Skocz do zawartości

turbo w 900


T0MEK

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam cc 900 na jednopunkcie i chciał bym załozyc turbo do 900 i nie chce zadnych 1.2 czy cos tam chce 900 turbo widziałem juz taki silnik i mysle ze moj bedzie sie nadawał idealnie....wsumie mam poskałdany silnik od nowa na nowych czesciach plus do tego klawiatura mechaniczna i takie tam...co byscie proponowali jakie turbob jakie rozwiazania techniczne

post-96165-14352479439043_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa razy tyle...

i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy

> 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa

> razy tyle...

> i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X

> razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu

ale moment chyba by miał większy na 900T niz 1.2 seria bez T - a moment to podstawa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale moment chyba by miał większy na 900T niz 1.2 seria bez T - a

> moment to podstawa

no dobra, ale nie aż tak dużo, poza tym ile taki silnik wytrzyma.

Nie ma się co spierać jak by było halo z uturbianiem 899 to ktoś u nas by miał coś takiego,a każdy co chce więcej mocy to swapuje-sprawdzone rozwiązania

ale jego cyrk, jego małpy-dla mnie to on może i 700 uturbiać zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy

> 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa

> razy tyle...

> i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X

> razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu

Chyba ze chce to niech robi, samemu by sie oplacalo zrobic ale w firmie albo u kogos to IMO nie zlosnik.gif

Sztuka dla sztuki wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy

> 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa

> razy tyle...

> i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X

> razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu

no widzisz.... ty podchodzisz do sprawy tak zeby bylo taniej i mocniej, a moze ktos chce byc orginalny i nie robic kolejnego nudnego 1.2T tylko zrobic cos innego, cos czego nie ma na peczki... indywidualizm nie tylko przejawia sie w tuningu zewnetrznym, ale tez moze byc pod maska, czyz nie??

nie pytal o rade w sensie czy sie oplaca, tylko jak technicznie wykonac smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam cc 900 na jednopunkcie i chciał bym załozyc turbo do 900 i

> nie chce zadnych 1.2 czy cos tam chce 900 turbo widziałem juz

> taki silnik i mysle ze moj bedzie sie nadawał idealnie....wsumie

> mam poskałdany silnik od nowa na nowych czesciach plus do tego

> klawiatura mechaniczna i takie tam...co byscie proponowali jakie

> turbob jakie rozwiazania techniczne

turbinka gt15, napewno klawiatura mechaniczna bo hydrauliczna to zaraz padnie.

piersze i podstawowe pytanie w jaka moc chcesz celowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> turbinka gt15, napewno klawiatura mechaniczna bo hydrauliczna to

> zaraz padnie.

> piersze i podstawowe pytanie w jaka moc chcesz celowac?

Jak mi kiedys powiedzial jeden tuning masta zlosnik.gif

Silniki produkowane w dzisiejszych czasach musza wytrzymac 2x taka moc jak maja - chodzi o dol oczywiscie wink.gif

Wiec mysle ze moc w granicach seryjnego 1,2 jest na wyciagniecie reki zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak mi kiedys powiedzial jeden tuning masta

> Silniki produkowane w dzisiejszych czasach musza wytrzymac 2x taka

> moc jak maja - chodzi o dol oczywiscie

> Wiec mysle ze moc w granicach seryjnego 1,2 jest na wyciagniecie reki

75 KM mozna z 899 uzyskac w n/a biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko, że 900-tka jest z lat 60-tych.

