lepo78 Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > Auto odpaliło na 4P And? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 and then? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 no co...była 12h w nocy jak zagadało wiec poszedłem spać... dziś cisne dalej z tematem....tylko tem pieprzony śnieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 ciśnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okas Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > Auto odpaliło na 4P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > no co...była 12h w nocy jak zagadało wiec poszedłem spać... > dziś cisne dalej z tematem....tylko tem pieprzony śnieg Ciśnie, ciśnie, tylko dla czego głowa boli rano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > Ciśnie, ciśnie, tylko dla czego głowa boli rano Od zimnego wiatru morskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Dziś Huba będzie dalej stroił...ale już zaczeło to jechać i o dziwo jałowe stabilne (lepiej niż było na 1P) psia mać .....jak to ryyyczyyy ....PIEKŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 aaaaale druciarnia i bałagan pod maską A pozatym szacuneczek i super robota dawaj filma no i szpere bo bez niej cięzko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > aaaaale druciarnia i bałagan pod maską ale gdzie tam drut??? Te kabelki to stroiciela... > A pozatym szacuneczek i super robota dawaj filma no i szpere bo bez niej cięzko szpere....skąd ją wziąść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > ale gdzie tam drut??? Te kabelki to stroiciela... > szpere....skąd ją wziąść poka jak to jedzie tera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Diabeł Czekam na wykres Wywal ten filterek od odmy i pusc szlauch do butli, bo jak rzygnie oliwą to będzie bajzel Szacun za projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > ale gdzie tam drut??? Te kabelki to stroiciela... > szpere....skąd ją wziąść stroiciel druciarz i tyle w takim razie;) Szpere heh nie wiem ale fajna rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > Diabeł Moj wałek tera za lajtowy jest...nie chcesz sie zamienić z moją dopłatą > Czekam na wykres może jutro się uda podjechać na hamownie > Wywal ten filterek od odmy i pusc szlauch do butli, bo jak rzygnie oliwą to będzie bajzel moj nie rzyga jeszcze...będzie to ogarnięte... > Szacun za projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 dźwiek urywa dupe, a gdyby nie kubeł to bym bez głowy do domu wrócił mocccccccccccc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 czyli wciska?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Wykres: podczas 6ciu pomiarów na hamowni ustawialiśmy wałek w 3 pozycjach 0, -2.5, -5st i widać efekty jakie to przynosi czerwony: Kółko na 0 + filtry pomarańcz: Kółko na -2.5 i bez filtrów Teraz jeszcze airbox potrzebny i kurnik na maskę... PS Ktos ma airboxa do GSXR1000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Ile auto mialo bez 4p ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Ile auto mialo bez 4p ?? na tej samej hamowni pokazało 88KM, a na innej 93KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Jakos bez rewelacji... wg. mnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Jakos bez rewelacji... wg. mnie.. a czego się spodziewałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Czegos na wzor tego co mial mcken... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Czegos na wzor tego co mial mcken... a co miał? Nigdy wykresu nie widziałem... przecież to inne silniki...moj ma seryjny dół wałek 283st....tak więc lajtowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > a co miał? Nigdy wykresu nie widziałem... > przecież to inne silniki...moj ma seryjny dół wałek 283st....tak więc lajtowo Nie przejmuj się, tutaj zawsze tak będzie, napocisz się, osiągniesz przez siebie założony cel, albo i nawet niechcący go przekroczysz, a i tak się dowiesz, że miało być lepiej Te stopnie, to domniemam ustawiane na regulowanym kółku od wałka? A oprócz mocy nie ma jakiś innych efektów ubocznych (jałowe, itd itp) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Nie przejmuj się, tutaj zawsze tak będzie, napocisz się, osiągniesz przez siebie założony cel, albo > i nawet niechcący go przekroczysz, a i tak się dowiesz, że miało być lepiej tak wiem...tutaj z palcem w d...dłubą ponad 100KM z 1.2 8V itp ale nigdy nie widziałem wykresu całkiem mnie to wali i dlatego też robiłem 4P mimo, że kilka osób