Skocz do zawartości

Czy warto zakładac gaz?


tweety

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem,ze temat był wielokrotnie wałkowany ale cały czas sie zastanawiam czy warto zakładac gaz do seicento.W moim przypadku 1.1mpi plus plastikowy kolektor wchodzi w grę sekwencja której koszt waha się mniej wiecej 2500zł.Zastanawia mnie czy na takiej instalacji bedzie palił tyle samo gazu co wczesniej paliwa czy tez 20-20%wiecej jak miało miejsce w starszych generacjach gazu.Jak wygląda z wytrzymałością seicento na gazie?Prosze o wypowiedzi osób które śmigaja na gazie.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo,ze jaja,ale jak bym podjechał z takim łysym Panem w wyjsciowym dresie to moze i cena instalki by sie zmieniła.Generalnie tez mysle ze to za mały silnik bo az tak duzo nie pali aby wkładac gazownie ale z drugiej strony jak ktoś duzo śmiga to jakies oszczedności są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>ktoś duzo śmiga to jakies oszczedności są.

ja mam SCS 1.1 SPI z LPG starsza generacja i nie narzekam, jeżdżę trochę trasy i instalacja po roku sie mi zwróciła zeby.GIF fakt dynamika jazdy minimalnie spadła ale rekompensuje to tańsza jazda niż na Pb...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem,ze temat był wielokrotnie wałkowany ale cały czas sie

> zastanawiam czy warto zakładac gaz do seicento.W moim przypadku

> 1.1mpi plus plastikowy kolektor wchodzi w grę sekwencja której

> koszt waha się mniej wiecej 2500zł.Zastanawia mnie czy na takiej

> instalacji bedzie palił tyle samo gazu co wczesniej paliwa czy

> tez 20-20%wiecej jak miało miejsce w starszych generacjach

> gazu.Jak wygląda z wytrzymałością seicento na gazie?Prosze o

> wypowiedzi osób które śmigaja na gazie.Pozdrawiam

nie musisz zakładać sekwencji przeciez

pozatym najpierw sobie przelicz (wszystkie koszty) związane z gazem jego eksploatacją a potem zadecyduj czy ci sie opłaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ile wiem to do aut z plastikowym kolektorem należy zakładać

> sekwencje aby pózniej nie miec problemów z wystrzałem gazu i

> popękanym kolektorem...

przy 1,1 mpi śmiało zakładano 2generacje z mikserem i jeździło

pamiętam że chmielu miał takie 1,1 mpi na lpg i jeździło ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Gazu do Seja i jeszcze 1,1 nie opłaca się zakładac bo i tak bilnas wychodzi na zero ... zreszta gaz meczy silnik i te 54 KM nie jada jak powinny więc po co lepiej tą kasę zainwestowac w coś innego do autka .... poza tym wiem sam po sobie że w cyklu mieszanym miasto/trasa mi pali 6-7 l przy predkości tak 80-100 km/h

Wiięc GAZ to ZŁO zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"poza tym wiem sam po sobie że w cyklu mieszanym miasto/trasa mi pali 6-7 l przy predkości tak 80-100 " no własnie 6-7l litrów na tak małe auto i mały silniczek to duzo a po za tym ciezką utrzymac predkosc którą podałes.Nie wiem ile Ty robisz km w miesiącu ale ja ponad 2000km wiec to jak dla mnie jest wydatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ile wiem to do aut z plastikowym kolektorem należy zakładać

> sekwencje aby pózniej nie miec problemów z wystrzałem gazu i

> popękanym kolektorem...

jak boisz sie o plastikowy kolektor to mozesz dac aluminiowy z 1.2 75KM ok.gif tyle ze tu pojawia sie jeden problem, do tego kolektora, a raczej przepustnicy nie zalozysz seryjnej puszki dolotu, trzeba robic dolot + filtr stozkowy, a nie kazdy gazownik umie to ustawic oslabiony.gif ale i tak wychodzi taniej niz sekwencja ok.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto zlosnik.gifwaytogo.gif

zawsze wyjdzie taniej, a wcale się nie psuje od gazu, ja miałem zrobione z 90 tyś na silniku tylko na gazie i to w róznych ustawieniach i nic się z nim nie działo ok.gif i w 1.1 i w 1.2.

