OLDfiat Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 Po kilku miesiącach udało mi się zrobić najnowszą wersje dolotów Torque. Dolot jest do silników 0.9, 1.1 spi i 1.2 . Opis na www.doloty.republika.pl. Dwie istotne rzeczy zostały wprowadzone do tej wersji dolotu , pomijając to że dolot robiony jest z żywicy Synolite odporniejszej na temperatury dolot ma wlaminowane w miejsca sciśkania wewnątrz cienkościenne metalowe o-ringi , w dużej mierze zostało zrobione to asekuracyjnie. Dodatkowe zmiany to idealnie 65 mm na wyjściach oraz lepsze ranty na końcach elementów. Cena 230 zł bez filtra, Cena dla centomaniaków 210 zł bez filtra. Kontakt priv lub [email protected] . Foty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 profi robota niestety pod moją wydumkę to niepodejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 no ładne cacko... chyba opchne te czerwonke weglarskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > no ładne cacko... chyba opchne te czerwonke weglarskiego za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Dwie istotne rzeczy zostały wprowadzone do tej wersji dolotu , > pomijając to że dolot robiony jest z żywicy Synolite > odporniejszej na temperatury > dolot ma wlaminowane w miejsca > sciśkania wewnątrz cienkościenne metalowe o-ringi , w dużej > mierze zostało zrobione to asekuracyjnie. Czy aby napewno asekuracyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 czyżby legenda Yankowego dolotu legła w gruzach....?? a już się cieszyłem że będę jednym z wybranych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 Świetnie:) tylko jedno pytanie: Jak z rozpórką? podchodzi w nowej wersji czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Po kilku miesiącach udało mi się zrobić najnowszą wersje dolotów > Torque. > Dolot jest do silników 0.9, 1.1 spi i 1.2 . > Opis na www.doloty.republika.pl. > Dwie istotne rzeczy zostały wprowadzone do tej wersji dolotu , > pomijając to że dolot robiony jest z żywicy Synolite > odporniejszej na temperatury dolot ma wlaminowane w miejsca > sciśkania wewnątrz cienkościenne metalowe o-ringi , w dużej > mierze zostało zrobione to asekuracyjnie. Dodatkowe zmiany to > idealnie 65 mm na wyjściach oraz lepsze ranty na końcach > elementów. > Cena 230 zł bez filtra, > Cena dla centomaniaków 210 zł bez filtra. > Kontakt priv lub [email protected] . > Foty: ladnie ladnie To sie teraz ucieszylem bo tu czasem szaleńcy sprzedawali używki po 250zl hehe pytanie kiedy bedzie mozna zamawiac?? aaa i jaka cena z jakims dopasowanym filtrem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyberix Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 Spoko tylko szkoda że nie pasi do 1.1 MPi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mally23 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Świetnie:) tylko jedno pytanie: > Jak z rozpórką? podchodzi w nowej wersji czy nie? mile widziany by był taki dolocik gdzie nietrzeba by było wywalac własnie rozporki...fajnie ze sa juz te dolociki ...a czy mozna sie spodziewac tej wersji do aut dlubnietych Higt Performance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLDfiat Napisano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > mile widziany by był taki dolocik gdzie nietrzeba by było wywalac > własnie rozporki...fajnie ze sa juz te dolociki ...a czy mozna > sie spodziewac tej wersji do aut dlubnietych Higt Performance? Dodałem kilka lepszych fotek. Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -> High Performance. Tylko wszystko wymaga czasu. Co do rozpórek zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i silnikami pasuje. Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 no, widze ze poprawiles niedomagania ktore byly w poprzedniej wersji (a w zasadzie tej pierwszej), czyli sa te ringi, no i otwory okragle a nie jajowate - teraz na prawde fajny dolocik wyszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 A ja akurat sobie Kałużę zamontowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrhw Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 tak jak ja a szkoda mi wywalac bo troche kasy dałem co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 Mówiłe Ci poczekaj i byś miał mojego Yankowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 bardzo fajna robota...wlasnie tego szukalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Dodałem kilka lepszych fotek. > Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -Co do rozpórek > zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i > silnikami pasuje. > Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł . Jeśli chodzi o rozpórkę jacky (z tego co się orientuję zbliżona do OMP) mogę (znaczy mój brat może) udostępnić auto do testów. Sprawdzimy czy podchodzi i jeśli nie to co trzeba zmodyfikować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mally23 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Dodałem kilka lepszych fotek. > Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -Co do rozpórek > zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i > silnikami pasuje. > Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł . mialem weglarskiego wszedł ale strasznie obijał sie o rozporke...co do jego dzialania hmm autko wiecej spalało pb i gorzej sie wkrecało ...niz na krotszej kibel rurce...w takim razie poczekam na ten do dlubanców...i mam pytanie czy jego dlugosc jest wyliczona?..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter_900 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 Super, ze produkcja znowu ruszyła.. ja mam swój od 2 lat i jestem super zadowolony, dobrze ze znowu będa porządne doloty w super cenie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Dodałem kilka lepszych fotek. > Obecnie dłubie model Mpi , pamiętam również o sporcie -Co do rozpórek > zrobie spis i zamieszcze na stronie z jakimi rozpórkami i > silnikami pasuje. > Filtr taki jak na zdjęciach jeżeli ktoś chce Jacky to +80 zł . panie a jakas power rure do 16 da rade wyskrobac?? taka coby zadziałała?? pozdro, profi robota, w poprzednim silniku miałem i wykonanie było bardzo ok, a teraz ze wzmocnieniami to juz pełna profeska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Mówiłe Ci poczekaj i byś miał mojego Yankowego Mi to niby mówiłeś ? Jakoś nie doszło do mnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > mialem weglarskiego wszedł ale strasznie obijał sie o rozporke...co > do jego dzialania hmm autko wiecej spalało pb i gorzej sie > wkrecało ...niz na krotszej kibel rurce...w takim razie poczekam > na ten do dlubanców...i mam pytanie czy jego dlugosc jest > wyliczona?..... wyliczona z tego co pamietam testy na hamowni daly +4 KM przy calkowicie seryjnim 1,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > panie a jakas power rure do 16 da rade wyskrobac?? taka coby > zadziałała?? > pozdro, profi robota, w poprzednim silniku miałem i wykonanie było > bardzo ok, a teraz ze wzmocnieniami to juz pełna profeska Sejo od nas z Wro od Melonica ma i sobie bardzo chwali (i ładny jest nawet ) ) Ale nie wiem, czy to aktualna jest opcja.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > wyliczona z tego co pamietam testy na hamowni daly +4 KM przy > calkowicie seryjnim 1,1 ciekawe jak to się ma do seryjnego 1,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > wyliczona z tego co pamietam testy na hamowni daly +4 KM przy > calkowicie seryjnim 1,1 i 10 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > ciekawe jak to się ma do seryjnego 1,2 a czy ktos ma seryjne 1,2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Sejo od nas z Wro od Melonica ma i sobie bardzo chwali (i ładny jest > nawet ) ) Ale nie wiem, czy to aktualna jest opcja.... yyyyyyyyyy wiem, ale juz nie aktualne, a pozatym wolalbym nie z kwasika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > yyyyyyyyyy wiem, ale juz nie aktualne, a pozatym wolalbym nie z > kwasika a czemu nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > pozdro, profi robota, w poprzednim silniku miałem i wykonanie było > bardzo ok, a teraz ze wzmocnieniami to juz pełna profeska no własnie mój w wersji 1.0 potrafił sie od temperatury nieco odkształcić, szczególnie na łączeniu "kopułka" - rura, i trzeba było od czsu do czasu doprowadzić do pierwotnego kształtu, dodatkowo żywica była dośc krucha a dołączona gumowa łączka sparciała przez rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > ciekawe jak to się ma do seryjnego 1,2 do ciebie raczej bym zapodał HP i waleczek kici kici 270 i bedzie ladny przecinak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > a czy ktos ma seryjne 1,2? tu wszystko serie panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > a czemu nie ? wiesz 16 sie dosc mocno nagrzewa pod macha, malo miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > a czy ktos ma seryjne 1,2? arturo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > do ciebie raczej bym zapodał HP i waleczek kici kici 270 i bedzie > ladny przecinak o kici sie myśli, 271 może nawet pod 280 , lecz najpierw musze wyleczyć autko z tego walenia bo już świruje na tym punkcie i spac nie moge... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > no własnie mój w wersji 1.0 potrafił sie od temperatury nieco > odkształcić, szczególnie na łączeniu "kopułka" - rura, i trzeba > było od czsu do czasu doprowadzić do pierwotnego kształtu, > dodatkowo żywica była dośc krucha a dołączona gumowa łączka > sparciała przez rok ja mialem 2,0 i sie nie odkształcila, popekał ino lakier, wiec uwarzam ce jakosc była na bardzo przyzwoitym poziomie, a moja 899 dostawała ostro w d.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > o kici sie myśli, 271 może nawet pod 280 , lecz najpierw musze > wyleczyć autko z tego walenia bo już świruje na tym punkcie i > spac nie moge... cieszy mnie ze myslisz moze trza by było krzynki podmienic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > cieszy mnie ze myslisz > moze trza by było krzynki podmienic... hehe łatwo powiedzieć a to dzień cały roboty skrzynka jak bedzie pod te 90 kucy to bedzie dobra, mnie sie przełożenia podobają szczególnie w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 Tomi a że tak spytam to która wersję ja dostałem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > hehe łatwo powiedzieć a to dzień cały roboty > skrzynka jak bedzie pod te 90 kucy to bedzie dobra, mnie sie > przełożenia podobają szczególnie w trasie eeeeeeeeeee nie ma tak duzo roboty... chodzilo mi w celu sprawdzenia co chrzezi.. tez mam pod 90 i moja wydaje mi sie odpowiednia, ale mam ciut inna charakterystyke silnika przynajmniej narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > Tomi a że tak spytam to która wersję ja dostałem?? jezeli Ty kupowałes odemnie to wersje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > eeeeeeeeeee > nie ma tak duzo roboty... > chodzilo mi w celu sprawdzenia co chrzezi.. > tez mam pod 90 i moja wydaje mi sie odpowiednia, ale mam ciut inna > charakterystyke silnika przynajmniej narazie właśnie, a ja mam zwykłą serię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mally23 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > wyliczona z tego co pamietam testy na hamowni daly +4 KM przy > calkowicie seryjnim 1,1 ale wyliczony jest pod ten silnik?....a np pod 1.2 co zycie wsumie zaczyna przy 4.5-5 tys a konczy przy 8 tys obr...chyba powinnien byc krotszy?...przynajmniej takie mam odczucia na kibel rurce:)...moge sie mylic:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > a czemu nie ? kwasiak jak sie nagrzeje to długo trzyma temp, poza tym melonicowe mialy po calosci fi 70 a lepiej by bylo jak by sie zwezaly na fi 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > ale wyliczony jest pod ten silnik?....a np pod 1.2 co zycie wsumie > zaczyna przy 4.5-5 tys a konczy przy 8 tys obr...chyba > powinnien byc krotszy?...przynajmniej takie mam odczucia na > kibel rurce:)...moge sie mylic:) na takie 1,2 Yanek robił dolot jednoczesciowy High performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > kwasiak jak sie nagrzeje to długo trzyma temp, poza tym melonicowe > mialy po calosci fi 70 a lepiej by bylo jak by sie zwezaly na > fi 60 o t to to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > na takie 1,2 Yanek robił dolot jednoczesciowy High performance i bedzie dlubal niedlugo HP do 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 ja sie czailem na yankowego, ale nie było juz wcale ich, to złapałem blaszaka i nawet ok, bo nie peka od strzałów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 mo jdziek ibog przjeezdzil kilkadziesiat kjsów sie nie odkształcił i jest super ale swoje lata ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLDfiat Napisano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 > ale wyliczony jest pod ten silnik?....a np pod 1.2 co zycie wsumie > zaczyna przy 4.5-5 tys a konczy przy 8 tys obr...chyba > powinnien byc krotszy?...przynajmniej takie mam odczucia na > kibel rurce:)...moge sie mylic:) Dolot HP ma większą srednice i jest własnie pod silniki gadające typowo na górze . Obecnie jeździ na nim m.inn. Szymon w swoiej rajdówce i Arturoo . W chwili obecnej mam kontakt z Szymonem i będziemy wspólnie rozwijać HP a konkretnie temat rozpórek i prawdopodobnie hamowania HP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 20 Marca 2007 Udostępnij Napisano 20 Marca 2007 no to czekamy na ta liste rozpórek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.