sid89 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 Rano po wyruszeniu, przy kilkunatu pierwszych hamowaniach blokuje się tylne koło od strony pasażera. Jest to dosyć niebezpieczne, bo już postawiło bokiem raz. Cała zawartość bębna zdemontowana i przeczyszczona, dało efekt na 1 dzień. O co może chodzić? Płyn hamulcowy? Pompa? Korektory? Pacjent sc 0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Rano po wyruszeniu, przy kilkunatu pierwszych hamowaniach blokuje się tylne koło od strony > pasażera. Jest to dosyć niebezpieczne, bo już postawiło bokiem raz. > Cała zawartość bębna zdemontowana i przeczyszczona, dało efekt na 1 dzień. > O co może chodzić? Płyn hamulcowy? Pompa? Korektory? > Pacjent sc 0.9 zobacz czy ci się jajo z bębna nie zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Rano po wyruszeniu, przy kilkunatu pierwszych hamowaniach blokuje się tylne koło od strony > pasażera. Jest to dosyć niebezpieczne, bo już postawiło bokiem raz. > Cała zawartość bębna zdemontowana i przeczyszczona, dało efekt na 1 dzień. > O co może chodzić? Płyn hamulcowy? Pompa? Korektory? > Pacjent sc 0.9 A jakie masz bębny i okładziny. Niestety częsta przypadłość po montażu np szczęk ferrodo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > zobacz czy ci się jajo z bębna nie zrobiło bęben prosty, jeszcze kilka razy go oglądałem i dopasowywałem i nie ma żadnych oporów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > A jakie masz bębny i okładziny. Niestety częsta przypadłość po montażu np szczęk ferrodo. bębny seria chyba od początku są, bo w książce serwisowej nie ma wzmianki o wymianie, szczęki nie powiem niestety, nawet na to uwagi nie zwróciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Rano po wyruszeniu, przy kilkunatu pierwszych hamowaniach blokuje się tylne koło od strony > pasażera. Jest to dosyć niebezpieczne, bo już postawiło bokiem raz. > Cała zawartość bębna zdemontowana i przeczyszczona, dało efekt na 1 dzień. > O co może chodzić? Płyn hamulcowy? Pompa? Korektory? > Pacjent sc 0.9 ja ostatnio wywnioskowałem ze przyczyną są sprężynki ściągające szczęki ... moze i to druciarskie ale jak jedne koło hamuje o wiele za mocno mozna spróbować skrócic górną sprężyne ściągającą szczeki i gwarantuje da to efekt ... mozna tez sprobować kupic nowe te sprężynki ale TYLKO oryginały. Sytuacja nierównomiernego hamowania występuje w różnych przypadkach nawet po zamontowaniu wszystkich elementów nowych i tu cała dziwota..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > ja ostatnio wywnioskowałem ze przyczyną są sprężynki ściągające szczęki ... moze i to druciarskie > ale jak jedne koło hamuje o wiele za mocno mozna spróbować skrócic górną sprężyne ściągającą > szczeki i gwarantuje da to efekt ... mozna tez sprobować kupic nowe te sprężynki ale TYLKO > oryginały. hmmmm właśnie górna sprężyna coś mi bardzo łatwo się zainstalowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > hmmmm > właśnie górna sprężyna coś mi bardzo łatwo się zainstalowała ja juz w paru przypadkach skracałem te sprezynki i zawsze efekt był widoczny. górna sprężynka z reguły jest słabsza niż dolna, ale to nie zmienia faktu ze mogła sie sfatygować .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > ja juz w paru przypadkach skracałem te sprezynki i zawsze efekt był widoczny. czyli to działa na zasadzie, że jak sprężyna jest za luźna/miękka i te tłoczki wypchną szczęki, to ona po prostu nie ma siły ich ściągnąć z powrotem do środka i cały czas trzymają bęben? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Rano po wyruszeniu, przy kilkunatu pierwszych hamowaniach blokuje się tylne koło od strony > pasażera. Jest to dosyć niebezpieczne, bo już postawiło bokiem raz. > Cała zawartość bębna zdemontowana i przeczyszczona, dało efekt na 1 dzień. > O co może chodzić? Płyn hamulcowy? Pompa? Korektory? > Pacjent sc 0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > czyli to działa na zasadzie, że jak sprężyna jest za luźna/miękka i te tłoczki wypchną szczęki, to > ona po prostu nie ma siły ich ściągnąć z powrotem do środka i cały czas trzymają bęben? sprężyna przeciwdziała tłoczkom ... czyli mniejsza siła sprężyny daje w konsekwencji wieksza siłę idąca na szczęki czyli ostatecznie wieksza siłę hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > ja ostatnio wywnioskowałem ze przyczyną są sprężynki ściągające szczęki ... moze i to druciarskie > ale jak jedne koło hamuje o wiele za mocno mozna spróbować skrócic górną sprężyne ściągającą > szczeki