Slaw_ek Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 CC900 No właśnie,m wymieniłem dziś diody, [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v po wymianie jest 13.9 [/edit] szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki opór stawia Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie łożyska :/ Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego szaleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 > CC900 > No właśnie,m wymieniłem dziś diody, > [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v > po wymianie jest 13.9 > [/edit] > szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) > a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki > opór stawia > Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina > się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie > łożyska :/ > Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że > podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego > szaleje skoro zasyfiłeś go czymś tlustym to właśnie go nasmarowałeś szczerze powiedziawszy to nie spotkałem sie z czymś takim jak smarowanie klinowego, spróbuj czymś odtłuścić może po prostu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 > CC900 > No właśnie,m wymieniłem dziś diody, > [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v > po wymianie jest 13.9 > [/edit] > szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) > a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki > opór stawia > Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina > się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie > łożyska :/ > Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że > podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego > szaleje na większości stacji benzynowych sa takie specyfiki w aerozolu do smarowania paska. osobiście nie jestem zwolennikiem tego typu rozwiązan lepiej odtłuścic kółka i pasek benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 > CC900 > No właśnie,m wymieniłem dziś diody, > [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v > po wymianie jest 13.9 > [/edit] > szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) > a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki > opór stawia > Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina > się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie > łożyska :/ > Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że > podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego > szaleje Cos mi sie wydaje, ze pasek powinien uginac sie na 2 cm, jak bedziesz mial za ciasno, to lozyska szybko padna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 > CC900 > No właśnie,m wymieniłem dziś diody, > [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v > po wymianie jest 13.9 > [/edit] > szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) > a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki > opór stawia > Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina > się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie > łożyska :/ > Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że > podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego > szaleje sproboj przesmarowac Kalafonia, od mechanika slyszalem ze mozna ja stosowac, i z powodzeniem ostatnio u mnie dalo rade ;D Ja jakis czas temu wymienialem pasek bo stary sie zurzyl, po przejechaniu ok 5km zaczalem slyszec sfist spod maski, po 2 dniach przestalo sfiszczec, i odezwaly sie lozyska w altku. Pozniej pojawila sie akcja ppiszczenia paska przy rozruchu, dzisiaj wymienilem lozyska i bylo git, jednak znow pojawil sie swist jednak to nie altek a raczej pompa paliwa , chociaz znow zdjalem pasek nalozylem go i narazie jest wiec juz sam nie wiem co i jak ale pompe mam chyba i tak do wymiany bo cos lozno tam kolo chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 > CC900 > No właśnie,m wymieniłem dziś diody, > [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v > po wymianie jest 13.9 > [/edit] > szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) > a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki > opór stawia > Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina > się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie > łożyska :/ > Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że > podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego > szaleje Niektorzy smaruja zwyklym mydlem i podobno daje rade... Ile w tym prawdy to nie wiem ale mysle ze mozna sprobowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 woda z mydlem wysmaruj i bedzie ameryka tylko sporor tego mydla rozpusc w wodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > CC900 > No właśnie,m wymieniłem dziś diody, > [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v > po wymianie jest 13.9 > [/edit] > szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) > a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki > opór stawia > Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina > się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie > łożyska :/ > Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że > podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego > szaleje WD40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > woda z mydlem wysmaruj i bedzie ameryka tylko sporor tego mydla > rozpusc w wodzie Prawda...woda z mydłem, pędzel. Autko zostawić na wolnych obrotach i przyłożyć pędzelek namoczony do paska, wyczyści i przestanie piszczeć i świszczeć - sprawdzone w Yarisie i Lanosie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > WD40 tym to chyba nie, przecież to tłuste jak cholerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > Prawda...woda z mydłem, pędzel. Autko zostawić na wolnych obrotach i > przyłożyć pędzelek namoczony do paska, wyczyści i przestanie > piszczeć i świszczeć - sprawdzone w Yarisie i Lanosie... To zgodnie z większością dzisiaj testujemy mydełko . Takie szare zwykłe lub malarskie (roztopione w kubku) da radę ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > To zgodnie z większością dzisiaj testujemy mydełko . Takie szare > zwykłe lub malarskie (roztopione w kubku) da radę ?? Powinno dać, tylko dobrze wymieszaj...i dobrze pędzel trzymaj, żeby go nie wkręciło... a WD40 to można rolkę przy altku popsikać...w lanku dawało trochę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfiatushec_zofia Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Dzizes Pawełku jakie Ty masz problemy z tym swoim niebiesciachnym ja juz sie chyba