atlantic Napisano 5 Marca Udostępnij Napisano 5 Marca Hi. Czy ktoś z obecnych tu na forum użytkuje lub miał sposobność obcować z hyundaiem i30n? Chodzi mi po głowie to auto, chciałbym podpytać użytkownika o plusy i minusy w codziennym użytkowaniu no i czy się psuje. Ciekawy jestem ile może wytrzymać taki nowoczesny 2l silnik, który generuje prawie 300 koni. Ogólnie każda opinia osoby, która tym jeździła i ma coś do powiedzenia jest mile widziana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeMpHiS Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca Posiadam i20n, żona tym jeździ do pracy jakośc wykonania Hyundaia nie powala, ale zabawa z jady to rekompensuje. Na daily spokojnie sie nadaje, ale czekają Cię częste wizyty na stacji. Nie podobał mi się zasięg na tankowaniu, komputer pokazywał 8l, a jak przeliczyłem z kilometrów to wyszło 12l Na grupie z awariami nie ma tragedii, parujące lampy u wszystkich, sporadycznie jakieś problemy z maglownicą, albo przepustnicą. Pare pękniętych plastikowych osłon w zaciskach hamulcowych. Większośc ogarniają na gwarancji. Moja i20n skrzypi w środku, boczek fotela się przeciera, klapka wlewu paliwa odstaje, ale mechanicznie igła, a kupułem egzeplarz prasowy, który pewnie dostał w dupę. Fajne to autko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 7 Marca Autor Udostępnij Napisano 7 Marca Serio i20n pali 12l? Tam jest silnik 1.6t tak jak w Kia, który teoretycznie powinien palić mniej niż 2.0t Nie żebym się jakoś mocno przejmował spalaniem, wiem że przy korzystaniu z mocy będzie palić, jednak zakładałem, że przy normalnej jeździe w trasie spali 8, a w mieście właśnie 12. Jestem w trakcie ogarniania wynajmu na kilka dni, żeby zobaczyć czy to auto jest w ogóle dla mnie. Jak piszesz, że hyundai nie wypiera się gwarancji to spoko- zastanawiałem się jak to wygląda w praktyce. Problem z tym autem jest taki, ze nowych już nie ma, a używek z dct jak na lekarstwo. Najwyżej sobie poczekam, może trafi się cesja z małym przebiegiem. Ogólnie jeśli i20n jeździ fajnie to jestem spokojny, że i30n bedzie chyba nawet fajniejszy btw da się w hyundaiu wydłużyć gwarancje ponad 5 lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca W dniu 6.03.2024 o 20:10, MeMpHiS napisał(a): Posiadam i20n, żona tym jeździ do pracy jakośc wykonania Hyundaia nie powala, ale zabawa z jady to rekompensuje. Na daily spokojnie sie nadaje, ale czekają Cię częste wizyty na stacji. Nie podobał mi się zasięg na tankowaniu, komputer pokazywał 8l, a jak przeliczyłem z kilometrów to wyszło 12l Na grupie z awariami nie ma tragedii, parujące lampy u wszystkich, sporadycznie jakieś problemy z maglownicą, albo przepustnicą. Pare pękniętych plastikowych osłon w zaciskach hamulcowych. Większośc ogarniają na gwarancji. Moja i20n skrzypi w środku, boczek fotela się przeciera, klapka wlewu paliwa odstaje, ale mechanicznie igła, a kupułem egzeplarz prasowy, który pewnie dostał w dupę. Fajne to autko Brzmi jak opis dowolnego Fiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca 9 godzin temu, atlantic napisał(a): Serio i20n pali 12l? Tam jest silnik 1.6t tak jak w Kia, który teoretycznie powinien palić mniej niż 2.0t Nie żebym się jakoś mocno przejmował spalaniem, wiem że przy korzystaniu z mocy będzie palić, jednak zakładałem, że przy normalnej jeździe w trasie spali 8, a w mieście właśnie 12. Jestem w trakcie ogarniania wynajmu na kilka