jozekuno Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 http://jozek505.wrzuta.pl/film/0BE7WtQrMag/uno_speed stary dobry gaźnikowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Explorer Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Nie wiem jaki masz silnik, ale jeśli taką skrzynię jak u mnie to by > się zgadzało - 140km/h to jest 7000obr/min i ja mam duże koła to > mniej czyli 6720 jak nic. Nie wiem, wiesz? Ja mam długą skrzynię ożenioną z gaźnikowym 1.0. U mnie licznikowe 140 km/h było równoznaczne z 4000 obr. na V-tce. Biorąc pod uwagę fakt, że wtedy było to jakieś 130 km/h, to 140 km/h uzyskałbym przy około 5000 obr. No ale to tylko teoria, bo nie mam odwagi jechać tyle tym autem. Pozdrawiam, Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > A nie na II-gim? Na II przy 5krpm to mam około 50km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 To jaą Ty masz wkońcu skrzynię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Odczytałem z instrukcji: z czego masz tą instrukcje? ja na 123 stronie mam OBSŁUGĘ I KONSERWACJĘ NADWOZIA a przełożenie podane w mądrych książkach (sztuk: 2) jest takie samo, jak w instrukcji fabrycznej 1996r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > To jaą Ty masz wkońcu skrzynię ? Od 1.0 i.e. z '97r - tyle wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Od 1.0 i.e. z '97r - tyle wiem. A ja dodam ze silnik był ZFA146A00000..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > A ja dodam ze silnik był ZFA146A00000..... Panie to VIN jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Panie to VIN jest. A już myślałem że nikt tnie zauważy. A może się przyda do identyfikacjii W końcu ostatnimi czasy pełno tych numerków się przewijało prze forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 Końcówka jest najważniejsza a jej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Końcówka jest najważniejsza a jej nie ma. a końcówka ...06559 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Od 1.0 i.e. z '97r - tyle wiem. Ja mam 1.0 z '97, VIN zaczyna się jak ten co Drupi podał ZFA146A000000... Jedno pytanie tylko... sprzęgło 180mm na gruby wałek? Jeśli tak to na 90% powinna być taka jak u mnie czyli z krótkimi przełożeniami... Na "+" jest to, że szybko nabiera prędkości i jest dynamiczny. Na "-" to, że nie za bardzo ta skrzynia nadaje się w "szybką" trasę... bo trochę męczące jest turlanie się 130km/h z ponad 4,5krpm... toż to żadna ekonomia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Ja mam 1.0 z '97, VIN zaczyna się jak ten co Drupi podał > ZFA146A000000... > Jedno pytanie tylko... sprzęgło 180mm na gruby wałek? Tak dokładnie takie sprzęgiełko i wałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Ja mam 1.0 z '97, VIN zaczyna się jak ten co Drupi podał > ZFA146A000000... > Jedno pytanie tylko... sprzęgło 180mm na gruby wałek? > Jeśli tak to na 90% powinna być taka jak u mnie czyli z krótkimi > przełożeniami... > Na "+" jest to, że szybko nabiera prędkości i jest dynamiczny. > Na "-" to, że nie za bardzo ta skrzynia nadaje się w "szybką" > trasę... bo trochę męczące jest turlanie się 130km/h z ponad > 4,5krpm... toż to żadna ekonomia Jeśli na krótkiej dobiłem do 140 na 3-ce to na długiej ile bym złapał? Nie wiem czy ona taka krótka bo na 4-ce przekraczam 160 a na piątce to mi mocy brakuje dalej się rozpędzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 krótka... cc700 które miałem posiadało 4 biegi, i były dość długie jak na taki silnik i praktycznie pokrywały się z tymi w uno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 No i kiedy Ty sobie wstawisz obrotomierz w końcu? Wtedy będzie wiadomo co i jak. I będą efektowne filmiki jak Glaca zamyka obrotek zamiast licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > No i kiedy Ty sobie wstawisz obrotomierz w końcu? Wtedy będzie > wiadomo co i jak. I będą efektowne filmiki jak Glaca zamyka > obrotek zamiast licznika. W grudniu (chyba, że Drupi się rozmyśli ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Jeśli na krótkiej dobiłem do 140 na 3-ce to na długiej ile bym > złapał? > Nie wiem czy ona taka krótka bo na 4-ce przekraczam 160 a na piątce > to mi mocy brakuje dalej się rozpędzać. Na długiej chyba szybciej by Ci mocy brakło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2009 > Na długiej chyba szybciej by Ci mocy brakło No właśnie. Dlatego wydaje mi się, że moja nie jest krótka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > No właśnie. Dlatego wydaje mi się, że moja nie jest krótka. Sprawdziłem rano, przy 5krpm miałem 90km/h na III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 To ja tez mam pytanie odnosnie "obroty a predkosc" Jak juz tego V-max'a osiagnalem, czyli 175km/h mialem 5 krpm na czworce i wiecej nie dawal Ani na gazie, ani na benzynie Jechalem i myslalem "Łot de fak Wolniejszy niz 1.4 " Niby fabryczne minimum osiagnal, ale bez przesady-na wiecej go nie stac Macie jakies pomysly??? Oczywiscie teoretyczne, bo nie mam pojecia kiedy sprawdze to ponownie (pewnie juz nie w Polsce ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > To ja tez mam pytanie odnosnie "obroty a predkosc" > Jak juz tego V-max'a osiagnalem, czyli 175km/h mialem 5 krpm na > czworce i wiecej nie dawal > Ani na gazie, ani na benzynie > Jechalem i myslalem "Łot de fak Wolniejszy niz 1.4 " > Niby fabryczne minimum osiagnal, ale bez przesady-na wiecej go nie > stac > Macie jakies pomysly??? > Oczywiscie teoretyczne, bo nie mam pojecia kiedy sprawdze to ponownie > (pewnie juz nie w Polsce ) nie wiem jakie ma przełożenie skrzynia z 1.5 ale z 1.0 6krpm jest przy ok. 