rwIcIk Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 Dzisiaj zdrzaźniłem się okropnie - wsiadam do auta, chce przekrecić kluczyk i nic ... dopiero po 5 min. prób wreszcie udało mi się odpalić ... Potem było OK, ale zszedłem do garażu i znów zblokowana - nie daje się przekręcić kluczykiem wogóle. Popsikałem WD-40, poruszałem postukałem i raz na jakiś czas udaje się ... ale nie chce loterii Co dalej z tym można jeszcze zrobić? Jak zdemontować stacyjkę? Blokuje się we wkładce tam gdzie kluczyk wchodzi, czy po drugiej stronie gdzie są właczniki elektryczne? Pozostaje ASO ... i zmiana stacyjki? Help me ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujekprokocim Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Dzisiaj zdrzaźniłem się okropnie - wsiadam do auta, chce przekrecić > kluczyk i nic ... dopiero po 5 min. prób wreszcie udało mi się > odpalić ... > Potem było OK, ale zszedłem do garażu i znów zblokowana - nie daje > się przekręcić kluczykiem wogóle. > Popsikałem WD-40, poruszałem postukałem i raz na jakiś czas udaje się > ... ale nie chce loterii > Co dalej z tym można jeszcze zrobić? > Jak zdemontować stacyjkę? > Blokuje się we wkładce tam gdzie kluczyk wchodzi, czy po drugiej > stronie gdzie są właczniki elektryczne? > Pozostaje ASO ... i zmiana stacyjki? > Help me ! zapodaj kilka razy wd 40 miedzy psikaniami wkladaj i wyciagaj kluczyk po kilka razy napewno pomoze - chyba ze masz powazniejsza awarie !!! I jak cos to nie aso tylko jakis zlomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > zapodaj kilka razy wd 40 miedzy psikaniami wkladaj i wyciagaj > kluczyk po kilka razy napewno pomoze to juz zrobiłem i nadal czasem się blokuje - coś rzęzi przy kręceniu - nie wiem czy to w części z kluczykiem w czy w części z elektryką >- chyba ze masz > powazniejsza awarie !!! I jak cos to nie aso tylko jakis zlomek jak to cholerstwo zdemontować ... rozumie zo moduł immobilizera i reszte da sie odłączyć .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzecholek Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Dzisiaj zdrzaźniłem się okropnie - wsiadam do auta, chce przekrecić > kluczyk i nic ... dopiero po 5 min. prób wreszcie udało mi się > odpalić ... > Potem było OK, ale zszedłem do garażu i znów zblokowana - nie daje > się przekręcić kluczykiem wogóle. > Popsikałem WD-40, poruszałem postukałem i raz na jakiś czas udaje się > ... ale nie chce loterii > Co dalej z tym można jeszcze zrobić? > Jak zdemontować stacyjkę? > Blokuje się we wkładce tam gdzie kluczyk wchodzi, czy po drugiej > stronie gdzie są właczniki elektryczne? > Pozostaje ASO ... i zmiana stacyjki? > Help me ! Moze blokada kierownicy sie cos blokuje i nie da przekrecic kluczyka. Jak zluzujesz kierownice to tez sie nie da przekrecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Moze blokada kierownicy sie cos blokuje i nie da przekrecic kluczyka. > Jak zluzujesz kierownice to tez sie nie da przekrecic? też - czuć że coś mocno blokuje,a le to nie kiera ... to raczej któryś z ząbków we wkładce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > też - czuć że coś mocno blokuje,a le to nie kiera ... to raczej > któryś z ząbków we wkładce Czuje ze i mnie to spotka . Narazie to tylko przy wyciąganiu kluczyka nie wyskakuje takie szare kółko ale to pewnie początek czegoś poważniejszego. Jeśli to tylko ząbki we wkładce się blokują to pewnie naprawa w odpowiednim zakładzie pomoże bo ASO jest chyba sporo droższe. Z niecierpliwością czekam na szczęśliwe zakończenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Czuje ze i mnie to spotka . Narazie to tylko przy wyciąganiu kluczyka > nie wyskakuje takie szare kółko ale to pewnie początek czegoś > poważniejszego. Jeśli to tylko ząbki we wkładce się blokują to > pewnie naprawa w odpowiednim zakładzie pomoże bo ASO jest chyba > sporo droższe. > Z niecierpliwością czekam na szczęśliwe zakończenie właśnie u mnie wyskakuje, ale jak jakoś tak niemrawie, to potem nie można kluczykiem przekręcić .... i trza sie namordować aby się udało ... czary Już zaczęła ładnie jeździć po wymianie przepustnicy - dzisiaj cholere pochwaliłem, to dowaliła nr ze stacyjką .. za pieszczoty tak sie odwdzięcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boston Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 Witam! jak kupilem auto to było dokładnie to samo po 5 min trzeba sie bylo meczyc zeby przekrecic kluczyk. Wziolem inny oryginalny kluczyk ale nie uzywany i problem zupelnie zniknął a jeżdze juz trzeci rok. Wczesniej probowalem dorobic kluczyk ale był tak samo zly jak wzór i dopiero jak poprzedni wlasciciel auta dał mi ten nieuzywany klucz(bo znalazl) to sie naprawilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 u nas tez czasem nie moge przekrecic po wlozeniu kluczyka. ruszanie delikatnie na boki kierownica pomaga - tak jak wtedy gdy wlaczy sie blikada kierownicy. WD40 w naszym wypadku sporo pomoglo bo jakis rok temu to byl dopiero dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotruch Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 Znajomemu w młodej astrze G zablokowała się stacyjka. Daleko od domu. Finał: Hotel, serwis, dzień do tyłu... Woź ze sobą łom, albo wymień ;-) Nie wiem czy to te same uszkodzenia, ale jakieś sprężynki się rozsypały w zamku i żadne WD40 nie pomogło. Stacyjka zablokowała się na amen. W Corsie też słyszałem o takim wypadku, coś felerne te stacyjki są w oplach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Znajomemu w młodej astrze G zablokowała się stacyjka. > Daleko od domu. > Finał: Hotel, serwis, dzień do tyłu... > Woź ze sobą łom, albo wymień ;-) > Nie wiem czy to te same uszkodzenia, ale jakieś sprężynki się > rozsypały w zamku i żadne WD40 nie pomogło. > Stacyjka zablokowała się na amen. > W Corsie też słyszałem o takim wypadku, coś felerne te stacyjki są w > oplach jutro odstawie do ASO - ciekawe ile taka przyjemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opelfan Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > to juz zrobiłem i nadal czasem się blokuje - coś rzęzi przy kręceniu > - nie wiem czy to w części z kluczykiem w czy w części z > elektryką zapadki we wkładzie stacyjki się blokują, problem mechaniczny dolewanie większej ilości wd40 ,oże pogorszyć sprawe należy wyjąć wkład stacyjki, rozebrać, wyczyścić, wysmarować i po problemie > jak to cholerstwo zdemontować ... > rozumie zo moduł immobilizera i reszte da sie odłączyć .... imoo nie trzeba odłanczać zastosowanie nieużywanego kluczyka powinno pomóc w Kraku bym Ci to zrobił w 45 min. koszt w ASO w Kraku: nowy wkład stacyjki około 250zł + w7ymiana i dopasowanie stacyjki pod kod klucza 150zł pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotruch Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > jutro odstawie do ASO - ciekawe ile taka przyjemność Pewnie niemało. Ale to cena spokoju. Alternatywa: codziennie wsiadasz i zastanwiasz się "pojedzie, czy nie ..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borat Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Dzisiaj zdrzaźniłem się okropnie - wsiadam do auta, chce przekrecić > kluczyk i nic ... dopiero po 5 min. prób wreszcie udało mi się > odpalić ... > Potem było OK, ale zszedłem do garażu i znów zblokowana - nie daje > się przekręcić kluczykiem wogóle. > Popsikałem WD-40, poruszałem postukałem i raz na jakiś czas udaje się > ... ale nie chce loterii > Co dalej z tym można jeszcze zrobić? > Jak zdemontować stacyjkę? > Blokuje się we wkładce tam gdzie kluczyk wchodzi, czy po drugiej > stronie gdzie są właczniki elektryczne? > Pozostaje ASO ... i zmiana stacyjki? > Help me ! Ja mam u siebie tak że muszę docisnąć bardziej kluczykiem do kolumny kierowniczej i dopiero wtedy przekręcić, już pare osób sie na to nabrało i stwierdziło ze mam popsutą stacyjke. Pewnie u kolegi jest coś 'poważniejszego' oby naprawa nie była kosztowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 a kluczyk Ci się nie wytarł? spróbuj drugim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > a kluczyk Ci się nie wytarł? > spróbuj drugim nie wytarł się 64tkm przebiegu drugim to samo po wczorajszym smarowaniu i rozruszaniu dzisiaj jest OK i tak się zastanawiam czy to trwała poprawa, czy jednak wymienić tą stacyjkę ... widze że można to zrobić poza ASO ... może ktoś wie gdzie w Wawie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vincentvega Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 Miałem to samo, wydaje mi