rwIcIk Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 Po przejechaniu 1000km jeszcze nawet się nie dotarł, ale już można co nieco napisać Lacetti sedan 1,6 w wersji Star (ABS, 2pp, klima, elektryka szyb i lusterek, c.z. z pilotem, radio z CD) Auto bardzo przestronne - dużo miejsca tak na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie - IMHO więcej niż w innych kompaktowych autach. Fotele wygodne (kierowcy z regulacją siedziska), trzymaniem bocznym i napinaczami pasów. Wykończenie wnętrza na dobrym poziomie - miękkie plastiki i materiał a'la welur. Sporo schowków, a schowek pasażera chłodzony. Wentylacja dla tylnej kanapy. Lacettim podróżuje się bardzo komfortowo - niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami. Ten komfort jest okupiony myszkowaniem auta przy bocznym wietrze, co może być spowodowane zbyt silnym wspomaganiem układu kierowniczego. Można się przyzwyczaić do "amerykańskiego" stylu prowadzenia. Silnik w miare dynamiczny - czuć że drzemie w nim 109KM. Ale te konie trza nakarmić - jak na razie na pierwszym baku spalanie wyszło 8,7, gdzie większość jazd odbywała się w mieście i z klimą. Skrzynia ze zbyt długim skokiem lewarka chodzi w miare gładko. Sprzęgło bardzo mięciutkie - takie "kobiece". IMHO jak na auto przyzwoicie wyposażone, kosztujące 49kzł, to dobry wybór Pare fotek: Wnętrze Widok miejsca w środku Silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 Jak się rozglądałem za kombiakiem to rozważałem też Lacetti. Mi bardzo się to autko podobało, no i cena była bardzo przyzwoita.. Niestety mojej sile wyższej nie podobał się duzy złoty znaczek... I nie było siły zeby ją przekonać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > Jak się rozglądałem za kombiakiem to rozważałem też Lacetti. Mi > bardzo się to autko podobało, no i cena była bardzo przyzwoita.. > Niestety mojej sile wyższej nie podobał się duzy złoty > znaczek... I nie było siły zeby ją przekonać.. nie jest to Europa, ale jak już moje zaciągnąlem do salonu, to juz bez Lacettiego nie wyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 19 Września 2006 Udostępnij Napisano 19 Września 2006 > nie jest to Europa, ale jak już moje zaciągnąlem do salonu, to juz > bez Lacettiego nie wyszła przez te baby mam też laczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > przez te baby mam też laczka noja sceptycznie podchodziła do tematu, póki nie zobaczyła co by nie mówić, to sylwetki Lacetti robią bardzo dobre pierwsze wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 [...] > Skrzynia ze zbyt długim skokiem lewarka chodzi w miare gładko. a dalej sie rusza jak w starej NU? > IMHO jak na auto przyzwoicie wyposażone, kosztujące 49kzł, to dobry > wybór IMHO Q vs cena jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > [...] > a dalej sie rusza jak w starej NU? co to zn. rusza się - chodzi miękko, ale nie rusza się - przynajmniej na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > co to zn. rusza się - chodzi miękko, ale nie rusza się - przynajmniej > na razie W obu NU jakie mialem - manual I i II przy wpietym 1szym biegu i puszczeniu spgrzegla oraz ruszeniu - lewarek posuwal sie jakies 10-20 mm do przodu .... W sumie zajezdzilem oba NU i IMHO Lacetti tez bedzie nie do ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > W obu NU jakie mialem - manual I i II przy wpietym 1szym biegu i > puszczeniu spgrzegla oraz ruszeniu - lewarek posuwal sie jakies > 10-20 mm do przodu .... musze poobserwować > W sumie zajezdzilem oba NU i IMHO Lacetti tez bedzie nie do ... DU wśród moich znajomych ma opinię nie do zaje@ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > musze poobserwować raczej nie jak ci reki nie wyrwalo, to Holden odrobil lekcje i naprawil > DU wśród moich znajomych ma opinię nie do zaje@ania potwierdzam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > raczej nie jak ci reki nie wyrwalo, to Holden odrobil lekcje i > naprawil to chyba kwestia mocowania