vito79 Napisano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2009 > Ja biorę latarkę i świecę od góry przez odkręcony korek Najlepiej to > robić jak jest lekko ciemno, wtedy lepiej widać Jak napisałem tego posta to nie wiedzieć czemu wpadłem na to ze mozna przyświecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2009 > w 1.3 taki sam jak u ciebie;] wszystko jak na dłoni widać, ale w 1.1 > porażka a tam jest tez rozowy paraflu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2009 > a tam jest tez rozowy paraflu ? Butelkę na dolewki ma jeszcze od Eli, ale nie dolewałem a przez zbiornik nie widać wiec nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > Butelkę na dolewki ma jeszcze od Eli, ale nie dolewałem a przez > zbiornik nie widać wiec nie wiem rozowy wystepuje tylko jako koncentrat u mnie w sc przy zielonym paraflu tez nie bylo nic widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > Dareek podziwiam cie za tą walkę > I mam banalne pytanie jako ze jestem szczesliwym posiadaczem 1.3 i > od niedawna 1.1 to tak sie zastanawiam jak wy widzicie ile jest > płynu chłodzącego w zbiorniczku. Ostatnio chciałem sprawdzic w > 1.1 ile tego płynu jest ale ten plastik jest tak ciemny ze nie > widać ja świece z boku, aż zobaczę różnicę między ciemnym a jaśniejszym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > ja świece z boku, aż zobaczę różnicę między ciemnym a jaśniejszym ja ma mlepszy patent- właczam halogeny przeciwmgielne- lekko odbija się światło od wewn zderzaka dzięki temu mam podświetlony zbiornk na płyn! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > Dareek podziwiam cie za tą walkę i tak się nie dam- to nie koniec walki!! > I mam banalne pytanie jako ze jestem szczesliwym posiadaczem 1.3 i > od niedawna 1.1 to tak sie zastanawiam jak wy widzicie ile jest > płynu chłodzącego w zbiorniczku. Ostatnio chciałem sprawdzic w > 1.1 ile tego płynu jest ale ten plastik jest tak ciemny ze nie > widać są dwie metody- albo swieci sie latarką, halogenami ( jak ja) lub starczy lekko ruszyć całym zbiorniczkirm i mała rada jak bedziesz dolewaj wlej około 2-4 mm powyżej max na zimnym silniku i żebyś nie wlał samego koncentratu tylko pół na pół z destylką! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > Butelkę na dolewki ma jeszcze od Eli, ale nie dolewałem a przez > zbiornik nie widać wiec nie wiem zapytaj Eli czy to co w butelce to koncentrat czy juz rozcieńczony płyn pół na pół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > to jest problem wlasnie, bo teraz tlko sie liczy co komp wypluje, > bledow nie ma znaczy sie dobry jest > ja mam problem z nikim cisnieniem oleju, ktore sie pojawia po > dluzszym postoju z tym podpinaniem do kompa to wiesz jak jest- praktycznie nigdy nie pokazuje usterek- ja bym obstawiał u Ciebie na czujnik cisnienia oleju > a wykluczasz wine samego licznika? tak gdyz już dawno do testów zamontowałem stary lcznik z wersji Active- było to samo po drugie ten "feler" pojawia sie w określonych warunkachtj: - jazda poniże 80 km/h - dojazd do świateł i ponowne ruszenie zasmochodem - wrzucenie auta na luz podczas jazdy i po ok 10 sek lub wiecej ponowne "zapięcie" biegu i zwiększenie obeotów silnika gdyby to była elektryka to falowałoby niezależnie od predkości solnika i innyhc warunków a u mnie jest ta przypadłośc wylko w sytuacjach jak wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > ja ma mlepszy patent- właczam halogeny przeciwmgielne- lekko odbija > się światło od wewn zderzaka dzięki temu mam podświetlony > zbiornk na płyn! muszę sprawdzić u siebie, ale chyba nic to nie da, bo mam za szeroko halogeny rozstawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > gdyby to była elektryka to falowałoby niezależnie od predkości > solnika i innyhc warunków a u mnie jest ta przypadłośc wylko w > sytuacjach jak wyzej bajer jest jeszcze taki, że yaboll który tu eż pisał, bo tez to miał stwierdził, że sie uspokoiło, po tym jak kontaktem wyczyścił styki czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > bajer jest jeszcze taki, że yaboll który tu eż pisał, bo tez to miał > stwierdził, że sie uspokoiło, po tym jak kontaktem wyczyścił > styki czujnika chłopie - prawie całe opakowanie WD 40 na to poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 > chłopie - prawie całe opakowanie WD 40 na to poszło ale WD40 to nie kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2009 podobno czujnik jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2009 > podobno czujnik jest ok no właśnie - podobno- nie wiem ile taki czujnik kosztuje bo... odcięto moją firmę od stron allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2009 > no właśnie - podobno- nie wiem ile taki czujnik kosztuje bo... > odcięto moją firmę od stron allegro nie wiem nie znam sie wszystko wyglada na sprawne, jak bedzie inaczej to cos sie wymysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 18 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 Proszę o jakieś krótkie podsumowanie co trzeba zrobić żeby zapobiec falowaniu wskaźnika temperatury. PROSZĘ, bo tak dużo wątków i sprzecznych informacji się ukazało, że w tej chwili jestem trochę zdezorientowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PapcioChmiel Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 "tego nie wie nikt" U mnie pomogło : wymiana termostatu, płukanie układu, wymiana płynu na płyn VW i odpowie\trzenie gruntowne. Ale u Darka to nie pomogło...... Moja wskazówka teraz ani drgnie.... miałem szczęście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek0000 Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 Wymiana termostatu na Vernet w Pandzie żony pomogła. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Wymiana termostatu na Vernet w Pandzie żony pomogła. > Pozdrawiam u mnie niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PapcioChmiel Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > u mnie niestety nie Dalej walczysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Podeślijcie proszę manual jak wymienić termostat, krok po kroku Z góry dziękuje serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PapcioChmiel Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 ze względu na koszt w moim przypadku to: 1. telefon do mojego mechanika 2. wizyta 3. parę groszy za usługę potem sam sie bawiłem w odpowietrzanie - ale to już masz dokładnie opisane w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 Nowie wieści z pola bitwy wskaźnikowej: 1. Za sugestia Dominika zaszczepiłem autko nowym softem- niestety nic to ie dało 2. podmieniłem czujnik położenia przepustnicy - zero efektu 3. wyjąłem wtyczkę od prędkościomierza- niestety jest to samo zdanie mojego mechanika jest to usterka mechaniczna a nie lektryczno-elektroniczna pozostajche chłodnica pompa wody lub jeszcze nie wiem co ale- NIE DAM SIĘ!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 6 Marca 2009 Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 Szkoda zachodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netka1 Napisano 8 Marca 2009 Udostępnij Napisano 8 Marca 2009 A ja trzymam kciuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 16 Marca 2009 Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 > ale- NIE DAM SIĘ!! Daarek jak sprawy się mają z tym nieszczęsnym wskaźnikiem? Ja na razie jeżdzę na tym falującym - denerwuje mnie to - ale nie wiem w końcu czy przyczyna leży w termostacie czy czujniku temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 > Daarek jak sprawy się mają z tym nieszczęsnym wskaźnikiem? Ja na > razie jeżdzę na tym falującym - denerwuje mnie to - ale nie wiem > w końcu czy przyczyna leży w termostacie czy czujniku > temperatury? juz odpowiadam! 1.za namową Dominka z Górka-Auto Panda dostała najnowszy soft do sterownika ślinika- niestety nic to nie dało 2. ponieważ usterka pojawia sie podczas jazdy a na postoju jest oki wiec wypięliśmy z mym mechanikiem w ASO kostkę od licznika i po próbnej jeździe niestety nadal to samo! 3. po analizie dotychczasowych działań doszlismy do wniosku że feler musi być po stronie mechanicznej według mnie albo pompa wody albo chłodnica nie tak ze wskazniem na to drugie. Aktualnie chłodnice są bardzo delikatne wiec przy mnioejszej ilości płynu mogło się coś przegrzać przetopić wypaczyć i zakłóca to przepływ płynu stąd falowanie przy zmianie obrotów silnika! niestety nowa chłodnica ok 600 pln wiec niezbyt mi sie uśmiecha taki wydatek o ile