lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 to ja juz sam nie wiem... ja chcialbym dmuchac tak 0.6 bo wiecej mi nie potrzeba.Czy muszę odpręzac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Mi zalezy zeby jak najmniej rozbierać silnik.Ta kanapka to rozumiem ze chodzi o wiecej niz jedną > uszczelkę tak??Ile mozna dmuchać maksymalnie bez odprezania?? Powiem Ci tak - ja też tak chciałem - żeby było jak najmniej rozbierania... ta... tylko trzeba było trzymać paluszki przy sobie i nie dmuchać 0.7 przy niewystrojonym dobrze gazaie (II generacja) Zasada jest prosta - ma nie być spalania stukowego i ma nie być zbyt wysokiej temperatury. Trzecia sprawa - ściśle zależna z poprzednimi - ma nie być ani za bogato ani za ubogo. Tyle. Teraz dochodzimy do stopnia sprężania - jak będzie za duży to będzie stukało jeśli więcej dmuchniesz. Jak dobrze odprężysz to możesz dmuchać dużo (o ile reszta silnika wytrzyma) itp itd.... temat rzeka. Jeśli zaś chcesz to zrobić od razu dobrze to albo nie przekraczaj 0.5 bara i dobrze od razu wystrój albo od razu odpręż i dmuchaj ponad bara. Wiedz jednak, że kanapka to dwie uszczelki metalowe (bardzo cienkie) a pomiędzy nimi przekładka ze stali. Te uszczelki metalowe wymagają bardzo równej płaszczyzny bloku i głowicy. Blok trzeba splanować. Żeby go splanować trzeba go wyjąć i rozebrać na atomy... do ostatniej śrubki. Tak więc ja to wszystko przerabiałem i powiem Ci - I TAK TO BĘDZIESZ MUSIAŁ ZROBIĆ więc zrób to od razu albo daj sobie spokój i ciesz się z jazdy a nie z awarii i napraw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > to ja juz sam nie wiem... ja chcialbym dmuchac tak 0.6 bo wiecej mi nie potrzeba.Czy muszę > odpręzac?? Napisałęm CI w poprzednim poście ale dorzucę. Teoretycznie do 0.6 nie musisz ale... jeśli nie wystroisz tego od razu super i będzie Ci stukać to niewiele trzeba, żeby fabryczną uszczelkę wystukało... jest to na granicy... ja ryzykowałem - nie opłaciło się. Dużo kasy, czasu i nerwów poszło zanim dorosłem do tego, że trzeba zrobić po bożemu... szkoda, że przy każdym rozbieraniu silnika można coś spieprzyć tak jak ja i teraz muszę szukać nowego wałka bo jakimś cudem się krzywka starła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Powiem Ci tak - ja też tak chciałem - żeby było jak najmniej rozbierania... ta... tylko trzeba było > trzymać paluszki przy sobie i nie dmuchać 0.7 przy niewystrojonym dobrze gazaie (II generacja) > Zasada jest prosta - ma nie być spalania stukowego i ma nie być zbyt wysokiej temperatury. > Trzecia sprawa - ściśle zależna z poprzednimi - ma nie być ani za bogato ani za ubogo. > Tyle. > Teraz dochodzimy do stopnia sprężania - jak będzie za duży to będzie stukało jeśli więcej > dmuchniesz. > Jak dobrze odprężysz to możesz dmuchać dużo (o ile reszta silnika wytrzyma) itp itd.... temat > rzeka. > Jeśli zaś chcesz to zrobić od razu dobrze to albo nie przekraczaj 0.5 bara i dobrze od razu wystrój > albo od razu odpręż i dmuchaj ponad bara. > Wiedz jednak, że kanapka to dwie uszczelki metalowe (bardzo cienkie) a pomiędzy nimi przekładka ze > stali. > Te uszczelki metalowe wymagają bardzo równej płaszczyzny bloku i głowicy. > Blok trzeba splanować. > Żeby go splanować trzeba go wyjąć i rozebrać na atomy... do ostatniej śrubki. > Tak więc ja to wszystko przerabiałem i powiem Ci - I TAK TO BĘDZIESZ MUSIAŁ ZROBIĆ więc zrób to od > razu albo daj sobie spokój i ciesz się z jazdy a nie z awarii i napraw. To na początek dam mu te 0.5 i wystroje tak wmiare dobrze.Jak mi sie znudzi to wtedy porobie to co trzeba i dmuchne tego bara albo wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > To na początek dam mu te 0.5 i wystroje tak wmiare dobrze.Jak mi sie znudzi to wtedy porobie to co > trzeba i dmuchne tego bara albo wiecej Ja Cię doskonale rozumiem, bo masz tak samo jak ja na wiosnę. Chcesz możliwie łatwo, tanio i szybko. I będziesz miał ale głupio się jeździ wypatrując w lusterku białej chmury Skoro i tak wszyscy wiemy, że ta moc Ci się znudzi to może jednak zrobisz to od razu konkretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Ja Cię doskonale rozumiem, bo masz tak samo jak ja na wiosnę. > Chcesz możliwie łatwo, tanio i szybko. I będziesz miał ale głupio się jeździ wypatrując w lusterku > białej chmury > Skoro i tak wszyscy wiemy, że ta moc Ci się znudzi to może jednak zrobisz to od razu konkretnie? Tylko teraz jeszcze mnie nie stac zeby zrobic tak naprawde konkretnie. Mysle ze na wakacje zrobie to tak jak byc powinno Komp od 1.2 i kolektor z wtryskami tez od 1.2 mpi da rade w tej konfiguracji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Tylko teraz jeszcze mnie nie stac zeby zrobic tak naprawde konkretnie. Mysle ze na wakacje zrobie > to tak jak byc powinno > Komp od 1.2 i kolektor z wtryskami tez od 1.2 mpi da rade w tej konfiguracji?? Podpiszę się pod tym co napisał Glaca. Zrobisz teraz bez odprężania na skróty, i tak w cholerę roboty będzie, nie oszukuj się, i potem zaraz jak dozbierasz kasę, co wyjmiesz cały silnik, rozbierzesz, żeby dać blok do wygładzenia, i będziesz to składał na nowo? Na prawdę rozważ to parę razy. Ja jestem człowiekiem niecierpliwym, ale tutaj akurat poświęciłem czas, zamiast ładować od razu silnik, który kupiłem i graty do T, postawiłem to w piwnicy i po trochu dłubałem, myślałem, dawałem graty do remontu, itd. itp. Nagrodą za to jest do tej pory 11kkm bezawaryjnej jazdy Komp i wtryski z 1.2 8V MPI jak najbardziej, ale to samo w sobie jeszcze nie załatwia sterowania w nadciśnieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Podpiszę się pod tym co napisał Glaca. Zrobisz teraz bez odprężania na skróty, i tak w cholerę > roboty będzie, nie oszukuj się, i potem zaraz jak dozbierasz kasę, co wyjmiesz cały silnik, > rozbierzesz, żeby dać blok do wygładzenia, i będziesz to składał na nowo? Na prawdę rozważ to > parę razy. Ja jestem człowiekiem niecierpliwym, ale tutaj akurat poświęciłem czas, zamiast > ładować od razu silnik, który kupiłem i graty do T, postawiłem to w piwnicy i po trochu > dłubałem, myślałem, dawałem graty do remontu, itd. itp. Nagrodą za to jest do tej pory 11kkm > bezawaryjnej jazdy > Komp i wtryski z 1.2 8V MPI jak najbardziej, ale to samo w sobie jeszcze nie załatwia sterowania w > nadciśnieniu. A najlepiej to by było kupić słupek 1.2 i sobie go spokojnie robić... a jak będzie ciepło to wrzucić do budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > A najlepiej to by było kupić słupek 1.2 i sobie go spokojnie robić... a jak będzie ciepło to > wrzucić do budy dokładnie, a jeszcze lepiej gdyby był on z 16v i góre dać z 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > dokładnie, a jeszcze lepiej gdyby był on z 16v i góre dać z 8v No tak, jeszcze lepiej jakby to był od razu t-jet i tak można koszty mnożyć a wiadomo że chodzi też o kasę... Moja rada dla uturbiających - nie powijcie mojego błędu - lepiej się wstrzymać niż zrobić na łapu-capu a potem naprawiać więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > No tak, jeszcze lepiej jakby to był od razu t-jet i tak można koszty mnożyć a wiadomo że chodzi > też o kasę... > Moja rada dla uturbiających - nie powijcie mojego błędu - lepiej się wstrzymać niż zrobić na > łapu-capu a potem naprawiać więcej... dół 1.2 16v nie jest wiele droższy od 1.2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > dół 1.2 16v nie jest wiele droższy od 1.2 8v Tak, ale jak kupujesz graty osobno to trzeba potem to mądrze poskładać, najlepiej szlifnąć itp - koszt rośnie. Kupujesz cały słupek - odprężasz i składasz tak jak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Tak, ale jak kupujesz graty osobno to trzeba potem to mądrze poskładać, najlepiej szlifnąć itp - > koszt rośnie. > Kupujesz cały słupek - odprężasz i składasz tak jak było. Na początek zrobie 1.1 z głowicą od 1.2 mpi.splanuje blok , glowice i odpreze engine.zobaczymy jak bedzie dzialać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Na początek zrobie 1.1 z głowicą od 1.2 mpi.splanuje blok , glowice i odpreze engine.zobaczymy jak > bedzie dzialać Będzie działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Będzie działać jak bedzie to bardzo sie z tego ciesze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 Czy blow-off moze byc zamontowany w kopułce od przepustnicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Czy blow-off moze byc zamontowany w kopułce od przepustnicy?? a czemu tam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > a czemu tam? no bo podobno im blizej przepustnicy tym szybciej schodzi cisnienie tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 Czy moze byc IC od passata 1.6tdi??bo on taki dosyć wysoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Czy blow-off moze byc zamontowany w kopułce od przepustnicy?? Może być. Pamiętaj blowa zamontuj tak zeby główką był skierowany w stronę kolektora i podłącz go na możliwie jak najkrótszym wężyku bezpośrednio z kolektora nie na żadnym trojniku z zegarem doladowania ani z niczym innym. W ten sposób uniknierz surge i nie rozwalisz turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 Posiadam turbine kkk k14 z passata .czy to nie bedzie za duza ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Posiadam turbine kkk k14 z passata .czy to nie bedzie za duza ?? Bedzie za mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Bedzie za mała. ale da rade dmuchnac z niej te 0.8-1.0?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > ale da rade dmuchnac z niej te 0.8-1.0?? Mozesz sprobowac, ale czego chciec od turbo z 90 konnego diesla. Wg mnie nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipa19922 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Mozesz sprobowac, ale czego chciec od turbo z 90 konnego diesla. Wg mnie nie warto. a to jest ta wersja chlodzona ciecza od 1.6 td.ale szkoda jej bo ma zero luzów i dostalem ją praktycznie za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Czuje się niepocieszony. Jak mam prawie nowy silnik jeszcze nigdy nie rozbierany ani nie przegrzany itp to tez muszę planować? Ujnia jednym słowem, no to już widzę żem se już nadmuchal tego bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > Czuje się niepocieszony. Jak mam prawie nowy silnik jeszcze nigdy nie rozbierany ani nie przegrzany > itp to tez muszę planować? Ujnia jednym słowem, no to już widzę żem se już nadmuchal tego bara Bez przesady - jak nowy to nie musisz Ja mam 11 letni z wżerami więc musiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > Bez przesady - jak nowy to nie musisz > Ja mam 11 letni z wżerami więc musiałem. Nowy nie nowy nie ważne. Sprawdzić trzeba czy prosty i czy wżerów nie ma od wody - jeśli jest ok to nie trzeba planować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Panowie chce dzis zamowic weze silikonowe i nie pamietam jakie wezyki podcisnienia zamowic. 