Skocz do zawartości

Lacetti - pierwsze wrażenia


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

Po przejechaniu 1000km jeszcze nawet się nie dotarł, ale już można co nieco napisać smile.gif

Lacetti sedan 1,6 w wersji Star (ABS, 2pp, klima, elektryka szyb i lusterek, c.z. z pilotem, radio z CD)

Auto bardzo przestronne - dużo miejsca tak na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie - IMHO więcej niż w innych kompaktowych autach. Fotele wygodne (kierowcy z regulacją siedziska), trzymaniem bocznym i napinaczami pasów. Wykończenie wnętrza na dobrym poziomie - miękkie plastiki i materiał a'la welur. Sporo schowków, a schowek pasażera chłodzony. Wentylacja dla tylnej kanapy.

Lacettim podróżuje się bardzo komfortowo - niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami. Ten komfort jest okupiony myszkowaniem auta przy bocznym wietrze, co może być spowodowane zbyt silnym wspomaganiem układu kierowniczego. Można się przyzwyczaić do "amerykańskiego" stylu prowadzenia.

Silnik w miare dynamiczny - czuć że drzemie w nim 109KM. Ale te konie trza nakarmić - jak na razie na pierwszym baku spalanie wyszło 8,7, gdzie większość jazd odbywała się w mieście i z klimą. Skrzynia ze zbyt długim skokiem lewarka chodzi w miare gładko. Sprzęgło bardzo mięciutkie - takie "kobiece".

IMHO jak na auto przyzwoicie wyposażone, kosztujące 49kzł, to dobry wybór ok.gif

Pare fotek:

277442933-widok.jpg

Wnętrze

277442933-kier.jpg

Widok miejsca w środku

277442933-bok.jpg

Silnik

277442933-silnik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak się rozglądałem za kombiakiem to rozważałem też Lacetti. Mi

> bardzo się to autko podobało, no i cena była bardzo przyzwoita..

> Niestety mojej sile wyższej nie podobał się duzy złoty

> znaczek... I nie było siły zeby ją przekonać..

nie jest to Europa, ale jak już moje serce.gif zaciągnąlem do salonu, to juz bez Lacettiego nie wyszła zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

> Skrzynia ze zbyt długim skokiem lewarka chodzi w miare gładko.

a dalej sie rusza jak w starej NUhmm.gif?

> IMHO jak na auto przyzwoicie wyposażone, kosztujące 49kzł, to dobry

> wybór

IMHO Q vs cena jest waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to zn. rusza się - chodzi miękko, ale nie rusza się - przynajmniej

> na razie

W obu NU jakie mialem - manual I i II przy wpietym 1szym biegu i puszczeniu spgrzegla oraz ruszeniu - lewarek posuwal sie jakies 10-20 mm do przoduzlosnik.gif ....

W sumie zajezdzilem oba NU i IMHO Lacetti tez bedzie nie do czacha.gif ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W obu NU jakie mialem - manual I i II przy wpietym 1szym biegu i

> puszczeniu spgrzegla oraz ruszeniu - lewarek posuwal sie jakies

> 10-20 mm do przodu ....

musze poobserwować zlosnik.gif

> W sumie zajezdzilem oba NU i IMHO Lacetti tez bedzie nie do ...

DU wśród moich znajomych ma opinię nie do zaje@ania ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lacettim podróżuje się bardzo komfortowo - niezależne zawieszenie z

> przodu i z tyłu bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami. Ten

> komfort jest okupiony myszkowaniem auta przy bocznym wietrze, co

> może być spowodowane zbyt silnym wspomaganiem układu

> kierowniczego. Można się przyzwyczaić do "amerykańskiego" stylu

> prowadzenia.

czyli o dynamicznej jezdzie mozna zapomniec?

> Silnik w miare dynamiczny - czuć że drzemie w nim 109KM. Ale te konie

> trza nakarmić - jak na razie na pierwszym baku spalanie wyszło

> 8,7, gdzie większość jazd odbywała się w mieście i z klimą.

to chyba nie jest tak zle

> Skrzynia ze zbyt długim skokiem lewarka chodzi w miare gładko.

> Sprzęgło bardzo mięciutkie - takie "kobiece".

