amazing5 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > a to logi z ecumastera.. wystrojone. podlanym paliwem tylko i nic poaz tym.. lipa jeszce wieksza > była;p > sprawdze ten dolot ,ogolnie to chyba rury zmienie na fi 50 w calosci bo te noviteka sa ciul nic Ci to nie da, ja właśnie przeszedłem z fi 50 na 40 bo mnie turbodziura wqurwiała, nie ma sensu dmuchać w stodołe. Jeżeli przepustnice masz nie większą niż 45 (czyli nie większą niż średnica rury dolotowej noviteca) i wylot z turbiny nie większy niż rura biegnąca do IC to zwiększanie średnicy jest całkowicie bezcelowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 Pozatym jeżeli było dobrze, to fi rury nie ma nic do tego. Nie logi z ECU mastera, z tego nowego programu, nie pamiętam kiedy to było dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > Pozatym jeżeli było dobrze, to fi rury nie ma nic do tego. > Nie logi z ECU mastera, z tego nowego programu, nie pamiętam kiedy to było dokładnie. w takim razie to logi z tego remapa... zegar pozkazywal te 0,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > w takim razie to logi z tego remapa... zegar pozkazywal te 0,7 Może Ci sie zwyczajnie coś rozszczelniło. Jak mi raz sie poluzowała opaska na kibelrurce i sie troche złączka zsunęła (zrobiła sie szpara) to doładowanie mi spadło o połowe a turbina wstawała o 1,5krpm później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 Znalazłem, mam je jeszcze, max wartość, którą tam znalazłem to 1580hPa, czyli jakieś 0.6, ale nie wiem też czym Huba to mierzy i jak to coś i Twój zegar są wyskalowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 i jeszcze jedno, jak mu cisnę to zapala sie mi kontrolka akumulatora.. jakieś pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > i jeszcze jedno, jak mu cisnę to zapala sie mi kontrolka akumulatora.. jakieś pomysły Pasek klinowy się ślizga? Albo coś w alternatorze, ale tu akurat się totalnie nie znam, mam od tego ludzi Tak czy owak, jak masz jaja z prądem przy bucie, to różne rzeczy się tam mogą dziać, napięcie w instalacji Ci spada z circa 13.5V na 11.5V, to np. wtryski mają mniejszą wydajność (wolniej się otwierają), co prawda komp ma na to poprawkę, ale wiesz, program chałupniczy, wszystko może być. (Z drugiej strony ja kiedyś przejachałem 50km w zimie z padniętym altkiem i silnik do samego końca, póki już naprawdę nie było co zbierać z aku, działał jak trzeba). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > Pasek klinowy się ślizga? Albo coś w alternatorze, ale tu akurat się totalnie nie znam, mam od tego > ludzi > Tak czy owak, jak masz jaja z prądem przy bucie, to różne rzeczy się tam mogą dziać, napięcie w > instalacji Ci spada z circa 13.5V na 11.5V, to np. wtryski mają mniejszą wydajność (wolniej > się otwierają), co prawda komp ma na to poprawkę, ale wiesz, program chałupniczy, wszystko > może być. (Z drugiej strony ja kiedyś przejachałem 50km w zimie z padniętym altkiem i silnik > do samego końca, póki już naprawdę nie było co zbierać z aku, działał jak trzeba). Ale może mu się jakieś zwarcie robi, wtedy nie będzie działał jak trzeba. Zajrzałbym do altka najpierw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Jako ze zaczynam sie rozgladac za gratami to turbo to mam takie pytania: 1. Tloki od nowego 1.4 8v zalozone do bloku od 1.2 odprezaja przez to ze sa nizsze od tlokow z 1.2?? 2. Czy nowe 1.4 8v wystepuja z tlokami z plaskim denkiem i z denkiem "wkleslym" czy tylko z wkleslym?? 3. Czy jak zaloze do bloku z 1.4 z tlokami wkleslymi glowice od 1.2 75 KM na metalowej uszczelce to czy odprezy to na tyle silnik zeby mozna bylo sie juz zaczac bawic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Jako ze zaczynam sie rozgladac za gratami to turbo to mam takie pytania: > 1. Tloki od nowego 1.4 8v zalozone do bloku od 1.2 odprezaja przez to ze sa nizsze od tlokow z > 1.2?? > 2. Czy nowe 1.4 8v wystepuja z tlokami z plaskim denkiem i z denkiem "wkleslym" czy tylko z > wkleslym?? > 3. Czy jak zaloze do bloku z 1.4 z tlokami wkleslymi glowice od 1.2 75 KM na metalowej uszczelce to > czy odprezy to na tyle silnik zeby mozna bylo sie juz zaczac bawic?? AD 1. Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 panowie gdzie moge sie dowiedziec jakie turbina ma łozyska? ,slizgowe czy kulowe , szukalem na stronie producenta ale niestety nic nie znalazłem na ten temat, a chodzi o Garrett GT15 mod1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > panowie gdzie moge sie dowiedziec jakie turbina ma łozyska? ,slizgowe czy kulowe , szukalem na > stronie producenta ale niestety nic nie znalazłem na ten temat, a chodzi o Garrett GT15 mod1 ślizgowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > ślizgowe. czyli jaki mniej wiecej restryktor zastosowac ? 2 mm? pompa oleju standard od 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > czyli jaki mniej wiecej restryktor zastosowac ? 2 mm? > pompa oleju standard od 1.1 A IHI RHB5 VL3? Dałem 1mm, nie za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > A IHI RHB5 VL3? > Dałem 1mm, nie za mało? ja tam nie wiem... ihi rhb5 5vl.. restryktor 1,2mm.. żyła 8,5 miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > ja tam nie wiem... ihi rhb5 5vl.. restryktor 1,2mm.. żyła 8,5 miesiąca żyła ? znaczy zatarło ją czy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > żyła ? znaczy zatarło ją czy co No właśnie, zatarło albo puściły uszczelniacze, ciekawe przy jakim ciśnieniu doładowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > żyła ? znaczy zatarło ją czy co Pyjter mowil ze stanela sama od siebie, chyba sie zatarla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > Pyjter mowil ze stanela sama od siebie, chyba sie zatarla dokładnie.. objaw byl taki ze jade na bucie i nagle stop.. turbina stanęła. POzneij przy oględzinach luz na wirniku, lekko pokrzywione łopatki, ale szło pokręcić wirnikiem doładowanie bylo od 0,5 do 0,9.. ale najwięcej jeździło na 0,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 Pany czy ktos mi powie w jakich autach wystepowal progresywny regulator cisnienia firmy weber Chodzi mi o taki jak np ma u siebie Taquito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > Pany czy ktos mi powie w jakich autach wystepowal progresywny regulator cisnienia firmy weber > Chodzi mi o taki jak np ma u siebie Taquito a po co Ci to on nie jest wymagany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > a po co Ci to on nie jest wymagany Wieksze cisnienie - lepsze rozpylanie mieszanki i lepsza wydajnosc ... Myle sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > Wieksze cisnienie tak > lepsze rozpylanie mieszanki nie zawsze... wtryski mają swoją wydajność przy określonym ciśnieniu a jak jest większe może być źle > lepsza wydajnosc ... j.w. > Myle sie i tak i nie wszystko zależy po co to to ja teraz już nie zakładam bo nie ma takiej potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > tak > nie zawsze... wtryski mają swoją wydajność przy określonym ciśnieniu a jak jest większe może być > źle > j.w. > i tak i nie wszystko zależy po co to to ja teraz już nie zakładam bo nie ma takiej potrzeby Czyli zostawiasz seryjny regulator 3 barowy z 16v czy zmieniasz? Da sie kupic taki ktory wyglada na seryjny a ma np 3,5 bara? Bo ja widzialem dwa rodzaje, 3 i 2,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > Czyli zostawiasz seryjny regulator 3 barowy z 16v czy zmieniasz? mam 3bary bo przy takim ciśnieniu mam odpowiedni wydatek wtrysków > Da sie kupic taki ktory wyglada na seryjny a ma np 3,5 bara? tak, wiem że są takie > Bo ja widzialem dwa rodzaje, 3 i 2,5 bara są takie 2, 2.5, 3, 3.5 i są regulowane/nastawne w naszą listwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > mam 3bary bo przy takim ciśnieniu mam odpowiedni wydatek wtrysków > tak, wiem że są takie > są takie 2, 2.5, 3, 3.5 i są regulowane/nastawne w naszą listwę Dobrze rozumiem? Mozna zakupic regulator na nasza listwe ktory dodatkowo ma srubke ktora sie kreci i reguluje cisnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > Dobrze rozumiem? > Mozna zakupic regulator na nasza listwe ktory dodatkowo ma srubke ktora sie kreci i reguluje > cisnienie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > tak Zapodaj linkiem albo fota To jest z jakiegos auta czy tuningowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > Zapodaj linkiem albo fota > To jest z jakiegos auta czy tuningowy? Olej sprawę. Jak brakuje paliwa, to tym można na krótką metę się ratować. Ale do szczęścia to nie jest potrzebne, no chyba, że do szpanu na dzielni. Daj dobrą pompę, odpowiednie wtryski i dobrze to wysteruj. Tak się robić powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Pany