sajmon Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 Instalka wersja pro z dodatkowym kompem różnice miedzy wersją standard to różnego rodzaju zabezpieczenia typu instalacja niuruchomi się poniżej max momentu obrotowego czyli ok 3500 obr/min Silnika też się nie przekręci bo przy 6000 podtlenek przestaje byc dawkowany nowy wydajnieszy dodatkowy wtrysk paliwa Instalke mam o 3 dni-super sprawa ,w momencie włączenia nitro autko dysponuje ok 103 HP i momentem 200 -190 Nm na jedynce nie ma co włączać nitro ,bo szkoda skrzyni a podrugie guma sie pali że aż hej... Przyspieszenie na 4 i 5 to już nie powolne przyspieszanie tylko czuć ze naprawde autko zaczyna smigać.Zauważyłem ze tłumik zaczął głośniej pracować ale już sie dowiedziałem że to sprawka katalizatora w którym wytopiła sie jakaś porcelanka ...No cóż jak jest nitro to nie ma kata... Ogólnie super Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na małe spalanie( jeżdze na LPG) używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni .Zresztą ci co czytali nowe WRC wiedzą o czym mówie.. Pod maską kuż niema miejsca ,same przekażniki komputery i inne badziewia Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza zeby sie rozpędzić do ok 180 0-100 w ok 7,5 ,no i te paliwko v power 99 zalecane tankowanie po 4,30 shit ,ale całe szczęscie ze mam LPG . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stasinek Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 No niezle ciekawe jak długo silnik wytrzyma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 > Instalka wersja pro z dodatkowym kompem > różnice miedzy wersją standard to różnego rodzaju zabezpieczenia typu > instalacja niuruchomi się poniżej max momentu obrotowego czyli > ok 3500 obr/min > Silnika też się nie przekręci bo przy 6000 podtlenek przestaje byc > dawkowany > nowy wydajnieszy dodatkowy wtrysk paliwa > Instalke mam o 3 dni-super sprawa ,w momencie włączenia nitro > autko dysponuje ok 103 HP > i momentem 200 -190 Nm > na jedynce nie ma co włączać nitro ,bo szkoda skrzyni a podrugie > guma sie pali że aż hej... > Przyspieszenie na 4 i 5 to już nie powolne przyspieszanie tylko > czuć ze naprawde autko zaczyna smigać.Zauważyłem ze tłumik > zaczął głośniej pracować ale już sie dowiedziałem że to sprawka > katalizatora w którym wytopiła sie jakaś porcelanka ...No cóż > jak jest nitro to nie ma kata... > Ogólnie super > Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na > małe spalanie( jeżdze na LPG) > używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo > ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni .Zresztą ci > co czytali nowe WRC wiedzą o czym mówie.. > Pod maską kuż niema miejsca ,same przekażniki komputery i inne > badziewia > Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza > zeby sie rozpędzić do ok 180 > 0-100 w ok 7,5 ,no i te paliwko v power 99 zalecane > tankowanie po 4,30 shit ,ale całe szczęscie ze mam LPG . autko dysponuje ok 103 HP i momentem 200 -190 Nm ??? to wynik zmierzony jakos? i co robiles z silnikiem oprocz instalacji LPG ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 Nie boisz sie, ze zarzniesz silnik?? Benzyna, a w szczegolnosci Vpower, jest bogatsza niz lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzio_ja Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 długo nie bedziesz miał tego katalizatora !fajna sprawa ile kosztowało i ile kosztuje napełnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 sprawdzane było na hamowni. przy mnie gosciu wjechał punto 2 motor 1.2 60 koni u niego na tej samej instalce było 105 i 210 Nm Też nie wierzyłem ale Nitro daje większy przyrost momentu niż Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzio_ja Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 lpg + v power 99 + nitro = bbbbuuuuuummmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 > sprawdzane było na hamowni. > przy mnie gosciu wjechał punto 2 > motor 1.2 60 koni > u niego na tej samej instalce było 105 i 210 Nm > Też nie wierzyłem ale Nitro daje większy przyrost momentu niż Turbo dziwna sprawa - moment naprawde imponujacy ale skoro tyle hamownia pokazala , to co mi biednemu szarakowi sie z nia klucic ... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 nitro jest fajne ale wolalbym turbine bo do ścigania sie na miasto lepsiejsza a nitro mozna tylko chwilke pod światłami poużywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 > No niezle ciekawe jak długo silnik wytrzyma.... kolega Fiozo ma już 2 lata i motor zdrowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 > Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na > małe spalanie( jeżdze na LPG) a moim zdaniem to kicha! pomysl o nabijaniu butli? i o tym co sie dzieje w silniku gdy mu to wpuszczasz!! a turbo super sprawa! i na LPG tez sie da jezdzic i to tanio! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 W Gt z lutego 2002 tez jest punciak 1.2 60 na nitro 1,1 Hp i 205Nm rozbierzności wynikają z ilości wtryśniętego podtlenku Ja mam tak na 10 Atm ,kumpel w 900 na 16Atm miał moc 127 Hp a momentu nie pamiętam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 no to spoooooooooooooooooro daje to KM moj NX dal mi 33KM dokladnie, ale to wszystko zalezy od rozsadku mam 86 nie dam przeciez 50KM na plusie bo wysadze silnik witam w gornie NOSow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 z butlą to masz racje ,ale starcza na dośc długo bo nitro nie używasz cały czas, zdrugiej strony muwisz ze kicha ,jednak zasada turbo jest taka sama: turbina wtłacza pod cisnieniem powietrze do komory ,natomiast przy nitro tlen wytwarza sie podczas spalania , a cisnienie daje rozpręzenie tego podtlenku Tu i tu silnik dostaje po tyłku tylko że na turbo cały czas a na nitro czasami... z kolei ograniczenie czasowe wynika z odpręzenia silnika ,na turbo przeważnie jest odpręzony a na nitro nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 masz suchego Nxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 Sport Compact, mokry butla 4.5kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 No własnie i tu jest podstawowa sprawa ze turbo jest odpręzone a nitro nie , dobrze odpręzony silnik na turbince jest owiele bardziej zywotny niz nieodpręzony z nitro zresztą pojezdzisz troche sam zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 3 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 pare strzałow w takiej 900 tce i silnik kwalifikuje sie do kapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 3 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2004 > długo nie bedziesz miał tego katalizatora !fajna sprawa ile > kosztowało i ile kosztuje napełnienie koszt tej instalki to ok 3500 ja dalem 2200 z zalozeniem bo kupilem od kumpla-mial to w 900 ale auto sprzedal a nitro mu zostalo Napełnienie butli kosztuje ok 250 zł ale z tego co muwił fiozo to jemu butla starcza na 2 miechy ,mozna zatankowac taniej ale trzeba szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > koszt tej instalki to ok 3500 > ja dalem 2200 z zalozeniem bo kupilem od kumpla-mial to w 900 ale > auto sprzedal a nitro mu zostalo > Napełnienie butli kosztuje ok 250 zł > ale z tego co muwił fiozo to jemu butla starcza na 2 miechy ,mozna > zatankowac taniej ale trzeba szukac tylko on ma wielka butla 10 kg o ile dobrze pamiętam Hanys73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piekara Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > z butlą to masz racje ,ale starcza na dośc długo bo nitro nie używasz > cały czas, zdrugiej strony > muwisz ze kicha ,jednak zasada turbo jest taka sama: > turbina wtłacza pod cisnieniem powietrze do komory ,natomiast przy > nitro tlen wytwarza sie podczas spalania , a cisnienie daje > rozpręzenie tego podtlenku > Tu i tu silnik dostaje po tyłku tylko że na turbo cały czas > a na nitro czasami... z kolei ograniczenie czasowe wynika z > odpręzenia silnika ,na turbo przeważnie jest odpręzony a na > nitro nie tylko ze w nitro w pewnym sensie niekonrtolujesz przebiegu spalania w turbo juz bardziej. a co do kosztow to pozyjemy zobaczymy piszesz, ze nie uzywasz zawsze, tlko jak chceszkomus dokopac, wiec po co ladowac sporo kasy jezeli uzywasz nitro od swieta. turbo masz moc zawsze kiedy chcesz a zapewniam cie ze z T tez sie da oszczednie jezdzic ale grunt ze to ty jestes zadowolony - zycze bezawaryjnego uzytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piekara Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > pare strzałow w takiej 900 tce i silnik kwalifikuje sie do kapy dlatego sprzedal bo sie wal pewnie wygial (coz, tylko w trzech miejscach podparty ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbs Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > autko dysponuje ok 103 HP > i momentem 200 -190 Nm - hamowales go ze wiesz ze dysponuje taka moca ?? > Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na małe spalanie( jeżdze na LPG) - sa instalacje lpg pod turbo!!!, nawt Piekara sam sobie cos wymyslil tanszego!!! > używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo > ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni . - na turbo tez moze jezdzic