silnika i skrzyni - w Lacettim ma byc jakieś hiper-super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > to chyba kwestia mocowania silnika i skrzyni - w Lacettim ma byc > jakieś hiper-super tia jak nie to najwyzej sie wyzalisz na AK Ps tu chyba licznik nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > tia jak nie to najwyzej sie wyzalisz na AK > Ps tu chyba licznik nie dziala nie działa już zgłosiłem tą usterkę do A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > nie działa > już zgłosiłem tą usterkę do A to mozna spamowac PS Domagam sie rekompensaty min 20 postow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2006 > to mozna spamowac > PS Domagam sie rekompensaty min 20 postow jak A zobaczy spam, to nigdy liczników nie właczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 ładne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > Lacettim podróżuje się bardzo komfortowo - niezależne zawieszenie z > przodu i z tyłu bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami. Ten > komfort jest okupiony myszkowaniem auta przy bocznym wietrze, co > może być spowodowane zbyt silnym wspomaganiem układu > kierowniczego. Można się przyzwyczaić do "amerykańskiego" stylu > prowadzenia. czyli o dynamicznej jezdzie mozna zapomniec? > Silnik w miare dynamiczny - czuć że drzemie w nim 109KM. Ale te konie > trza nakarmić - jak na razie na pierwszym baku spalanie wyszło > 8,7, gdzie większość jazd odbywała się w mieście i z klimą. to chyba nie jest tak zle > Skrzynia ze zbyt długim skokiem lewarka chodzi w miare gładko. > Sprzęgło bardzo mięciutkie - takie "kobiece". > IMHO jak na auto przyzwoicie wyposażone, kosztujące 49kzł, to dobry > wybór > Pare fotek: > Wnętrze > Widok miejsca w środku > Silnik imho wnetrze bardzo plastikowe tak jak w fabii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailor_p Napisano 23 Września 2006 Udostępnij Napisano 23 Września 2006 Czy we wszystkich sedanach jest ten rodzaj deski?? bo moj brat ma kombi elitte i ma taie okragle nawiewy(duzo lepiej to wyglada) ale nie wiem czy to jest uzależnione od wersji czy od tego ze to kombi, czy sedan ma też taką opcję? Naprawdę moim zdaniem to najładniejsze auto w swojej klasie obecnie na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > czyli o dynamicznej jezdzie mozna zapomniec? w sumie kwestia przyzwyczajenia nie jets źle, ale po prostu nie odzie jak po szynach jak mam skrzywione przyzwyczajenia z Astry II gdzie miałem betonowe zawieszenie tutaj jest bardziej komfort i jak dla mnie miekko, ale inni narzekają ze twardo wieć imho jest w porządku tylko kiery trza pinować bo jest zbyt mocne wspomagania jest wersja z regulowanym wspomaganiem kiery i to polecił brać w wypasie > imho wnetrze bardzo plastikowe tak jak w fabii... nie jest tragicznie - jak na koreańczyka - z góry są miekkie i przyjemne w dotyku plastiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > Czy we wszystkich sedanach jest ten rodzaj deski?? bo moj brat ma > kombi elitte i ma taie okragle nawiewy(duzo lepiej to wyglada) > ale nie wiem czy to jest uzależnione od wersji czy od tego ze to > kombi, czy sedan ma też taką opcję? Naprawdę moim zdaniem to > najładniejsze auto w swojej klasie obecnie na rynku moja zona jest zakochana w sylwetce sedana koloru bordo w sedanach tak jak na zdjęciu, a w kombi jest inaczej: inne wyloty powietrza i w innym miejscu zegarek w bogatszych wersjach moze być inne radio ze zmieniarką i wyświetlacz sterowania klimą automatyczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Września 2006 Udostępnij Napisano 23 Września 2006 to dalej sa projektowane i produkowane przez koreanczykow? w europie sa jakies fabryki/składalnie? z wygladu nie jest zly, wnetrze tez ok tylko imho przez ten jasny kolor wyglada plastikowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 23 Września 2006 Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > to dalej sa projektowane i produkowane przez koreanczykow? w