slow klucz: TD04 Duza locha? Zmiesci sie to pod maska? Bedzie w tych naszych malusich silnikach miala full boost przy 4 tysiach, chodzi ki tak o ok 0,8 bara Ktora z tych wszystkich jest najmniejsza, bo jest tego troche, najbardziej interere mnie ta z imprezy wrxa i volvo t4 Duzo to wieksze od np t25? Przy 1 barze moze juz byc bardzo przyjemnie, tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 A ja mam pytanie z innej beczki... Silnik Fire z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy. Da się wymieścić z jakąś turbinką czy konieczne jest pchanie się nad skrzynię biegów? Ma ktoś taki setup może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > A ja mam pytanie z innej beczki... Silnik Fire z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy. Da się > wymieścić z jakąś turbinką czy konieczne jest pchanie się nad skrzynię biegów? Ma ktoś taki > setup może? nie widzę związku pomiędzy wspomaganiem a turbinką. To w punto MK1? To nie ma raczej probleu, miejsca od groma jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > Pany slow klucz: TD04 > Duza locha? Zmiesci sie to pod maska? Bedzie w tych naszych malusich silnikach miala full boost > przy 4 tysiach, chodzi ki tak o ok 0,8 bara > Ktora z tych wszystkich jest najmniejsza, bo jest tego troche, najbardziej interere mnie ta z > imprezy wrxa i volvo t4 > Duzo to wieksze od np t25? > Przy 1 barze moze juz byc bardzo przyjemnie, tak mi sie wydaje Generalnie mitsubishi ma swoją nomenklaturę w oznaczaniu turbosprężarek: Pierwszy człon to typoszereg oraz rozmiar turbiny np TD04L, drugi to oznaczenie sprężarki - 13T. Jeśli chodzi o wydajność kompresora i surge, to dla silników 1,2 w zupełności wystarcza wspomniane 13T (a to ma możliwość wydmuchania 1,8b stałego doładowania), przepływ praktycznie rzędu kompresora 15T. Jeżeli chodzi o stronę gorącą to TD04L dla Twojego przypadku może być bardzo dobrym rozwiązaniem, czyli śmiało bierz turbo z wrx-a, taki sam projekt będę realizował i to było pierwsze turbo, które zaproponowałem. Sam jeżdżę na TD04HL-13T, to jest największa strona gorąca z serii 04 i jak dla mnie przy silniku 1,4 i CR 9,1 jest optymalnie Porównanie wielkości z t25 mija się z celem, bo odmian tych turbosprężarek też jest multum. Generalnie idziesz dobrym tropem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > nie widzę związku pomiędzy wspomaganiem a turbinką. To w punto MK1? To nie ma raczej probleu, > miejsca od groma jest jak ma wspomaganie to wcale nie jest tak dużo miejsca raz montowaliśmy do takiego jednego punciaka i zrobiliśmy top mount turbo i się wtedy zmieściło, normalnie w dół nie było szansy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > A ja mam pytanie z innej beczki... Silnik Fire z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy. Da się > wymieścić z jakąś turbinką czy konieczne jest pchanie się nad skrzynię biegów? Ma ktoś taki > setup może? da się zrobić z kolektorem top mount, przejże fotki i wstawię jak to wyglądało , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > Generalnie mitsubishi ma swoją nomenklaturę w oznaczaniu turbosprężarek: > Pierwszy człon to typoszereg oraz rozmiar turbiny np TD04L, drugi to oznaczenie sprężarki - 13T. > Jeśli chodzi o wydajność kompresora i surge, to dla silników 1,2 w zupełności wystarcza wspomniane > 13T (a to ma możliwość wydmuchania 1,8b stałego doładowania), przepływ praktycznie rzędu > kompresora 15T. > Jeżeli chodzi o stronę gorącą to TD04L dla Twojego przypadku może być bardzo dobrym rozwiązaniem, > czyli śmiało bierz turbo z wrx-a, taki sam projekt będę realizował i to było pierwsze turbo, > które zaproponowałem. > Sam jeżdżę na TD04HL-13T, to jest największa strona gorąca z serii 04 i jak dla mnie przy silniku > 1,4 i CR 9,1 jest optymalnie > Porównanie wielkości z t25 mija się z celem, bo odmian tych turbosprężarek też jest multum. > Generalnie idziesz dobrym tropem. Ty to masz z tego co wiem w PGT Powiedz mi kiedy Ci to wstaje i na jakim doladowaniu smigasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > Ty to masz z tego co wiem w PGT > Powiedz mi kiedy Ci to wstaje i na jakim doladowaniu smigasz Ale będzie też 1.2 16v najprawdopodobniej z TD04L-13T W punto latam póki co na 1bar, muszę to wystroić trochę, jak tylko będzie czas. Przebieg doładowania wrzucę z logami z różnych biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > A ja mam pytanie z innej beczki... Silnik Fire z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy. Da się > wymieścić z jakąś turbinką czy konieczne jest pchanie się nad skrzynię biegów? Ma ktoś taki > setup może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > Ale będzie też 1.2 16v najprawdopodobniej z TD04L-13T > W punto latam póki co na 1bar, muszę to wystroić trochę, jak tylko będzie czas. > Przebieg doładowania wrzucę z logami z różnych biegów No to czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 Dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 Panowie pytanie: moto MPX4250DP Ma ktos to u siebie? Jak z podlaczeniem tego do naszych bolidow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > Panowie pytanie: moto MPX4250DP > Ma ktos to u siebie? > Jak z podlaczeniem tego do naszych bolidow? ja to mam założone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > ja to mam założone. Dawaj schemata siakiegos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Dawaj schemata siakiegos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Nie będę robił nowego wątku, może tu jakaś dobra dusza się wypowie. Jaki najlepiej rozrusznik zapodać, żeby elegancko odpalał T. Silnik 1.2 MPI lekko dprężony + T rzecz jasna i w tej chwili do tego rozrusznik z CCSa, który czasem daje radę, czasem gorzej i prawie już do końca wykluczyłem w tym temacie kwestie programu. Rozrusznik jest już leciwy i raz był remontowany z powodu zgrzytów jakie z siebie wydawał. Jak zamieniać to na jaki / od jakiego samochodu / silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 > Jaki najlepiej rozrusznik > zapodać, żeby elegancko odpalał T. Silnik 1.2 MPI lekko dprężony + T rzecz jasna i w tej > chwili do tego rozrusznik z CCSa, który czasem daje radę, czasem gorzej i prawie już do końca Jakoś wydawało mi się, ze do turbo się odpręża silnik a nie dopręza. Poza tym, nie widzę związku pomiędzy rozrusznikiem a tym czy silnik ma czy też nie ma turbo. Kup jak najmłodszy z Punto 1.2 8v i zakładaj, ten z CCS może być po prostu już zużyty i jak sie rozgrzeje to traci swoją "moc" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 > Jakoś wydawało mi się, ze do turbo się odpręża silnik a nie dopręza. miało być dobrze, wyszło źle > Poza tym, nie widzę związku pomiędzy rozrusznikiem a tym czy silnik ma czy też nie ma turbo. Kup > jak najmłodszy z Punto 1.2 8v i zakładaj, ten z CCS może być po prostu już zużyty i jak sie > rozgrzeje to traci swoją "moc" No w katalogu (taka lokalna tutaj baza danych częsci) np do CCSa jest ten sam co do Punto 1.2 75: 0.8kw 10 zębów. Ale do Palio np jest już 0.8kw, ale 9 zębów. Wychodzi mi z tego (może naiwnie), że ten 9-cio zębowy będzie kręcił szybciej ale się przy tym bardziej zmęczy. Co do związku rozrusznika z T: jestem prawie pewien, że zmieniona kompresja i przeszkoda w dolocie i wylocie w postaci "wiatraczków" ma na pewno jakiś wpływ, może totalnie pomijalny, ale ma. Tak po prostu kombinuję i teoretyzuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Zmieniona kompresja ma wpływ. Przy odprężonym jest lżej zakręcić, niż w doprężonym. Zakładaj serię. To, że jest turbo, nie ma w zasadzie żadnego znaczenia - różnice są tak małe, że niemalże niemierzalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2010 > miało być dobrze, wyszło źle Zjadłeś "o" - nie wiadomo czy na początku czy w środku, na dobrą sprawę nie można było stwierdzić co miałeś na myśli > No w katalogu (taka lokalna tutaj baza danych częsci) np do CCSa jest ten sam co do Punto 1.2 75: > 0.8kw 10 zębów. Ale do Palio np jest już 0.8kw, ale 9 zębów. Wychodzi mi z tego (może > naiwnie), że ten 9-cio zębowy będzie kręcił szybciej ale się przy tym bardziej zmęczy. Akurat będzie dokładnie odwrotnie > Co do związku rozrusznika z T: jestem prawie pewien, że zmieniona kompresja i przeszkoda w dolocie > i wylocie w postaci "wiatraczków" ma na pewno jakiś wpływ, może totalnie pomijalny, ale ma. > Tak po prostu kombinuję i teoretyzuję. Tak jak koledzy piszą - nie ma wpływu, wkładaj zwykły normalny rozrusznik od tego silnika. Mój od uno 1.0 działa wyśmienicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2010 Silnik jest odprężony > Akurat będzie dokładnie odwrotnie Faktycznie, a ja matematyk niby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.