w podcisnieniu (czyli podobnie jak wolnossacy) i nie wali juz po kieszeni jak nie chcesz, masz do dyzpozycji moc caly czas, na kazdym biegu itd, itp, > Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza > zeby sie rozpędzić do ok 180 - a co jezeli jedziesz dluzej i rozpedzasz sie i hamujesz co chwile, dalej uwazasz ze nitro jest lepsze od turbo ?? > 0-100 w ok 7,5 - 7,5s nie uzywajac nitro na 1 i 2 ?? > no i te paliwko v power 99 zalecane -przy turbo w zupelnosci wystarcz 98 wiec zastanow sie jednak na ta przewaga nitro nad turbo uwazam ze piszesz glupoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbs Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 mam dokladnie takie samo zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbs Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 tak jak mowisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbs Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 wlasnie daltego ze jest odprezony to nie dostaje tak w dupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbs Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 spawalnicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 dobrze mówisz jak dla mnie nitro jest bez sensu co z tego ze masz na chwilke więcej mocy jak po chwili autko znów ma tylko 54 KM a silnik dostaje w dupe strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 A na jakiej dyszy masz taki przyrost? + 50KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 Kocyka na butli nie masz, rozumiem... W takim razie poczekaj do lata na prawdziwe osiągi. Jedna butla na 2 miechy? To rzeczywiście bardzo niedużo jej używal. Pamiętaj, że bez kocyka: nie wystrzelasz całego gazu. Aby ją napełnić trzeba ją opróżnić, czyli tracisz część "wartościowego gazu". Z moich obserwacji wynika, że jeśli jadę wieczorem na miasto "pojeździć", to jedna butla starcza na... jeden wieczór, a i to czasami nie starcza. Impreza de facto jest dużo droższa niż turbo (wliczając tankowania okazuje się, że po np. trzech miechach, pół roku) miałbyś już turbo (czyli stale podwyższoną moc) za kasę wydaną na tankowania podtlenku. Ale jeśli ścigasz się okazjonalnie... to po co pakujesz tyle kasy w N2O??? Ma-inek, jak u Ciebie? Bo IHMO nawet "rzadko stosując" i nie dając się podpuścić nawet na 70% świateł butla nie wytrzyma dłużej niż tydzień... (UWAGA: piszę o realiach w-wskich, czyli "sporo" świateł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 Dla mnie nitro to jest dodatek na wyscigi , jak juz zrobisz wszytkie modyfikacje to do tego profi podtlenek , a na codzien to tylko turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > kolega Fiozo ma już 2 lata i motor zdrowy Fiozo ma teraz 1,2 i nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGAD Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > Fiozo ma teraz 1,2 i nitro i butlę spawalniczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbynek Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > i butlę spawalniczą Ale z lepsiejszą zawarością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 4 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > - hamowales go ze wiesz ze dysponuje taka moca ?? > - sa instalacje lpg pod turbo!!!, nawt Piekara sam sobie cos wymyslil > tanszego!!! > - na turbo tez moze jezdzic w podcisnieniu (czyli podobnie jak > wolnossacy) i nie wali juz po kieszeni jak nie chcesz, masz do > dyzpozycji moc caly czas, na kazdym biegu itd, itp, > - a co jezeli jedziesz dluzej i rozpedzasz sie i hamujesz co chwile, > dalej uwazasz ze nitro jest lepsze od turbo ?? > - 7,5s nie uzywajac nitro na 1 i 2 ?? jest to czas przy zalączonym nitro na każdym z biegów -tylko szkoda skrzynki > -przy turbo w zupelnosci wystarcz 98 > wiec zastanow sie jednak na ta przewaga nitro nad turbo > uwazam ze piszesz glupoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fala20 Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 No no Przybył nam kolejny wymiatacz w okolicy Oby tylko instalka dobrze się sprawowała i nie było z nią problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Field Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > Instalka wersja pro z dodatkowym kompem > różnice miedzy wersją standard to różnego rodzaju zabezpieczenia typu > instalacja niuruchomi się poniżej max momentu obrotowego czyli > ok 3500 obr/min > Silnika też się nie przekręci bo przy 6000 podtlenek przestaje byc > dawkowany > nowy wydajnieszy dodatkowy wtrysk paliwa > Instalke mam o 3 dni-super sprawa ,w momencie włączenia nitro > autko dysponuje ok 103 HP > i momentem 200 -190 Nm > na jedynce nie ma co włączać nitro ,bo szkoda skrzyni a podrugie > guma sie pali że aż hej... > Przyspieszenie na 4 i 5 to już nie powolne przyspieszanie tylko > czuć ze naprawde autko zaczyna smigać.Zauważyłem ze tłumik > zaczął głośniej pracować ale już sie dowiedziałem że to sprawka > katalizatora w którym wytopiła sie jakaś porcelanka ...No cóż > jak jest nitro to nie ma kata... > Ogólnie super > Moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niż turbo ,ze względu na > małe spalanie( jeżdze na LPG) > używam nitro wtedy kiedy trzeba komuś dokopać ,natomiast przy turbo > ma sie cały czas kopa i wali to bardzo po kieszeni .Zresztą ci > co czytali nowe WRC wiedzą o czym mówie.. > Pod maską kuż niema miejsca ,same przekażniki komputery i inne > badziewia > Jedyną wadą nitro jest czas ,max 15 sek ,ale w zupełności wystarcza > zeby sie rozpędzić do ok 180 > 0-100 w ok 7,5 ,no i te paliwko v power 99 zalecane > tankowanie po 4,30 shit ,ale całe szczęscie ze mam LPG . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbs Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 oczywiscie w najblizszym czasie chcialbym zweryfikowac to na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 ja mam zdjety na zime-to nei ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 co do max Nm to troszke sporo mi sie zdaje nei zebym jakos podwazal ale popatrz u mnie masz 120Nm i na dyszce 24/14 mam tyle mniej wiecej Nm jak Ty cos nei halo generalnei jest zasada ze nitro daje KM i 2x tyle Nm czyli u mnie jakies 30KM i 2x30Nm ale na cieplej butli na zimnej zapomnij o czymkolwiek kiedys dalem tu wykres bylo +9KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 ja tak samo chętnie zweryfikuje na DTŚ hehe i zobaczymy czego jest warte nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 4 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 > co do max Nm to troszke sporo mi sie zdaje > nei zebym jakos podwazal ale popatrz u mnie masz 120Nm i na dyszce > 24/14 mam tyle mniej wiecej Nm jak Ty > cos nei halo > generalnei jest zasada ze nitro daje KM i 2x tyle Nm > czyli u mnie jakies 30KM i 2x30Nm > ale na cieplej butli > na zimnej zapomnij o czymkolwiek > kiedys dalem tu wykres > bylo +9KM macinek mam taki test z Gt punto 1.2 60 Hp Spi czyli to co 1.1 tylko 6 kucy więcej puto mialo zmiany stozek i wydeh-+4 Hp Ja mam dłubniętą głowiczkę czyli sie wyruwnuje,zresztą poczytajcie sami może uda mi sie zapodać pictureS,dodam jeszcze ze mam grzałke na reduktorze ,wiec czy zimna butla czy ciepla,podtlenek mam pod stały,m cisnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 4 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 cos mi sie obrazek niehce wyslac ,w kazdym bądz razie GT nr 2/2002 luty testowamy punto 1.2 60 Spi +stozek i wydeh wynik: Seria 60 km przy 5000 obr 102 Nm przy 2500 Stozek +rura dały odpowiednio +4 km +12nm wlonczone nitro 12ATM 101km przy 4500 206Nm przy 3000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 4 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 Zazdrośnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 IMO to nie pojezdzi dlugo nie zebym sie czepial ale takei jest moje zdanie wole miec 1/3 mocy na plusie naprawde a jak ma Fiozo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 Jak masz 200Nm przy 3500, to masz fajny wykres mocy, bo to oznacza, ze juz przy 3500 masz 100KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 4 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2004 macinek to niejest mój wymysł ale każda instalacja grabowskiego do 1.1 jeżdzi na takim ciśnieniu-czyli wszystkie auta z GMS są przekreślone ,to gościu by z torbami poszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 5 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 ja widzialem turbo od GMS i sam mialem wolny wydech do rajdowki od niego kupiony i wedle tego co zobaczylem gosciu jest druciarz i nie dalbym mu nawet mojego starego pelikana do naoliwienia lancucha ale do nitro nei wiem byc moze zmadrzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sbs Napisano 5 Lutego 2004 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 to fakt, ale kolega o cenie samej instalacji to akurat nie wspominal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 5 Lutego 2004 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 powiem ci tak ,koles od którego mam nitro zakładał je u grabowskiego,tak mial spartaczoną instalke ,ze mu swiece do garnka powpadaly-ja robuilem u kogo innego ,tylko podalem przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.