Skocz do zawartości

Pomocy-prycha i kaszle. (1.2 16v 4p)


puchaty

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa ma sie tak:

Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty. znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000.

Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej:

przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany biegu.

Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie:

przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic.

Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko.

W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy.

Co mu jest???? Ratujcie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa ma sie tak:

> Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty.

> znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja

> sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie

> wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000.

> Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej:

> przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest

> kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a

> potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany

> biegu.

> Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie:

> przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic.

> Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto

> trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko.

> W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy.

> Co mu jest???? Ratujcie!!

A silnik krokowy czysty? Bo u mnie kiedyś było też tak że obory i falowały i się okazało że silik krokowy był usyfiony, wziołem szmatkę i spirytus 50 do gardła a druga na szmatkę zeby.GIF przeczyściłem i było oki... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy zejsciu z obrotow spada gladko, czy zawiesza sie chwilowo na

> obrotach?

Dwie rozne sytuacje, wystepuja roznie bez reguly

-przy zmianie biegow na wyzsze spada gwaltownie do 1000 obrotow i sie dlawi

-lub spada gladko do 3000 ale tak trzyma caly czas

> Kiedy synchronizowales przepustnice?

podczas budowy auta jakies 2 miesiace temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A silnik krokowy czysty? Bo u mnie kiedyś było też tak że obory i

> falowały i się okazało że silik krokowy był usyfiony, wziołem

> szmatkę i spirytus 50 do gardła a druga na szmatkę

> przeczyściłem i było oki...

wez mi to namaluj gdzie ten krokowiec jest w 16'ce

282406628-P1020053.jpg

post-45077-14352502300873_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa ma sie tak:

> Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty.

> znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja

> sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie

> wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000.

> Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej:

> przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest

> kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a

> potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany

> biegu.

> Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie:

> przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic.

> Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto

> trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko.

> W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy.

> Co mu jest???? Ratujcie!!

panocku no jak w morde strzelil albo za duzo albo za mało paliwa.

Swiece jakie ??

Pompa sprawna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panocku no jak w morde strzelil albo za duzo albo za mało paliwa.

znaczy, ze jak, sama dawka paliwa sie zmienila?

> Swiece jakie ??

niewiem.gif

> Pompa sprawna

slychac ja wiec chyba sprawna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znaczy, ze jak, sama dawka paliwa sie zmienila?

> slychac ja wiec chyba sprawna

pierwsza rzecz czem uzmieniales przewód przeciekał , puszczał czy o tak sobie.

Druga rzecz zmierz cisnienie paliwa czy prawidłowe.

A jak tak wykrec swiece izobacz kolor bedzie wiadom oczy ma sucho czy zalewa.

jak bedzie sucho moze stopic tłoka / zawór wiec nie kombinuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pierwsza rzecz czem uzmieniales przewód przeciekał , puszczał czy o

> tak sobie.

przewod jest wymieniony dlatego ze w poznaniu na BT wykryli wyciek paliwa-byl przetarty. Co do wymiany to jest to lekko zdrutowane. Mianowicie: przetarty fragmet zostal wyciety a w jego miejsce nasuniety nowy kawalek i scisniety opaskami. Ale auto jeszcze tak przelatalo jakies 200 km zanim zaczely sie te wszystkie cyrki frown.gif

> Druga rzecz zmierz cisnienie paliwa czy prawidłowe.

Jak?

> A jak tak wykrec swiece izobacz kolor bedzie wiadom oczy ma sucho czy

> zalewa.

jaki kolor ma byc?

> jak bedzie sucho moze stopic tłoka / zawór wiec nie kombinuj

yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przewod jest wymieniony dlatego ze w poznaniu na BT wykryli wyciek

> paliwa-byl przetarty. Co do wymiany to jest to lekko zdrutowane.

> Mianowicie: przetarty fragmet zostal wyciety a w jego miejsce

> nasuniety nowy kawalek i scisniety opaskami. Ale auto jeszcze

> tak przelatalo jakies 200 km zanim zaczely sie te wszystkie

> cyrki

> Jak?

> jaki kolor ma byc?

Na google masz foto prawidłowych kolorów swiec na któryms forum.

Cisnienie najlepiej zmierzyc manometrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przewod jest wymieniony dlatego ze w poznaniu na BT wykryli wyciek

> paliwa-byl przetarty. Co do wymiany to jest to lekko zdrutowane.

> Mianowicie: przetarty fragmet zostal wyciety a w jego miejsce

> nasuniety nowy kawalek i scisniety opaskami. Ale auto jeszcze

> tak przelatalo jakies 200 km zanim zaczely sie te wszystkie

> cyrki

>

obstawiam że w trakcie "naprawy" coś dostało się do wężyka z paliwem i teraz dostało się gdzies gdzie może Ci blokować przepływ paliwa, dowiedz się czy to co drutowaliście było zasilaniem czy powrotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na google masz foto prawidłowych kolorów swiec na któryms forum.

poszukam ok.gif

> Cisnienie najlepiej zmierzyc manometrem.

ojj widze ze znowu mnie wycieczka do ASO czeka beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..ciśnienie ??

> manometrem

> ..kawa z mlekiem...mocna kawa

hmm to musze poleciec do castoramy po jakis klucz do swiec. To wszystkie sa takie same czy trzeba szukac do konkretnego modelu gdzies w sklepie moto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm to musze poleciec do castoramy po jakis klucz do swiec. To

> wszystkie sa takie same czy trzeba szukac do konkretnego modelu

> gdzies w sklepie moto?

..są minimum 3 rodzaje/rozmiary kluczy do świec.

