KJO Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 Piszę bo nie wiem czy to normlane na początku czy nie. Instalację mam brc sq24. Samochód (pug 307 2.0 16v) palił powiedzmy 11-12 litrów 95tki po mieście. Po założeniu gazu zrobiłem pół baku gazu, (pojemność 48litrów, weszło 38litrów) w 100km czyli pi razy drzwi wychodzi mi spalanie 19 litrów LPG/100km - trochę dużo. Nie wiem czy to normalne i się trochę unormuje czy jechać od razu na regulację i nie czekać tego pierwszego 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 Po pierwsze : Zatankuj do pełna i wyjeździj cały bak. Bo pół to niezbyt miarodajne. po 1000km powinieneś zrobić ponowną regulacje instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > Piszę bo nie wiem czy to normlane na początku czy nie. > Instalację mam brc sq24. Samochód (pug 307 2.0 16v) palił powiedzmy > 11-12 litrów 95tki po mieście. Po założeniu gazu zrobiłem pół > baku gazu, (pojemność 48litrów, weszło 38litrów) w 100km czyli > pi razy drzwi wychodzi mi spalanie 19 litrów LPG/100km - trochę > dużo. > Nie wiem czy to normalne i się trochę unormuje czy jechać od razu na > regulację i nie czekać tego pierwszego 1000km tankowales jeszcze raz do pelna ? czy odczytujesz poziom gazu na podstawie wskaznika ? czesto jest tak, ze w/g wskaznika pusto, a w rzeczywistosci jest jeszcze pol butli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 no nie tankowałem wyjeżdżę ten bak do końca rzeczywiście najpierw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > no nie tankowałem To skąd wiesz ile pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > To skąd wiesz ile pali? no po wskaźniku diodowym, dokładnie jedna kreska co 45km schodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > no po wskaźniku diodowym, dokładnie jedna kreska co 45km schodzi no to zatankuj i dopiero licz spalanie ps mnie pierwsza dioda znikła po 40km, druga po 100km a zatankowałem 35L, więc w sumie spalanie mamy podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kkkkkk112 Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > no to zatankuj i dopiero licz spalanie > ps mnie pierwsza dioda znikła po 40km, druga po 100km > a zatankowałem 35L, więc w sumie spalanie mamy podobne No te diody to są dokładne że nie wiem.............. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > No te diody to są dokładne że nie wiem.............. > Pozdrawiam ja od razu pytałem się gazownika czy można na nich polegać czy działa to jak w IIgen ... więc dalej będziemy jeździć "na licznik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 te wskaźniki mają charakter mocno orientacyjny wyjeździj do rezerwy, zatankuj i wtedy policz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > te wskaźniki mają charakter mocno orientacyjny > wyjeździj do rezerwy, zatankuj i wtedy policz no tak zrobię, a jak to jest w końcu z tymi zbiornikami ? Facet co to instalował powiedział że to normalne że na początku mniej gazu wchodzi do baku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > no po wskaźniku diodowym, dokładnie jedna kreska co 45km schodzi No u mnie pierwsza po 30km, druga po 120 a trzecia po 200km od tankowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > no tak zrobię, a jak to jest w końcu z tymi zbiornikami ? Facet co to > instalował powiedział że to normalne że na początku mniej gazu > wchodzi do baku... Zbiornik powinien być napełniony w max 80% (o ile pamiętam) dlatego nie wchodzi tyle ile ma nominalnej pojemności. Przynajmniej dopóki zawór jest sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > Zbiornik powinien być napełniony w max 80% (o ile pamiętam) dlatego > nie wchodzi tyle ile ma nominalnej pojemności. Przynajmniej > dopóki zawór jest sprawny. same problemy ten emulator który miał spowodować że by nie wariował wskaźnik benzyny chyba też za dobrze