wojtala Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 Dzis normalnie odpalilem, pojechalem do WKU, wracam, wsiadam chce odpalic, odpala i nagle slysze jakies tyrkotanie tzn. jak gdyby ktos przylozyc patyczek plastikowy do smigielek wiatraczka, taki odglos do mnie doszedl i silnik zgasl. Przy probie nastepnego odpalenia, kotrolki i wszystko przygasa. Moje obstawienia to: 1. Cos w rozruszniku sie zawiesilo (chociaz to jest dla mnie dziwne, bo wsluchujac sie slychac, jak gdyby rozrusznik zazebial sie z kolem zamachowym, taki odglos). 2. Lozysko oporowe sie rozsypalo i cos zblokowalo. 3. Cos do altka wpadlo i go zablokowalo? To by wyjasnialo ten dzwiek terkotania. pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Dzis normalnie odpalilem, pojechalem do WKU, wracam, wsiadam chce > odpalic, odpala i nagle slysze jakies tyrkotanie tzn. jak gdyby > ktos przylozyc patyczek plastikowy do smigielek wiatraczka, taki > odglos do mnie doszedl i silnik zgasl. Przy probie nastepnego > odpalenia, kotrolki i wszystko przygasa. Moje obstawienia to: > 1. Cos w rozruszniku sie zawiesilo (chociaz to jest dla mnie dziwne, > bo wsluchujac sie slychac, jak gdyby rozrusznik zazebial sie z > kolem zamachowym, taki odglos). > 2. Lozysko oporowe sie rozsypalo i cos zblokowalo. > 3. Cos do altka wpadlo i go zablokowalo? To by wyjasnialo ten dzwiek > terkotania. > pozd Zablokował się prawdopodobnie bendix w postaci wysuniętej - rozrusznik out - i zobaczyć co sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Zablokował się prawdopodobnie bendix w postaci wysuniętej - > rozrusznik out - i zobaczyć co sie dzieje zas trza wszystko rozbierac, tela roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Dzis normalnie odpalilem, pojechalem do WKU, wracam, wsiadam chce > odpalic, odpala i nagle slysze jakies tyrkotanie tzn. jak gdyby > ktos przylozyc patyczek plastikowy do smigielek wiatraczka, taki > odglos do mnie doszedl i silnik zgasl. Przy probie nastepnego > odpalenia, kotrolki i wszystko przygasa. Moje obstawienia to: > 1. Cos w rozruszniku sie zawiesilo (chociaz to jest dla mnie dziwne, > bo wsluchujac sie slychac, jak gdyby rozrusznik zazebial sie z > kolem zamachowym, taki odglos). > 2. Lozysko oporowe sie rozsypalo i cos zblokowalo. > 3. Cos do altka wpadlo i go zablokowalo? To by wyjasnialo ten dzwiek > terkotania. > pozd Możliwe, że łożysko w altu Ci się zblokowało i zmieliło je w środku. Mi się takie coś stało przy 140km/h na autostradzie :/ Auta się nie dało odpalić. Przeciąłem pasek i wróciłem na aku do domu. Całe szczęście, że byłem w miare blisko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Możliwe, że łożysko w altu Ci się zblokowało i zmieliło je w środku. > Mi się takie coś stało przy 140km/h na autostradzie :/ Auta się > nie dało odpalić. Przeciąłem pasek i wróciłem na aku do domu. > Całe szczęście, że byłem w miare blisko... lozyska odpadaja chyba, nowki skf kupione i przezemnie wsadzane, moze tam cos wpadlo lub cos :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Dzis normalnie odpalilem, pojechalem do WKU, wracam, wsiadam chce > odpalic, odpala i nagle slysze jakies tyrkotanie tzn. jak gdyby > ktos przylozyc patyczek plastikowy do smigielek wiatraczka, taki > odglos do mnie doszedl i silnik zgasl. Przy probie nastepnego > odpalenia, kotrolki i wszystko przygasa. Moje obstawienia to: > 1. Cos w rozruszniku sie zawiesilo (chociaz to jest dla mnie dziwne, > bo wsluchujac sie slychac, jak gdyby rozrusznik zazebial sie z > kolem zamachowym, taki odglos). > 2. Lozysko oporowe sie rozsypalo i cos zblokowalo. > 3. Cos do altka wpadlo i go zablokowalo? To by wyjasnialo ten dzwiek > terkotania. > pozd altek odpada - pasek by sie slizgał , a silnik krecił jak chcesz sprawdzic czy to rozrusznik to wrzuc 5tke i spobuj przepchac