luki29m Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Witajcie. Ostatnio zaczyna mi się coraz bardziej podobać citroen C5 w kombi po roku 2010 . Wiem że jest kilka wersji silnikowych z dieslem i chciałbym dowiedzieć się które są godne uwagi a które lepiej omijać. Czy wszystkie skrzynie manualne są z 6 i czy należy bać się automatu w tych autach. No i na koniec dlaczego te samochody są stosunkowo tanie... w ogłoszeniach od innych marek w tym samym przedziale wiekowym i wyposarzeniu. Czy aż tak są awaryjne czy poprostu stereotyp tak działa?? Proszę o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Witajcie. Ostatnio zaczyna mi się coraz bardziej podobać citroen C5 w kombi po roku 2010 . Wiem że > jest kilka wersji silnikowych z dieslem i chciałbym dowiedzieć się które są godne uwagi a > które lepiej omijać. Czy wszystkie skrzynie manualne są z 6 i czy należy bać się automatu w > tych autach. No i na koniec dlaczego te samochody są stosunkowo tanie... w ogłoszeniach od > innych marek w tym samym przedziale wiekowym i wyposarzeniu. Czy aż tak są awaryjne czy > poprostu stereotyp tak działa?? > Proszę o opinie. Jesli chodzi o cenę to tylko i wyłącznie stereotyp. Z tym "wyłącznie" pewnie wywolam znów dyskusje o francuzach. Na resztę nie znam odpowiedzi bo mam benzynę z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Witajcie. Ostatnio zaczyna mi się coraz bardziej podobać citroen C5 w kombi po roku 2010 . Wiem że > jest kilka wersji silnikowych z dieslem i chciałbym dowiedzieć się które są godne uwagi a > które lepiej omijać. Czy wszystkie skrzynie manualne są z 6 i czy należy bać się automatu w > tych autach. Ja bym brał 2.0 lub 2.2 HDI, 1.6 za słaby a V6 pewnie bardziej kosztowny w eksploatacji. Automat to japoński Aisin, więc nie ma czego się obawiać. >No i na koniec dlaczego te samochody są stosunkowo tanie... w ogłoszeniach od > innych marek w tym samym przedziale wiekowym i wyposarzeniu. Czy aż tak są awaryjne czy > poprostu stereotyp tak działa?? W zaprzyjaźnionej firmie mają takie we flocie, generalnie nie było sytuacji żeby ktoś wracał na lawecie z trasy ale psują się duperele - np. drżą ksenony na postoju, w kombi otwiera się tylna klapa, cos brzęczało w drzwiach po przebiegu 3000km itp. Ale ogólnie są z nich zadowoleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Witajcie. Ostatnio zaczyna mi się coraz bardziej podobać citroen C5 w kombi po roku 2010 . Wiem że > jest kilka wersji silnikowych z dieslem i chciałbym dowiedzieć się które są godne uwagi a > które lepiej omijać. Czy wszystkie skrzynie manualne są z 6 i czy należy bać się automatu w > tych autach. No i na koniec dlaczego te samochody są stosunkowo tanie... w ogłoszeniach od > innych marek w tym samym przedziale wiekowym i wyposarzeniu. Czy aż tak są awaryjne czy > poprostu stereotyp tak działa?? > Proszę o opinie. Ja mam od grudnia 2,0 HDI z 2010 roku, 163 KM, z automatem. Nie mam uwag co do zespołu napędowego, pali koło 7 l/100km. Jest żwawy i stosunkowo cichy (mam wersję Exclusive) Ale jakość wykończenia (jakość plastików w środku - na przykład zdzierające się uchwyty drzwiowe) pozostawia trochę do życzenia, I ergonomia też (choćby mała liczba schowków i brak prawdziwych uchwytów na kubki, sporo przycisków). Ale zawieszenie hydro to bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodomela Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Witajcie. Ostatnio zaczyna mi się coraz bardziej podobać citroen C5 w kombi po roku 2010 . Wiem że > jest kilka wersji silnikowych z dieslem mam c5II z 1.6hdi. teraz brałbym 2.0hdi cena, bo ludki się boją hydro i przecież cytryna to ma problem z elektryką wszędobylską.....i dobrze niech tak sądzą. Następną cytrynę kupie taniej z awaryjnością wszystko zależy od przebiegu. Bał bym się 160-190kkm chętnie wziąłbym 230-260kkm nawet 300kkm gdybym miał pewność oryginału. dlaczego? bo tak. Doświadczenie jakieś tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > mam c5II z 1.6hdi. Przy C5 piszmy roczniki, bo jest ogólnie balagan co jest c5II a co c5 MKII vs MKIII. Co do hydro i elektryki, to są to akurat rzeczy, które w moim się w ogóle nie psują (przebieg 265kkm, MKI'2003) ani nie wymagają uwagi. Natomiast psuło się już mnóstwo (czasem większych czasem mniejszych) innych rzeczy w tym aucie. Z dumą stwierdzam, że odkąd kupiłem (3 lata temu, przy przebiegu 180kkm) z czasem auto ma się co raz lepiej Proces odrabiania zaległości po porzednim właścicielu odrobiony Po 3 latach mogę wystawić ocenę - ideał to nie jest, jeśli chodzi o