tez myslalem nad turbo do 900 fajna sprawa grabowski gwarantuje 100km przebiegu przy 75km mocy i momencie caaałkiem pokaznym tylko jezdzuic trzeba rozsadnie ,rozgrzewac spokojnie itp ....noi zawsze to ciekawostka 1,2 to silnik ktorym zygam jezdze słuzbowym palio 1.2 16v i mam tego silnika dosc wyrcy jak traktor 5,5rpm uzyskuje jak czołg itd... i to jest silnik 21wieku wole to ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam juz klawiature mechaniczna walek ekstremalny chipa od swiatka wszystko wypolerowane łacznie z wałem i korbami nie mowiac o dolocie i wylocie i cc 899 spi na przyspieszenie robie wszystkie takie autka jak cc sporting matiz tico punta 1200spi ale mpi idzie rowno ze mna<mowa o fabryce> moj silniczek dyplomuje sie moca 62km wiec mysle ze uturbieniem mogł bym docelowo pobic fabryke 1.2mpi a co do silnika jetsem pewien ze wytrzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam juz klawiature mechaniczna walek ekstremalny chipa od swiatka

> wszystko wypolerowane łacznie z wałem i korbami nie mowiac o

> dolocie i wylocie i cc 899 spi na przyspieszenie robie wszystkie

> takie autka jak cc sporting matiz tico punta 1200spi ale mpi

> idzie rowno ze mna moj silniczek dyplomuje sie moca 62km wiec

> mysle ze uturbieniem mogł bym docelowo pobic fabryke 1.2mpi a co

> do silnika jetsem pewien ze wytrzyma

ale pod turbo to bys musiał wałek zmienic, i odprezyc glowice, bo jak dmuchniesz w te 62 kuce to moze byc nieciekawie, najpierw poczytaj co trzeba zrobic pod uturbianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten silnik na foto to gaźnikowiec. imho gra nie warta świeczki bo

> koszt uturbienia będzie wysoi a rezultaty marne, myśle ze

> bezpiecznie wiecej jak 60km nie da rady

panie 60 to sie łubie lekko n/a 100 koni jest realne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra, ale nie aż tak dużo, poza tym ile taki silnik wytrzyma.

> Nie ma się co spierać jak by było halo z uturbianiem 899 to ktoś u

> nas by miał coś takiego,a każdy co chce więcej mocy to

> swapuje-sprawdzone rozwiązania

> ale jego cyrk, jego małpy-dla mnie to on może i 700 uturbiać

to nie jest tak.ja na mocnej 900 zrobiłem 10 tys rozwalilem silnik z mojej winy naprawilem i dalej jezdzic bedzie.

Teraz knuje nad mpi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale pod turbo to bys musiał wałek zmienic, i odprezyc glowice, bo jak

> dmuchniesz w te 62 kuce to moze byc nieciekawie, najpierw

> poczytaj co trzeba zrobic pod uturbianie

Robią i takei myki ze mocne wałk iw n/a sprawdzaja sie w turbo tyle ze lagwiekszy.

popracowac nad tłokami, odprezyc głowice do bezpiecznej granicy - dobry dolot , dobry wydech z turbiną ze smarta, do tego dobry program tommi by wyknuł, korby przerobione tak by był natrysk na tłoki oleju i bedzie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobry dolot , dobry wydech z turbiną ze smarta,

z całym szacunkiem...

dobry dolot? przy turbinie to chyba nie ma potrzeby robić dobrego dolotu, podobnie jak nie ma sensu zastanawiać sie nad dobrym wydechem....

no przecierz nie zależy ci na wykozystaniu zjawisk falowych, ktore turbo niweluje.

kolejne to turbina od smatra.... to jest turbina od 3 cylindrowego silnika i jest zintegrowana z kolektorem wydechowym... jak to połaczyć z silnikiem 4 cylindrowym?

polecam sie zapoznac :

http://moto.allegro.pl/item167210094_turbina_turbosprezarka_smart.html

i ostatnie... silnik podparty 3 panewkami glownymi... jak dmuchniesz wiecej niz soft to wał sie zlamie przy pierwszym przycisnieciu pedału gazu.

pzd c.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy doładowaniu w granicach 0.4-0.6 bara mysle ze nic nie powinno spuchnac a co do wałka to moze zostac i napewno bedzie sie zgrywał z turbo...dłuzej ostwarte zawory...a co do odprezenia to mysle ze około 8-8.5 wystarczy zeby wszystko zgodnie wspolpracowało i jeszcze jedno dotyczace wtrysku nie chce go likwidowac bo jakos niemam przekonania do gaznika jak ten problem rozwiazac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy doładowaniu w granicach 0.4-0.6 bara mysle ze nic nie powinno

> spuchnac

Tyle powinno wytrzymać ok.gif

> a co do wałka to moze zostac i napewno bedzie sie

> zgrywał z turbo...dłuzej ostwarte zawory...