przyzwyczaje do swoich "sfistow" bo jak nie jedno to drugie.. i tak w kolko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 miałem w 900tce ten sam problem, też mi świszczał altek, jakbym miał turbospręzarke (ale mechaniczna:D), i tak mi sie zerwał jeden pasek, drugi, trzeci, ąż w końcu za 4tym razem zostawiłem auto u kolesia mechanika, bo nie miałem miejsca i czasu, no i wziął (akurat pasek Gates'a) i przychodze git, i tak już jeżdziłem pare miechów, mimo iż facet wspominał o wymianie łożysk, ale cisza była, wszystko z ładowaniem git, widac trzeba idealnie trafić w moment i .... dokręcić Może powalcz z tym paskiem, popuść ciut, bo stosowania szamańskich technik z mydłem to tylko pomoc doraźna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 jak piszczy-słabo naciagniety jak szumi wytarty lub cos sie na niego wylało mycie badz wymianan na gatesa -najlepsze paski ciche i tanie 12zł jak wyje po łozyskach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 jego lepiej wyczyścić, a znajomy jak popsikał wd40 to jeszcze bardziej piszczał. ta kalafonia do smarowania chyba smyczków od skrzypiec-syszałem że może pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > jego lepiej wyczyścić, a znajomy jak popsikał wd40 to jeszcze > bardziej piszczał. ta kalafonia do smarowania chyba smyczków > od skrzypiec-syszałem że może pomóc tak dokladnie kalafonia do instrumentow smyczkowych w sklepach muzycznych ale to pewnie kosztuje ze 20zł a pasek 12 wiec juz 1000razy bardziej sie pasek opłaca kupic "gates" i cisza na lata.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > dzisiaj wymienilem lozyska i bylo git, jednak znow pojawil sie > swist jednak to nie altek a raczej pompa paliwa , chociaz znow > zdjalem pasek nalozylem go i narazie jest wiec juz sam nie wiem No pompa paliwa zdecydowanie ma wiele wspólnego z paskiem alternatora.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > No pompa paliwa zdecydowanie ma wiele wspólnego z paskiem > alternatora.... pompa wody to ona jest pod alternatorem prawda? chodzilo mi o to ze stamtad dobiegal swist, a ze te dwie rzeczy sa blisko siebie trudno bylo zlokalizaowac skad dokladnie dochodzi on, jednak po zdjeciu paska i zalozeniu juz nie ma swistu cuda ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > Dzizes Pawełku jakie Ty masz problemy z tym swoim niebiesciachnym > ja juz sie chyba przyzwyczaje do swoich "sfistow" bo jak nie > jedno to drugie.. i tak w kolko.. hehe no coz od czasu do czasu trzeba cos wymienic jade teraz w dluzsza podroz wiec musialem sie tym zajac, bo jak gdzies w czechach byl stanal to ni cholery pewnie bym nic nie zrobil naszczescie altek z glowy i jak narazie <odpukac> autko chodzi GIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > No pompa paliwa zdecydowanie ma wiele wspólnego z paskiem > alternatora.... pompa wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mat_eo123 Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > CC900 > No właśnie,m wymieniłem dziś diody, > [edit] przed wymianą ładował ponad 15.6 v > po wymianie jest 13.9 > [/edit] > szczotki i łożyska tydzień temu, pasek miesiąc temu (dobrej firmy) > a dziś po skręceniu całości bydle (altek) wyje przy ruszaniu, taki > opór stawia > Naciągnięcie paska taczej w porzadku - w najszerszym miejscu ugina > się 0.5 cm - jak naciągnę mocniej to i za parę km pójdą pewnie > łożyska :/ > Jest jakieś smarowidło do paska, bo myślę, że jest taka możliwość, że > podczas grzebania może go zasyfiłem czymś tłustym i dlatego > szaleje ja wczoraj walczyłem z alternatorkiem (łożyska + szczotki) i po złożeniu coś świstało jak turbospreżarka ale na fali tego tematu kupiłem pasek a dodatkowo obydwa "koła" wymyłem wodą z mydełkim nieżle odtłuszcza (choć myśle ze benzyna ekstrakcyjna dała by podobny efekt no może gdybyśmy nie poczekali aż wyschnie mógłby być nawet efekt pirotechniczny ) po naciągnieciu paska ma naciągać się na 1 cm (według książki) wszystko ucichło i teraz jest słodko i przyjemnie. Choć powiem że po mieście autko wzbudzało zainteresowanie "świstem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 Byłem wczoraj w Ostródzie- było cicho , dopuki deszcz nie spadł, dziś zły jak nie wiem co pojechałem do motoryzacyjnego po pasek- znowu nowy:/ Pan sprzedawca proponował mi meyera czy jakoś tak(tego samego co mi piszczał ) chciałem geitza , a pan ok, na 15stą będzie, i po 15:00 odebrałem mój nowy paseczek, taki jaki chciałem 20 minut, zmieniłem bestię, zostawiłem centymetr na ugięciu (jak mat_eo123 radził ) i nastała cisza Ciekawe na jak długo. Jeszcze jedno pytanko Po ilu km sprawdzić naciąg i ewentualnie dokonać ponownej regulacji ?? Jednak jak pisaliście, to metody z mydłem są dobre - niestety na krótką metę Pozdro [edit ] meyer 11 zł,a geitz 13 złotówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 niczym sie nie smaruje bo smarowanie jest dobre na chwile w moim 900 mialem gehenne z paskiem piszczal i piszczial . mialem rozne paski a one dalej piszczaly az doszlo do chwili kiedy wyl na 5 biegu ostatecznie mam pasek z jakiegos tam forda. pasek jest krotszy ale minimalnie ale za to jest szerszy i moje problemy z piszczeniem ustaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 własnie jak kolega mowił slyszalem juz o tym zakładaniu od fiesty chyba albo od oriona sie zakłada chodzi wyzej niz normalny i nie piszczy a ten sposób z mydłem tez jest ok wczoraj z kolegom wypróbowalismy z pasta BHP i pomogło dobre.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nekko Napisano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2006 A czy ta woda z mydełkiem to w celu usunięcia zanieczyszczenia czy nasączenia paska? Zastanawiam się nad skutecznością mydła w płynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigou Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 ktos tu polecal wd40 - odradzam polecam silikon w sprayu - ma dobrocznynny wplyw na pasek i nie gromadzi zanieczyszczen. Jest maly myk ze smarowaniem - smarowac od wewnetrznej strony paska i przy pracujacym silniku, zeby sie pasek obracal. Jest to trudne. Dlatego do sprayu trzeba doczepic dlugi cienki wezyk, dluga koszulka termo bedzie tez ok i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mat_eo123 Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 > A czy ta woda z mydełkiem to w celu usunięcia zanieczyszczenia czy > nasączenia paska? Zastanawiam się nad skutecznością mydła w > płynie... mydło dobrze otłuszcza wiec na pasek jest dobre nie nasącza tylko usuwa tłuszcz. DZIAŁA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.