przemyślenie rozwiązań. Ale umówmy się - za tę cenę.... Zaś zawieszenie genialne - jak dla mnie. Bardzo mi odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 1.6 hdi za slaby 2.7 hdi zlom 3.0 hdi rewela 2.0 hdi wystarczajacy bez znaczenia od wariantu mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Przy C5 piszmy roczniki, bo jest ogólnie balagan co jest c5II a co c5 MKII vs MKIII. > Co do hydro i elektryki, to są to akurat rzeczy, które w moim się w ogóle nie psują (przebieg > 265kkm, MKI'2003) ani nie wymagają uwagi. > Natomiast psuło się już mnóstwo (czasem większych czasem mniejszych) innych rzeczy w tym aucie. > Z dumą stwierdzam, że odkąd kupiłem (3 lata temu, przy przebiegu 180kkm) z czasem auto ma się co > raz lepiej > Proces odrabiania zaległości po porzednim właścicielu odrobiony > Po 3 latach mogę wystawić ocenę - ideał to nie jest, jeśli chodzi o przemyślenie rozwiązań. Ale > umówmy się - za tę cenę.... > Zaś zawieszenie genialne - jak dla mnie. Bardzo mi odpowiada. Juz masz 265kkm Dopiero co mieliśmy po 254kkm. Teraz mam 255 kkm sporo jeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Juz masz 265kkm Dopiero co mieliśmy po 254kkm. Teraz mam 255 kkm sporo jeździsz. Staram się natłuc kilometrów ile wlezie, póki działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > wyposarzeniu. pewnie przez to są tańsze ;-)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 Najlepiej 2.0 hdi 163 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Najlepiej 2.0 hdi 163 KM. Zgadza się, dobry motor, choć nie aż tak jak w fordzie. Gdybym miał takiego kupić to tylko z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Zgadza się, dobry motor, choć nie aż tak jak w fordzie. > Gdybym miał takiego kupić to tylko z tym silnikiem. A w czym jest lepszy ten z Forda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Juz masz 265kkm Dopiero co mieliśmy po 254kkm. Teraz mam 255 kkm sporo jeździsz. tfuuuuuu nie mam tyle. Mam 256500 pomyliło mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > tfuuuuuu nie mam tyle. Mam 256500 pomyliło mi się. No właśnie tak myslalem bo gdzie bys zrobil 10kkm w 2 tyg to masz tysiaczek wiecej ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > A w czym jest lepszy ten z Forda? W niczym. Bo to ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 moze miec inny osprzet.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Jeśli chodzi o forda. Oglądałem ostatnio Forda Fieste 1.4 TDCI. Pan w fordzie zadowolony mówi "bardzo fajny silnik - i proszę się nie martwić to już nie nasz TDCI tylko Peugeotowskie HDI z innym znaczkiem więc sie nie będzie psuć" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 a odkąd to PSA ma 1.4 HDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > a odkąd to PSA ma 1.4 HDI? Od ładnych paru lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Od ładnych paru lat sprawdziłem, masz racje. Byłem przekonany, że najmniejszy HDi to 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > moze miec inny osprzet.. ale co np? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > ale co np? np wtryski c5 nie czipuje sie tak dobrze jak mk4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > np wtryski > c5 nie czipuje sie tak dobrze jak mk4 Kumpel ma c5 2.0 hdi i ma pare kucy dolozone. Cos kolo 150-160 KM. I nie narzeka ze cos się dzieje z silnikiem. A ma go juz 7 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Kumpel ma c5 2.0 hdi i ma pare kucy dolozone. Cos kolo 150-160 KM. I nie narzeka ze cos się dzieje > z silnikiem. A ma go juz 7 lat No nigdzie nie napisałem, że coś się złego będzie się działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > No nigdzie nie napisałem, że coś się złego będzie się działo Tak tylko pisze ze cos tam dlubnac mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > np wtryski > c5 nie czipuje sie tak dobrze jak mk4 ale w obu przypadkach mowisz o DW10C? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojof16 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > ale w obu przypadkach mowisz o DW10C? Starsze wersje 2.0 TDCi to DW10, na wtryskach Siemensa. Nowsze to DW10C, na Delphi. Te pierwsze robi się na około 175 KM, nowsze nawet pod 200 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Starsze wersje 2.0 TDCi to DW10, na wtryskach Siemensa. Nowsze to DW10C, na Delphi. Te pierwsze > robi się na około 175 KM, nowsze nawet pod 200 KM. 160 hdi idą na 17x a ford 160 na 200, poliftowe tzn 2011 chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.