> IMHO jak na auto przyzwoicie wyposażone, kosztujące 49kzł, to dobry

> wybór

> Pare fotek:

> Wnętrze

> Widok miejsca w środku

> Silnik

imho wnetrze bardzo plastikowe tak jak w fabii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy we wszystkich sedanach jest ten rodzaj deski?? bo moj brat ma kombi elitte i ma taie okragle nawiewy(duzo lepiej to wyglada)

ale nie wiem czy to jest uzależnione od wersji czy od tego ze to kombi, czy sedan ma też taką opcję? Naprawdę moim zdaniem to najładniejsze auto w swojej klasie obecnie na rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli o dynamicznej jezdzie mozna zapomniec?

w sumie kwestia przyzwyczajenia

nie jets źle, ale po prostu nie odzie jak po szynach

jak mam skrzywione przyzwyczajenia z Astry II gdzie miałem betonowe zawieszenie

tutaj jest bardziej komfort i jak dla mnie miekko, ale inni narzekają ze twardo zlosnik.gif

wieć imho jest w porządku

tylko kiery trza pinować bo jest zbyt mocne wspomagania

jest wersja z regulowanym wspomaganiem kiery i to polecił brać w wypasie

> imho wnetrze bardzo plastikowe tak jak w fabii...

nie jest tragicznie - jak na koreańczyka - z góry są miekkie i przyjemne w dotyku plastiki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy we wszystkich sedanach jest ten rodzaj deski?? bo moj brat ma

> kombi elitte i ma taie okragle nawiewy(duzo lepiej to wyglada)

> ale nie wiem czy to jest uzależnione od wersji czy od tego ze to

> kombi, czy sedan ma też taką opcję? Naprawdę moim zdaniem to

> najładniejsze auto w swojej klasie obecnie na rynku

moja zona jest zakochana w sylwetce sedana koloru bordo zlosnik.gif

w sedanach tak jak na zdjęciu, a w kombi jest inaczej: inne wyloty powietrza i w innym miejscu zegarek

w bogatszych wersjach moze być inne radio ze zmieniarką i wyświetlacz sterowania klimą automatyczną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dalej sa projektowane i produkowane przez koreanczykow? w europie

> sa jakies fabryki/składalnie?

> z wygladu nie jest zly, wnetrze tez ok tylko imho przez ten jasny

> kolor wyglada plastikowo

z tego co wiem to w korei jest wszystko robione,

plastiki i tapicerka naprawde fajna ok.gif, do porównania podam corolla 2005 ma takie same plastiki czy wg. mnie nawet ciut gorsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moja zona jest zakochana w sylwetce sedana koloru bordo

> w sedanach tak jak na zdjęciu, a w kombi jest inaczej: inne wyloty

> powietrza i w innym miejscu zegarek

> w bogatszych wersjach moze być inne radio ze zmieniarką i wyświetlacz

> sterowania klimą automatyczną

Czyli nie sprzedają sedanów z nawiewami okraglymi z kombi??? frown.gif jesli tak to wielka szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dalej sa projektowane i produkowane przez koreanczykow? w europie

> sa jakies fabryki/składalnie?

> z wygladu nie jest zly, wnetrze tez ok tylko imho przez ten jasny

> kolor wyglada plastikowo

Na zdjeciu plastiki wyszly gorzej bo zdjecie robione po zmroku i lampa wszystko zepsula, na zywo naprawde jest ok, miekkie w dotyku, podoba mi sie. GM-DAT przymierza sie do rozmow z Ukraincami aby na Zeraniu podjac montaz lub produkcje Chevroletów, ale rozmowy narazie stoja w miejscu. Bo z koreanskiej fabryki ciezko raczej wszystie kontynenty zaspokoic. Z tego co mi wiadomo skladane sa na Ukrainie ale tylko na tamtejszy rynek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dalej sa projektowane i produkowane przez koreanczykow? w europie

> sa jakies fabryki/składalnie?

produkcja w Korei - GM DAT - czyli dawne Daewoo przejęte przez GM i Suzuki

> z wygladu nie jest zly, wnetrze tez ok tylko imho przez ten jasny

> kolor wyglada plastikowo

ale za to jest przyjemnie w środku - jakoś mniej ponuro ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli nie sprzedają sedanów z nawiewami okraglymi z kombi??? jesli