europie > sa jakies fabryki/składalnie? > z wygladu nie jest zly, wnetrze tez ok tylko imho przez ten jasny > kolor wyglada plastikowo z tego co wiem to w korei jest wszystko robione, plastiki i tapicerka naprawde fajna , do porównania podam corolla 2005 ma takie same plastiki czy wg. mnie nawet ciut gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailor_p Napisano 23 Września 2006 Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > moja zona jest zakochana w sylwetce sedana koloru bordo > w sedanach tak jak na zdjęciu, a w kombi jest inaczej: inne wyloty > powietrza i w innym miejscu zegarek > w bogatszych wersjach moze być inne radio ze zmieniarką i wyświetlacz > sterowania klimą automatyczną Czyli nie sprzedają sedanów z nawiewami okraglymi z kombi??? jesli tak to wielka szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailor_p Napisano 23 Września 2006 Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > to dalej sa projektowane i produkowane przez koreanczykow? w europie > sa jakies fabryki/składalnie? > z wygladu nie jest zly, wnetrze tez ok tylko imho przez ten jasny > kolor wyglada plastikowo Na zdjeciu plastiki wyszly gorzej bo zdjecie robione po zmroku i lampa wszystko zepsula, na zywo naprawde jest ok, miekkie w dotyku, podoba mi sie. GM-DAT przymierza sie do rozmow z Ukraincami aby na Zeraniu podjac montaz lub produkcje Chevroletów, ale rozmowy narazie stoja w miejscu. Bo z koreanskiej fabryki ciezko raczej wszystie kontynenty zaspokoic. Z tego co mi wiadomo skladane sa na Ukrainie ale tylko na tamtejszy rynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > to dalej sa projektowane i produkowane przez koreanczykow? w europie > sa jakies fabryki/składalnie? produkcja w Korei - GM DAT - czyli dawne Daewoo przejęte przez GM i Suzuki > z wygladu nie jest zly, wnetrze tez ok tylko imho przez ten jasny > kolor wyglada plastikowo ale za to jest przyjemnie w środku - jakoś mniej ponuro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > Czyli nie sprzedają sedanów z nawiewami okraglymi z kombi??? jesli > tak to wielka szkoda mi np. bardziej się podoba deska sedana z prostąkątnymi nawiewanimi a co do okrągłych ... popytaj u dilera, bo ja moge wprowadzić w błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > Na zdjeciu plastiki wyszly gorzej bo zdjecie robione po zmroku i > lampa wszystko zepsula, na zywo naprawde jest ok, miekkie w > dotyku, podoba mi sie. dokładnie, zdjęcia robione w ciemnym garażu i jasne wyszło jeszcze jeśniejsze GM-DAT przymierza sie do rozmow z > Ukraincami aby na Zeraniu podjac montaz lub produkcje > Chevroletów, ale rozmowy narazie stoja w miejscu. Bo z > koreanskiej fabryki ciezko raczej wszystie kontynenty zaspokoic. > Z tego co mi wiadomo skladane sa na Ukrainie ale tylko na > tamtejszy rynek chyba maja u nas składać Aveo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 23 Września 2006 Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > mi np. bardziej się podoba deska sedana z prostąkątnymi nawiewanimi > a co do okrągłych ... popytaj u dilera, bo ja moge wprowadzić w błąd mowa o takich fajnych jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > moja zona jest zakochana w sylwetce sedana koloru bordo to tylko na nia dziala czy na inne kobiety tez? A powaznie IMHO 'stara' tj oryginalne Lacetti alias NU III bylo o wiele ladniejsze z przodu. Widac troche agresji i ten klin na masce... a teraz, lyse jak .... no i co tu duzo mowic stary dash tez jest ladniejszy - moze nie ide z duchem czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > produkcja w Korei - GM DAT - czyli dawne Daewoo przejęte przez GM i > Suzuki bzzzzzzzzzzzz przejete prze GMH - a nie bezposrednio przez GM. Holden jest panem i wladca > ale za to jest przyjemnie w środku - jakoś mniej ponuro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > to tylko na nia dziala czy na inne kobiety tez? musisz wypróbowac tego manewru na swojej > A powaznie IMHO 