3mm czy wieksze? Da sie takie male na wszystko zalozyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Panowie chce dzis zamowic weze silikonowe i nie pamietam jakie wezyki podcisnienia zamowic. > 3mm czy wieksze? > Da sie takie male na wszystko zalozyc? 4mm, mam też 3.2 i sie go już nie dało założyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > 4mm, mam też 3.2 i sie go już nie dało założyc Dzieki, juz chialem 3mm brac Poka wkoncu te foty co Cie prosze i prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Dzieki, juz chialem 3mm brac > Poka wkoncu te foty co Cie prosze i prosze ale ja nie mam sylikonowych tylko czarne takie jak do paliwa czymś tam zbrojone w środku jakimiś niciami. W sobote może zrobie jakieś foty bo musze sciągnąć zderzak i cos tam zobaczyć. Bo na tygodniu nie mam czasu i nie chce mi sie nawet do garażu wychodzić, ciemno jak w doopie i nic nie widać, zimno i ciapa. Zreszta nie ma sie czym kwalić, jak chciałbys widziec klin luka toto nie ten adres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Dzieki, juz chialem 3mm brac > Poka wkoncu te foty co Cie prosze i prosze Nie dam sobie ręki uciąć, ale ja chyba właśnie mam 3.2 gumowe, na króćce 4mm, bo są jeszcze dwa (mała odma i opary), które w 8V są 6mm. Wydaje mi się, że silikony 3mm powinieneś być w stanie naciągnąć na 4mm. W każdym razie jak weźmiesz 4mm, to polecam opaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Nie dam sobie ręki uciąć, ale ja chyba właśnie mam 3.2 gumowe, na króćce 4mm, bo są jeszcze dwa > (mała odma i opary), które w 8V są 6mm. Wydaje mi się, że silikony 3mm powinieneś być w stanie > naciągnąć na 4mm. W każdym razie jak weźmiesz 4mm, to polecam opaski. np na properfekta nie założysz tego, nie wiem jak inne zawory ale on ma króciec prawie 5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > np na properfekta nie założysz tego, nie wiem jak inne zawory ale on ma króciec prawie 5mm No mój BOV ma też 5-6 i jest podpięty zamiast małej odmy wężem 6mm. Pisałem o króćcach 4mm (MAP i regulator ciśnienia). I dalej nie jestem pewien, czy mam 3.2mm czy 4mm wężyk gumowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Witam. Mam mały problem z moim Sejkiem. Nie znam sie za bardzo na tym ale musz esie poznać . Problem polega na tym ze turbina dmucha za słabo. Czuć ze chce ale niwuja nawe nie reaguje na zawór do regulcji. Podejzewam ze problem jest albo właśnie w tym zaworku do regulacji , albo z zaworku przy turbinie. Jak sie one nazywają nie ważne. Bedziecie wiedzieć o co kaman. MAx dmuchnęła dzis 0.4bar. Na regulacje nie reaguje, no chyba ze sie pokręci troszkę to złapie ale trzeba sie nalatać pod maskę. Czy to możliwe zeby tak prosty zaworek szwankował?? Z góry dzięki za podpowiedzi Zaznaczę tez że w tej chwili zawór jest wkręcony na maxa i nic. Max 0.4-0.5. A dmuchał mi 0.7-0.8bara. I postal w garażu i chyba zamarzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > 0.4-0.5. A dmuchał mi 0.7-0.8bara. I postal w garażu i chyba zamarzł Properfekt ? Mogła się zaciąć/zardzewieć kulka albo coś w tym stylu zdarza się. Znajdź sobie kawałek metalowej rureczki, od biedy np. przewód hamulcowego, nawierć w rządku kilka dziurek o średnicy powiedzmy 1mm i wepnij zamiast MBC. Zasłaniając/odsłaniając dziurki będziesz zmniejszał/zwiększał boost i na pewno się nie spieprzy takie home made MBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > Properfekt ? Mogła się zaciąć/zardzewieć kulka albo coś w tym stylu zdarza się. > Znajdź sobie kawałek metalowej rureczki, od biedy np. przewód hamulcowego, nawierć w rządku kilka > dziurek o średnicy powiedzmy 1mm i wepnij zamiast MBC. Zasłaniając/odsłaniając dziurki > będziesz zmniejszał/zwiększał boost i na pewno się nie spieprzy takie home made MBC. Takie home made MBC typu bleed to jest bardzo pomocne w zarżnięciu turbiny . Ale tak jak napisales - mozliwe ze kulka zardzewiala w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Pany już naprawiłem. Włsnie ten regulowany zaworek był zapieprzony i źle miałem ustawiony zawór przy turbinie i się zacinał. Teraz dmucha 1.0 i prawie narobiłem w spodnie . Niestety musiałem zakończyć dzisiejsze wędrówki ludów po moim mieście bo zaczęła mnie poszukiwać . Ale spustoszenia troszkę narobiłem ; Jutro powtórka. Do 3 biegu zero trakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > Pany już naprawiłem. Włsnie ten regulowany zaworek był zapieprzony i źle miałem ustawiony zawór > przy turbinie i się zacinał. Teraz dmucha 1.0 i prawie narobiłem w spodnie . Niestety > musiałem zakończyć dzisiejsze wędrówki ludów po moim mieście bo zaczęła mnie poszukiwać . > Ale spustoszenia troszkę narobiłem ; > Jutro powtórka. Do 3 biegu zero trakcji Podkrecaj na 1.5 - nie bądź miekki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > Podkrecaj na 1.5 - nie bądź miekki Hehe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > Takie home made MBC typu bleed to jest bardzo pomocne w zarżnięciu turbiny . A to mnie zaciekawiłeś, czemu niby miało by jej coś zaszkodzić ? > Podkrecaj na 1.5 - nie bądź miekki I szukaj tłoków w misce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > A to mnie zaciekawiłeś, czemu niby miało by jej coś zaszkodzić ? > I szukaj tłoków w misce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Mam 1.0 i juz jestem obsrany żeby cos nie je...... Jutro wystroje na 0.7-0.8 wystarczy bo coś poleci na pewno Mam ciężkie buty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > Mam 1.0 i juz jestem obsrany żeby cos nie je...... > Jutro wystroje na 0.7-0.8 wystarczy bo coś poleci na pewno > Mam ciężkie buty jak nie masz mapy zrobionej do 1.0 to szybko zajeb**sz silnik, lepiej to skręć do tylu ile wystroił huba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > jak nie masz mapy zrobionej do 1.0 to szybko zajeb**sz silnik, lepiej to skręć do tylu ile wystroił > huba Według maestro HUBA to jest do 1.1 bara wystrojone. ale i tak skręce bo korci oj korci Szkoda motora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Według maestro HUBA to jest do 1.1 bara wystrojone. ale i tak skręce bo korci oj korci Szkoda > motora. Ale słuchaj, jak jest wystrojone, EGT w normie i nie stuka to w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mulez Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Ale słuchaj, jak jest wystrojone, EGT w normie i nie stuka to w czym problem? W niczym ale po co przeciążać Maszynu jak by trzeba z jeden zlot zaliczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 Panowie bov Bailey a dokladnie model dv26 ... warte to swojej ceny? Mial to ktos w lapach? Popularne w VW ale u nas nikt chyba nie ma ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Panowie bov Bailey a dokladnie model dv26 ... warte to swojej ceny? > Mial to ktos w lapach? > Popularne w VW ale u nas nikt chyba nie ma ... Fajny zawór, ale jak dla mnie to takie rzeczy muszą być w bardzo dobrej cenie, bo jeśli się upierać o dźwięk oryginałów i podróbek, to różnica często bywa znikoma lub nie występuje - sprawdzone na wileu przykładach - hks-y i podróbki, blitz super sound, baileye itd. Stąd też moje wnioski, żeby za to nie przepłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.