nie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 25 Października 2009 Udostępnij Napisano 25 Października 2009 > no po wskaźniku diodowym, dokładnie jedna kreska co 45km schodzi Masz nową instalację więc wskaźnik pewnie jeszcze nie ustawiony, lub ustawiony pi*drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 25 Października 2009 Udostępnij Napisano 25 Października 2009 > same problemy ten emulator który miał spowodować że by nie > wariował wskaźnik benzyny chyba też za dobrze nie chodzi który emulator który wskaźnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2009 > który emulator który wskaźnik ? w peugeotach 307 wskaźnik poziomu paliwa nie jest połączony z bakiem tylko wyświetla to co mu ECU karze na podstawie średniego spalania, itp. Nie wiem po co ale na gazie efekt jest taki że choć jedziesz na LPG to wskazówka od poziomu paliwa idzie w dół, Mam założony emulator, który powinien powodować reset wskaźnika benzyny ale coś to nie do końca dobrze chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 > w peugeotach 307 wskaźnik poziomu paliwa nie jest połączony z bakiem tylko wyświetla to co mu ECU karze na podstawie średniego spalania, itp. Nie wiem po co ale na gazie efekt jest taki że choć jedziesz na LPG to wskazówka od poziomu paliwa idzie w dół A czy Ty przypadkiem nie byłeś zagorzałym przeciwnikiem benzyny? znaczy gazu ... normalnie zakręcony jestem ... > Mam założony emulator, który powinien powodować reset wskaźnika benzyny ale coś to nie do końca dobrze chodzi Nie wiem czy nie lepiej byłoby odłączyć lampkę rezerwy benzyny na stałe i nie przejmować się wskaźnikiem poziomu paliwa ... Prościej, łatwiej i pewniej ... PS. Dobrze ustawiony wskaźnik diodowy w instalacji lpg pokazuje dość dobrze, ale nie można na jego podstawie wyliczać spalania - tak jak nie można tego robić w odniesieniu do wskaźnika poziomu paliwa - błąd paralaksy jest za duży w tym przypadku ... Problem ze wskaźnikiem diodowym jest jeszcze taki, że nie jest go łatwo ustawić i zajmuje to dużo czasu, którego gaziarze nie mają -dlatego ja mam staga ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 > w peugeotach 307 wskaźnik poziomu paliwa nie jest połączony z bakiem > tylko wyświetla to co mu ECU karze na podstawie średniego > spalania, itp. A skąd ECM wie ile zalałeś paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2009 > A czy Ty przypadkiem nie byłeś zagorzałym przeciwnikiem benzyny? > znaczy gazu ... normalnie zakręcony jestem ... > Nie wiem czy nie lepiej byłoby odłączyć lampkę rezerwy benzyny na > stałe i nie przejmować się wskaźnikiem poziomu paliwa ... > Prościej, łatwiej i pewniej ... > PS. Dobrze ustawiony wskaźnik diodowy w instalacji lpg pokazuje dość > dobrze, ale nie można na jego podstawie wyliczać spalania - tak > jak nie można tego robić w odniesieniu do wskaźnika poziomu > paliwa - błąd paralaksy jest za duży w tym przypadku ... > Problem ze wskaźnikiem diodowym jest jeszcze taki, że nie jest go > łatwo ustawić i zajmuje to dużo czasu, którego gaziarze nie mają > -dlatego ja mam staga ... no byłem byłem, tak kilka lat temu byłem a co do kontrolki to nie można jej wyłączyć bo wszystkim steruje komputer więc na 95% wywali jakiś błąd czy inny tryb serwisowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 > ... a co do kontrolki to nie można jej wyłączyć bo wszystkim steruje komputer więc na 95% wywali jakiś błąd czy inny tryb serwisowy A np. zasłonienie kontrolki - to chyba wchodzi w grę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2009 > A skąd ECM wie ile zalałeś paliwa? jest oczywiście pływak w baku, ale chodzi o to że nie jest bezpośrednio połączony ze wskaźnikiem tylko najpierw analizuje to ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 26 Października 2009 Udostępnij Napisano 26 Października 2009 > jest oczywiście pływak w baku, ale chodzi o to że nie jest > bezpośrednio