'stara' tj oryginalne Lacetti alias NU III bylo o > wiele ladniejsze z przodu. Widac troche agresji i ten klin na > masce... fajny nos a'la McLaren > a teraz, lyse jak .... > no i co tu duzo mowic stary dash tez jest ladniejszy - moze nie ide z > duchem czasu ujednolicili i jak w oplu dali listwe chromowaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > bzzzzzzzzzzzz przejete prze GMH - a nie bezposrednio przez GM. Holden > jest panem i wladca to moze i lepiej że australijczycy tym dowodzą - moze nie będą żydować na wypasie i jakości tak jak amerykańce zresztą znam jednego australiczyka i to bardzo miły cżłowiek ... moze dlatego, ze pochodzi z Polski http://www.ics.mq.edu.au/~josef/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > musisz wypróbowac tego manewru na swojej inny gust. Mazda 3 byla walkowana przez ostatnie 2 lata, teraz Subaru Liberty SW. Ja sie nie wtracam - ona tym bedzie jezdzic nie ja. Jak mowi stary kawal = zla odp = r u sure? dobra - great choice, bezpieczna - have some chocolate > fajny nos a'la McLaren ladniejszy byl > ujednolicili i jak w oplu dali listwe chromowaną gdzie?? w DU bylo wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > to moze i lepiej że australijczycy tym dowodzą - moze nie będą > żydować na wypasie i jakości tak jak amerykańce tia teraz wszystko idzie i tak z Detroit. Jak powstawal nowy C're to Yanks chcieli wszystko ciac. Stanelo na tym ze ESP bedzie seryjnie ale za pelne kolo zapasowe trzeba doplacic $250 > zresztą znam jednego australiczyka i to bardzo miły cżłowiek ... moze > dlatego, ze pochodzi z Polski widac ze tez porzadny chlop > http://www.ics.mq.edu.au/~josef/ nie daleko mojego starego Uni.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > tia teraz wszystko idzie i tak z Detroit. Jak powstawal nowy C're to > Yanks chcieli wszystko ciac. Stanelo na tym ze ESP bedzie > seryjnie ale za pelne kolo zapasowe trzeba doplacic $250 GM to bankrut, to i nie dziwota podobnie jak Ford tylko Toyota dobrze się trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > GM to bankrut, to i nie dziwota > podobnie jak Ford > tylko Toyota dobrze się trzyma IMHO GM i Ford przetrwa - ba moze nawet jako jedna firma - sa pogloski o rozmowach ale coz Mitsbitchi wywalilo prawie 2 k osob z fabryki w Adelaide, Ford i Gm jakos sie trzymaja lokalnie 2 i 3 miejsce... ale coz bezpiecznie kupic Toyota .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > IMHO GM i Ford przetrwa - ba moze nawet jako jedna firma - sa > pogloski o rozmowach ale coz Mitsbitchi wywalilo prawie 2 k osob > z fabryki w Adelaide, Ford i Gm jakos sie trzymaja lokalnie 2 i > 3 miejsce... wiadomo ze takie gigantry nie padną, ale ich sprzedaż spada i zyski spadają, a długów mają po po kilkadziesiąt miliardów dolarów musza się poważnie zrestrukturyzować, bo ich skośnoocy powoli wykańczają > ale coz bezpiecznie kupic Toyota .... Byłem w salonie Toyoty (z żoną ) - ale ani żonie, ani mnie nie spodobała się Corolla - ciasno, smutno i szaro. A do tego obsługa denna - a właściwie zerowa - nikogo w salonie nie było przy autach - musieliśmy towarzystwo oderwać od jedzenia pizzy Potem okazało się, że na jakikolwiek model trza czekać 2-3 miesiące, silnika 1.6 nie polecają, ale 1.4 ceny nie mozna negocjować ... Więc zamiast Corolli 1,4 za ponad 60kzł, jest Lacetti 1,6 za 49kzł Byłem też w Skodzie i Seacie (Grupa VW) - ceny jeszcze bardziej kosmiczne, a auta też niby "tanich" marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siury Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 Witam. Pod wpływem korespondencji z Tobą w temacie Astry III, byłem dziś w salonie Chevrolet'a spytać o cenę Lacetti Mnie interesuje raczej kombi z silnikiem 1.6 16V i pełne wyposażenie, czyli powiedzmy wersja Elite - metalik,4pp, klima automatyczna, elektryka, radioCD, podłokietnik, itd. Moja żona jest w grupie zawodowej, której przysługuje na Lacetti kombi 12% zniżki i po tym upuście od GM wychodzi