szybciej wózek nie zmieni właściciela to na wiosnę czeka mnie wymiana rozrządu(aktualnie ma 55tkm i autko 4,5 roku) wiec zapobiegawczo zmienię pompę wody- moze ito coś zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > wymiana rozrządu(aktualnie ma 55tkm i autko 4,5 roku) wiec > zapobiegawczo zmienię pompę wody- moze ito coś zmieni > o ile szybciej wózek nie zmieni właściciela to na wiosnę czeka mnie > wymiana rozrządu(aktualnie ma 55tkm i autko 4,5 roku) wiec > zapobiegawczo zmienię pompę wody- moze ito coś zmieni Heh też osobiście bardzo mocno zastanawiam się nad pompą wody. Samochód ma prawie 70 kkm i 5 lat więc rozrząd także będę wymieniał. Przed chwilą zadzwoniłem do ASO żeby wybadać ile taka wymiana u nich kosztuje. I aż sobie usiadłem jak mi krzyknęli....795 złotych!!! W tym sam rozrząd 200 zł, pompa 280 zł reszta robocizna W serwisie firmowanym marką Premio łączny koszt wymiany razem z pompą wody to 590 zł. Tutaj powiedzieli dodatkowo że musza wymienić - przy wymianie pompy wody - płyn w układzie chłodzenia. Sam rozrząd to około 100 zł (pasek Contitech), pompa 160 zł. W sumie też niemało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > o ile szybciej wózek nie zmieni właściciela to na wiosnę czeka mnie > wymiana rozrządu(aktualnie ma 55tkm i autko 4,5 roku) wiec > zapobiegawczo zmienię pompę wody- moze ito coś zmieni Pompa wody raczej nie zmieni, u mnie był wymieniany rozrząd z pompą wody , a falowanie jest nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Pompa wody raczej nie zmieni, u mnie był wymieniany rozrząd z pompą > wody , > a falowanie jest nadal No to ręce opadają Pipper a ciekło Ci z pompy wody czy wymieniłeś ją po prostu profilaktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > juz odpowiadam! Dareek24 napisz mi proszę bo w gąszczu informacji na ten temat nie dokopałem się - czy wymieniłeś czujnik temperatury na nowy, czy tylko go wyjąłeś i uszczelniłeś wokół niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Dareek24 napisz mi proszę bo w gąszczu informacji na ten temat nie > dokopałem się - czy wymieniłeś czujnik temperatury na nowy, czy > tylko go wyjąłeś i uszczelniłeś wokół niego? i jedno i drugie- czujnik mam nowy magnetti Marelli i z uszczelnianiem daj sobie spokój bo strata czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > i jedno i drugie- czujnik mam nowy magnetti Marelli > i z uszczelnianiem daj sobie spokój bo strata czasu Mam w drodze czujnik oryginalny. No i ręce mi opadły juz calkowicie. Skoro wszystko już praktycznie wymieniłeś, kolega Pipper wymienił pompe wody i to wszysto o kant d.... to co jest do jasnej grane, że u tylu użytkowników Pandy pojawiają się takie objawy ale poradzić sobie z nimi nijak nie można?!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Mam w drodze czujnik oryginalny. No i ręce mi opadły juz calkowicie. > Skoro wszystko już praktycznie wymieniłeś, kolega Pipper > wymienił pompe wody i to wszysto o kant d.... to co jest do > jasnej grane, że u tylu użytkowników Pandy pojawiają się takie > objawy ale poradzić sobie z nimi nijak nie można?!?! zostaje na chłodnica bo tej to chyba jeszcze nikt nie wymieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > zostaje na chłodnica bo tej to chyba jeszcze nikt nie wymieniał No to czekamy na pierwszego śmiałka z grubym portfelem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PapcioChmiel Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 a próbowałeś płyny chłodzącego o innych właściwościach? Ja zmie3niłem na płyn z VW i trudno powiedzieć czy to po tym - ale problem zniknął.... może to gęstość płynu i jego własności fizykalne sa nie halo mimo iż to Paraflu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > a próbowałeś płyny chłodzącego o innych właściwościach? Ja zmie3niłem > na płyn z VW i trudno powiedzieć czy to po tym - ale problem > zniknął.... może to gęstość płynu i jego własności fizykalne > sa nie halo mimo iż to Paraflu? Ja akurat zmieniłem płyn chłodzący z Paraflu na jakiś inny. Było to rok temu i marki nie pamiętam. Skądinąd mam zdecydowanie większe zaufanie do Paraflu niż do jakiegoś volkswagenowskiego. I jeśli zmienie przy jakiejś wymianie to na Paraflu właśnie Ale w sumie ciekawa