połączony ze wskaźnikiem tylko najpierw analizuje > to ECU. "resetuje" się po zgaszeniu auta brat w 406 miał sporo myślenia, dlaczego ubywa benzyny w baku jak jedzie na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2009 > "resetuje" się po zgaszeniu auta > brat w 406 miał sporo myślenia, dlaczego ubywa benzyny w baku jak > jedzie na LPG to wiem że powinno się resetować ale się właśnie nie resetuje albo może inaczej, nie zawsze się resetuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > A np. zasłonienie kontrolki - to chyba wchodzi w grę ... IMO pomysł bez sensu - nie wiemy kiedy kończy się paliwo i kiedy jechać na stację. @ KJO Co do działania foppera czy jak tam to się piszę - byłem ciekawy jak będzie to działać u Ciebie, ale widze że jest dokładnie tak samo jak u mnie Generalnie zauważyłem że wskazówka podnosi się tylko po dłuższym postoju, ale nie wiem czy to tak ma być czy panowie w EGP coś sknocili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > IMO pomysł bez sensu - nie wiemy kiedy kończy się paliwo i kiedy > jechać na stację. > @ KJO > Co do działania foppera czy jak tam to się piszę - byłem ciekawy jak > będzie to działać u Ciebie, ale widze że jest dokładnie tak samo > jak u mnie > Generalnie zauważyłem że wskazówka podnosi się tylko po dłuższym > postoju, ale nie wiem czy to tak ma być czy panowie w EGP coś > sknocili. No właśnie, a co to znaczy dłuższy postój ? Bo ja w zasadzie codziennie jeżdżę samochodem i raczej małe jest prawdopodobieństwo żeby dłużej niż 20 godzin stał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > IMO pomysł bez sensu - nie wiemy kiedy kończy się paliwo i kiedy jechać na stację. Piszesz tak, jakbyś teraz wiedział - wskazówka idzie na łeb na szyję na dół a paliwa nie ubywa - w pewny momencie zapala się rezerwa i tak sobie świeci - nie jest to czasem wkurzające? No chyba, że kontrolka ma jednak czujnik w baku, a tylko wskazówka jest sterowana z kompa na podstawie wytryśniętej przez wtryskiwacze benzyny ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Piszesz tak, jakbyś teraz wiedział - wskazówka idzie na łeb na szyję > na dół a paliwa nie ubywa - w pewny momencie zapala się rezerwa > i tak sobie świeci - nie jest to czasem wkurzające? Mam założony układ o którym pisał KJO i wskazówka faktycznie idzie w dół podczas jazdy, ale po odpaleniu podnosi się spowrotem (nie zawsze, wydaje mi się że dzieje się to tylko po dłuższym postoju), także wiem ile mam mniej więcej paliwa. > No chyba, że kontrolka ma jednak czujnik w baku, a tylko wskazówka > jest sterowana z kompa na podstawie wytryśniętej przez > wtryskiwacze benzyny ... Nie, kontrolka również jest wyliczana przez ECU i może się zapalić pomimo że teoretycznie w baku jest jeszcze sporo paliwa. Generalnie franzuzi przekombinowali w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > No właśnie, a co to znaczy dłuższy postój ? Bo ja w zasadzie > codziennie jeżdżę samochodem i raczej małe jest > prawdopodobieństwo żeby dłużej niż 20 godzin stał Nie prowadziłem dłuższych obserwacji, ale chodzi mi o sytuacje typu kilka godzin w pracy czy postój w nocy. Nie wykluczam tez sytuacji że panowie nie mają pojęcia jak to podłączyć i stąd nie zawsze wskazanie jest poprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Mam założony układ o którym pisał KJO i wskazówka faktycznie idzie w > dół podczas jazdy, ale po odpaleniu podnosi się spowrotem (nie > zawsze, wydaje mi się że dzieje się to tylko po dłuższym > postoju), także wiem ile mam mniej więcej paliwa. no to co daje ten układ ? bo z tego co wiem, to brat w pugu 406 ma tak samo, tyle że on nie ma żadnego układu jak masz układ który ma oszukiwać wskaźnik paliwa, to nie powinien on opadać podczas jazdy na LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > Nie prowadziłem dłuższych obserwacji, ale chodzi mi o sytuacje typu > kilka