dni, żeby zobaczyć czy to auto jest w ogóle dla mnie. Jak piszesz, że hyundai nie wypiera się gwarancji to spoko- zastanawiałem się jak to wygląda w praktyce. Problem z tym autem jest taki, ze nowych już nie ma, a używek z dct jak na lekarstwo. Najwyżej sobie poczekam, może trafi się cesja z małym przebiegiem. Ogólnie jeśli i20n jeździ fajnie to jestem spokojny, że i30n bedzie chyba nawet fajniejszy btw da się w hyundaiu wydłużyć gwarancje ponad 5 lat? Też się spotkałem, że dużo pije w stosunku do konkurencji zwłaszcza starsze w manualu. Mowa o i30n. Automat trochę ponoć poprawił sytuację. Reszta pozytywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeMpHiS Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca Oczywiście że spalanie zależy od stylu jazdy, na torze średnie wyszło mi 30l Myśle że w trybie normal spokojnie można osiągnąć 8l, ale ja nie używam Dołącz do grupy na FB Giełda Hyundai N Polska. Często trafiają sie cesje leasingu pewnych aut. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca W dniu 6.03.2024 o 20:10, MeMpHiS napisał(a): Posiadam i20n, żona tym jeździ do pracy jakośc wykonania Hyundaia nie powala, ale zabawa z jady to rekompensuje. Na daily spokojnie sie nadaje, ale czekają Cię częste wizyty na stacji. Nie podobał mi się zasięg na tankowaniu, komputer pokazywał 8l, a jak przeliczyłem z kilometrów to wyszło 12l Na grupie z awariami nie ma tragedii, parujące lampy u wszystkich, sporadycznie jakieś problemy z maglownicą, albo przepustnicą. Pare pękniętych plastikowych osłon w zaciskach hamulcowych. Większośc ogarniają na gwarancji. Moja i20n skrzypi w środku, boczek fotela się przeciera, klapka wlewu paliwa odstaje, ale mechanicznie igła, a kupułem egzeplarz prasowy, który pewnie dostał w dupę. Fajne to autko ło kurde, potrafisz zniechęcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca W dniu 6.03.2024 o 00:15, atlantic napisał(a): Hi. Czy ktoś z obecnych tu na forum użytkuje lub miał sposobność obcować z hyundaiem i30n? Chodzi mi po głowie to auto, chciałbym podpytać użytkownika o plusy i minusy w codziennym użytkowaniu no i czy się psuje. Ciekawy jestem ile może wytrzymać taki nowoczesny 2l silnik, który generuje prawie 300 koni. Ogólnie każda opinia osoby, która tym jeździła i ma coś do powiedzenia jest mile widziana Jutro ci mogę zrobić fotkę i30n, stoi u mnie na placu. Prawdopodobnie będzie do sprzedania 2019r mały przebieg, import z Kanady, lekko uderzony w narożnik tył - już naprawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeMpHiS Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca Miałem mieć Proceeda, ale anulowali mi zamówienie jednak na grupie zostałem, tam zdecydowanie więcej postów z awariami. Kolega pyta o to czy warto kupić eNke, wiec nie mam zamiaru owijać w bawełnę. Jako hot hatch jest świetny, żaden Golf czy Cupra nie da tyle frajdy z prowadzenia, ale jakość użytych materiałow we wnętrzu jest średnia, właśnie taki Fiat. I20n pozwala całkowicie wyłączyć ESP tak do zera, a nie jak w innych autach tylko z nazwy. Asystent pasa ruchu raz wyłączony nie działa do czasu aż z sam nie włączysz, a nie co odpalenie trzeba przeklikać całe menu. Szpera jest genialna, zimą zabawa jak w RWD. Niestety jest to jedno z ostatnich aut prawdziwej motoryzaci z przed lat i to w rozsądnej cenie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca 23 minuty temu, MeMpHiS napisał(a): Miałem mieć