i gwarantuje da to efekt ... potwierdzam, u mnie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 u mnie pomogła wymiana cylinderka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > u mnie pomogła wymiana cylinderka np marew miał wszystko nowe a elemenry dobrej marki i po czasie jak tył sie dotarł zaczeło hamować jak dzikie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 podkleje sie do tematu ja mam vana nowe korektorki przewody cylinderki szczeki bebny wszystkie sprezynki ricamb i tez za pierwszym razem lapie tylne kolo a pozniej juz normlnie... dodam ze jak auto stoi pod domem na recznym to pozniej nie blokuje mi kola... ale nie zawsze... wiec WTF ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > podkleje sie do tematu ja mam vana nowe korektorki przewody cylinderki szczeki bebny wszystkie > sprezynki ricamb i tez za pierwszym razem lapie tylne kolo a pozniej juz normlnie... dodam ze > jak auto stoi pod domem na recznym to pozniej nie blokuje mi kola... ale nie zawsze... wiec > WTF ???? Samoregulatory nie trzymają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Samoregulatory nie trzymają na nowych dobrych szczekach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Samoregulatory nie trzymają no wlasnie sprawdzalem i wszystko trzyma;/ wiec co to moze byc???? korektori sa tak samo ustawione... przy obciazeniu 3-4 osobami nic sie nie dzieje auto hamuje normalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > no wlasnie sprawdzalem i wszystko trzyma;/ wiec co to moze byc???? TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 tez mi sie tak wydaje... bo mi niby nie blokuje ale jak dzisiaj przyhamowalem przed progiem zwalniajacym to bylo slychac pisk z tylnego prawego koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > TTTM czyli jasniej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > czyli jasniej?? Ten Typ Tak Ma To typowe w cc/sc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Ten Typ Tak Ma > To typowe w cc/sc. tez mi sie tak wydaje... bo w drugim seju z firmy tez tak bylo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alko Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 u mnie zaraz pod odpaleniu przy pierwszych hamowaniach tez blokuje tylne koło z tym że lewe ale jak juz sie auto rozgrzeje złapie temperature to hamuje normalnie wiec to dosc dziwne hamulce z tyłu robione były w czerwcu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > u mnie zaraz pod odpaleniu przy pierwszych hamowaniach tez blokuje tylne koło z tym że lewe ale jak > juz sie auto rozgrzeje złapie temperature to hamuje normalnie wiec to dosc dziwne hamulce z > tyłu robione były w czerwcu... polecam ten watek: [LiNK] , bo mialem takie same objawy. mechanik z ASO bez rozbierania hamulcow wiedzial w czym problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Wymieniałeś może ostatnio rurki hamulcowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > Wymieniałeś może ostatnio rurki hamulcowe?? nie. zobacz na date mojego posta: "11/01/2007". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Ja obecnie wymieniam cały układ hamulcowy tz przewody,tez mam problem z blokowaniem tyłu :/ miedziaki nowe wkładam przód w oplocie no i zobaczymy na tyle mam ferodo wiec jak wyczytałem może to być przyczyna tyle ze przód nie równo się ściera prawa tarcza ładnie wyszlifowania i klocek w miarę a lewa nie za równo ściera się i klocek zewnętrzny chudy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > nie. zobacz na date mojego posta: "11/01/2007". Tak ale ja pytałem sid89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > Tak ale ja pytałem sid89 spox napisałem swoją historie hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > Tak ale ja pytałem sid89 no to odpowiadaj na jego posty, a nie moje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcelmax1 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 w związku z tematem ja zrobiłem ostatnio testa tzn też mi blokuje tylny hampel ino prawy (i o dziwo nawet jak nie blokowało to na przeglądzie prawy był mocniejszy od lewego) więc co się dało zamieniłem stronami czyli szczęki sprężynki i tłoczki i zgadnijcie co... dalej blokuje więc z pracy załatwiłem sobie manometr pod hydraulikę i... tu me zdziwienie jak porównałem sobie ciśnienia wszystkich kół. I tu mówię że auto odpalone i za każdym razem jak podłączałem zegar odpowietrzone.Tył prawy daje najmocniej, więc teraz szukam kolektora by podmienić potem szukam w pompie. Bo jak nie kolektor to może sekcje w pompie