godzin w pracy czy postój w nocy. > Nie wykluczam tez sytuacji że panowie nie mają pojęcia jak to > podłączyć i stąd nie zawsze wskazanie jest poprawne muszę się temu bardziej przyjrzeć mam wrażenie że on po prostu czasami łapie a czasami nie, tzn na początku odbudowywał a odkąd zapaliła się rezerwa to już nie chce Dotankuje go to zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 > no to co daje ten układ ? > bo z tego co wiem, to brat w pugu 406 ma tak samo, tyle że on nie ma > żadnego układu Czyli wskazówka mu się podnosi sama pomimo że nie otwierał zbiornika/nie dolewał paliwa ? > jak masz układ który ma oszukiwać wskaźnik paliwa, to nie powinien on > opadać podczas jazdy na LPG ? Tak się nie da - przypuszczam że jeśli nawet zatankowałbyś paliwo przy pracującym silniku to wskazówka podniosłaby się dopiero po kolejnym uruchomieniu a nie w trakcie pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 > Czyli wskazówka mu się podnosi sama pomimo że nie otwierał > zbiornika/nie dolewał paliwa ? dopytałem i ... wskazówka się podnosi, gdy zmieni się poziom paliwa w baku czyli tankowanie, albo mocne zabujanie autem, ew jak stanie gdzieś na dużym pochyleniu więc przepraszam za zamieszanie > Tak się nie da - przypuszczam że jeśli nawet zatankowałbyś paliwo > przy pracującym silniku to wskazówka podniosłaby się dopiero po > kolejnym uruchomieniu a nie w trakcie pracy. IMO powinno przerywać sygnał do wskaźnika jak jedziesz na gazie i już by paliwa nie ubywało ale tak pewnie się nie da zrobić, skoro stosuje się gorszą metodę, tzn reset przy zgaszeniu auta niemniej jest to jedno z dziwniejszych rozwiązań jakie widziałem w autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 > muszę się temu bardziej przyjrzeć mam wrażenie że on po prostu > czasami łapie a czasami nie, tzn na początku odbudowywał a odkąd > zapaliła się rezerwa to już nie chce Dotankuje go to zobaczymy Mam foppera i jest dokładnie jak piszesz. Reset wskaźnika następuje ZAWSZE pod warunkiem że benzyna jest powyżej rezerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2009 > Mam foppera i jest dokładnie jak piszesz. Reset wskaźnika następuje > ZAWSZE pod warunkiem że benzyna jest powyżej rezerwy. Trochę zamieszałem ale raczej jestem pewien że mój źle działa, tzn od dwóch dni już było tak że wskazówka od paliwa w ogóle nie wstawała no więc zalałem go za 50zł i co się okazało, mam dobrze ponad połowę baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2009 Wypaliłem zbiornik do końca 290km na 36 litrach co daje spalanie 12,64litrów na 100 po mieście, jestem happy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki7wwl Napisano 30 Października 2009 Udostępnij Napisano 30 Października 2009 > Wypaliłem zbiornik do końca > 290km na 36 litrach co daje spalanie 12,64litrów na 100 po mieście, > jestem happy No to jak na 2.0 to naprawde dobry wynik, takie spalanie obstawiałbym przy 1,6 16V ciekawe jak wyjdzie za jakiś czas, w końcu to pierwsze tankowanie. Od dłuższego czasu po głowie mi chodzi taka 307 1,6 16V zastanawiałem sie tylko ile to moze palić LPG. Dlatego czekałbym na relację za jakiś czas ile pali 2.0 w jeździe po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2009 > No to jak na 2.0 to naprawde dobry wynik, takie spalanie obstawiałbym > przy 1,6 16V ciekawe jak wyjdzie za jakiś czas, w końcu to > pierwsze tankowanie. > Od dłuższego czasu po głowie mi chodzi taka 307 1,6 16V zastanawiałem > sie tylko ile to moze palić LPG. > Dlatego czekałbym na relację za jakiś czas ile pali 2.0 w jeździe po > mieście no niedługo będę wiedział jak się spisuje w trasie, wiem tylko że dwie sprawy będę miał do gazowników, jedna to ten wskaźnik paliwa i drugi to wskaźnik gazu bo to trochę głupie jest że najpierw diody gasły co 40 km, potem przy 160 zgasła, kolejna przy 220 i wtedy zaczęło migać że niby rezerwa a na benzynę przełączył