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > To ja tez mam pytanie odnosnie "obroty a predkosc" > Jak juz tego V-max'a osiagnalem, czyli 175km/h mialem 5 krpm na > czworce i wiecej nie dawal > Ani na gazie, ani na benzynie > Jechalem i myslalem "Łot de fak Wolniejszy niz 1.4 " > Niby fabryczne minimum osiagnal, ale bez przesady-na wiecej go nie > stac > Macie jakies pomysly??? > Oczywiscie teoretyczne, bo nie mam pojecia kiedy sprawdze to ponownie > (pewnie juz nie w Polsce ) Spoko mam to samo, nie jesteś sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > Spoko mam to samo, nie jesteś sam. Czyli 1.5 tak ma??? Czy tylko nasze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 a przy ilu rpm masz moc maksymalną, bo nie znam specyfiki tego silnika, ale zazwyczaj silniki ciągną do max mocy, potem już słabiutko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > a przy ilu rpm masz moc maksymalną, bo nie znam specyfiki tego > silnika, ale zazwyczaj silniki ciągną do max mocy, potem już > słabiutko... Ale chyba nie stoja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 zdarza się, że i stoją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > No to w takim razie ja coś pomotałem z tymi przełożeniami, a dziwne > bo mam tą samą instrukcję. Z którego masz roku książkę? Instrukcję mam z roku 2000, a dokładny opis jest taki: "wydanie 1/2000, edycja 1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 28 Września 2009 Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > Mój 899 kręcił się do 7500 i bałem się dalej... Usunąłeś blokadę? i to na gazie? bo u mnie max 6500 i więcej nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2009 > Usunąłeś blokadę? i to na gazie? bo u mnie max 6500 i więcej nie da. Na gazie nie ma "blokady" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 29 Września 2009 Udostępnij Napisano 29 Września 2009 > Na gazie nie ma "blokady" Kurcze-ja jak podlacze Bingo-M z Bestii pod kompa i ustawie "odciecie" np. na 7000 rpm to jak przekrocze ta wartosc to wydaje dzwiek jak w motocyklach przy odcince i rozlacza na benzyne To samo dzieje sie jak to "odciecie" ustawie na innych wartosciach Dlatego mam ustawione na 7500rpm, bo za krotko mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 29 Września 2009 Udostępnij Napisano 29 Września 2009 > Czyli 1.5 tak ma??? > Czy tylko nasze??? No moje też tak ma. A czy reszta to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 29 Września 2009 Udostępnij Napisano 29 Września 2009 Sprawdziłem wczoraj swojego no i przy 120km/h na III biegu miałem 5600obr. Więc dobrze musiałeś swojego zakręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 29 Września 2009 Udostępnij Napisano 29 Września 2009 > Sprawdziłem wczoraj swojego no i przy 120km/h na III biegu miałem > 5600obr. Więc dobrze musiałeś swojego zakręcić. I to się zgadza mniej więcej z tymi obrotami jakie ja podałem przy 70km/h - 3200 Licząc stały podzielnik 70/3200=0,021875, mnożąc to przez 5600obrotów otrzymuję 122,5km/h czyli w granicach błędu prędkość jaką podałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 29 Września 2009 Udostępnij Napisano 29 Września 2009 > No moje też tak ma. A czy reszta to nie wiem. Też nie wiem bo jakoś nie było okazji do przetestowania. Ani specjalnie bezpiecznego miejsca ani czasu abym w takim miejscu znalazł się bez pasażera np. w postaci panikującej żony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 > Zapomniałem, że mam program cartest2000 a tam wprowadzone wszystkie > dane mojej niemocy. > Wychodzi 6720 obr/min... czyli mogłem jeszcze cisnąć ja w clipie na 3 przy 130 mialem 6700 wiec mogles miec przy 6750 mam odcinke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 2 Października 2009 Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Przy 100km/h miałem około 5200rpm na III dziś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekUNOKIDCAR Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 witam.mam pytanie czy znacie oprogramowanie lub jak je dorwac do przesuniecia odcinki i zmodyfikowania mapy paliwa w uno 1.0 fire Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 > witam.mam pytanie czy znacie oprogramowanie lub jak je dorwac do > przesuniecia odcinki i zmodyfikowania mapy paliwa w uno 1.0 fire nie da rady musisz miec programowalny komp np. od 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekUNOKIDCAR Napisano 4 Października 2009 Udostępnij Napisano 4 Października 2009 dzieki a koputer od 1.2 lub clipa pochodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 4 Października 2009 Udostępnij Napisano 4 Października 2009 > dzieki a koputer od 1.2 lub clipa pochodzi?? od 1.2 będzie przelany a od clipa to nijak pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.