I większe współotwarcie? cfaniaczek.gif Turbosprężarka będzie dmuchać powietrzem od razu do wydechu.

> a co do odprezenia to

> mysle ze około 8-8.5 wystarczy zeby wszystko zgodnie

> wspolpracowało

Pod takie doładowanie to nie ma po co schodzić aż do 8,0:1.

> i jeszcze jedno dotyczace wtrysku nie chce go

> likwidowac bo jakos niemam przekonania do gaznika jak ten

> problem rozwiazac??

Można zrobić system dodatkowego wtrysku ze sterownikiem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no włąsnei chodzi o wtrysk moze ktos zna sie na tym i mogł by cos doradzic...jakis manual...lub wykonac takei sterowanie jak rozwiazac ten problem bo to ze tzreba dodatkowy wtrysk to wiedizałem teraz tylko jak go zamocowac jak go zestroic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no włąsnei chodzi o wtrysk moze ktos zna sie na tym i mogł by cos

> doradzic...jakis manual...lub wykonac takei sterowanie jak

> rozwiazac ten problem bo to ze tzreba dodatkowy wtrysk to

> wiedizałem teraz tylko jak go zamocowac jak go zestroic...

Trzeba po prostu zbudować układ elektroniczny, który będzie sterował dodatkowym wtryskiem minimum na podstawie sygnałów z czujnika wału korbowego i mapsensora. Układ taki musi mieć wyjście typu PWM, czyli regulowaną długość impulsu (która będzie odpowiadała za odpowiedni czas otwarcia wtryskiwacza). Jeżeli nie masz obeznania w elektronice to odpuść to sobie i zleć komuś kto się na tym zna, bo przypuszczam, że w takim przypadku nawet przeciętny manual nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dłuzej ostwarte zawory > przy doładowaniu w granicach 0.4-0.6 bara mysle ze nic nie powinno

> spuchnac a co do wałka to moze zostac i napewno bedzie sie

> zgrywał z turbo...dłuzej ostwarte zawory...a co do odprezenia to

> mysle ze około 8-8.5 wystarczy zeby wszystko zgodnie

> wspolpracowało i jeszcze jedno dotyczace wtrysku nie chce go

> likwidowac bo jakos niemam przekonania do gaznika jak ten

> problem rozwiazac??

ale wlasnie przez to turbina bedzie ci w wydech dmuchac wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z całym szacunkiem...

> dobry dolot? przy turbinie to chyba nie ma potrzeby robić dobrego

> dolotu, podobnie jak nie ma sensu zastanawiać sie nad dobrym

> wydechem....

> no przecierz nie zależy ci na wykozystaniu zjawisk falowych, ktore

> turbo niweluje.

> kolejne to turbina od smatra.... to jest turbina od 3 cylindrowego

> silnika i jest zintegrowana z kolektorem wydechowym... jak to

> połaczyć z silnikiem 4 cylindrowym?

> polecam sie zapoznac :

> http://moto.allegro.pl/item167210094_turbina_turbosprezarka_smart.html

> i ostatnie... silnik podparty 3 panewkami glownymi... jak dmuchniesz

> wiecej niz soft to wał sie zlamie przy pierwszym przycisnieciu

> pedału gazu.

> pzd c.

w seacie jest tez na 3 podporach i jakos nei peka.

w duzym fiacie tez na 3 podporach i krecili kiedys mocno te silnik izani mzaczeli wsadzac 2,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.