T0MEK Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 witam mam cc 900 na jednopunkcie i chciał bym załozyc turbo do 900 i nie chce zadnych 1.2 czy cos tam chce 900 turbo widziałem juz taki silnik i mysle ze moj bedzie sie nadawał idealnie....wsumie mam poskałdany silnik od nowa na nowych czesciach plus do tego klawiatura mechaniczna i takie tam...co byscie proponowali jakie turbob jakie rozwiazania techniczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 ktuś miał kiedyś w 900 Turbo ze smarta.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 ten silnik na foto to gaźnikowiec. imho gra nie warta świeczki bo koszt uturbienia będzie wysoi a rezultaty marne, myśle ze bezpiecznie wiecej jak 60km nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 ale kolega pisze że ma jednopunkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 czy ja dobrze widze turbo+lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > ale kolega pisze że ma jednopunkt ale zobacz fotke w załączniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 no to w załączniu jest przecież poglądowe ale gość pisze że chce do jednopunktu założyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa razy tyle... i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy > 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa > razy tyle... > i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X > razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu ale moment chyba by miał większy na 900T niz 1.2 seria bez T - a moment to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > ale moment chyba by miał większy na 900T niz 1.2 seria bez T - a > moment to podstawa no dobra, ale nie aż tak dużo, poza tym ile taki silnik wytrzyma. Nie ma się co spierać jak by było halo z uturbianiem 899 to ktoś u nas by miał coś takiego,a każdy co chce więcej mocy to swapuje-sprawdzone rozwiązania ale jego cyrk, jego małpy-dla mnie to on może i 700 uturbiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy > 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa > razy tyle... > i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X > razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu Chyba ze chce to niech robi, samemu by sie oplacalo zrobic ale w firmie albo u kogos to IMO nie Sztuka dla sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > Chyba ze chce to niech robi, samemu by sie oplacalo zrobic ale w > firmie albo u kogos to IMO nie > Sztuka dla sztuki ale zawsze cos innego bo uturbione 1.1 czy 1.2 to juz chleb powszedni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 czy tam na zdjęciu zamiast miksera ma wsadzony poprostu jakiś trójnik czy mnie się tylko wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > i po co to rzeźbić w gównie , jak z serii 1.2 8v masz więcej niż przy > 899T (a koszt ten sam praktycznie) ,a 1.2 T przy soft turbo dwa > razy tyle... > i nie mów , że nie chcesz 1.2 bo temat tjuna 899 był wałkowany tu X > razy i zawsze wychodziło ,że to bez sensu no widzisz.... ty podchodzisz do sprawy tak zeby bylo taniej i mocniej, a moze ktos chce byc orginalny i nie robic kolejnego nudnego 1.2T tylko zrobic cos innego, cos czego nie ma na peczki... indywidualizm nie tylko przejawia sie w tuningu zewnetrznym, ale tez moze byc pod maska, czyz nie?? nie pytal o rade w sensie czy sie oplaca, tylko jak technicznie wykonac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > witam mam cc 900 na jednopunkcie i chciał bym załozyc turbo do 900 i > nie chce zadnych 1.2 czy cos tam chce 900 turbo widziałem juz > taki silnik i mysle ze moj bedzie sie nadawał idealnie....wsumie > mam poskałdany silnik od nowa na nowych czesciach plus do tego > klawiatura mechaniczna i takie tam...co byscie proponowali jakie > turbob jakie rozwiazania techniczne turbinka gt15, napewno klawiatura mechaniczna bo hydrauliczna to zaraz padnie. piersze i podstawowe pytanie w jaka moc chcesz celowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > turbinka gt15, napewno klawiatura mechaniczna bo hydrauliczna to > zaraz padnie. > piersze i podstawowe pytanie w jaka moc chcesz celowac? Jak mi kiedys powiedzial jeden tuning masta Silniki produkowane w dzisiejszych czasach musza wytrzymac 2x taka moc jak maja - chodzi o dol oczywiscie Wiec mysle ze moc w granicach seryjnego 1,2 jest na wyciagniecie reki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Jak mi kiedys powiedzial jeden tuning masta > Silniki produkowane w dzisiejszych czasach musza wytrzymac 2x taka > moc jak maja - chodzi o dol oczywiscie > Wiec mysle ze moc w granicach seryjnego 1,2 jest na wyciagniecie reki 75 KM mozna z 899 uzyskac w n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Silniki produkowane w dzisiejszych czasach musza wytrzymac 2x taka > moc jak maja - chodzi o dol oczywiscie Tylko, że 900-tka jest z lat 60-tych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Tylko, że 900-tka jest z lat 60-tych. tez myslalem nad turbo do 900 fajna