auto (jak to rozrusznik to dasz rade) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > altek odpada - pasek by sie slizgał , a silnik krecił > jak chcesz sprawdzic czy to rozrusznik to wrzuc 5tke i spobuj > przepchac auto (jak to rozrusznik to dasz rade) na ten sposob mam garaz zbyt krotki na snieg go nie wypchne bo w dwojke nie umielismy go wepchac ide walczyc i zobaczymy co z tym fantem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > na ten sposob mam garaz zbyt krotki na snieg go nie wypchne bo w > dwojke nie umielismy go wepchac ide walczyc i zobaczymy co z > tym fantem to zdejmij oslone walka i kluczem (chuba 17tka) probuj krecic (juz na luzie , bez zaplonu) jak nie dasz rady to zdejmiesz pasek od altka , jak dalej nie dasz rady to wyjmiesz rozrusznik , jak dalej sie nie bedzie dalo ... to masz problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > to zdejmij oslone walka i kluczem (chuba 17tka) probuj krecic (juz na > luzie , bez zaplonu) > jak nie dasz rady to zdejmiesz pasek od altka , jak dalej nie dasz > rady to wyjmiesz rozrusznik , jak dalej sie nie bedzie dalo ... > to masz problem a wiec tak, bylem w garazu i nastepujace rzeczy: Po wrzuceniu 5tki i pchaniu do przodu tyle co moge w garazu slychac tylko jakies trzasniecie i widac jak silnik przechyla sie do przodu, po wrzuceniu wstecznego i popchnieciu do przodu silnik sie przekrecil do tylu, wiec probuje zakrecic, rozrusznik chwile pokrecil jak nic i znow zgrzyt i stanal, czyli rozrusznik i altka chyba mozna odrzucic. Teraz mam trzy teorie: 1. Pasek rozrzadu przeskoczyl i zawor spotyka sie z tlokiem w jakis magiczny sposob (chociaz to bardzo malo prawdopodobne). 2. Cos w zespole napedowym padlo w okolicy sprzegla i blokuje. 3. Rozrusznik sie zawiesza jakos i blokuje (chociaz to tez malo prawdopodobne, bo na rozruszniku jest bardzo duze przelozenie a ja auto pocisnalem o caly obrot walka rozrzadu, wiec rozrusznik na pewno sie przekrecil w tym momencie pare razy i nic). Ktos ma jeszcze jakies propozycje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 zdjac pasek od altka, odkrecic rozrusznik i krecic recznie silnikiem na luzie, jesli objaw zniknie to ktoras z wymienionych przedmiotow, jesli bedzie wystepowal dalej to cos z silnikiem, a wtedy to albo miske zdjac i od spodu zagladac, albo glowice zdjac, albo i to i to pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > zdjac pasek od altka, odkrecic rozrusznik i krecic recznie silnikiem > na luzie, jesli objaw zniknie to ktoras z wymienionych > przedmiotow, jesli bedzie wystepowal dalej to cos z silnikiem, a > wtedy to albo miske zdjac i od spodu zagladac, albo glowice > zdjac, albo i to i to > pozdr. to zle, bardzo zle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 No i mamy winowajce. Oryginalna swieca NGK wkrecona do 2 cylindra. Rozpadla sie ceramika przy elektrodzie srodkowej pojutrze sciagam glowice, bo az dzis juz nie mam sily i nerwow na to, teraz modle sie tylko, aby ta ceramika lezala na tloku i pozwala zrobic pelnego obrotu walu. Na swiecy widac, ze ceramika obijala sie o swiece i tlok i wykrzywila az elektrode zewnetrzna. Sorki za ostrosc zdjec, ale juz taki sprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 gładź cylindra też pewnie poszła na wakacje ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > gładź cylindra też pewnie poszła na wakacje ( juz nigdy ngk nie kupie swiec, nigdy. A juz wczesniej jak jechalem to cos mi wlasnie tak tyrkolilo, ale nic sie nie dzialo i przestalo, tez raz nie chcial zapalic na 4 gary, tylko ktos to mogl wiedziec, ze swieca zrobila heh niezly bigos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 No to masz okazje to rozwiertu na 1,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > No to masz okazje to rozwiertu na 1,3 jakie tam tloki wkladac wtedy?? z fire 1.4 ? Bo te oplowskie to chyba odprezaja, tak jak w "dzikusach" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Wyslij zdjecia do przedstawiciela NGK na Polske. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > Wyslij zdjecia do przedstawiciela NGK na Polske. To Ci powiedzą że źle wkręciłeś... i na tym się skończy. Swoją drogą bardzo dziwne że tak sama z siebie się rozsypała. No ale bywa i tak, pozostaje współczuć. Jest szansa, że przy takim uderzeniu wielkich strat nie będzie i oby tak było. ps. ja też musze zobaczyć u siebie na świece bo chodzi jak HDi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > No i mamy winowajce. Oryginalna swieca NGK wkrecona do 2 cylindra. > Rozpadla sie ceramika przy elektrodzie srodkowej pojutrze > sciagam glowice, bo az dzis juz nie mam sily i nerwow na to, > teraz modle sie tylko, aby ta ceramika lezala na tloku i pozwala > zrobic pelnego obrotu walu. > Na swiecy widac, ze ceramika obijala sie o swiece i tlok i wykrzywila > az elektrode zewnetrzna. > Sorki za ostrosc zdjec, ale juz taki sprzet. Mysle ze smialo mozesz podeslac roziemu zdjecie, ostatnio na turustyce sie udzielal... Moze cos Ci powie wiecej na temat tego uszkodzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > Mysle ze smialo mozesz podeslac roziemu zdjecie, ostatnio na > turustyce sie udzielal... Moze cos Ci powie wiecej na temat tego > uszkodzenia... ze zdjecia to nic nie wywnioskuję. Najlepiej po prostu złożyć reklamację i jeżeli będzie sluszne podejrzenie wady fabrycznej swieczka trafi do laboratorium do Niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > To Ci powiedzą że źle wkręciłeś... i na tym się skończy. Swoją drogą > bardzo dziwne że tak sama z siebie się rozsypała. No ale bywa i > tak, pozostaje współczuć. Jest szansa, że przy takim uderzeniu > wielkich strat nie będzie i oby tak było. Niestety prawdą jest, że gros reklamacji to źle wkręcone świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > ze zdjecia to nic nie wywnioskuję. > Najlepiej po prostu złożyć reklamację i jeżeli będzie sluszne > podejrzenie wady fabrycznej swieczka trafi do laboratorium do > Niemiec. A powiedz czemu ostatnio coraz czesciej sie slyszy o podobnych uszkodzeniach ?? Mialem ojcu swiece kupic ale boje sie ngk.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > A powiedz czemu ostatnio coraz czesciej sie slyszy o podobnych > uszkodzeniach ?? > Mialem ojcu swiece kupic ale boje sie ngk.... szczerze mowiac nie slysze ostatnio wiecej o reklamacjach, wrecz mniej, od IC przez ostatni kwartal nie przyszla do mnie zadna swieczka. To jest "kleska sukcesu". co drugi kierowca jezdzi na NGK wiec jak juz cos sie zdarzy to wielkie prawdopodobienstwo ze trafi na NGK. A niestety mechanicy popelniaja proste bledy i nieraz reklamuja swiece podczas gdy problem lezy zupelnie gdzie indziej. O bledach montazu nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > altek odpada - pasek by sie slizgał , a silnik krecił > jak chcesz sprawdzic czy to rozrusznik to wrzuc 5tke i spobuj > przepchac auto (jak to rozrusznik to dasz rade) Jestes w błedzie mi jak padł altek i sie zblokował naszczescie stałem na światłach to silnik zgasl i za cholere nie przekreciłem rozrusznikiem a pasek sie nie slizgnął wiec altek tez wchodzi w gre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGAD Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > szczerze mowiac nie slysze ostatnio wiecej o reklamacjach, wrecz > mniej, od IC przez ostatni kwartal nie przyszla do mnie zadna > swieczka. > To jest "kleska sukcesu". co drugi kierowca jezdzi na NGK wiec jak > juz cos sie zdarzy to wielkie prawdopodobienstwo ze trafi na > NGK. A niestety mechanicy popelniaja proste bledy i nieraz > reklamuja swiece podczas gdy problem lezy zupelnie