> tak to wielka szkoda

mi np. bardziej się podoba deska sedana z prostąkątnymi nawiewanimi

a co do okrągłych ... popytaj u dilera, bo ja moge wprowadzić w błąd smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na zdjeciu plastiki wyszly gorzej bo zdjecie robione po zmroku i

> lampa wszystko zepsula, na zywo naprawde jest ok, miekkie w

> dotyku, podoba mi sie.

dokładnie, zdjęcia robione w ciemnym garażu i jasne wyszło jeszcze jeśniejsze smile.gif

GM-DAT przymierza sie do rozmow z

> Ukraincami aby na Zeraniu podjac montaz lub produkcje

> Chevroletów, ale rozmowy narazie stoja w miejscu. Bo z

> koreanskiej fabryki ciezko raczej wszystie kontynenty zaspokoic.

> Z tego co mi wiadomo skladane sa na Ukrainie ale tylko na

> tamtejszy rynek

chyba maja u nas składać Aveo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moja zona jest zakochana w sylwetce sedana koloru bordo

to tylko na nia dziala czy na inne kobiety tezgrinser006.gifzlosnik.gif?

A powaznie IMHO 'stara' tj oryginalne Lacetti alias NU III bylo o wiele ladniejsze z przodu. Widac troche agresjidevil.gif i ten klin na masce...

5343905.jpg

a teraz, lysesmirk.gif jak ....

5229551.jpg

no i co tu duzo mowic stary dash tez jest ladniejszygrinser006.gif - moze nie ide z duchem czasuhahaha.gif

5343898.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> produkcja w Korei - GM DAT - czyli dawne Daewoo przejęte przez GM i

> Suzuki

bzzzzzzzzzzzz przejete prze GMH -smirk.gif a nie bezposrednio przez GM. Holden jest panem i wladcauzbroj_zlo.gifblagam.gif

> ale za to jest przyjemnie w środku - jakoś mniej ponuro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tylko na nia dziala czy na inne kobiety tez?

musisz wypróbowac tego manewru na swojej biglaugh.gif

> A powaznie IMHO 'stara' tj oryginalne Lacetti alias NU III bylo o

> wiele ladniejsze z przodu. Widac troche agresji i ten klin na

> masce...

fajny nos a'la McLaren ok.gifzlosnik.gif

> a teraz, lyse jak ....

> no i co tu duzo mowic stary dash tez jest ladniejszy - moze nie ide z

> duchem czasu

ujednolicili i jak w oplu dali listwe chromowaną smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bzzzzzzzzzzzz przejete prze GMH - a nie bezposrednio przez GM. Holden

> jest panem i wladca

to moze i lepiej że australijczycy tym dowodzą - moze nie będą żydować na wypasie i jakości tak jak amerykańce

zresztą znam jednego australiczyka i to bardzo miły cżłowiek ... moze dlatego, ze pochodzi z Polski wink.gif

http://www.ics.mq.edu.au/~josef/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> musisz wypróbowac tego manewru na swojej

inny gustzlosnik.gif. Mazda 3 byla walkowana przez ostatnie 2 latazlosnik.gif, teraz Subaru Liberty SWsmirk.gif. Ja sie nie wtracam - ona tym bedzie jezdzic nie ja270751858-jezyk.gif. Jak mowi stary kawal = zla odp = r u sure? dobra - great choicezlosnik.gif, bezpieczna - have some chocolatesmirk.gif

> fajny nos a'la McLaren

ladniejszy bylwaytogo.gif270751858-jezyk.gif

> ujednolicili i jak w oplu dali listwe chromowaną

gdzie?zlosnik.gif? w DU bylo wiecejsmirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to moze i lepiej że australijczycy tym dowodzą - moze nie będą

> żydować na wypasie i jakości tak jak amerykańce

tia teraz wszystko idzie i tak z Detroitangryfire.gif. Jak powstawal nowy C're to Yanks chcieli wszystko ciacangryfire.gif. Stanelo na tym ze ESP bedzie seryjnie ale za pelne kolo zapasowe trzeba doplacic $250screwy.gif

