaje, ale czekają Cię częste wizyty na stacji. Nie podobał mi się zasięg na tankowaniu, komputer pokazywał 8l, a jak przeliczyłem z kilometrów to wyszło 12l😄

Na grupie z awariami nie ma tragedii, parujące lampy u wszystkich, sporadycznie jakieś problemy z maglownicą, albo przepustnicą. Pare pękniętych plastikowych osłon w zaciskach hamulcowych.

Większośc ogarniają na gwarancji.

Moja i20n skrzypi w środku, boczek fotela się przeciera, klapka wlewu paliwa odstaje, ale mechanicznie igła, a kupułem egzeplarz prasowy, który pewnie dostał w dupę.

Fajne to autko😁

ło kurde, potrafisz zniechęcić :totalszok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2024 o 00:15, atlantic napisał(a):

Hi. Czy ktoś z obecnych tu na forum użytkuje lub miał sposobność obcować z hyundaiem i30n? Chodzi mi po głowie to auto, chciałbym podpytać użytkownika o plusy i minusy w codziennym użytkowaniu no i czy się psuje. Ciekawy jestem ile może wytrzymać taki nowoczesny 2l silnik, który generuje prawie 300 koni. Ogólnie każda opinia osoby,

która tym jeździła i ma coś do powiedzenia jest mile widziana😁

Jutro ci mogę zrobić fotkę i30n, stoi u mnie na placu. Prawdopodobnie będzie do sprzedania 2019r mały przebieg, import z Kanady, lekko uderzony w narożnik tył - już naprawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem mieć Proceeda, ale anulowali mi zamówienie jednak na grupie zostałem, tam zdecydowanie więcej postów z awariami.

Kolega pyta o to czy warto kupić eNke, wiec nie mam zamiaru owijać w bawełnę. Jako hot hatch jest świetny, żaden Golf czy Cupra nie da tyle frajdy z prowadzenia, ale jakość użytych materiałow we wnętrzu jest średnia, właśnie taki Fiat. 

I20n pozwala całkowicie wyłączyć ESP tak do zera, a nie jak w innych autach tylko z nazwy. Asystent pasa ruchu raz wyłączony nie działa do czasu aż z sam nie włączysz, a nie co odpalenie trzeba przeklikać całe menu. Szpera jest genialna, zimą zabawa jak w RWD.  Niestety jest to jedno z ostatnich aut prawdziwej motoryzaci z przed lat i to w rozsądnej cenie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, MeMpHiS napisał(a):

Miałem mieć Proceeda, ale anulowali mi zamówienie jednak na grupie zostałem, tam zdecydowanie więcej postów z awariami.

Kolega pyta o to czy warto kupić eNke, wiec nie mam zamiaru owijać w bawełnę. Jako hot hatch jest świetny, żaden Golf czy Cupra nie da tyle frajdy z prowadzenia, ale jakość użytych materiałow we wnętrzu jest średnia, właśnie taki Fiat. 

I20n pozwala całkowicie wyłączyć ESP tak do zera, a nie jak w innych autach tylko z nazwy. Asystent pasa ruchu raz wyłączony nie działa do czasu aż z sam nie włączysz, a nie co odpalenie trzeba przeklikać całe menu. Szpera jest genialna, zimą zabawa jak w RWD.  Niestety jest to jedno z ostatnich aut prawdziwej motoryzaci z przed lat i to w rozsądnej cenie.

Wszystko ok, ale piszesz o i20n który jest mały i lekki co dodaje mu właśnie cech nieosiągalnych w autach o rozmiar większych. Misha z kanału YT co ujeżdża różne auta prywatne użytkowników oraz ma wypożyczalnie aut przy Nurbugringu (jego słynne nagranie z Kubicą w M3) bardzo chwalił ten model za analogowość i charakter całości. I30n jest już autem powiedzmy dojrzalszym co też ma plusy choć definiuje inny charakter. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, stig napisał(a):

Wszystko ok, ale piszesz o i20n który jest mały i lekki co dodaje mu właśnie cech nieosiągalnych w autach o rozmiar większych. Misha z kanału YT co ujeżdża różne auta prywatne użytkowników oraz ma wypożyczalnie aut przy Nurbugringu (jego słynne nagranie z Kubicą w M3) bardzo chwalił ten model za analogowość i charakter całości. I30n jest już autem powiedzmy dojrzalszym co też ma plusy choć definiuje inny charakter. 