Proceeda, ale anulowali mi zamówienie jednak na grupie zostałem, tam zdecydowanie więcej postów z awariami. Kolega pyta o to czy warto kupić eNke, wiec nie mam zamiaru owijać w bawełnę. Jako hot hatch jest świetny, żaden Golf czy Cupra nie da tyle frajdy z prowadzenia, ale jakość użytych materiałow we wnętrzu jest średnia, właśnie taki Fiat. I20n pozwala całkowicie wyłączyć ESP tak do zera, a nie jak w innych autach tylko z nazwy. Asystent pasa ruchu raz wyłączony nie działa do czasu aż z sam nie włączysz, a nie co odpalenie trzeba przeklikać całe menu. Szpera jest genialna, zimą zabawa jak w RWD. Niestety jest to jedno z ostatnich aut prawdziwej motoryzaci z przed lat i to w rozsądnej cenie. Wszystko ok, ale piszesz o i20n który jest mały i lekki co dodaje mu właśnie cech nieosiągalnych w autach o rozmiar większych. Misha z kanału YT co ujeżdża różne auta prywatne użytkowników oraz ma wypożyczalnie aut przy Nurbugringu (jego słynne nagranie z Kubicą w M3) bardzo chwalił ten model za analogowość i charakter całości. I30n jest już autem powiedzmy dojrzalszym co też ma plusy choć definiuje inny charakter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeMpHiS Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca 6 minut temu, stig napisał(a): Wszystko ok, ale piszesz o i20n który jest mały i lekki co dodaje mu właśnie cech nieosiągalnych w autach o rozmiar większych. Misha z kanału YT co ujeżdża różne auta prywatne użytkowników oraz ma wypożyczalnie aut przy Nurbugringu (jego słynne nagranie z Kubicą w M3) bardzo chwalił ten model za analogowość i charakter całości. I30n jest już autem powiedzmy dojrzalszym co też ma plusy choć definiuje inny charakter. Masz racje, podobno są osoby które zamieniły i30n na i20n właśnie dla lepszej frajdy z jazdy torowej. Co nie zmienia faktu że czasy wykręcane przez i30 są nie do osiągnięcia dla i20, jednak +80KM robi różnice. Dlatego też i30 może lepiej się sprawdzić na daily i teraz jest ostatnia szansa żeby się o tym przekonać bo więcej takich aut już nie będzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 9 Marca Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 21 godzin temu, Tre-Bor napisał(a): Jutro ci mogę zrobić fotkę i30n, stoi u mnie na placu. Prawdopodobnie będzie do sprzedania 2019r mały przebieg, import z Kanady, lekko uderzony w narożnik tył - już naprawiony. Jeśli już to interesuje mnie tylko PL salon bezwypadkowy polift z dct na fakturę 23% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 9 Marca Autor Udostępnij Napisano 9 Marca Wczoraj wypożyczyłem sobie na kilka dni takiego polifta z dct… jestem zakochany nawet jakość wnętrza jest w pełni akceptowalna. Wszystkie górne części tapicerek są miękkie. To co na dole twarde no ale bez przesady do Fiata to jeszcze trochę brakuje napiszę coś więcej za jakis czas 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 18 Marca Udostępnij Napisano 18 Marca W dniu 8.03.2024 o 09:56, stig napisał(a): Też się spotkałem, że dużo pije w stosunku do konkurencji zwłaszcza starsze w manualu. Mowa o i30n. Automat trochę ponoć poprawił sytuację. Reszta pozytywnie. U mnie zmiana z 1.6T 6MT na 1.6T 7DCT zmniejszyła spalanie tak o 1-1,5l na 100km/h. Co ciekawe, przełożenia 1-6 w DCT są identyczne jak w MT. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 18 Marca Udostępnij Napisano 18 Marca 11 minut temu, K3 napisał(a): U mnie zmiana z 1.6T 6MT na 1.6T 7DCT zmniejszyła spalanie tak o 1-1,5l na 100km/h. Co ciekawe, przełożenia 1-6 w DCT są identyczne jak w MT. Takie cuda się dzieją zazwyczaj, jak ktoś nie umie korzystać z MT. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Marca Udostępnij Napisano 18 Marca 1 minutę temu, kaczorek79 napisał(a): Takie cuda się dzieją zazwyczaj, jak ktoś nie umie korzystać z MT. Albo to rozne silniki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 18 Marca Udostępnij Napisano 18 Marca 22 minuty temu, Maciej__ napisał(a): Albo to rozne silniki Te same, jedynie dołożony GPF w nowszym. Z tym że u mnie jazda w połowie to były trasy i autostrady, dołożenie jednego biegu więcej zmniejszyło obroty. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Marca Udostępnij Napisano 18 Marca Godzinę temu, K3 napisał(a): Te same, jedynie dołożony GPF w nowszym. Z tym że u mnie jazda w połowie to były trasy i autostrady, dołożenie jednego biegu więcej zmniejszyło obroty. No i AT szybciej zmienia biegi na wyższe, jeśli nie cisnąć mocno gazem. Przy MT trzeba samemu o tym pamiętać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 18 Marca Udostępnij Napisano 18 Marca 2 godziny temu, rwIcIk napisał(a): No i AT szybciej zmienia biegi na wyższe, jeśli nie cisnąć mocno gazem. Przy MT trzeba samemu o tym pamiętać. Dokladnie. W Giuliettcie DCT jadac spokojnie 50km/h mialem 5-6 bieg gdzie jadac manualem trzymalbym go pewnie na 3-4 biegu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Marca Udostępnij Napisano 18 Marca 4 godziny temu, wlad napisał(a): Dokladnie. W Giuliettcie DCT jadac spokojnie 50km/h mialem 5-6 bieg gdzie jadac manualem trzymalbym go pewnie na 3-4 biegu. Schodziłem Tucsonem 1.6 wolnossącym do 6 l na 100 km ale pilnowałem się podpowiadacza zmian biegów na wyższy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca 10 godzin temu, rwIcIk napisał(a): Schodziłem Tucsonem 1.6 wolnossącym do 6 l na 100 km ale pilnowałem się podpowiadacza zmian biegów na wyższy Ja miałem nawet mniej w 1.6T, ale to była bardzo spokojna jazda na północy Norwegii. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca 54 minuty temu, K3 napisał(a): Ja miałem nawet mniej w 1.6T, ale to była bardzo spokojna jazda na północy Norwegii. Normalna płynna jazda bez zamulania w 1.6T trzeba liczyć te 8l. Na krótkich odcinkach w miescie, czy powyzej 130km/h to nawet wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca Godzinę temu, czachabrava napisał(a): Normalna płynna jazda bez zamulania w 1.6T trzeba liczyć te 8l. Na krótkich odcinkach w miescie, czy powyzej 130km/h to nawet wiecej. Tucson 1,6T, nie hybryda, 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 4 Kwietnia Udostępnij Napisano 4 Kwietnia W dniu 9.03.2024 o 18:25, atlantic napisał(a): Wczoraj wypożyczyłem sobie na kilka dni takiego polifta z dct… jestem zakochany nawet jakość wnętrza jest w pełni akceptowalna. Wszystkie górne części tapicerek są miękkie. To co na dole twarde no ale bez przesady do Fiata to jeszcze trochę brakuje napiszę coś więcej za jakis czas I jak wrażenia? Jest jakiś do przejęcia leasingu - nie znam auta ani użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 4 Kwietnia Udostępnij Napisano 4 Kwietnia Przejmiesz leasing, wykupisz i zostawisz w firmie będzie się amortyzował wieki. Nie wciągniesz FV wykupu będziesz w plecy z podatkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.