> zresztą znam jednego australiczyka i to bardzo miły cżłowiek ... moze

> dlatego, ze pochodzi z Polski

widac ze tez porzadny chlopzlosnik.gif

> http://www.ics.mq.edu.au/~josef/

nie daleko mojego starego Unismirk.gif....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tia teraz wszystko idzie i tak z Detroit. Jak powstawal nowy C're to

> Yanks chcieli wszystko ciac. Stanelo na tym ze ESP bedzie

> seryjnie ale za pelne kolo zapasowe trzeba doplacic $250

GM to bankrut, to i nie dziwota

podobnie jak Ford

tylko Toyota dobrze się trzyma smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> GM to bankrut, to i nie dziwota

> podobnie jak Ford

> tylko Toyota dobrze się trzyma

IMHO GM i Ford przetrwa - ba moze nawet jako jedna firmahmm.gif - sa pogloski o rozmowachidea.gif ale coz Mitsbitchi wywalilo prawie 2 k osob z fabryki w Adelaide, Ford i Gm jakos sie trzymaja lokalnie 2 i 3 miejsce... ale coz bezpiecznie kupic Toyotazlosnik.gif ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO GM i Ford przetrwa - ba moze nawet jako jedna firma - sa

> pogloski o rozmowach ale coz Mitsbitchi wywalilo prawie 2 k osob

> z fabryki w Adelaide, Ford i Gm jakos sie trzymaja lokalnie 2 i

> 3 miejsce...

wiadomo ze takie gigantry nie padną, ale ich sprzedaż spada i zyski spadają, a długów mają po po kilkadziesiąt miliardów dolarów

musza się poważnie zrestrukturyzować, bo ich skośnoocy powoli wykańczają

> ale coz bezpiecznie kupic Toyota ....

Byłem w salonie Toyoty (z żoną zlosnik.gif ) - ale ani żonie, ani mnie nie spodobała się Corolla - ciasno, smutno i szaro. A do tego obsługa denna - a właściwie zerowa - nikogo w salonie nie było przy autach - musieliśmy towarzystwo oderwać od jedzenia pizzy tongue.gif

Potem okazało się, że na jakikolwiek model trza czekać 2-3 miesiące, silnika 1.6 nie polecają, ale 1.4 no.gif ceny nie mozna negocjować ...

Więc zamiast Corolli 1,4 za ponad 60kzł, jest Lacetti 1,6 za 49kzł ok.gif

Byłem też w Skodzie i Seacie (Grupa VW) - ceny jeszcze bardziej kosmiczne, a auta też niby "tanich" marek smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Pod wpływem korespondencji z Tobą w temacie Astry III, byłem dziś w salonie Chevrolet'a spytać o cenę Lacetti cool.gif

Mnie interesuje raczej kombi z silnikiem 1.6 16V i pełne wyposażenie, czyli powiedzmy wersja Elite - metalik,4pp, klima automatyczna, elektryka, radioCD, podłokietnik, itd.

Moja żona jest w grupie zawodowej, której przysługuje na Lacetti kombi 12% zniżki yikes.gif i po tym upuście od GM wychodzi cena 55tys. zł.

Oczywiście - jak stwierdził sprzedawca - jest to cena wyjściowa do dalszych negocjacji. Myślę więc, że 53tys., alarm, dywaniki i opony zimowe jest spokojnie do uzyskania, a może i coś więcej.

Astra III, z silnikiem 1.6, identycznym wyposażeniem w wersji kombi z metalikiem jest droższa o około 10000zł - oczywiście również po upustach dla grupy zawodowej i upuście dilera.

Trudna decyzja niewiem.gif

Jestem umówiony w przyszłym tygodniu na jazdę próbną - zarówno Lacetti, jak i Epicą.

Epica w wersji LT, ze skórą, tempomatem, itd - pełna opcja - to 80tys zł. Ale auto wygląda całkiem nieźle ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście - jak stwierdził sprzedawca - jest to cena wyjściowa do

> dalszych negocjacji. Myślę więc, że 53tys., alarm, dywaniki i

> opony zimowe jest spokojnie do uzyskania, a może i coś więcej.

Mi tez przysługiwało 12% ale okazało się, że standardowa zniżka 7000 to więcej niż 12%.

Do tego dołożyli mi dywaniki i blokade gratis.