hipoteza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > a próbowałeś płyny chłodzącego o innych właściwościach? Ja zmie3niłem > na płyn z VW i trudno powiedzieć czy to po tym - ale problem > zniknął.... może to gęstość płynu i jego własności fizykalne > sa nie halo mimo iż to Paraflu? Pepciu! napisz jaki model tego płynu jest! może zrobię jeszcze płukankę destylką i zaleję innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 Skądinąd mam zdecydowanie większe > zaufanie do Paraflu niż do jakiegoś volkswagenowskiego. dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Skądinąd mam zdecydowanie większe > dlaczego? Ot tak subiektywne odczucie Powtarzam SUBIEKTYWNE moje własne Pracowałem w dealerstwie vw i wiele rzeczy widziałem... tylko jedno ciężko było wypatrzeć - ów "legendarną" i nie mającą nic wspólnego z rzeczywistością jakość i trwałość produktów z logo vw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > No to ręce opadają Pipper a ciekło Ci z pompy wody czy wymieniłeś > ją po prostu profilaktycznie? Nic nie ciekło, raczej profilaktycznie, zakupiłem Pandę 4 letnią, więc po zakupie razem z olejem i innymi czynnościami eksploatacyjnymi poleciał kompletny rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PapcioChmiel Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Pepciu! napisz jaki model tego płynu jest! może zrobię jeszcze > płukankę destylką i zaleję innym Ja swojego miśka zalałem płynem G12. Jest jeszcze wersja G12+ ale nie wiem czym się różni. G12 można dostać jako koncentrat - rozcieńczamy 1:1 lub jako gotowy płyn do zalania - ja taki własnie dostałem. Kupiony w sklepie z częściami do VW/Skody. nie mam pojęcia czy to pomogło bo działań podjętych było kilka..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 G12+ - nie mozesz mieszac z niczym innym. G12 mozesz mieszac -rozowy jest. a G11 niebieski - ten takze mozna mieszac. pewnie plyny HEPU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 29 Marca 2009 Udostępnij Napisano 29 Marca 2009 > zostaje na chłodnica bo tej to chyba jeszcze nikt nie wymieniał POMOGŁO!!! Wystarczyło wymienić termostat na nowy i po sprawie. Jak ręką odjął. Termostat oryginalny BEHR. Gdybyś / byście potrzebowali to mam do sprzedania nowy oryginalny czunik temperatury silnika. Wiecej na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2009 > POMOGŁO!!! Wystarczyło wymienić termostat na nowy i po sprawie. Jak > ręką odjął. Termostat oryginalny BEHR. u mnie też bo...ciepło się zrobiło ! poczekamy do jesieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
st_luk Napisano 29 Marca 2009 Udostępnij Napisano 29 Marca 2009 > u mnie też bo...ciepło się zrobiło ! poczekamy do jesieni Dareek obyś nie zapeszył. Od tygodnia mam nowy termostat, jeszcze jak zimno było i przez dwa dni sniegiem sypało to wymieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
budynbudyn Napisano 31 Marca 2009 Udostępnij Napisano 31 Marca 2009 > Dareek obyś nie zapeszył. Od tygodnia mam nowy termostat, jeszcze jak > zimno było i przez dwa dni sniegiem sypało to wymieniłem przeczytalem teat od deski do deski i jutro bede sie musial pilnowac aby przypadkiem nie patrzyc na wskaznik temperatury glownie zerkalem na niego zeby zobaczyc czy silnik mi sie nie gotuje nic wiecej a teraz po tej lekturze zaczne obserwowac czy sie franca nie merda ale ja mam farta mieszkam w kraju dosc cieplym dzis temp. dochodzila do 30 stopni wiec nie wiem czy zakleje plastrem wskaznik skoro jak cieplo to problem nie wystepuje ale slowa uznania za taki boj i obys okazal sie zwyciezca pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 31 Marca 2009 Udostępnij Napisano 31 Marca 2009 > Dareek obyś nie zapeszył. Od tygodnia mam nowy termostat, jeszcze jak > zimno było i przez dwa dni sniegiem sypało to wymieniłem U mnie faluje tylko przy ujemnej temp. a od tygodnia mamy dodatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2009 > w 1.3 taki sam jak u ciebie;] wszystko jak na dłoni widać, ale w 1.1 > porażka a co ja mam powiedziec skoro w 1.2 wogole nie mam tego zbiorniczka tylko wlew przy chlodnicy i za nic w siwecie nie moge bez kanalu sprawdzic jakim jest stan plynu, kto mnie teraz przebije:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.