cena 55tys. zł. Oczywiście - jak stwierdził sprzedawca - jest to cena wyjściowa do dalszych negocjacji. Myślę więc, że 53tys., alarm, dywaniki i opony zimowe jest spokojnie do uzyskania, a może i coś więcej. Astra III, z silnikiem 1.6, identycznym wyposażeniem w wersji kombi z metalikiem jest droższa o około 10000zł - oczywiście również po upustach dla grupy zawodowej i upuście dilera. Trudna decyzja Jestem umówiony w przyszłym tygodniu na jazdę próbną - zarówno Lacetti, jak i Epicą. Epica w wersji LT, ze skórą, tempomatem, itd - pełna opcja - to 80tys zł. Ale auto wygląda całkiem nieźle ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > Oczywiście - jak stwierdził sprzedawca - jest to cena wyjściowa do > dalszych negocjacji. Myślę więc, że 53tys., alarm, dywaniki i > opony zimowe jest spokojnie do uzyskania, a może i coś więcej. Mi tez przysługiwało 12% ale okazało się, że standardowa zniżka 7000 to więcej niż 12%. Do tego dołożyli mi dywaniki i blokade gratis. Pewnie teraz można sie bardziej potargować, bo koniec roku się zbliża ... > Astra III, z silnikiem 1.6, identycznym wyposażeniem w wersji kombi z > metalikiem jest droższa o około 10000zł - oczywiście również po > upustach dla grupy zawodowej i upuście dilera. Miałem podobne dylematy - czy wybrać europejski design i dać zarobić wysoko opłacanym robotnikom na zachodzie, czy zostawić 10kzł w kieszeni. Przejedź się takim Lacetti i obejrzyj sobie dobrze. W porównaniu z Astrą II, Lacetti: - ma jak dla mnie lekko za miękkie zawieszenie, choć bardziej komfortowe na dziurach i wybojach (niektórzy piszą, że jest za twardo), ale po przesiadce z AstryII trzeba się przyzwyczaić do bujanej jazdy, szczególnie przy bocznym wietrze, - ciut za mocne wspomaganie kierownicy - przy wyższych prędkościach mam wrażenie, że nie ja kieruję autem - ale już się przyzwyczaiłem do amerykańskiego stylu i nawet mi to odpowiada (jest dostepne wspomaganie z regulowana mocą w zależności od prędkości, ale to chyba w najwyzszej opcji), - komora silnika jest dobrze wygłuszona, ale tunel środkowy i podłoga słabo - hałas pracy silnika i skrzyni biegów przenosi się do wewnątrz, - wykończenie wnętrza od połowy w górę jest bardzo przyzwoite, ale plastiki w niższych partiach auta są twarde i łatwo rysujące się, - silnik jest bardzo dynamiczny i chętnie wkręca się na obroty, ale okupione jest to szybkim opadaniem wskazówki poziomu paliwa w baku (~9 litrów w mieście przy raczej delikatnej jeździe). - oponki koreańskiej firmy hankook (Made in China) wbrew dotychczasowym opiniom są bardzo przyzwoite i ładnie się sprawują, - przestrzeń i jeszcze raz przestzreń w śroku - mnóstwo miejsca na boki i natylnej kanapie - sporo schowków. - bezpieczeństwo ... bliźniacze Suzuki dostało w USA 4 gwiazdki. - ergonomia z punktu siedzenia kierowcy bez zarzutu - łatwo znaleźć wygodną pozycję, a fotele wygodne z trzymaniem bocznym. Tak więc te 10kzł mniej, to nie jest za darmo, lojalnie piszę, ale Lucek jest wart swojej ceny. Ja jestem bardzo zadowolony, bo to ładne auto, przyzwoicie wykończone i wyposażone, za bardzo ludzką cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siury Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > Mi tez przysługiwało 12% ale okazało się, że standardowa zniżka 7000 > to więcej niż 12%. > Do tego dołożyli mi dywaniki i blokade gratis. > Pewnie teraz można sie bardziej potargować, bo koniec roku się zbliża W przypadku wersji Elite kombi z metalikiem 12% chyba bardziej się opłaca, bo auto kosztuje na wstępie ponad 60tys.zł > ... > Miałem podobne dylematy - czy wybrać europejski design i dać zarobić > wysoko opłacanym robotnikom na zachodzie, czy zostawić 10kzł w > kieszeni. Szczerze mówiąc mam sporą ochotę na auto z silnikiem diesla. Musiałbym oczywiście jeździć nim potem dłużej, niż benzyną, ale to nie problem. Biorąc to pod uwagę zwiedziłem ostatnio kilka salonów, aby zoorientować się w cenach i wykonałem kilka jazd próbnych: - Octavia II 1.9 105 