sprawa grabowski gwarantuje 100km przebiegu przy 75km mocy i momencie caaałkiem pokaznym tylko jezdzuic trzeba rozsadnie ,rozgrzewac spokojnie itp ....noi zawsze to ciekawostka 1,2 to silnik ktorym zygam jezdze słuzbowym palio 1.2 16v i mam tego silnika dosc wyrcy jak traktor 5,5rpm uzyskuje jak czołg itd... i to jest silnik 21wieku wole to ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 cześć Jasiu, kope lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Tylko, że 900-tka jest z lat 60-tych. W sumie jakby patrzeć 1.2 wyprzedza 900 zaledwie o dekadę, bo cóż to jest 75KM z 1200ccm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T0MEK Napisano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 ja mam juz klawiature mechaniczna walek ekstremalny chipa od swiatka wszystko wypolerowane łacznie z wałem i korbami nie mowiac o dolocie i wylocie i cc 899 spi na przyspieszenie robie wszystkie takie autka jak cc sporting matiz tico punta 1200spi ale mpi idzie rowno ze mna<mowa o fabryce> moj silniczek dyplomuje sie moca 62km wiec mysle ze uturbieniem mogł bym docelowo pobic fabryke 1.2mpi a co do silnika jetsem pewien ze wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > W sumie jakby patrzeć 1.2 wyprzedza 900 zaledwie o dekadę, bo cóż to > jest 75KM z 1200ccm? ale wałek w glowicy a nie bloku i to jest głowna roznica volkswageny z 1400 maja 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > ja mam juz klawiature mechaniczna walek ekstremalny chipa od swiatka > wszystko wypolerowane łacznie z wałem i korbami nie mowiac o > dolocie i wylocie i cc 899 spi na przyspieszenie robie wszystkie > takie autka jak cc sporting matiz tico punta 1200spi ale mpi > idzie rowno ze mna moj silniczek dyplomuje sie moca 62km wiec > mysle ze uturbieniem mogł bym docelowo pobic fabryke 1.2mpi a co > do silnika jetsem pewien ze wytrzyma ale pod turbo to bys musiał wałek zmienic, i odprezyc glowice, bo jak dmuchniesz w te 62 kuce to moze byc nieciekawie, najpierw poczytaj co trzeba zrobic pod uturbianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > ten silnik na foto to gaźnikowiec. imho gra nie warta świeczki bo > koszt uturbienia będzie wysoi a rezultaty marne, myśle ze > bezpiecznie wiecej jak 60km nie da rady panie 60 to sie łubie lekko n/a 100 koni jest realne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > no dobra, ale nie aż tak dużo, poza tym ile taki silnik wytrzyma. > Nie ma się co spierać jak by było halo z uturbianiem 899 to ktoś u > nas by miał coś takiego,a każdy co chce więcej mocy to > swapuje-sprawdzone rozwiązania > ale jego cyrk, jego małpy-dla mnie to on może i 700 uturbiać to nie jest tak.ja na mocnej 900 zrobiłem 10 tys rozwalilem silnik z mojej winy naprawilem i dalej jezdzic bedzie. Teraz knuje nad mpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > W sumie jakby patrzeć 1.2 wyprzedza 900 zaledwie o dekadę, bo cóż to > jest 75KM z 1200ccm? Chodzi mi o to, że technologicznie FIRE jest nowszą konstrukcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Tylko, że 900-tka jest z lat 60-tych. i dzieki temu sprawdzi sie z trbo bo 850 sobie radzi cudnownie z turbo a 900 jest jej rozwinieciem. 850 kręca w niemczech do 140 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 ciekawe jak bryka taka 900'ceta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > ale pod turbo to bys musiał wałek zmienic, i odprezyc glowice, bo jak > dmuchniesz w te 62 kuce to moze byc nieciekawie, najpierw > poczytaj co trzeba zrobic pod uturbianie Robią i takei myki ze mocne wałk iw n/a sprawdzaja sie w turbo tyle ze lagwiekszy. popracowac nad tłokami, odprezyc głowice do bezpiecznej granicy - dobry dolot , dobry wydech z turbiną ze smarta, do tego dobry program tommi by wyknuł, korby przerobione tak by był natrysk na tłoki oleju i bedzie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > ciekawe jak bryka taka 900'ceta niska masa silnika i auta i jezdzi to pieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 A ile orientacyjnie ten Twój ma teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > A ile orientacyjnie ten Twój ma teraz? jak zasze 38 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Teraz knuje nad mpi do 900 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qdlaty900 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > dobry dolot , dobry wydech z turbiną ze smarta, z całym szacunkiem... dobry dolot? przy turbinie to chyba nie ma potrzeby robić dobrego dolotu, podobnie jak nie ma sensu zastanawiać sie nad dobrym wydechem.... no przecierz nie zależy ci na wykozystaniu zjawisk falowych, ktore turbo niweluje. kolejne to turbina od smatra.... to jest turbina od 3 cylindrowego silnika i jest zintegrowana z kolektorem wydechowym... jak to połaczyć z silnikiem 4 cylindrowym? polecam sie zapoznac : http://moto.allegro.pl/item167210094_turbina_turbosprezarka_smart.html i ostatnie... silnik podparty 3 panewkami glownymi... jak dmuchniesz wiecej