się, że zawsze przed przekręceniem kluczyka trzeba go docisnąć w kierunku kolumny kierownicy, jeżeli się tego nie robi to po pewnym czasie powstają problemy. Ma to pewnie związek z wycieraniem się kluczyka. Mi pomogło zastosowanie drugiego niezużytego kluczyka. Psiknąłem go WD i wiele razy wkładałem, wciskałem i przekręcałem. Wydałem też instrukcje żonie, która codziennie używa samochodu. Była zdziwiona, że kluczyk trzeba wcisnąć przed przekręceniem. A więc zapytajcie drugiego kierowcy jak przekręca kluczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Miałem to samo, wydaje mi się, że zawsze przed przekręceniem kluczyka > trzeba go docisnąć w kierunku kolumny kierownicy, jeżeli się > tego nie robi to po pewnym czasie powstają problemy. Ma to > pewnie związek z wycieraniem się kluczyka. Mi pomogło > zastosowanie drugiego niezużytego kluczyka. Psiknąłem go WD i > wiele razy wkładałem, wciskałem i przekręcałem. Wydałem też > instrukcje żonie, która codziennie używa samochodu. Była > zdziwiona, że kluczyk trzeba wcisnąć przed przekręceniem. A więc > zapytajcie drugiego kierowcy jak przekręca kluczyk u mnie jak się zblokuje to dociskanie nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vincentvega Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > u mnie jak się zblokuje to dociskanie nic nie daje Napisałem, jak się zablokuje to nowy (nowszy, mniej używany) kluczyk pomaga. Dociskanie to działanie prewencjne, które moim zdaniem przeciwdziała zużyciu kluczyka. Mi blokowało się wyłącznie przy zatrzaśniętej blokadzie kierownicy, może to jakaś wada tej blokady? >u mnie jak się zblokuje to dociskanie nic nie daje To może kup kwiaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sopello Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 heh jeżeli chrupie coś to prawdopodobnie wywaliło się w elemencie z elektryką tam gdzie dwie roleczki robią zwarcie można to bez problemu rozebrać i może lekko nasmarować smarem albo oliwką w środku, są tam wdwie roleczki metalowe i jedna część palsikowa ze sprężynką można to samemu zrobic bez problemu. Należy również pamiętać że jeżeli chcecie tą część zdemontować to przeba wykręcić jedną śrubkę i pociągnać do siebie powinien wyjść, aha i pamiętajcie żeby dokładnie wszsytkie zatrzaski potem wskoczyły na miejsce !!! Ja walczyłem z nią ok 2 h ale się udało autko pali jak marzenie bez żadnego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Napisałem, jak się zablokuje to nowy (nowszy, mniej używany) kluczyk > pomaga. jak zblokowana, to oba kluczyki nie pomagają - pomagają kolejne próby wkładania i wyciągania teraz wyjąlem bębenek i go próbuję rozruszać - czasem się przytnie, ale ogólnie chodzi ... czym to przepłukac i przesmarować ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > zapadki we wkładzie stacyjki się blokują, problem mechaniczny > dolewanie większej ilości wd40 ,oże pogorszyć sprawe > należy wyjąć wkład stacyjki, rozebrać, wyczyścić, wysmarować i po > problemie mam wyjęty bębęnek - jak dalej rozebrać, czym oczyścić, czym przesmarować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rysio86 Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 Mialem cos podobnego u siebie, to wziolem kluczyk zamoczylem w jakims smarze i do stacyjki potem znowu kluczyk do smaru i do stacyjki w sumie powtarzalem to 3 razy, stacyjka zaczela dzialac jak ta lala. BTW: Jest z tym jeden maly problem, a manowicie po takim zabiegu brudzisz kluczykiem wszystko co sie da, ale z czasem to mija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > stacyjkę ... widze że można to zrobić poza ASO ... może ktoś wie > gdzie w Wawie ? Plac Grzybowski. Ktoś z kącikowiczów robił też na Połczyńskiej zdaje się gdzieś koło Yamahy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Plac Grzybowski. Ktoś z kącikowiczów robił też na Połczyńskiej zdaje > się gdzieś koło Yamahy Jutro będę w Wawie, to się pewnie tam przejadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Mialem cos podobnego u siebie, to wziolem kluczyk zamoczylem w jakims > smarze i do stacyjki potem znowu kluczyk do smaru i do stacyjki > w sumie powtarzalem to 3 razy, stacyjka zaczela dzialac jak ta > lala. > BTW: Jest z tym jeden maly problem, a manowicie po takim