KM 5dr można kupić wersję Classic z metalikiem i klimą za jakieś 72-73tys zł. - Toledo 1.9 105KM, 71tys.zł - Astra III 1.7 100KM - 71-72tys.zł - Vectra 1.9 120KM wersja Elegance (ESP, TC, felgi strukturalne) - full wersja 83tys. zł - Focus 1.8 115KM 5dr - 65500zł i jeszcze do negocjacji Są więc 2 podejścia - kupić taniej, pojeździć 3 lata i sprzedać, albo pojeździć trochę dłużej (np. taka Vectra ) Gdy kupujesz auto na 6-8lat, 10tys. nie ma już takiego znaczenia. Jechałem tą Vectrą i jest super. > Przejedź się takim Lacetti i obejrzyj sobie dobrze. > W porównaniu z Astrą II, Lacetti: > - ma jak dla mnie lekko za miękkie zawieszenie, choć bardziej > komfortowe na dziurach i wybojach (niektórzy piszą, że jest za > twardo), ale po przesiadce z AstryII trzeba się przyzwyczaić do > bujanej jazdy, szczególnie przy bocznym wietrze, > - ciut za mocne wspomaganie kierownicy - przy wyższych prędkościach > mam wrażenie, że nie ja kieruję autem - ale już się > przyzwyczaiłem do amerykańskiego stylu i nawet mi to odpowiada > (jest dostepne wspomaganie z regulowana mocą w zależności od > prędkości, ale to chyba w najwyzszej opcji), > - komora silnika jest dobrze wygłuszona, ale tunel środkowy i podłoga > słabo - hałas pracy silnika i skrzyni biegów przenosi się do > wewnątrz, > - wykończenie wnętrza od połowy w górę jest bardzo przyzwoite, ale > plastiki w niższych partiach auta są twarde i łatwo rysujące > się, > - silnik jest bardzo dynamiczny i chętnie wkręca się na obroty, ale > okupione jest to szybkim opadaniem wskazówki poziomu paliwa w > baku (~9 litrów w mieście przy raczej delikatnej jeździe). > - oponki koreańskiej firmy hankook (Made in China) wbrew > dotychczasowym opiniom są bardzo przyzwoite i ładnie się > sprawują, > - przestrzeń i jeszcze raz przestzreń w śroku - mnóstwo miejsca na > boki i natylnej kanapie - sporo schowków. > - bezpieczeństwo ... bliźniacze Suzuki dostało w USA 4 gwiazdki. > Tak więc te 10kzł, to nie jest za darmo lojalnie piszę. > Ja jestem bardzo zadowolony, bo to ładne auto, przyzwoicie wykończone > i wyposażone, za bardzo ludzką cenę Nie pomagasz mi Nie masz pieniędzy - masz problem, masz pieniądze - często masz i jeszcze większy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > W przypadku wersji Elite kombi z metalikiem 12% chyba bardziej się > opłaca, bo auto kosztuje na wstępie ponad 60tys.zł Tak Moja wyjsciowo kosztowała 56kzł. > Szczerze mówiąc mam sporą ochotę na auto z silnikiem diesla. Takim dieslem 1,9 trzeba zrobić kole 100kkm, aby niższy koszt eksploatacji zniwelował różnice w cenie. Ja raczej często zmieniam auta i nie chciałem sie wiązać na dłużej z powodu diesla, stąd rozpatrywałem auta z silnikami 1,6 benzynowymi. Choć brałem też pod uwagę Corolle 1,4 D4D i Xsare Picasso z dieslem ... niewiele droższe od benzyny. > Jechałem tą Vectrą i jest super. Ten segment czasem przechodzi mi przez myśl, ale szkoda mi kasy > Nie pomagasz mi > Nie masz pieniędzy - masz problem, masz pieniądze - często masz i > jeszcze większy problem Po prostu ludzie różne mają zapatrywania na design i na marki ... i tu trzeba już krytycznie podejść do sprawy. Ja namawiałem żonę na Lacetti od jakiegoś czasu. Nie chciała słyszeć o takiej marce. Ale gdy wreszcie ją zaciągnąłem do salonu, to bez sedana w kolorze "bordo" nie chciała wyjść. Miało być kombi, a wyszła lymuzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_L Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 Się tak zastanawiam, silnik 1.6 16V 109KM w Lacetti jest, zaś w Lanosie to samo ,tylko 106KM. Co oni ulepszyli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2006 > Się tak zastanawiam, silnik 1.6 16V 109KM w Lacetti jest, zaś w > Lanosie to samo ,tylko 106KM. Co oni ulepszyli? Coś jest zmienione z dolotem i pewnie jakieś inne szczegóły i zdaje się dość, że ta moc większa, to jeszcze przy obrotach 5800, a moment 150Nm przy 3600, a więc chyba niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.