Pewnie teraz można sie bardziej potargować, bo koniec roku się zbliża ... smile.gif

> Astra III, z silnikiem 1.6, identycznym wyposażeniem w wersji kombi z

> metalikiem jest droższa o około 10000zł - oczywiście również po

> upustach dla grupy zawodowej i upuście dilera.

Miałem podobne dylematy - czy wybrać europejski design i dać zarobić wysoko opłacanym robotnikom na zachodzie, czy zostawić 10kzł w kieszeni.

Przejedź się takim Lacetti i obejrzyj sobie dobrze.

W porównaniu z Astrą II, Lacetti:

- ma jak dla mnie lekko za miękkie zawieszenie, choć bardziej komfortowe na dziurach i wybojach (niektórzy piszą, że jest za twardo), ale po przesiadce z AstryII trzeba się przyzwyczaić do bujanej jazdy, szczególnie przy bocznym wietrze,

- ciut za mocne wspomaganie kierownicy - przy wyższych prędkościach mam wrażenie, że nie ja kieruję autem - ale już się przyzwyczaiłem do amerykańskiego stylu i nawet mi to odpowiada smile.gif (jest dostepne wspomaganie z regulowana mocą w zależności od prędkości, ale to chyba w najwyzszej opcji),

- komora silnika jest dobrze wygłuszona, ale tunel środkowy i podłoga słabo - hałas pracy silnika i skrzyni biegów przenosi się do wewnątrz,

- wykończenie wnętrza od połowy w górę jest bardzo przyzwoite, ale plastiki w niższych partiach auta są twarde i łatwo rysujące się,

- silnik jest bardzo dynamiczny i chętnie wkręca się na obroty, ale okupione jest to szybkim opadaniem wskazówki poziomu paliwa w baku (~9 litrów w mieście przy raczej delikatnej jeździe).

- oponki koreańskiej firmy hankook (Made in China) wbrew dotychczasowym opiniom są bardzo przyzwoite i ładnie się sprawują,

- przestrzeń i jeszcze raz przestzreń w śroku - mnóstwo miejsca na boki i natylnej kanapie - sporo schowków.

- bezpieczeństwo ... bliźniacze Suzuki dostało w USA 4 gwiazdki.

- ergonomia z punktu siedzenia kierowcy bez zarzutu - łatwo znaleźć wygodną pozycję, a fotele wygodne z trzymaniem bocznym.

Tak więc te 10kzł mniej, to nie jest za darmo, lojalnie piszę, ale Lucek jest wart swojej ceny. Ja jestem bardzo zadowolony, bo to ładne auto, przyzwoicie wykończone i wyposażone, za bardzo ludzką cenę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi tez przysługiwało 12% ale okazało się, że standardowa zniżka 7000

> to więcej niż 12%.

> Do tego dołożyli mi dywaniki i blokade gratis.

> Pewnie teraz można sie bardziej potargować, bo koniec roku się zbliża

W przypadku wersji Elite kombi z metalikiem 12% chyba bardziej się opłaca, bo auto kosztuje na wstępie ponad 60tys.zł

> ...

> Miałem podobne dylematy - czy wybrać europejski design i dać zarobić

> wysoko opłacanym robotnikom na zachodzie, czy zostawić 10kzł w

> kieszeni.

Szczerze mówiąc mam sporą ochotę na auto z silnikiem diesla. Musiałbym oczywiście jeździć nim potem dłużej, niż benzyną, ale to nie problem.

Biorąc to pod uwagę zwiedziłem ostatnio kilka salonów, aby zoorientować się w cenach i wykonałem kilka jazd próbnych:

- Octavia II 1.9 105 KM 5dr można kupić wersję Classic z metalikiem i klimą za jakieś 72-73tys zł.

- Toledo 1.9 105KM, 71tys.zł

- Astra III 1.7 100KM - 71-72tys.zł

- Vectra 1.9 120KM wersja Elegance (ESP, TC, felgi strukturalne) - full wersja 83tys. zł

- Focus 1.8 115KM 5dr - 65500zł i jeszcze do negocjacji

Są więc 2 podejścia - kupić taniej, pojeździć 3 lata i sprzedać, albo pojeździć trochę dłużej (np. taka Vectra cool.gif)

Gdy kupujesz auto na 6-8lat, 10tys. nie ma już takiego znaczenia. Jechałem tą Vectrą i jest super.