zabiegu > brudzisz kluczykiem wszystko co sie da, ale z czasem to mija własnie wziąłem przenisłem resztki ładnie wyglądającego smaru z tyłu bębenka na kluczyk i jazda - kluczyk brudny, ale chyba coraz lepiej chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rysio86 Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > własnie wziąłem przenisłem resztki ładnie wyglądającego smaru z tyłu > bębenka na kluczyk i jazda - kluczyk brudny, ale chyba coraz > lepiej chodzi Przesmaruj go porzadnie i bedzie jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Przesmaruj go porzadnie i bedzie jak nowy juz chodzi malinowo ... zamontuję i niech się dzieje wola nieba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaremko Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 Umyj najlepiej w benzynce ekstrakcyjnej i delikatnie,ale naprawdę delikatnie posmaruj dobrym smarem.Jakiś Mobilek,Castrol lub tp.Bo ktoś z przedmówców miał rację,że za dużo WD40 może zaszkodzić(rzeczony preparat wymywa wszystkie syfy,ale łącznie zez smarem nałożonym przez GM,a warstwa ochronna WD40 pomaga w zamkach na kilkanaście dni).Onegdaj dorabianie kluczyków i grzebanie w stacyjkach było moją profesją przez 5 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Umyj najlepiej w benzynce ekstrakcyjnej i delikatnie,ale naprawdę > delikatnie posmaruj dobrym smarem.Jakiś Mobilek,Castrol lub > tp.Bo ktoś z przedmówców miał rację,że za dużo WD40 może > zaszkodzić(rzeczony preparat wymywa wszystkie syfy,ale łącznie > zez smarem nałożonym przez GM,a warstwa ochronna WD40 pomaga w > zamkach na kilkanaście dni).Onegdaj dorabianie kluczyków i > grzebanie w stacyjkach było moją profesją przez 5 lat benzyna - to jest myśl a ten smar to jaki ... bo podobno jakiś parafinowy ma być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaremko Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > benzyna - to jest myśl > a ten smar to jaki ... bo podobno jakiś parafinowy ma być ? Najlepiej ale mogą być problemy z zanabyciem.Ja w razie braków parafinowego smarowałem standartowym do łożysk,ale jak poprzednio pisałem naprawdę delikatnie(coby za bardzo nie zafajdać kieszeni tłustym kluczem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Najlepiej ale mogą być problemy z zanabyciem.Ja w razie braków > parafinowego smarowałem standartowym do łożysk,ale jak > poprzednio pisałem naprawdę delikatnie(coby za bardzo nie > zafajdać kieszeni tłustym kluczem). klucz w tej chwili wygląda ochydnie trza mieć ciągle chustreczkę pod ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotruch Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Najlepiej ale mogą być problemy z zanabyciem.Ja w razie braków > parafinowego smarowałem standartowym do łożysk,ale jak > poprzednio pisałem naprawdę delikatnie(coby za bardzo nie > zafajdać kieszeni tłustym kluczem). A nie byłoby dobrze jakiś smar grafitowy zastosować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rysio86 Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > klucz w tej chwili wygląda ochydnie > trza mieć ciągle chustreczkę pod ręką no to jest caly minus tej zabawy, zobaczysz jak bedziesz brudzil sobie spodnie itd... z czasem minie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaremko Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > A nie byłoby dobrze jakiś smar grafitowy zastosować? No można,tylko po po łozyskowym będzie brudził tłusto i przezroczysto,a po grafitowym do jdzie jeszcze ładny czarny kolorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > mam wyjęty bębęnek - jak dalej rozebrać, czym oczyścić, czym > przesmarować ? A jak go wyjąłeś? Kręciłeś może takim srebrnym pierścieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > A jak go wyjąłeś? Kręciłeś może takim srebrnym pierścieniem? od góry jest otworek, trza tam czymś cienkim wcisnąć i bębenek wychodzi - kluczyk musi być włożony i stacyjka w pozycji I wcześniej oczywiscie trza zdemontować obudowę kolumny kierownicy i wytrzasnąć dźwignię wycieraczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > od góry jest otworek, trza tam czymś cienkim wcisnąć i bębenek > wychodzi - kluczyk musi być włożony i stacyjka w pozycji I > wcześniej oczywiscie trza zdemontować obudowę kolumny