pa pa mówią. Więc jak dojdę to coś napisze bo z takim hamplem to normalnie zginąć idzie na śliskiej drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vanik Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 ale potrzebujesz kolektor ssący czy wydechowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > ale potrzebujesz kolektor ssący czy wydechowy? chyba chodziło o korektor siły hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scv Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > chyba chodziło o korektor siły hamowania Chyba tak ;p Ja włożyłem do siebie korektor siły hamowania od doblo. "Rozkręciłem" go na maxa (tzn jak najmniejsza siła na tył) i jest ten sam efekt - wciąż przy pierwszych hamowaniach blokuje tył. Mówicie, że całe oryginalne hamulce rozwiązują sprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcelmax1 Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > chyba chodziło o korektor siły hamowania ale Miodek czepia się sowa przekręconego i chodzi o korektor ja ja lubię tych co się czepiają a w temacie się nie znają a co korektora poprawcie nie jak się mylę ma ograniczać ciśnienie w czasie nadepnięcia na hampel a potem ciśnienia po puszczeniu ma wrócić do stanu z przed wciśnięcia bo swym testem doszedłem że ciśnienie nie wraca a jest cały czas i może dlatego tak od razu reaguje na nacisk pedała i staje dęba koło, druga strona wraca normalnie. Jakby korektor zrobił się coś jak zawór jednostronny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monsterT Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 moim zdaniem to korektory się popsuły POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 > moim zdaniem to korektory się popsuły POZDRAWIAM A jak zostały przełożone z seja o przebiegu 30 tysi to też spsute . U siebie przełożyłem cały komplet servo pompa z korektorami i bez zmian. Tak jak tu piszą pierwsze hamowania tylko tył ale kilka razy ręczny i pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 co może być przyczyną że tylne lewe koło zbyt mocno hamuje ?? byłem na stacji diagnostycznej i na prawym kole było 0,4 czegoś tam, a na lewym ok 0,8. Przód elegancko coś ponad 1 (nie patrzyłem dokładnie). w samochodzie wymieniony kpl ukł hamulcowy przewody pompa itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 zatarta linka recznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 albo rozpieraki zatarte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > co może być przyczyną że tylne lewe koło zbyt mocno hamuje ?? byłem na stacji diagnostycznej i na > prawym kole było 0,4 czegoś tam, a na lewym ok 0,8. Przód elegancko coś ponad 1 (nie patrzyłem > dokładnie). > w samochodzie wymieniony kpl ukł hamulcowy przewody pompa itp. za mocno hamuje czy stawia opór na rolkach podczas jazdy? bęben się grzeje? rozpieraki wymieniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > za mocno hamuje czy stawia opór na rolkach podczas jazdy? > bęben się grzeje? > rozpieraki wymieniane? za mocno hamuje, bęben się raczej nie grzeje, rozpieraki wymieniane (całe hamulce nowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rav82 Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 Mam też ten problem z tylnym kołem. Dziwnie słychać przy hamowaniu, a jak puszczę CC na 1-ce to słyszę, jakby tarło. A łożyska wymienione, rozpieraki i linka w marcu wymienione. Więc może te sprężynki lub szczęki? Auto zostawiam w garażu na ręcznym non stop. W wolnym czasie zobaczę co się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 skończ zostawiać na ręcznym to problem minie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > za mocno hamuje, bęben się raczej nie grzeje, rozpieraki wymieniane (całe hamulce nowe) ma ktoś jakiś patent ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 cylinderek sprawdź miałem to samo.Nie wiem czy ktoś to pisał już ale za dużo czytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > cylinderek sprawdź miałem to samo.Nie wiem czy ktoś to pisał już ale za dużo czytania cylinderek nowy i sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 > cylinderek nowy i sprawny a jak masz auto na lewarku lekko obrócisz kołem? może się okładziny muszą dotrzeć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > a jak masz auto na lewarku lekko obrócisz kołem? > może się okładziny muszą dotrzeć? no trochę ciężko chodzi, co do docierania to po 4tys km już dawno powinno być dobrze w poniedziałek zamienię szczęki stronami i zobaczę co się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.