Jump to content

Na co postawić?


bochumil
 Share

Recommended Posts

Przymierzam się do sekwencyjnej instalacji IV gen. LPG. Zastanawiam się nad producentem. Jest w czym wybierać: Alex, BRC, KME, LPGtech, Stag. Z tego co widzę, najpopularniejszy jest Stag. Jest też LPGtech, który oferuje lepsze algorytmy adaptacji. Alex znany jest z produkcji świetnych wtryskiwaczy Barracuda. Być może skończy się na składaku, zarekomendowanym przez fachowca czyli:

 

- sterownik LPGtech Duo

- reduktor Alex Shark

- wtryskiwacze Alex Barracuda

 

 

Jak widać ani śladu Staga. Ktoś miał styczność z gratami które wymieniłem?

Link to comment
Share on other sites


Przymierzam się do sekwencyjnej instalacji IV gen. LPG. Zastanawiam się nad producentem. Jest w czym wybierać: Alex, BRC, KME, LPGtech, Stag. Z tego co widzę, najpopularniejszy jest Stag. Jest też LPGtech, który oferuje lepsze algorytmy adaptacji. Alex znany jest z produkcji świetnych wtryskiwaczy Barracuda. Być może skończy się na składaku, zarekomendowanym przez fachowca czyli:
 
- sterownik LPGtech Duo
- reduktor Alex Shark
- wtryskiwacze Alex Barracuda
 
 
Jak widać ani śladu Staga. Ktoś miał styczność z gratami które wymieniłem?
A jaka pojemność silnika?
No i moc.

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

1.4 120KM. Na początek wleci czip na 150KM (bez zmiany osprzętu), a później LPG. Odradzono mi reduktor Shark ze względu na jego budowę - zintegrowany filtr fazy ciekłej oraz elektrozawór - będzie się zaklejał. Ponoć najlepszy będzie Magic III Compact. Sterownik LPGtech polecono mi ze względu na zaawansowane algorytmy mnożnika. Sprawdzają się o wiele lepiej niż w STAG. Chciałem przełącznik Alex RGB więc żeby była pełna kompatybilność muszę wziąć sterownik nieco starszy czyli LPGtech 204 zamiast DUO. Muszę to przemyśleć. Mam pół roku aż mi się skończy ochrona GEThelp

Link to comment
Share on other sites

1.4 120KM. Na początek wleci czip na 150KM (bez zmiany osprzętu), a później LPG. Odradzono mi reduktor Shark ze względu na jego budowę - zintegrowany filtr fazy ciekłej oraz elektrozawór - będzie się zaklejał. Ponoć najlepszy będzie Magic III Compact. Sterownik LPGtech polecono mi ze względu na zaawansowane algorytmy mnożnika. Sprawdzają się o wiele lepiej niż w STAG. Chciałem przełącznik Alex RGB więc żeby była pełna kompatybilność muszę wziąć sterownik nieco starszy czyli LPGtech 204 zamiast DUO. Muszę to przemyśleć. Mam pół roku aż mi się skończy ochrona GEThelp
Ale wiesz ze ten shark ma wydajnosc do 150KM?
Osobiście wolał bym coś z zapasem wydajnosci

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ale wiesz ze ten shark ma wydajnosc do 150KM?
Osobiście wolał bym coś z zapasem wydajnosci

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Magic III Compact ma zapas do 250KM
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

Moim zdaniem najlepiej brać taki model, dla którego masz w pobliżu gazownika który ci to serwisuje.

Trzeba jeździć na przeglądy na wymianę filtrów i regulację (w moim przypadku jeździłem 2 razy na rok),

jak jest gazownik blisko to duża wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy na taksówki :)

 

Osobiście jeździłem na BRC sequent 24 i polecam tę instalację - wtryski padły dopiero po 250 tys. km., wymiana była niedroga (ok. 1200 zł rok temu)

a reduktor padł po 150-160 kkm. i też jakoś komicznie nie kosztował

Teraz jeżdżę na Landi Renzo, na razie jest ok, ale dopiero 25 tys. kkm mam najeżdżone i trudno coś więcej powiedzieć.

 

Edited by kordirko
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, kordirko napisał:

BRC sequent 24 i polecam tę instalację - wtryski padły dopiero po 250 tys. km., wymiana była niedroga (ok. 1200 zł rok temu)

a reduktor padł po 150-160 kkm. i też jakoś komicznie nie kosztował

Teraz jeżdżę na Landi Renzo, na razie jest ok, ale dopiero 25 tys. kkm mam najeżdżone i trudno coś więcej powiedzieć.

 

 

BRC i Landi Renzo to ZŁO.

1200zł za listwę wtryskową to niedrogo?

Do Staga kupisz za ok 300zł listwę na 4 gary i to dobrej marki. Podłącz LR w fabrycznej konfiguracji ( skoda, dacia ) u jakiegoś gazownia 😁 życzę powodzenia 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

ja bym postawił na stag lub kme,kolejność dowolna, osobiśćie mam kme silwer wtryski baracuda , przełacznik z rbg

Edited by Waldek40
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
W dniu 23.03.2022 o 16:21, bochumil napisał:

1.4 120KM. Na początek wleci czip na 150KM (bez zmiany osprzętu), a później LPG.emoji6.png

t-jet?

 

edit: ups wątek z marca to pewnie już zagazowany

Edited by bielaPL
Link to comment
Share on other sites

t-jet?
 
edit: ups wątek z marca to pewnie już zagazowany
Tjet. Auto jest na gwarancji GetHelp do września. Do tego momentu ingerencje typu montaż instalacji gazowej nie wchodzą w rachubę - utrata gwarancji. Póki co, uzgodniony gazownik, podzespoły oraz orientacyjny koszt.
Na razie usuwam typowe bolączki silnika czyli wymieniłem separator oleju oraz poduszkę główną silnika. Wleciał również nowy termostat. Obserwuję również spalanie. Dzisiejsza spokojna trasa do pracy na odcinku 6 km to spalanie wg komputera 6,3/100. Na trasach z autostradami spalanie podobne. Ostatni wypad do Krakowa (łącznie 660 km) to wynik 6,4/100. Zrobię jeszcze jakieś głębsze kalkulacje, przeanalizuję rosnące koszty montażu oraz paliwa i niewykluczone, że lpg się u mnie pojawi. Czytałem o Twoich problemach w Bravo. Mam info z forum lpg, że problem z zagazowanymi tjetami dotyczył własciwie wyłącznie Bravo, chociaż pojawiły się opinie, że podobne bolączki trapią posiadaczy zagazowanych TIPO. Użytkownicy Giulietty nie narzekają. Temat zgłębiony na grupie fb. Może to kwestia sterownika silnika. U mnie jest Bosch.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.