Teraz sekwencje juz sa tansze niz kiedyś więc zainwestuj w taka i nie bedziesz żałował. Lepiej jezdzić 2 razy więcej na gazie, niż stać na benzynie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sam sobie nie odpowiesz ? To powinno być prosto policzyć ...

Roczny przebieg = ?

Roczne wydatki na Pb = ?

Roczne wydatki na LPG przy takim samym przebiegu = ?

Koszt założenia tego syfu = ?

I zastanów się, czy za rok-dwa auta nie będziesz zmieniał ... już nie raz widziałem jak ktoś dla oszczędności wkładał gaz a po 3 miesiącach-roku sprzedawał auto ze stratą screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem,ze temat był wielokrotnie wałkowany ale cały czas sie

> zastanawiam czy warto zakładac gaz do seicento.W moim przypadku

> 1.1mpi plus plastikowy kolektor wchodzi w grę sekwencja której

> koszt waha się mniej wiecej 2500zł.Zastanawia mnie czy na takiej

> instalacji bedzie palił tyle samo gazu co wczesniej paliwa czy

> tez 20-20%wiecej jak miało miejsce w starszych generacjach

> gazu.Jak wygląda z wytrzymałością seicento na gazie?Prosze o

> wypowiedzi osób które śmigaja na gazie.Pozdrawiam

mozesz i II generacje wstawiac - plastikowy kolektor nie przeszkadza

jezeli duzo jeździsz i nie planujesz sprzedac seicento przez pare lat to zakladaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to mi sie podoba krotko zwiezle i na temat

> gazzz to zlooo

> potem po roku jezdzeniu na gazie slychac :

> auto nie chce chodzic na Pb ,pompa nie dziala itp

heh od czasu do czasu trzeba tez przedmuchac wtryski grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem,ze temat był wielokrotnie wałkowany ale cały czas sie

> zastanawiam czy warto zakładac gaz do seicento.W moim przypadku

> 1.1mpi plus plastikowy kolektor wchodzi w grę sekwencja której

> koszt waha się mniej wiecej 2500zł.Zastanawia mnie czy na takiej

> instalacji bedzie palił tyle samo gazu co wczesniej paliwa czy

> tez 20-20%wiecej jak miało miejsce w starszych generacjach

> gazu.Jak wygląda z wytrzymałością seicento na gazie?Prosze o

> wypowiedzi osób które śmigaja na gazie.Pozdrawiam

nie warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem,ze temat był wielokrotnie wałkowany ale cały czas sie

> zastanawiam czy warto zakładac gaz do seicento.W moim przypadku

> 1.1mpi plus plastikowy kolektor wchodzi w grę sekwencja której

> koszt waha się mniej wiecej 2500zł.Zastanawia mnie czy na takiej

> instalacji bedzie palił tyle samo gazu co wczesniej paliwa czy

> tez 20-20%wiecej jak miało miejsce w starszych generacjach

> gazu.Jak wygląda z wytrzymałością seicento na gazie?Prosze o

> wypowiedzi osób które śmigaja na gazie.Pozdrawiam

nie warto to przepłacać. a gaz warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No prosze 90 tyśiecy na gazie i nic:)A to juz jest spora oszczednosc

> jak by nie patrzec...

na poczatku miałem 1.1 vana kupionego z firmy i był w bardzo przeciętnym stanie, ale za dobre pieniądze zlosnik.gif na liczniku było niby 79tyś rotfl.gif pierwsza inwestycja to była własnie w lpg i przerobienie na osobówke i potem oczywiście cała reszta od podstaw grinser006.gif i tak jezdziłem na tym gazie bez najmniejszych problemów, czy zima, czy lato zawsze odpalał bez problemów i przełaczał się po chwili na gaz. W baku zawsze było około 1/4 benzyny i jak rezerwa się zaświecała czasem to uzupełniałem za 10zł zlosnik.gif Problemów z żadnymi wtryskami nie miałem i puszki nigdy mi nie rozerwało ok.gif