> Przejedź się takim Lacetti i obejrzyj sobie dobrze.

> W porównaniu z Astrą II, Lacetti:

> - ma jak dla mnie lekko za miękkie zawieszenie, choć bardziej

> komfortowe na dziurach i wybojach (niektórzy piszą, że jest za

> twardo), ale po przesiadce z AstryII trzeba się przyzwyczaić do

> bujanej jazdy, szczególnie przy bocznym wietrze,

> - ciut za mocne wspomaganie kierownicy - przy wyższych prędkościach

> mam wrażenie, że nie ja kieruję autem - ale już się

> przyzwyczaiłem do amerykańskiego stylu i nawet mi to odpowiada

> (jest dostepne wspomaganie z regulowana mocą w zależności od

> prędkości, ale to chyba w najwyzszej opcji),

> - komora silnika jest dobrze wygłuszona, ale tunel środkowy i podłoga

> słabo - hałas pracy silnika i skrzyni biegów przenosi się do

> wewnątrz,

> - wykończenie wnętrza od połowy w górę jest bardzo przyzwoite, ale

> plastiki w niższych partiach auta są twarde i łatwo rysujące

> się,

> - silnik jest bardzo dynamiczny i chętnie wkręca się na obroty, ale

> okupione jest to szybkim opadaniem wskazówki poziomu paliwa w

> baku (~9 litrów w mieście przy raczej delikatnej jeździe).

> - oponki koreańskiej firmy hankook (Made in China) wbrew

> dotychczasowym opiniom są bardzo przyzwoite i ładnie się

> sprawują,

> - przestrzeń i jeszcze raz przestzreń w śroku - mnóstwo miejsca na

> boki i natylnej kanapie - sporo schowków.

> - bezpieczeństwo ... bliźniacze Suzuki dostało w USA 4 gwiazdki.

> Tak więc te 10kzł, to nie jest za darmo lojalnie piszę.

> Ja jestem bardzo zadowolony, bo to ładne auto, przyzwoicie wykończone

> i wyposażone, za bardzo ludzką cenę

Nie pomagasz mi smile.gif

Nie masz pieniędzy - masz problem, masz pieniądze - często masz i jeszcze większy problem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W przypadku wersji Elite kombi z metalikiem 12% chyba bardziej się

> opłaca, bo auto kosztuje na wstępie ponad 60tys.zł

Tak

Moja wyjsciowo kosztowała 56kzł.

> Szczerze mówiąc mam sporą ochotę na auto z silnikiem diesla.

Takim dieslem 1,9 trzeba zrobić kole 100kkm, aby niższy koszt eksploatacji zniwelował różnice w cenie.

Ja raczej często zmieniam auta i nie chciałem sie wiązać na dłużej z powodu diesla, stąd rozpatrywałem auta z silnikami 1,6 benzynowymi.

Choć brałem też pod uwagę Corolle 1,4 D4D i Xsare Picasso z dieslem ... niewiele droższe od benzyny.

> Jechałem tą Vectrą i jest super.

Ten segment czasem przechodzi mi przez myśl, ale szkoda mi kasy smile.gif

> Nie pomagasz mi

> Nie masz pieniędzy - masz problem, masz pieniądze - często masz i

> jeszcze większy problem

Po prostu ludzie różne mają zapatrywania na design i na marki ... i tu trzeba już krytycznie podejść do sprawy. Ja namawiałem żonę na Lacetti od jakiegoś czasu. Nie chciała słyszeć o takiej marce. Ale gdy wreszcie ją zaciągnąłem do salonu, to bez sedana w kolorze "bordo" nie chciała wyjść. Miało być kombi, a wyszła lymuzyna zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Się tak zastanawiam, silnik 1.6 16V 109KM w Lacetti jest, zaś w

> Lanosie to samo ,tylko 106KM. Co oni ulepszyli?

Coś jest zmienione z dolotem i pewnie jakieś inne szczegóły i zdaje się dość, że ta moc większa, to jeszcze przy obrotach 5800, a moment 150Nm przy 3600, a więc chyba niżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.