DrE_WILL Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Witam! Mialem dzis przyjemnosc, watpliwa wymieniac lacznik, ktory de facto wymienilem 11tys temu. Otoz feralny lacznik byl od 4max. Jesli zatem macie zamiar kupic taki lacznik zdecydowanie nie polecam. Byl totalnie zuzyty, od wymiany minely 3 miesiace. Fakt , faktem ze 40-50% moich przebiegow to jazda po warszawskich torach kolejowych. Obecnie lacznik wymienilem na TRW i licze chociaz na 20tys . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Potwierdzam ... małożywotne som Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiluss Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 To ja na oryginałach 12kkm śmigłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikolas Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 ja już śmignąłem na oryginalnych łącznikach 25kkm na alu 17 zoll a ile szkop zrobił na nich przede mną tego nie wiem , więc oryginał to oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 > ja już śmignąłem na oryginalnych łącznikach 25kkm na alu 17 zoll a ile szkop zrobił na nich przede mną tego nie wiem , więc oryginał to oryginał Również potwierdzam, po "4max'ach" zanybyłem ASO'owe ... dobijam do 20 tys. km i Gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maser Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 witaj. ja miałem w kwietniu tego roku pokusę zakupu takich łączników na allegro. nie wiem czy u tego użytkownika, ale wiem że były one po 25zł za sztukę. Zdecydowałem się na orginały za 40 zł za sztukę. narazie przejechałem mało więc się nie wypowiadam co do tych właśnie łączników. W każdym bądź razie można orginały kupić po rzeczone 40 zł. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2008 a czy ktos probowal takich ? KLIK W opisie czytamy "W oryginalnych jak i wielu zamiennikach miseczka jest wykonana z plastiku, co na naszych drogach w ogóle się nie sprawdza." Tak zapytm z czystej ciekawosci. Co Wy o tym sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 > Tak zapytm z czystej ciekawosci. Co Wy o tym sadzicie? Wygląda mi to na łączniki z Mototechniki. Trudno ocenić trwałość. Raz zakupiłem takowy komplet, bo w sklepie też zachwalano, że na nasze drogi lepsze niż oryginalne. Sprawy potoczyły się tak... po ok. 2tys.km jeden się rozleciał, pojechałem do serwisu, wymieniłem go na oryginał. Drugi pozostał i trzyma się bez zarzutu pomimo przejechanych ok. 15tys.km Sam widzisz, że trudno wyciągnąć jakieś wnioski, bo jeden bardzo szybko "umarł", a na drugiego nie można nic złego napisać. Może Producent ma duży rozrzut jakości, albo akurat źle trafiłem z tym jednym. Ewentualnie to ten, który ma się dobrze jest chlubnym wyjątkiem tego Producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maser Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 Na taki przykład łącznika nic nie potrafię powiedzieć. wiem natomiast że takie łączniki można "regenerować". nie wiem na czym taka regeneracja miała by polegać, ale sam mam wymienione uszkodzone łączniki i zastanawiam się czasami co z nimi zrobić. mam propozycję odpłatnej regeneracji uszkodzonych orginałów. Ponoć regenerowane łączniki jeżdżą dłużej niż słabe orginały. tak jest w Nubirach dla przykładu. jak to się ma jednak do łączników w stilo tego nie wiem. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojak999 Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 > a czy ktos probowal takich ? KLIK Kupiłem jeden komplet, wytrzymał 45 tkm. Teraz mam drugi komplet i na razie 8 tkm i jest w porządku. Wszystko zależy od techniki jazdy i "polskich dróg". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 A ile tak średnio wytrzymują oryginalnie założone łączniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 Witam, Jakie są objawy zużytych łączników ?. Stilona posiadam od miesiąca . Na dużych dziurach coś tam delikatnie puka w przednim zawieszeniu - może to te łączniki ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorli Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 > Jakie są objawy zużytych łączników ? ...............pukanie, stukanie i inne nieprzyjemne odgłosy na nierównościach, dziurach, garbach ......itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 > ...............pukanie, stukanie i inne nieprzyjemne odgłosy na > nierównościach, dziurach, garbach ......itp. Dzięki za odpowiedź. Muszę pomyśleć o wymianie łączników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 > Witam, > Jakie są objawy zużytych łączników ?. Stilona posiadam od miesiąca . > Na dużych dziurach coś tam delikatnie puka w przednim > zawieszeniu - może to te łączniki ?. u mnie stukało na nierównościach i były jakby "trzaski" przy skęcaniu kół ... w każdym razie u Ciebie to na 90% łaczniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 A jakiego koloru są orginalne. Bo u mnie jeden jest czarny a drugi srebrny. Czyli coś już było grzebane tylko który. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 Oryginalne są koloru czarnego. Co nie oznacza, że niektóre zamienniki też pewnie mogą być w tym kolorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 > A ile tak średnio wytrzymują oryginalnie założone łączniki. Z lewej strony mam od nowosci. Z prawej zmieniany dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > Oryginalne są koloru czarnego. Co nie oznacza, że niektóre zamienniki > też pewnie mogą być w tym kolorze. W ASO kupiłem oryginały w opakowaniu FIAT Accessori i były srebrne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorli Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > W ASO kupiłem oryginały w opakowaniu FIAT Accessori i były srebrne. ......czyli gość ze sklepu zakosił oryginały a zapakował Ci w oryginalną folię te z allegro ......a na poważnie, jeśli prowadzimy statystykę kolorów łączników to ...........oryginalne na aucie u mnie były czarne i te kupione w ASiO na wymianę .......również czarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > To ja na oryginałach 12kkm śmigłem ja na jednym 7kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > A ile tak średnio wytrzymują oryginalnie założone łączniki. Jeden padł po 7 kkm, drugi po 12 kkm, a później było juz lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 zmieniałem juz 3 komplety 1 z ASiO wytrzymał cirka 15 kkm, zapłaciłem 70 dych za sztuke, 2 z allegro wytrzymały 20 kkm, zapłaciłem 24 zł za sztuke, 3 z allegro prawy wtyrzymał 4 kkm i juz daje o sobie znać ale przyznam sie że trochę przeciażyłem samochód i tak objuczonym stilonem przejechałem 800 km przez Polskę, lewy nie wykazuje akustycznych objawów zużycia. wymiana jest tak banalnie prosta że nawet gospodyni domowa da sobie z tym rade. Kiedyś miało być wykonane porównanie poprzez przeciecie łączników oryginalnych i tych z allegro, sprawa ucichła, choć komplet allegrowskich został przeze mnie wysłany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > wymiana jest tak banalnie prosta że nawet gospodyni >domowa da sobie z tym rade. Trochę się z tym nie zgodzę. Auto na podnośniku w warsztacie po lekkim zluzowaniu nakrętki przegób obracał się, po założeniu imbusa gniazdo rozleciało się. Następnie trzeba było zerwać cięgno z przegubu i za główkę chwycić żabką i wtedy została odkręcona nakrętka. W warunkach domowych nie miał bym szans sam się z tym uporać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > Trochę się z tym nie zgodzę. A ja czekam kiedy mi sie rozlecą mam co prawda już nowy zestawik ale nadal cicho.... ile mają to nie wiem ale ja na nich już 45.000 km przeleciałem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > Trochę się z tym nie zgodzę. Jeśli napotkają nas jakieś problemy, to stary łącznik, a w zasadzie jego główkę lub trzpień, zawsze można rozdziewiczyć kątówką. Ja na ten przykład lewy wymieniłem sobie sam, ale prawego za Chiny Ludowe nie mogłem odkręcić. Nawet ASO męczyło się z nim godzinę. Niemniej jednak jeśli nie ma jakichś "niespodzianek", to wymiana łącznika jest jak przysłowiowa bułka z masłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > po założeniu > imbusa gniazdo rozleciało się. pomysł fabryczny z imbusem w miejscu narażonym na intensywną korozję jest lekko mówiac 'potłuczony". dlatego zdecydowanie lepszym rozwiażaniem jest to w łącznikach z allegro gdzie zakłada się płaski klucz 16 i można kręcić do woli nakrętką.nawet solidna warstwa korozji nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1rodro1 Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > pomysł fabryczny z imbusem w miejscu narażonym na intensywną korozję > jest lekko mówiac 'potłuczony". Też tak myślę i dlatego po wymianie łączników powierzchnie gwintowane zabezpieczam smarem i od czasu do czasu zabieg ten powtarzam. Nie ma żadnych problemów z odkręceniem zarówno tych fabrycznych jak i tych z allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojak999 Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > A ile tak średnio wytrzymują oryginalnie założone łączniki. Moje orginalne (fabryczne) wytrzymały 20400 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > Jeśli napotkają nas jakieś problemy, to stary łącznik, a w zasadzie > jego główkę lub trzpień, zawsze można rozdziewiczyć kątówką. W domu na kołach nie bardzo. > Ja na ten przykład lewy wymieniłem sobie sam, ale prawego za Chiny > Ludowe nie mogłem odkręcić. Nawet ASO męczyło się z nim godzinę. To samo było u mnie i widzisz że samemu bez podnośnika nie było szans. > Niemniej jednak jeśli nie ma jakichś "niespodzianek", to > wymiana łącznika jest jak przysłowiowa bułka z masłem. Jeżeli robimy po kilkudziesięciu km i paru zimach to ciężko będzie o bułeczkę z masłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielu41 Napisano 20 Października 2008 Udostępnij Napisano 20 Października 2008 > a czy ktos probowal takich ? KLIK kupiłem te łączniki, przejechałm na nich 8 tys.km i wszystko jest spoko, myślę więc że warto kupić te łączniki, przynajmniej w przyszłości przy wymianie nie będzie kłopotów(klucz 16) tak jak z oryginałami(imbus). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malgoxxl Napisano 21 Października 2008 Udostępnij Napisano 21 Października 2008 Ja odradzam łączniki z metalową panewką. Mam takie założone od 10kkm i jak jest ciepło jest ok. ale kiedy spadły temperatury to niemiłośiernie trzeszczą przy skręcaniu kierownicą (metalowa panewka) więc polecam tylko oryginalne, nic mi po ich większej wytrzymałości jak nadają się na śmietnik i powodują dyskomfort podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielu41 Napisano 21 Października 2008 Udostępnij Napisano 21 Października 2008 no to widocznie masz pecha, bo u mnie nic nie trzeszczy, nie skrzypi, tak więc nadal polecam te łączniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabo_s Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 panowie rozumiem,ze Lewy jest taki sam jak Prawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 troche mnie przerazacie z tymi przebiegami... 74kkm nic nie grzebane aaa sory.. olej wymienilem w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > troche mnie przerazacie z tymi przebiegami... 74kkm nic nie grzebane > aaa sory.. olej wymienilem w silniku Duzo jezdzisz po torach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > panowie rozumiem,ze Lewy jest taki sam jak Prawy? Obydwa są identyczne i wymienialne ze sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > Duzo jezdzisz po torach ? Aglomeracja sląska to jedno wielkie torowisko ( koleiny) Ale powaznie mowiąc to owszem.. ciezko znaleźć skrzyżowanie bez tramwaju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabo_s Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 > Obydwa są identyczne i wymienialne ze sobą. dzięki za odpowiedź. Mam oba do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariush1 Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 Hmm wygląda na to, że mój przejechał prawie 80 kkm zanim zaczął hałasować. Lewy jeszcze trzyma formę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.