Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Jeśli o mnie chodzi to proponuje podbić dotacje na 60kzl
-
Ale to nadal drogo, jak Opel z tym samym silnikiem ma filtr paliwa dostępny od 8 zł (słownie osiem złotych).
- Dzisiaj
-
Ceny poszły w dół jak zaczęli klepać je w Chinach. Teraz filtr można spokojnie kupić poniżej 150 zł: https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-ufi-oe-prod-oe-77363657-alfa-rom-13755642298
-
Jak ostatni raz zmieniałem kpl. rozrząd w 1.9 JTDm 8V to z częściami wyszło jakieś 800 zł, ale to było tuż przed pandemią/inflacją (niepotrzebne skreślić). To ponoć prosty rozrząd jeśli chodzi o robotę (8V).
-
Nie, Niemcy potrzebują rozruszać gospodarkę za pieniądze, które nam pożyczyli. Wejdzie szybciutko tylko właśnie ciekawe będą szczegóły, bo już każdy kombinuje jak tu zamieszać
-
ja z 10 lat temu kupiłem preparat do usuwania zaschniętej piany pur i byłem zadowolony z efektu, w ofercie też miał i ma nadal preparat do usuwania miedzy innymi graffiti preparaty
-
No jak podrożeją to koło się zamknie bo nikt tego nie kupi No narazie warunków brak, jak i szczegółów czy dochody wspólne, małżonka etc, Pewnie hucznie jak z uwolnieniem wiatraków a zdechnie na ustawie
-
albo kupujesz wersję na Tuya albo na WiFi Smartlife. Mam jeden na Tuya bo zakup przez pomyłkę. Reszta śmiga po WiFi
-
Czy ktoś ujeżdża taki silnik? Jakieś opinie? Ma to bolączki? Sugerowana obudowa to Mini.
-
multivany są w cenie. sam bym coś kupił, bo moje vivaro ostatnio zbyt często świeci kontrolkami.
-
Ile już przejechałeś na tych Nexenach?
-
Jakiś skur#$#@ pobazgrał mi płot z klinkieru. Znacie coś skutecznego do zmycia tego ? Jest tego trochę i nie wiem co kupić. Kiedyś miałem dobry zmywacz ale chyba już go nie ma.
-
A co do tematu. Bi turbo ma sens jak lubisz depnąć bo auto naprawdę się zbiera ale też więcej sporo pali. Na dupowozik w zupełności wystarczy 190PS a na tanie wożenie się podstawa czyli 150PS.
-
Za dużo nadinterpretujesz i wierzysz w nagłówki Ma być max 40, przy zarobkach do 135 kzł i złomowaniu swoje starego wozu, który był w posiadaniu minimum 3 lata. Na używki nie są znane wartości ani warunki. Znana jest wartość i wiek, rzekomo do 150 kzł i do 4 lat. A konkretów na razie ogólnie brak, wszystko się okaże, ale zapowiada się zaś patologia. Po prostu auta podrożeją
-
Nexenów używam, są bardzo ok w warunkach jesień zima (latem nie używałem, bo dojeżdżam letni komplet kół). Teraz są już jakieś nowsze nexeny (ver 2). Kormorany słabo w testach na mokrym wypadały swego czasu, chińczyki raczej nie. Jeśli nie Nexen to chyba brałbym Dębice, Laufenn lub Apollo z budżetówek.
-
OPAL obserwuje zawartość Automat do ok. 20k i Auto rodzinne do 80 tys
-
Nie wiem czy na rodzinę 2+1 trzeba aż taką landarę kupować. No i nie było odpowiedzi na najważniejsze pytanie: Jak jest to 1-2 razy w roku na dwutygodniowe wakacje, to mi np. wystarczy kompakt do miasta, a na wyjazd wypożyczam duże auto.
-
Rozwiązanie jest prostsze niż myślisz - Laguna III 2.0T automat. Teściowie mają dwie, jedną 2.0T 2008 , drugą 2.0 DCI 2015, obie w automacie i nie chce to się za bardzo psuć.
-
Zbliża mi się wielkimi krokami serwis olejowy i przy okazji chciałbym pozbyć się problemu z błędami EGR, który mimo czyszczenia przycina się czasami. Mechanik twierdzi, że warto byłoby to rozwiązać, więc podstawowe pytanie: zaślepiać i wyprogramować, czy wymienić na nowy? Auto to X1 2010 177KM po chipie na 200KM, N47D20C, przebieg 205 000km - prawdziwy, bo auto od znajomej, klapy w kolektorze wywalone (chyba nie są wyprogramowane, jeśli to ma jakieś znaczenie), kolektor wyczyszczony, reszta seria. Przebiegi roczne po 10 000 - 12 000 km, więc w sumie nie przewiduję kolejnej wymiany, jeśli poszedłbym w nowy EGR.
-
No i mają wejść dopłaty 40k zł a nawet więcej. Dodatkowo na uzywki. Corsa e/e208 to pułap 60-80 kzł za używek. Elektryk za 30k zł?
-
-
Zobaczymy jak ta gwarancja bedzie realizowana w praktyce Jesli nie beda robic problemow to dla mnie dobre info, 10 lat i 175kkm to duzo wiecej niz nam potrzeba Spokojnie mozemy wtedy C3 potrzymac dluzej niz planowalem i obserwowac.
-
To tym bardziej bym nie robil rozrzadu w takim miejscu... Cos pojdzie nie tak i bedziesz w dupie.
-
spytałem szwagra, w swoim doblo jtd około 8 lat temu w ASO z pompą wody dawał poniżej tysiaka, ale te ceny nie wrócą jak już pisali
-
nie ma mnie w dowodzie ale to bliska osoba dla mnie Normalnie gdyby szkoda była ciut bardziej widoczna to postu by nie było a tak to było zastanawianie się zostawić i zcashować ubezpieczyciela czy oddać. Jak widać same problemy z tym
-
Ale gościu zadnych zusow i skadek nie płaci. O fakturze można sobie pomarzyć.