gdzie > indziej. O bledach montazu nie wspominam to może napisz tak na wszelki wielki jak wygląda poprawny montaż świec wg NGK ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > to może napisz tak na wszelki wielki jak wygląda poprawny montaż > świec wg NGK ? Dokręcanie przez klucz dynamometryczny - vide NGK moment dokręcania świec no i oczywiście co by gwint był prosto złapany - bo widziałem już przypadki kiedy jakiś Pan Kazio pod stodołą wkręcał świece i najzwyczajniej w świecie była krzywo złapana - ceramika pękła i poszła do tłoka - narobiła niezłych szkód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > bo > widziałem już przypadki kiedy jakiś Pan Kazio pod stodołą > wkręcał świece i najzwyczajniej w świecie była krzywo złapana - > ceramika pękła i poszła do tłoka - narobiła niezłych szkód ehkm... zeby byc uczciwym, to trzeba napisac, ze pewien tutejszy swaper, rowniez takie wygibasy zrobil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > jakie tam tloki wkladac wtedy?? z fire 1.4 ? p'n'p pasują z 1,4 16V a jeszcze lepiej z t-jeta bo sa kute, tylko cena zabija. > Bo te oplowskie to chyba > odprezaja, tak jak w "dzikusach" ?? A wrecz przeciwnie, bo wystają ponad powierzchnie bloku i denka trza toczyć. Jest jeszcze opcja z opla 1,2 16V, ale jej nie sprawdzałem, bo już za późno było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 dziękujuę za wyręczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 ja oddałem ngk kable na relamacje bo sie jeździć nie dało. od nowosci jak je kupiłem auto szarpało cyrk nas kółkach , wieczorkiem popsikałem na kable istna elektrownia -nie dowieżałem - oddałem na reklamacje wziąłem megneti marelli kable - ja rekał odjął nie ten samochód- kable wróciły z reklacji- przebić nie stwierdzono - a ta elektrownia pod maską to skąd. -?wniosek juz nigdy NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRodz Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 To tak posrednio sie spytam - jakie swiece? Bo moze niedlugo bede kupowal.... wczesniej o ngk nie slyszalem nic zlego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > To tak posrednio sie spytam - jakie swiece? Bo moze niedlugo bede > kupowal.... wczesniej o ngk nie slyszalem nic zlego.. ISKRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > To tak posrednio sie spytam - jakie swiece? Bo moze niedlugo bede > kupowal.... wczesniej o ngk nie slyszalem nic zlego.. wrzuc w wyszukiwarke i znajdz odpowiedzi na podobne pytania na roznych kacikach. NGK jest zdecydowanie liderem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 no i wszystko juz dokladnie wiadomo. Tlok zrobil na szczescie gladz cylindra jest nienaruszona. Glowica peknieta i do wywalenia. Moja hipoteza jest taka, wpierw pekla plytka zaworu, jej odlamek wpadl pomiedzy krzywke walka i szklanke zaworu, zawor zostal zbyt mocno otwarty i tlok w niego walnal lamiac go. Reszta na fotkach: I teraz moje pytania: 1. Glowica 1.1 SPI a 1.2 MPI roznia sie czyms ?? Srednice kanalow czy cos ?? Bo wiem, ze walek, ale to oczywiste. 2. Na krzywce walka jest delikatny uszczerbek (1mm), na samym kancie krzywki z boku, mozna to delikatnie droniutkim papierem sciernym wygladzic?? 3. Teraz sprawa samego tloka. Po rozmowie z zaprzyjaznionym mechanikiem, powial mi, ze skoro gladz cylindra jest idealna, to kupic nowy tlok nominal i do tego komplet pierscieni na tloki. Uzywki tloka nie chce kupowac bo to jest loteria, dlatego ide w kierunku kupna nowego tloka nominalnego i zastapienie tego rozwalonego. Co wy na to ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > no i wszystko juz dokladnie wiadomo. Tlok zrobil na szczescie gladz > cylindra jest nienaruszona. Glowica peknieta i do wywalenia. > Moja hipoteza jest taka, wpierw pekla plytka zaworu, jej odlamek > wpadl pomiedzy