się równo przy 290 A co do spalania 1.6 16v to pewnie niedługo się okaże bo JustRalf też się zbiera na zagazowanie swojego pługa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 30 Października 2009 Udostępnij Napisano 30 Października 2009 > Wypaliłem zbiornik do końca > 290km na 36 litrach co daje spalanie 12,64litrów na 100 po mieście, > jestem happy. Mało Ile Twoja buda waży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > A co do spalania 1.6 16v to pewnie niedługo się okaże bo JustRalf też > się zbiera na zagazowanie swojego pługa no jest szansa, ze jeszcze w tym roku Ale jak tak czytam o tym wyświetlaniu poziomu paliwa i gazu to tak jakoś dziwnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > no jest szansa, ze jeszcze w tym roku > Ale jak tak czytam o tym wyświetlaniu poziomu paliwa i gazu to tak > jakoś dziwnie idzie się do tego przyzwyczaić, ale do tej pory nie doszedłem kiedy zeruje się wskaźnik benzyny, czasami jest tak że się non stop zeruje. Np jechałem 200km autostradą cały czas było zero paliwa, zatrzymałem się, na 5 minut wyłączyłem silnik i się zresetował. Po tym fakcie przez tydzień się nie resetował itp. Tak więc wystarczy raz na 1,5 miesiąca zalać powiedzmy za 50zł i masz 100% pewności że zawsze masz paliwo w baku ponad rezerwą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > idzie się do tego przyzwyczaić, ale do tej pory nie doszedłem kiedy > zeruje się wskaźnik benzyny, czasami jest tak że się non stop > zeruje. Np jechałem 200km autostradą cały czas było zero paliwa, > zatrzymałem się, na 5 minut wyłączyłem silnik i się zresetował. > Po tym fakcie przez tydzień się nie resetował itp. Tak więc > wystarczy raz na 1,5 miesiąca zalać powiedzmy za 50zł i masz > 100% pewności że zawsze masz paliwo w baku ponad rezerwą ... no ale nie w tym rzecz Ci magicy, co to zakładali nie są w stanie wyjasnic na czym to polega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > no ale nie w tym rzecz > Ci magicy, co to zakładali nie są w stanie wyjasnic na czym to > polega? nie powiem szczerze że to olałem dobrze że raz na jakiś czas się resetuje, a że sama instalka jest dobrze wyregulowana to nie kombinuje grunt że Vmax się nie zmniejszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > nie powiem szczerze że to olałem dobrze że raz na jakiś czas się > resetuje, a że sama instalka jest dobrze wyregulowana to nie > kombinuje grunt że Vmax się nie zmniejszył a wracajac do spalania, pali Ci finalnie o +/- 1l wiecej niż benzyny tak? Ile juz zrobiłeś KM, jakies uwagi jeszcze masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > a wracajac do spalania, pali Ci finalnie o +/- 1l wiecej niż benzyny > tak? > Ile juz zrobiłeś KM, jakies uwagi jeszcze masz? Jedną jego uwagę mogę Ci już przekazać Gaz to zuo!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Jedną jego uwagę mogę Ci już przekazać > Gaz to zuo!!! ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > ?? KJO Ci wytłumaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Jedną jego uwagę mogę Ci już przekazać > Gaz to zuo!!! He he. Złem jest cena benzyny Wsiadam, odpalam, jadę, gdyby nie pstryknięcie przekaźnika to bym nie odróżnił czym jest silnik zasilany. Takie są fakty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > He he. Złem jest cena benzyny Wsiadam, odpalam, jadę, gdyby nie > pstryknięcie przekaźnika to bym nie odróżnił czym jest silnik > zasilany. Takie są fakty. to samo ja mam. jak widze ze juz jedzie na gazie to banan mi sie na mordzie pojawia. wychodzi mi z 20 ziko max za 100km i nieczuc czy to na gazie czy na benie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Wypaliłem zbiornik do końca > 290km na 36 litrach co daje spalanie 12,64litrów na 100 po mieście, > jestem happy trochę więcej jak mój karawan, ale miasto miastu nierówne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.