Skocz do zawartości

Doloty w nowej wersji - już są.


OLDfiat

Rekomendowane odpowiedzi

Po kilku miesiącach udało mi się zrobić najnowszą wersje dolotów Torque.

Dolot jest do silników 0.9, 1.1 spi i 1.2 .

Opis na www.doloty.republika.pl.

Dwie istotne rzeczy zostały wprowadzone do tej wersji dolotu , pomijając to że dolot robiony jest z żywicy Synolite odporniejszej na temperatury dolot ma wlaminowane w miejsca sciśkania wewnątrz cienkościenne metalowe o-ringi , w dużej mierze zostało zrobione to asekuracyjnie. Dodatkowe zmiany to idealnie 65 mm na wyjściach oraz lepsze ranty na końcach elementów.

Cena 230 zł bez filtra,

Cena dla centomaniaków 210 zł bez filtra.

Kontakt priv lub [email protected] .

Foty:

my2b.jpg

my5b.jpg

dolota.jpg

dolotc.jpg

dolotd.jpg

oring.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dwie istotne rzeczy zostały wprowadzone do tej wersji dolotu ,

> pomijając to że dolot robiony jest z żywicy Synolite

> odporniejszej na temperatury

ok.gif

> dolot ma wlaminowane w miejsca

> sciśkania wewnątrz cienkościenne metalowe o-ringi , w dużej

> mierze zostało zrobione to asekuracyjnie.

Czy aby napewno asekuracyjnie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po kilku miesiącach udało mi się zrobić najnowszą wersje dolotów

> Torque.

> Dolot jest do silników 0.9, 1.1 spi i 1.2 .

> Opis na www.doloty.republika.pl.

> Dwie istotne rzeczy zostały wprowadzone do tej wersji dolotu ,

> pomijając to że dolot robiony jest z żywicy Synolite

> odporniejszej na temperatury dolot ma wlaminowane w miejsca

> sciśkania wewnątrz cienkościenne metalowe o-ringi , w dużej

> mierze zostało zrobione to asekuracyjnie. Dodatkowe zmiany to

> idealnie 65 mm na wyjściach oraz lepsze ranty na końcach

> elementów.

> Cena 230 zł bez filtra,

> Cena dla centomaniaków 210 zł bez filtra.

> Kontakt priv lub [email protected] .

> Foty:

ladnie ladnie zeby.GIF

To sie teraz ucieszylem bo tu czasem szaleńcy sprzedawali używki po 250zl zeby.GIF hehe

pytanie kiedy bedzie mozna zamawiac?? wink.gif

aaa i jaka cena z jakims dopasowanym filtrem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Świetnie:) tylko jedno pytanie:

> Jak z rozpórką? podchodzi w nowej wersji czy nie?

mile widziany by był taki dolocik gdzie nietrzeba by było wywalac własnie rozporki...fajnie ze sa juz te dolociki ...a czy mozna sie spodziewac tej wersji do aut dlubnietych Higt Performance?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mile widziany by był taki dolocik gdzie nietrzeba by było wywalac

> własnie rozporki...fajnie ze sa juz te dolociki ...a czy mozna

> sie spodziewac tej wersji do aut dlubnietych Higt Performance?

Dodałem kilka lepszych fotek.

Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -> High Performance. Tylko wszystko wymaga czasu.

Co do rozpórek zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i silnikami pasuje.

Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodałem kilka lepszych fotek.

> Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -Co do rozpórek

> zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i

> silnikami pasuje.

> Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł .

Jeśli chodzi o rozpórkę jacky (z tego co się orientuję zbliżona do OMP) mogę (znaczy mój brat może) udostępnić auto do testów. Sprawdzimy czy podchodzi i jeśli nie to co trzeba zmodyfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodałem kilka lepszych fotek.

> Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -Co do rozpórek

> zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i

> silnikami pasuje.

> Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł .

mialem weglarskiego wszedł ale strasznie obijał sie o rozporke...co do jego dzialania hmm autko wiecej spalało pb i gorzej sie wkrecało ...niz na krotszej kibel rurce...w takim razie poczekam na ten do dlubanców...i mam pytanie czy jego dlugosc jest wyliczona?.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodałem kilka lepszych fotek.

> Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -Co do rozpórek

> zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i

> silnikami pasuje.

> Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł .

panie a jakas power rure do 16 da rade wyskrobac?? taka coby zadziałała??

pozdro, profi robota, w poprzednim silniku miałem i wykonanie było bardzo ok, a teraz ze wzmocnieniami to juz pełna profeska ok.gifbrawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem weglarskiego wszedł ale strasznie obijał sie o rozporke...co

> do jego dzialania hmm autko wiecej spalało pb i gorzej sie

> wkrecało ...niz na krotszej kibel rurce...w takim razie poczekam

> na ten do dlubanców...i mam pytanie czy jego dlugosc jest

> wyliczona?.....

wyliczona z tego co pamietam testy na hamowni daly +4 KM przy calkowicie seryjnim 1,1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panie a jakas power rure do 16 da rade wyskrobac?? taka coby

> zadziałała??

> pozdro, profi robota, w poprzednim silniku miałem i wykonanie było

> bardzo ok, a teraz ze wzmocnieniami to juz pełna profeska

Sejo od nas z Wro od Melonica ma i sobie bardzo chwali (i ładny jest nawet wink.gif) ) Ale nie wiem, czy to aktualna jest opcja....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pozdro, profi robota, w poprzednim silniku miałem i wykonanie było

> bardzo ok, a teraz ze wzmocnieniami to juz pełna profeska

no własnie mój w wersji 1.0 potrafił sie od temperatury nieco odkształcić, szczególnie na łączeniu "kopułka" - rura, i trzeba było od czsu do czasu doprowadzić do pierwotnego kształtu, dodatkowo żywica była dośc krucha a dołączona gumowa łączka sparciała przez rok smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do ciebie raczej bym zapodał HP i waleczek kici kici 270 i bedzie

> ladny przecinak

o kici sie myśli, 271 może nawet pod 280 zlosnik.gif, lecz najpierw musze wyleczyć autko z tego walenia bo już świruje na tym punkcie i spac nie moge...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie mój w wersji 1.0 potrafił sie od temperatury nieco

> odkształcić, szczególnie na łączeniu "kopułka" - rura, i trzeba

> było od czsu do czasu doprowadzić do pierwotnego kształtu,

> dodatkowo żywica była dośc krucha a dołączona gumowa łączka

> sparciała przez rok

ja mialem 2,0 i sie nie odkształcila, popekał ino lakier, wiec uwarzam ce jakosc była na bardzo przyzwoitym poziomie, a moja 899 dostawała ostro w d.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cieszy mnie ze myslisz

> moze trza by było krzynki podmienic...

hehe łatwo powiedzieć a to dzień cały roboty

skrzynka jak bedzie pod te 90 kucy to bedzie dobra, mnie sie przełożenia podobają szczególnie w trasie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe łatwo powiedzieć a to dzień cały roboty

> skrzynka jak bedzie pod te 90 kucy to bedzie dobra, mnie sie

> przełożenia podobają szczególnie w trasie

eeeeeeeeeee

nie ma tak duzo roboty...

chodzilo mi w celu sprawdzenia co chrzezi..

tez mam pod 90 i moja wydaje mi sie odpowiednia, ale mam ciut inna charakterystyke silnika przynajmniej narazie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eeeeeeeeeee

> nie ma tak duzo roboty...

> chodzilo mi w celu sprawdzenia co chrzezi..

> tez mam pod 90 i moja wydaje mi sie odpowiednia, ale mam ciut inna

> charakterystyke silnika przynajmniej narazie

właśnie, a ja mam zwykłą serię zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyliczona z tego co pamietam testy na hamowni daly +4 KM przy

> calkowicie seryjnim 1,1

ale wyliczony jest pod ten silnik?....a np pod 1.2 co zycie wsumie zaczyna przy 4.5-5 tys a konczy przy 8 tys obr...chyba powinnien byc krotszy?...przynajmniej takie mam odczucia na kibel rurce:)...moge sie mylic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wyliczony jest pod ten silnik?....a np pod 1.2 co zycie wsumie

> zaczyna przy 4.5-5 tys a konczy przy 8 tys obr...chyba

> powinnien byc krotszy?...przynajmniej takie mam odczucia na

> kibel rurce:)...moge sie mylic:)

na takie 1,2 Yanek robił dolot jednoczesciowy High performance biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wyliczony jest pod ten silnik?....a np pod 1.2 co zycie wsumie

> zaczyna przy 4.5-5 tys a konczy przy 8 tys obr...chyba

> powinnien byc krotszy?...przynajmniej takie mam odczucia na

> kibel rurce:)...moge sie mylic:)

Dolot HP ma większą srednice i jest własnie pod silniki gadające typowo na górze . Obecnie jeździ na nim m.inn. Szymon w swoiej rajdówce i Arturoo . W chwili obecnej mam kontakt z Szymonem i będziemy wspólnie rozwijać HP a konkretnie temat rozpórek i prawdopodobnie hamowania HP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.