krzywke walka i szklanke zaworu, zawor zostal > zbyt mocno otwarty i tlok w niego walnal lamiac go. Reszta na > fotkach: > I teraz moje pytania: > 1. Glowica 1.1 SPI a 1.2 MPI roznia sie czyms ?? Srednice kanalow czy > cos ?? Bo wiem, ze walek, ale to oczywiste. > 2. Na krzywce walka jest delikatny uszczerbek (1mm), na samym kancie > krzywki z boku, mozna to delikatnie droniutkim papierem sciernym > wygladzic?? > 3. Teraz sprawa samego tloka. Po rozmowie z zaprzyjaznionym > mechanikiem, powial mi, ze skoro gladz cylindra jest idealna, to > kupic nowy tlok nominal i do tego komplet pierscieni na tloki. > Uzywki tloka nie chce kupowac bo to jest loteria, dlatego ide w > kierunku kupna nowego tloka nominalnego i zastapienie tego > rozwalonego. > Co wy na to ?? > Pozdrawiam ach ten FiJAT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Niezły bajzel A jednak NGK nie sa chyba aż takie złe Odnośnie głowicy - jesli masz parę złotych, to okazja wyśmienita na przejście z SPI na MPI. Głowice z kolektorem ssącym i przepustnicą można już wyrwać od 400pln Do tego pompa paliwa, program i masz z 15kucy więcej jak nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > Niezły bajzel > A jednak NGK nie sa chyba aż takie złe > Odnośnie głowicy - jesli masz parę złotych, to okazja wyśmienita na > przejście z SPI na MPI. Głowice z kolektorem ssącym i > przepustnicą można już wyrwać od 400pln Do tego pompa paliwa, > program i masz z 15kucy więcej jak nic Ale to przecież MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > Ale to przecież MPI Ups Zasugerowałem się tym: Quote: 1. Glowica 1.1 SPI a 1.2 MPI roznia sie czyms ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > A jednak NGK nie sa chyba aż takie złe no właśnie, a od razu łatwo psa powiesić PS niezła rozwałka w silniku, współczuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > I teraz moje pytania: > 1. Glowica 1.1 SPI a 1.2 MPI roznia sie czyms ?? Srednice kanalow czy > cos ?? Bo wiem, ze walek, ale to oczywiste. wielkoscia kanalow , zaworow i rozstawem szpilek pod kol ssacy > 2. Na krzywce walka jest delikatny uszczerbek (1mm), na samym kancie > krzywki z boku, mozna to delikatnie droniutkim papierem sciernym > wygladzic?? nie polecam , kup nowy walek (moge ci sprzedac z 1.2 mpi 60 po 50tys za 60zł + 10zł przesyłka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > wielkoscia kanalow , zaworow i rozstawem szpilek pod kol ssacy > nie polecam , kup nowy walek (moge ci sprzedac z 1.2 mpi 60 po 50tys > za 60zł + 10zł przesyłka) 60 a 75 sporo sie roznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > 60 a 75 sporo sie roznia mowisz o walkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > mowisz o walkach? ano, bo przeciez 1.2 MPI 60KM mial walek chyba taki sam jak 1.1 MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 tłok nowy , ale pamietaj komplet 4 pierscienie od razu! Przy całym tym bajzlu wydasz ze 100 zł ekstra złotych a masz silnik zdrowszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > tłok nowy , ale pamietaj komplet 4 pierscienie od razu! > Przy całym tym bajzlu wydasz ze 100 zł ekstra złotych a masz silnik > zdrowszy. no komplet pierscieni na jeden tloczek to 51zl z goetz wiec biore na wszystkie gary od razu, bo jak juz rozbierac to wszystko i miec spokoj i zdrowy silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > no komplet pierscieni na jeden tloczek to 51zl z goetz wiec biore na > wszystkie gary od razu, bo jak juz rozbierac to wszystko i miec > spokoj i zdrowy silniczek dokładnie. Swoją drogą dziwne to buba że tak samo z siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > ano, bo przeciez 1.2 MPI 60KM mial walek chyba taki sam jak 1.1 MPI zgadza sie , dlatego krzycze 60zł , a nie 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.