Ale myślę ze w FIAT to będzie ten najpopularniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obstawiam że w trakcie "naprawy" coś dostało się do wężyka z paliwem

> i teraz dostało się gdzies gdzie może Ci blokować przepływ paliwa,

werzyk byl ciety z noofki, a paliwo ze zbiornika upuszczone na maxa, no ale na rece mechanikowi nie patrzylem

> dowiedz się czy to co drutowaliście było zasilaniem czy

> powrotem

yyyy - to sie potocze chyba na kanal i zrobie fote bo ja sie nie znam. Jezeli cos sie przytkalo to jak to usunac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe - ale ja mechanicznie uposledzony jestem - moze jakis manual

kupic 0,5 przewodu, nałozyc na opasce do manoemtru do paliwa i oleju montowac poprzez wpinanie sie w układ wezyk który szedłw listwe w manometr a z manometru poprzez wezyk do liswty ot cała filozofia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupic 0,5 przewodu, nałozyc na opasce do manoemtru do paliwa i oleju

> montowac poprzez wpinanie sie w układ wezyk który szedłw listwe

> w manometr a z manometru poprzez wezyk do liswty ot cała

> filozofia

rozumiem, ze po tej operacji nalezy wlaczyc silnik blush.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciag dalszy moich klopotow z CC ma sie tak:

- koniec koncow auto trafilo do ASO i :

panowie serwisanci pomierzyli cisnienia, sprawdzili pompe paliwa, czujnik walu, swiece i przewody WN. Wszystko jest OK. Znalezli rowniez przyczyne duszenia sie auta.

Mianowicie zawiesza sie jedna przepustnica frown.gif

Po rozmowie z Darkiem mniejwiecej wiem jak sie do niej zabrac i jak bedzie tylko chwila wolnego czasu to sie za to biore. Postaram sie oczywiscie nic nie popsuc grinser006.gif

jak cos moge swoimi niezgrabnymi lapami cos popsuc ewentualnie to wszystkie rady i porady mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciag dalszy moich klopotow z CC ma sie tak:

> - koniec koncow auto trafilo do ASO i :

> panowie serwisanci pomierzyli cisnienia, sprawdzili pompe paliwa,

> czujnik walu, swiece i przewody WN. Wszystko jest OK. Znalezli

> rowniez przyczyne duszenia sie auta.

> Mianowicie zawiesza sie jedna przepustnica

> Po rozmowie z Darkiem mniejwiecej wiem jak sie do niej zabrac i jak

> bedzie tylko chwila wolnego czasu to sie za to biore. Postaram

> sie oczywiscie nic nie popsuc

> jak cos moge swoimi niezgrabnymi lapami cos popsuc ewentualnie to

> wszystkie rady i porady mile widziane

Znając Ciebie to napewno coś popsujesz biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciag dalszy moich klopotow z CC ma sie tak:

> - koniec koncow auto trafilo do ASO i :

> panowie serwisanci pomierzyli cisnienia, sprawdzili pompe paliwa,

> czujnik walu, swiece i przewody WN. Wszystko jest OK. Znalezli

> rowniez przyczyne duszenia sie auta.

> Mianowicie zawiesza sie jedna przepustnica

> Po rozmowie z Darkiem mniejwiecej wiem jak sie do niej zabrac i jak

> bedzie tylko chwila wolnego czasu to sie za to biore. Postaram

> sie oczywiscie nic nie popsuc

> jak cos moge swoimi niezgrabnymi lapami cos popsuc ewentualnie to

> wszystkie rady i porady mile widziane

Napisz gdzie i kiedy to wyślemy od razu straż pożarną i inne służby biglaugh.gif

Generalnie to wiesz, nic specjalnie trudnego, albo dowieź to padło do Wrocka to pomożemy 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A silnik krokowy czysty? Bo u mnie kiedyś było też tak że obory i

> falowały i się okazało że silik krokowy był usyfiony, wziołem

> szmatkę i spirytus 50 do gardła a druga na szmatkę

> przeczyściłem i było oki...

ze sie zapytamwiesz wogole co to 4p?? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz gdzie i kiedy to wyślemy od razu straż pożarną i inne służby

> Generalnie to wiesz, nic specjalnie trudnego, albo dowieź to padło do

> Wrocka to pomożemy

Olek wiem, ze na Was zawsze mozna liczyc ale jak narazie to mam calkowity brak wolnego czasu, a do Was sie troche jedzie przez te wahadelka grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa ma sie tak:

> Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty.

> znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja

> sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie

> wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000.

> Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej:

> przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest

> kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a

> potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany

> biegu.

> Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie:

> przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic.

> Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto

> trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko.

> W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy.

> Co mu jest???? Ratujcie!!

obadaj mapa,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to chyba kompresja

zgadza sie - sprezenie cylindrow. To mi sprawdzili w ASO frown.gif

a co do reszty to maja leki ruszac motor bo mowia ze nie maja tej klasy fachowca

dlatego zostalem z problemem i podejme walke sam grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawy maja sie tak:

- czujnik polozenia walu jest na miejscu i nic sie z nim nie dzieje.

- zciagnalem przepustnice i je wyczyscilem. Co dziwne po sciagnieciu z silnika nic sie nie zawieszalo i te talerzyki chodzily rowno i zamykaly sie do konca. Po zlozeniu wszystkiego na nowo nic sie nie zmienilo. Nadal auto pracuje nierowno, szarpie i sie dlawi. Tak na wolnych jak i na wyzszych obrotach.

acha dodatkowo zaczal strasznie na czarno kopcic

Radzcie ludziska co dalej confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.