kierownicy i > wytrzasnąć dźwignię wycieraczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 jak Ci się zblokuje kiera po wyjęciu, to trza w otworze gdzie był bębenek śrubokrętem nacisnąć zapadkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > od góry jest otworek, trza tam czymś cienkim wcisnąć i bębenek > wychodzi - kluczyk musi być włożony i stacyjka w pozycji I a sam ten wkład stacyjki w razie potrzeby da się jeszcze bardziej rozebrać, aż zapadki zobaczysz... dlatego dla "kluczników" nie jest problemem przekodowanie nowej wkładki (BTW: 60PLN do A.II) pod stary kluczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlachcic Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > jak to cholerstwo zdemontować ... Hm... U siebie zdjąłem przy pomocy wiertarki... Srób co ją trzymaja raczej nie da sie wykrecic. Wywierciłem je raz na zawsze. Stacyjke da sie spowrotem przykrecic domowymi sposobami na normalne sróby. Powinna się 3mać. Acha. Ja walczylem ze stacyjka w Astrze F. W G pewnie jest tak samo, bo niby czemu inaczej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > a sam ten wkład stacyjki w razie potrzeby da się jeszcze bardziej > rozebrać, aż zapadki zobaczysz... dlatego dla "kluczników" nie > jest problemem przekodowanie nowej wkładki (BTW: 60PLN do A.II) > pod stary kluczyk. dzieki za info na razie rozruszałem starą i nie zacina się a w razie kolejnych problemów oddam do kluczników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Hm... U siebie zdjąłem przy pomocy wiertarki... > Srób co ją trzymaja raczej nie da sie wykrecic. Wywierciłem je raz na > zawsze. Stacyjke da sie spowrotem przykrecic domowymi sposobami > na normalne sróby. Powinna się 3mać. > Acha. Ja walczylem ze stacyjka w Astrze F. W G pewnie jest tak samo, > bo niby czemu inaczej. > Pozdrawiam w G jest na zatrzask - nie ma śrub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > dzieki za info > na razie rozruszałem starą i nie zacina się a w razie kolejnych > problemów oddam do kluczników jak się zatnie znowu - wtedy ją rozbierz dogłębniej i jeszcze raz posmaruj, przy samych zapadkach. To kwiestia 1 malutkiego sworznia i 5 sek roboty. Na klucznika zawsze będzie czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > jak się zatnie znowu - wtedy ją rozbierz dogłębniej i jeszcze raz > posmaruj, przy samych zapadkach. To kwiestia 1 malutkiego > sworznia i 5 sek roboty. > Na klucznika zawsze będzie czas a mozesz to jaśniej opisać ... nie widziałem tam żadnego sworznia ... rozumiem że trza wyciągnąć ten kręcący się środek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Hm... U siebie zdjąłem przy pomocy wiertarki... > Srób co ją trzymaja raczej nie da sie wykrecic. Wywierciłem je raz na > zawsze. Stacyjke da sie spowrotem przykrecic domowymi sposobami > na normalne sróby. Powinna się 3mać. > Acha. Ja walczylem ze stacyjka w Astrze F. W G pewnie jest tak samo, > bo niby czemu inaczej. > Pozdrawiam ale Ty piszesz chyba o tych śrubach co przy dokręcaniu łeb im się ukręca... czyli o śrubach OBUDOWY stacyjki. Zaś rwIcIk natomiast wyciągał wkładkę z tej właśnie obudowy. W Strze F jest identycznie: cieńki bolec w otwór z boku obudowy, klucz w stacyjce w poz.I, ew. bolcem "moje-twoje-lewo-prawo" i wkładka musi wyskoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > ale Ty piszesz chyba o tych śrubach co przy dokręcaniu łeb im się > ukręca... czyli o śrubach OBUDOWY stacyjki. Zaś rwIcIk natomiast > wyciągał wkładkę z tej właśnie obudowy. W Strze F jest > identycznie: cieńki bolec w otwór z boku obudowy, klucz w > stacyjce w poz.I, ew. bolcem "moje-twoje-lewo-prawo" i wkładka > musi wyskoczyć dokładnie - tylko trza znaleźć te dziurke w którą ten bolec się wsadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > a mozesz to jaśniej opisać ... nie widziałem tam żadnego sworznia ... > rozumiem że trza wyciągnąć ten kręcący się środek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 wsio jasne - dzięki piękne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam___ Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 Domyslam sie ze w Kadecie E jest podobnie Kluczyka juz nie przekrecam do konca od dluzszego czasu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.