niz soft to wał sie zlamie przy pierwszym przycisnieciu pedału gazu. pzd c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T0MEK Napisano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 przy doładowaniu w granicach 0.4-0.6 bara mysle ze nic nie powinno spuchnac a co do wałka to moze zostac i napewno bedzie sie zgrywał z turbo...dłuzej ostwarte zawory...a co do odprezenia to mysle ze około 8-8.5 wystarczy zeby wszystko zgodnie wspolpracowało i jeszcze jedno dotyczace wtrysku nie chce go likwidowac bo jakos niemam przekonania do gaznika jak ten problem rozwiazac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > przy doładowaniu w granicach 0.4-0.6 bara mysle ze nic nie powinno > spuchnac Tyle powinno wytrzymać > a co do wałka to moze zostac i napewno bedzie sie > zgrywał z turbo...dłuzej ostwarte zawory... I większe współotwarcie? Turbosprężarka będzie dmuchać powietrzem od razu do wydechu. > a co do odprezenia to > mysle ze około 8-8.5 wystarczy zeby wszystko zgodnie > wspolpracowało Pod takie doładowanie to nie ma po co schodzić aż do 8,0:1. > i jeszcze jedno dotyczace wtrysku nie chce go > likwidowac bo jakos niemam przekonania do gaznika jak ten > problem rozwiazac?? Można zrobić system dodatkowego wtrysku ze sterownikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T0MEK Napisano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 no włąsnei chodzi o wtrysk moze ktos zna sie na tym i mogł by cos doradzic...jakis manual...lub wykonac takei sterowanie jak rozwiazac ten problem bo to ze tzreba dodatkowy wtrysk to wiedizałem teraz tylko jak go zamocowac jak go zestroic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 A co myślicie o Turbo w 700 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T0MEK Napisano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 prosze mi nie robic ot z tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > no włąsnei chodzi o wtrysk moze ktos zna sie na tym i mogł by cos > doradzic...jakis manual...lub wykonac takei sterowanie jak > rozwiazac ten problem bo to ze tzreba dodatkowy wtrysk to > wiedizałem teraz tylko jak go zamocowac jak go zestroic... Trzeba po prostu zbudować układ elektroniczny, który będzie sterował dodatkowym wtryskiem minimum na podstawie sygnałów z czujnika wału korbowego i mapsensora. Układ taki musi mieć wyjście typu PWM, czyli regulowaną długość impulsu (która będzie odpowiadała za odpowiedni czas otwarcia wtryskiwacza). Jeżeli nie masz obeznania w elektronice to odpuść to sobie i zleć komuś kto się na tym zna, bo przypuszczam, że w takim przypadku nawet przeciętny manual nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 dłuzej ostwarte zawory > przy doładowaniu w granicach 0.4-0.6 bara mysle ze nic nie powinno > spuchnac a co do wałka to moze zostac i napewno bedzie sie > zgrywał z turbo...dłuzej ostwarte zawory...a co do odprezenia to > mysle ze około 8-8.5 wystarczy zeby wszystko zgodnie > wspolpracowało i jeszcze jedno dotyczace wtrysku nie chce go > likwidowac bo jakos niemam przekonania do gaznika jak ten > problem rozwiazac?? ale wlasnie przez to turbina bedzie ci w wydech dmuchac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > z całym szacunkiem... > dobry dolot? przy turbinie to chyba nie ma potrzeby robić dobrego > dolotu, podobnie jak nie ma sensu zastanawiać sie nad dobrym > wydechem.... > no przecierz nie zależy ci na wykozystaniu zjawisk falowych, ktore > turbo niweluje. > kolejne to turbina od smatra.... to jest turbina od 3 cylindrowego > silnika i jest zintegrowana z kolektorem wydechowym... jak to > połaczyć z silnikiem 4 cylindrowym? > polecam sie zapoznac : > http://moto.allegro.pl/item167210094_turbina_turbosprezarka_smart.html > i ostatnie... silnik podparty 3 panewkami glownymi... jak dmuchniesz > wiecej niz soft to wał sie zlamie przy pierwszym przycisnieciu > pedału gazu. > pzd c. w seacie jest tez na 3 podporach i jakos nei peka. w duzym fiacie tez na 3 podporach i krecili kiedys mocno te silnik izani mzaczeli wsadzac 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > do 900 ? nom. Głowny plan juz jest jak to zrobic. Szukam kolanek i listwy z kawasaki coby strzelic 4 p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 mysle ze powinienes sobie zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > A co myślicie o Turbo w 700 ?? taaaa zaloz bi turbo, nitro i bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > mysle ze powinienes sobie zalozyc zro bię to u Was żartuje przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > taaaa zaloz bi turbo, nitro i bedzie i będę najszybszą 700 na świecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > i będę najszybszą 700 na świecie taaa bedziesz objezdzac wszystko i wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > taaa bedziesz objezdzac wszystko i wszystkich nom będzie bardzo profi hehe ale pytanie teoretyczne nie zważając na koszty, da się to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.