Nastąpił czas swapa na 1.2 ze sienki która miała przelotu około 74tyś na gazie i po przełożeniu do mnie dalej jezdziła na gazie na zwykłym mikserze. Z biegiem czasu i dłubania wstawiłem blos i metalowy dolot, dynamika oczywiście coraz lepsza była (choć wyścigowcy mówili że wolne jest 270751858-jezyk.gif). Później zrodziła się koncepcja turbo, więc cały zestaw n/a został wyprzedany, złaożyłem długa skrzynie, sprzęgło z 16v i gaz sekwencyjny zeby.GIF Po założeniu tej instalacji autko jezdziło wg mnie identycznie jakbym na benzynie miał włączone (takie odczucie subiektywne) zlosnik.gif Spalanie oczywiście zmalało w porównaiu do poprzedniego zestawu ok.gif i w ten oto sposób licznik za mojej kadencji zatrzymał się na jakiś 100tyś i złego słowa o gazie nie powiem, bo serce mnie boli jak teraz musze lać rope za 4.07 a gaz jest po 2.2 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie z racji tego że dziennie robie minimalnie 50 km gaz jest dobrym rozwiązaniem. Za dużo do gadania nie miałem bo seja kupiłem po znajomości już zagazowanego. Po jakimś czasie dorzuciłem do niego dolot węglarskiego z blosem (pozdro Zagór smile.gif ) po regulacjach spalanie spadlo, osiągi lepsze. Obecnie jazda moim sejem 1.1 spi, pierwotnie vanną, jest bezczelnie tania. Za pełny bak gazu płacę około 70 zł na statoil wystarcza mi to na przejechanie około 350 km. Jest to średnia wartość. Problemów z gazem żadnych nie miałem. Raz zdechł mi reduktor ale miał już swój przebieg i wymagał wymiany. Innym razem miałem wystrzały gazu zrywające mi elementy dolotu. Wina leżała po stronie jednej z świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem,ze temat był wielokrotnie wałkowany ale cały czas sie

> zastanawiam czy warto zakładac gaz do seicento.

warto

>W moim przypadku 1.1mpi plus plastikowy kolektor wchodzi w grę sekwencja której koszt waha się mniej wiecej 2500zł.

sekwencja to w sumie najlepsze rozwiazanie (minimalizuje sie mozliwosci strzalow na gazie , mniejsze zuzycie gazu niz na np. 2gen i przy odpowiedniej regulacji niemal taka sama dynamika jak na benie)

>Zastanawia mnie czy na takiej instalacji bedzie palił tyle samo gazu co wczesniej paliwa czy tez 20-20%wiecej jak miało miejsce w starszych generacjach gazu.

zalezy jak sie wszystko wyreguluje i co sie bierze pod uwage czy ma to byc auto do mlodzienczych szalenstw i popisow czy do normalnej eksploatacji. moje 0,9 1gen i 1,6 2gen pala max o 1,5l wiecej gazu niz benzyny , sekwencje sa znacznie oszczedniejsze

>Jak wygląda z wytrzymałością seicento na gazie?Prosze o

> wypowiedzi osób które śmigaja na gazie.Pozdrawiam

nie mam seja ale jak do tej pory to nie mam klopotow z samochodami z powodu gazu to jest gaz nie psuje mi silnika zlosnik.gif same problemy z instalka wystepuja tylko w 1,6 mpi bo zostalem wpuszczony w maliny przez gazownika ktory powiedzial ze nie warto zakladac sekwencji bo taki silnik super sie spisuje na 2gen. dlugi kolektor dolotowy o duzej pojemnosci i instalka 2gen to wielka porazka - ty przy sekwencji i kolektorku ssacym w 1,1 nie bedziesz mial zadnych problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.