puchaty Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 Sprawa ma sie tak: Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty. znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000. Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej: przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany biegu. Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie: przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic. Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko. W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy. Co mu jest???? Ratujcie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cobra85 Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > Sprawa ma sie tak: > Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty. > znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja > sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie > wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000. > Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej: > przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest > kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a > potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany > biegu. > Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie: > przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic. > Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto > trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko. > W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy. > Co mu jest???? Ratujcie!! A silnik krokowy czysty? Bo u mnie kiedyś było też tak że obory i falowały i się okazało że silik krokowy był usyfiony, wziołem szmatkę i spirytus 50 do gardła a druga na szmatkę przeczyściłem i było oki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 Przy zejsciu z obrotow spada gladko, czy zawiesza sie chwilowo na obrotach? Kiedy synchronizowales przepustnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > Przy zejsciu z obrotow spada gladko, czy zawiesza sie chwilowo na > obrotach? Dwie rozne sytuacje, wystepuja roznie bez reguly -przy zmianie biegow na wyzsze spada gwaltownie do 1000 obrotow i sie dlawi -lub spada gladko do 3000 ale tak trzyma caly czas > Kiedy synchronizowales przepustnice? podczas budowy auta jakies 2 miesiace temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > A silnik krokowy czysty? Bo u mnie kiedyś było też tak że obory i > falowały i się okazało że silik krokowy był usyfiony, wziołem > szmatkę i spirytus 50 do gardła a druga na szmatkę > przeczyściłem i było oki... wez mi to namaluj gdzie ten krokowiec jest w 16'ce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > Sprawa ma sie tak: > Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty. > znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja > sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie > wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000. > Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej: > przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest > kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a > potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany > biegu. > Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie: > przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic. > Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto > trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko. > W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy. > Co mu jest???? Ratujcie!! panocku no jak w morde strzelil albo za duzo albo za mało paliwa. Swiece jakie ?? Pompa sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > panocku no jak w morde strzelil albo za duzo albo za mało paliwa. znaczy, ze jak, sama dawka paliwa sie zmienila? > Swiece jakie ?? > Pompa sprawna slychac ja wiec chyba sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > znaczy, ze jak, sama dawka paliwa sie zmienila? > slychac ja wiec chyba sprawna pierwsza rzecz czem uzmieniales przewód przeciekał , puszczał czy o tak sobie. Druga rzecz zmierz cisnienie paliwa czy prawidłowe. A jak tak wykrec swiece izobacz kolor bedzie wiadom oczy ma sucho czy zalewa. jak bedzie sucho moze stopic tłoka / zawór wiec nie kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > pierwsza rzecz czem uzmieniales przewód przeciekał , puszczał czy o > tak sobie. przewod jest wymieniony dlatego ze w poznaniu na BT wykryli wyciek paliwa-byl przetarty. Co do wymiany to jest to lekko zdrutowane. Mianowicie: przetarty fragmet zostal wyciety a w jego miejsce nasuniety nowy kawalek i scisniety opaskami. Ale auto jeszcze tak przelatalo jakies 200 km zanim zaczely sie te wszystkie cyrki > Druga rzecz zmierz cisnienie paliwa czy prawidłowe. Jak? > A jak tak wykrec swiece izobacz kolor bedzie wiadom oczy ma sucho czy > zalewa. jaki kolor ma byc? > jak bedzie sucho moze stopic tłoka / zawór wiec nie kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > przewod jest wymieniony dlatego ze w poznaniu na BT wykryli wyciek > paliwa-byl przetarty. Co do wymiany to jest to lekko zdrutowane. > Mianowicie: przetarty fragmet zostal wyciety a w jego miejsce > nasuniety nowy kawalek i scisniety opaskami. Ale auto jeszcze > tak przelatalo jakies 200 km zanim zaczely sie te wszystkie > cyrki > Jak? > jaki kolor ma byc? Na google masz foto prawidłowych kolorów swiec na któryms forum. Cisnienie najlepiej zmierzyc manometrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > Jak? ..ciśnienie ?? manometrem > jaki kolor ma byc? ..kawa z mlekiem...mocna kawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 moze sie przesunal czujnik polo wału jakie masz mocowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > przewod jest wymieniony dlatego ze w poznaniu na BT wykryli wyciek > paliwa-byl przetarty. Co do wymiany to jest to lekko zdrutowane. > Mianowicie: przetarty fragmet zostal wyciety a w jego miejsce > nasuniety nowy kawalek i scisniety opaskami. Ale auto jeszcze > tak przelatalo jakies 200 km zanim zaczely sie te wszystkie > cyrki > obstawiam że w trakcie "naprawy" coś dostało się do wężyka z paliwem i teraz dostało się gdzies gdzie może Ci blokować przepływ paliwa, dowiedz się czy to co drutowaliście było zasilaniem czy powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 PUCHATY a co na do Darek?? Coś już dłubolił ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > Na google masz foto prawidłowych kolorów swiec na któryms forum. poszukam > Cisnienie najlepiej zmierzyc manometrem. ojj widze ze znowu mnie wycieczka do ASO czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > ..ciśnienie ?? > manometrem > ..kawa z mlekiem...mocna kawa hmm to musze poleciec do castoramy po jakis klucz do swiec. To wszystkie sa takie same czy trzeba szukac do konkretnego modelu gdzies w sklepie moto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > moze sie przesunal czujnik polo wału > jakie masz mocowanie? jakies castom zrobione przez mp-rally a jaka ma byc szczelina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > hmm to musze poleciec do castoramy po jakis klucz do swiec. To > wszystkie sa takie same czy trzeba szukac do konkretnego modelu > gdzies w sklepie moto? ..są minimum 3 rodzaje/rozmiary kluczy do świec. Ale myślę ze w FIAT to będzie ten najpopularniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > poszukam > ojj widze ze znowu mnie wycieczka do ASO czeka manometr dobry 20 zł + kawał przewodu 10 zł i zrobic swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > obstawiam że w trakcie "naprawy" coś dostało się do wężyka z paliwem > i teraz dostało się gdzies gdzie może Ci blokować przepływ paliwa, werzyk byl ciety z noofki, a paliwo ze zbiornika upuszczone na maxa, no ale na rece mechanikowi nie patrzylem > dowiedz się czy to co drutowaliście było zasilaniem czy > powrotem yyyy - to sie potocze chyba na kanal i zrobie fote bo ja sie nie znam. Jezeli cos sie przytkalo to jak to usunac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > PUCHATY a co na do Darek?? Coś już dłubolił ?? Darkowi narazie glowy nie zawracam, bo daleko do niego i raczej mam leki zeby auto gonic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > manometr dobry 20 zł + kawał przewodu 10 zł i zrobic swoje hehe - ale ja mechanicznie uposledzony jestem - moze jakis manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > hehe - ale ja mechanicznie uposledzony jestem - moze jakis manual kupic 0,5 przewodu, nałozyc na opasce do manoemtru do paliwa i oleju montowac poprzez wpinanie sie w układ wezyk który szedłw listwe w manometr a z manometru poprzez wezyk do liswty ot cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > jakies castom zrobione przez mp-rally > a jaka ma byc szczelina? luknij na dole czy sie nie rusza u mnie kiedys na tyryrkach był przesunal sie dziurach i objawy jak u ciebie były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > kupic 0,5 przewodu, nałozyc na opasce do manoemtru do paliwa i oleju > montowac poprzez wpinanie sie w układ wezyk który szedłw listwe > w manometr a z manometru poprzez wezyk do liswty ot cała > filozofia rozumiem, ze po tej operacji nalezy wlaczyc silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > rozumiem, ze po tej operacji nalezy wlaczyc silnik ano tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > ano tak zapowiada sie ciezka sobota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 > zapowiada sie ciezka sobota oj tak u mnie tez picie konkretne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 Ciag dalszy moich klopotow z CC ma sie tak: - koniec koncow auto trafilo do ASO i : panowie serwisanci pomierzyli cisnienia, sprawdzili pompe paliwa, czujnik walu, swiece i przewody WN. Wszystko jest OK. Znalezli rowniez przyczyne duszenia sie auta. Mianowicie zawiesza sie jedna przepustnica Po rozmowie z Darkiem mniejwiecej wiem jak sie do niej zabrac i jak bedzie tylko chwila wolnego czasu to sie za to biore. Postaram sie oczywiscie nic nie popsuc jak cos moge swoimi niezgrabnymi lapami cos popsuc ewentualnie to wszystkie rady i porady mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 > Ciag dalszy moich klopotow z CC ma sie tak: > - koniec koncow auto trafilo do ASO i : > panowie serwisanci pomierzyli cisnienia, sprawdzili pompe paliwa, > czujnik walu, swiece i przewody WN. Wszystko jest OK. Znalezli > rowniez przyczyne duszenia sie auta. > Mianowicie zawiesza sie jedna przepustnica > Po rozmowie z Darkiem mniejwiecej wiem jak sie do niej zabrac i jak > bedzie tylko chwila wolnego czasu to sie za to biore. Postaram > sie oczywiscie nic nie popsuc > jak cos moge swoimi niezgrabnymi lapami cos popsuc ewentualnie to > wszystkie rady i porady mile widziane Znając Ciebie to napewno coś popsujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 > ..są minimum 3 rodzaje/rozmiary kluczy do świec. > Ale myślę ze w FIAT to będzie ten najpopularniejszy 16-stka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 > Ciag dalszy moich klopotow z CC ma sie tak: > - koniec koncow auto trafilo do ASO i : > panowie serwisanci pomierzyli cisnienia, sprawdzili pompe paliwa, > czujnik walu, swiece i przewody WN. Wszystko jest OK. Znalezli > rowniez przyczyne duszenia sie auta. > Mianowicie zawiesza sie jedna przepustnica > Po rozmowie z Darkiem mniejwiecej wiem jak sie do niej zabrac i jak > bedzie tylko chwila wolnego czasu to sie za to biore. Postaram > sie oczywiscie nic nie popsuc > jak cos moge swoimi niezgrabnymi lapami cos popsuc ewentualnie to > wszystkie rady i porady mile widziane Napisz gdzie i kiedy to wyślemy od razu straż pożarną i inne służby Generalnie to wiesz, nic specjalnie trudnego, albo dowieź to padło do Wrocka to pomożemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 > A silnik krokowy czysty? Bo u mnie kiedyś było też tak że obory i > falowały i się okazało że silik krokowy był usyfiony, wziołem > szmatkę i spirytus 50 do gardła a druga na szmatkę > przeczyściłem i było oki... ze sie zapytamwiesz wogole co to 4p?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 > wez mi to namaluj gdzie ten krokowiec jest w 16'ce przeca u ciebie nie ma krokowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Znając Ciebie to napewno coś popsujesz hmmm... to sobie wtedy przypomne od czego mam Ciebie ale najlepiej to nie zapeszaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Napisz gdzie i kiedy to wyślemy od razu straż pożarną i inne służby > Generalnie to wiesz, nic specjalnie trudnego, albo dowieź to padło do > Wrocka to pomożemy Olek wiem, ze na Was zawsze mozna liczyc ale jak narazie to mam calkowity brak wolnego czasu, a do Was sie troche jedzie przez te wahadelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > przeca u ciebie nie ma krokowca przeca pisalem, ze ja uposledzony mechanicznie jestem to skad mam wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 Krokowca fakt nie ma... ale TPS musi być. U mnie po wodowaniu na KJSie wysrał się TPS (czujnik położenia przepustnicy) i takie właśnie jaja się działy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 od czegomasz TPs-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniekcool Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Olek wiem, ze na Was zawsze mozna liczyc ale jak narazie to mam > calkowity brak wolnego czasu, a do Was sie troche jedzie przez > te wahadelka ale zawsze mozessz autobana leciec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Sprawa ma sie tak: > Auto odpala od jednego strzalu ale wogole nie wkreca sie na obroty. > znaczy faluja na jalowym w zakresie 1000 do 1500. Naciskam ja > sobie pedal gazu i jest straszne dlawienie, prychanie ale sie > wkreca na obroty po czym trzyma caly czas 3000. > Podczas jazdy sytuacja wyglada jeszcze gorzej: > przy zmianie biegu na wyzszy spadaja obroty do 1000 i znowu jest > kaszel i dlawienie. Dodam gazu to z oporami lezie do 3000, a > potem znowu rwie w calym zakresie obrotow az do kolejnej zmiany > biegu. > Na jalwym jak sie rozgrzeje sytuacja ma sie roznie: > przewaznie trzyma ponad 3000 , a czasami potrafi prawie sie zadusic. > Nadmienie tylko, ze kiedy wszystko bylo ok to na jalowym auto > trzymalo 2000 i chodzilo rowniutko. > W ostatnim czasie byl wymieniany pasek rozrzadu i przewod paliwowy. > Co mu jest???? Ratujcie!! obadaj mapa, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > Druga rzecz zmierz cisnienie paliwa czy prawidłowe. pomierzone i jest tak: cylinder 1: 14,2 cylinder 2: 14,8 cylinder 3: 13,4 cylinder 4: 14,5 i jak dobrze jest czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > pomierzone i jest tak: > cylinder 1: 14,2 > cylinder 2: 14,8 > cylinder 3: 13,4 > cylinder 4: 14,5 > i jak dobrze jest czy nie ale to chyba kompresja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > ale to chyba kompresja zgadza sie - sprezenie cylindrow. To mi sprawdzili w ASO a co do reszty to maja leki ruszac motor bo mowia ze nie maja tej klasy fachowca dlatego zostalem z problemem i podejme walke sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > dlatego zostalem z problemem i podejme walke sam no to kaszana pozegnamy sie z kolorowym cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 Sprawy maja sie tak: - czujnik polozenia walu jest na miejscu i nic sie z nim nie dzieje. - zciagnalem przepustnice i je wyczyscilem. Co dziwne po sciagnieciu z silnika nic sie nie zawieszalo i te talerzyki chodzily rowno i zamykaly sie do konca. Po zlozeniu wszystkiego na nowo nic sie nie zmienilo. Nadal auto pracuje nierowno, szarpie i sie dlawi. Tak na wolnych jak i na wyzszych obrotach. acha dodatkowo zaczal strasznie na czarno kopcic Radzcie ludziska co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 > obadaj mapa, jak bo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 > jak bo a zrób to co ja daj mapa 5 cm od przpeustnicy u mnie przerywanie mineło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyx Napisano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 > a zrób to co ja daj mapa 5 cm od przpeustnicy u mnie przerywanie > mineło A co to za różnica przeciez podcisnienie w wężu jest takie samo. CZy to 5 cm czy 20 cm od przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniekcool Napisano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 > a zrób to co ja daj mapa 5 cm od u mnie przerywanie > mineło od przepustnic bo sa 4:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.