Masz racje, podobno są osoby które zamieniły i30n na i20n właśnie dla lepszej frajdy z jazdy torowej. Co nie zmienia faktu że czasy wykręcane przez i30 są nie do osiągnięcia dla i20, jednak +80KM robi różnice.

Dlatego też i30 może lepiej się sprawdzić na daily i teraz jest ostatnia szansa żeby się o tym przekonać bo więcej takich aut już nie będzie😵

20221113_120800_HDR.jpg.2044c426c316a9d75dbd8648959a89f6.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Tre-Bor napisał(a):

Jutro ci mogę zrobić fotkę i30n, stoi u mnie na placu. Prawdopodobnie będzie do sprzedania 2019r mały przebieg, import z Kanady, lekko uderzony w narożnik tył - już naprawiony.

Jeśli już to interesuje mnie tylko PL salon bezwypadkowy polift z dct na fakturę 23%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wypożyczyłem sobie na kilka dni takiego polifta z dct… jestem zakochany🤩 nawet jakość wnętrza jest w pełni akceptowalna. Wszystkie górne części tapicerek są miękkie. To co na dole twarde no ale bez przesady do Fiata to jeszcze trochę brakuje😅

napiszę coś więcej za jakis czas

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.03.2024 o 09:56, stig napisał(a):

Też się spotkałem, że dużo pije w stosunku do konkurencji zwłaszcza starsze w manualu. Mowa o i30n. Automat trochę ponoć poprawił sytuację. 
Reszta pozytywnie. 

 

U mnie zmiana z 1.6T 6MT na 1.6T 7DCT zmniejszyła spalanie tak o 1-1,5l na 100km/h.

Co ciekawe, przełożenia 1-6 w DCT są identyczne jak w MT.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, K3 napisał(a):

 

U mnie zmiana z 1.6T 6MT na 1.6T 7DCT zmniejszyła spalanie tak o 1-1,5l na 100km/h.

Co ciekawe, przełożenia 1-6 w DCT są identyczne jak w MT.

Takie cuda się dzieją zazwyczaj, jak ktoś nie umie korzystać z MT.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Albo to rozne silniki ;]

 

 

Te same, jedynie dołożony GPF w nowszym.

Z tym że u mnie jazda w połowie to były trasy i autostrady, dołożenie jednego biegu więcej zmniejszyło obroty.

  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, K3 napisał(a):

 

Te same, jedynie dołożony GPF w nowszym.

Z tym że u mnie jazda w połowie to były trasy i autostrady, dołożenie jednego biegu więcej zmniejszyło obroty.

No i AT szybciej zmienia biegi na wyższe, jeśli nie cisnąć mocno gazem.

Przy MT trzeba samemu o tym pamiętać.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał(a):

No i AT szybciej zmienia biegi na wyższe, jeśli nie cisnąć mocno gazem.

Przy MT trzeba samemu o tym pamiętać.

 

Dokladnie.

W Giuliettcie DCT jadac spokojnie 50km/h mialem 5-6 bieg gdzie jadac manualem trzymalbym go pewnie na 3-4 biegu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wlad napisał(a):

Dokladnie.

W Giuliettcie DCT jadac spokojnie 50km/h mialem 5-6 bieg gdzie jadac manualem trzymalbym go pewnie na 3-4 biegu.

Schodziłem Tucsonem 1.6 wolnossącym do 6 l na 100 km  ale pilnowałem się podpowiadacza zmian biegów na wyższy 👍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rwIcIk napisał(a):

Schodziłem Tucsonem 1.6 wolnossącym do 6 l na 100 km  ale pilnowałem się podpowiadacza zmian biegów na wyższy 👍

 

Ja miałem nawet mniej w 1.6T, ale to była bardzo spokojna jazda na północy Norwegii.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czachabrava napisał(a):

 

Normalna płynna jazda bez zamulania w 1.6T trzeba liczyć te 8l. Na krótkich odcinkach w miescie, czy powyzej 130km/h to nawet wiecej.

Tucson 1,6T, nie hybryda, 10 :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 9.03.2024 o 18:25, atlantic napisał(a):

Wczoraj wypożyczyłem sobie na kilka dni takiego polifta z dct… jestem zakochany🤩 nawet jakość wnętrza jest w pełni akceptowalna. Wszystkie górne części tapicerek są miękkie. To co na dole twarde no ale bez przesady do Fiata to jeszcze trochę brakuje😅

napiszę coś więcej za jakis czas

I jak wrażenia?

Jest jakiś do przejęcia leasingu - nie znam auta ani użytkownika.

obraz.png.31b5e15b15b9d7f33ee063b3abf6cf51.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.