mówiło, że tego nie zrobie, że nie będzie działać itp A ja mam 4P i jest zajebiście Szczególne podziękowania dla mojego mechanika Krzysia, Huby, paluchto i innych osób, które zawsze służyły pomocą > Te stopnie, to domniemam ustawiane na regulowanym kółku od wałka? A oprócz mocy nie ma jakiś innych > efektów ubocznych (jałowe, itd itp) ? tak na regulowanym kółku Zadnych elektów ubocznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > tak wiem...tutaj z palcem w d...dłubą ponad 100KM z 1.2 8V itp ale nigdy nie widziałem wykresu Ale wszystkim zapier...dziela jak złe A Tobie pewnie nie, bo przecież i tak cienko > całkiem mnie to wali i dlatego też robiłem 4P mimo, że kilka osób mówiło, że tego nie zrobie, że > nie będzie działać itp > A ja mam 4P i jest zajebiście Bez filmu sie nie liczy > Szczególne podziękowania dla mojego mechanika Krzysia, Huby, paluchto i innych osób, które zawsze > służyły pomocą > tak na regulowanym kółku > Zadnych elektów ubocznych Niech chla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > tak na regulowanym kółku > Zadnych elektów ubocznych Heh, bo też mam takie kółko w swoim turbolocie i się zastanawiam, czy coś nie nabroić czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Heh, bo też mam takie kółko w swoim turbolocie i się zastanawiam, czy coś nie nabroić czasem A ja mam taki divajs na wałku i też muszę coś z tym zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 widze ładną cha-ke na dobre pałowanie gratki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > A ja mam taki divajs na wałku i też muszę coś z tym zrobić Nie masz, tutaj dotrzesz do moich zdjęć jak to wygląda: http://www.monsterstodola.pl/index.php?id=woj76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > widze ładną cha-ke na dobre pałowanie > gratki ! gdybym go jeszcze raz budował to by się dół odelżyło/wyważyło i jakiś naprawdę męski wałek A tak to bez problemu można jeżdzić po bułki...dziś odebrałem synka z przedszkola...ale młody był zajarany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Nie masz, tutaj dotrzesz do moich zdjęć jak to wygląda: > http://www.monsterstodola.pl/index.php?id=woj76 Mam tylko inny taki pstryczek elektryczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > gdybym go jeszcze raz budował to by się dół odelżyło/wyważyło i jakiś naprawdę męski wałek > A tak to bez problemu można jeżdzić po bułki...dziś odebrałem synka z przedszkola...ale młody był > zajarany Moja też kocha wgniatanie w fotel i dźwięk bov'a Tato, sypko sypko! Jesce sypko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > A tak to bez problemu można jeżdzić po bułki...dziś odebrałem synka z przedszkola...ale młody był > zajarany I to powinno cię najbardziej motywować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Wykres: > podczas 6ciu pomiarów na hamowni ustawialiśmy wałek w 3 pozycjach 0, -2.5, -5st i widać efekty > jakie to przynosi > czerwony: Kółko na 0 + filtry > pomarańcz: Kółko na -2.5 i bez filtrów > Teraz jeszcze airbox potrzebny i kurnik na maskę... > PS Ktos ma airboxa do GSXR1000? wgniata w fotel przed kompem zawsze to fajnie coś zbudować i się tym jarac... a nie tam kupić jakąś serię i się podniecać, że się jest szybszym od tych co mają połowe pojemności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Mam tylko inny taki pstryczek elektryczek. Zdajesz sobie sprawę, że jest zasadnicza różnica między czasem zapłonu, a czasem wałka, co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Ciekawe jak będzie jechało, mogłoby być trochę więcej momentu Nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Mam tylko inny taki pstryczek elektryczek. O kurka, faktycznie masz, przecież ty masz ten 1.4 8V Myślałem, że mówisz o wariatorze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 mistrzu wałek ci trzeba lepszy serio. Wyścigowe seje na 1.150 silniku i 4 trąbkach robią po 120 koników i więcejl. wykresami nikt sie nie chwali poza sprzedażą. Wydaje mi się że brakuje ci właśnie wałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > O kurka, faktycznie masz, przecież ty masz ten 1.4 8V Myślałem, że mówisz o wariatorze... Miło, że do tego doszedłeś Muszę tylko to czymś wysterować a nie znam się na elektronice na tyle, żeby układ zmajstrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Wykres: > podczas 6ciu pomiarów na hamowni ustawialiśmy wałek w 3 pozycjach 0, -2.5, -5st i widać efekty > jakie to przynosi > czerwony: Kółko na 0 + filtry > pomarańcz: Kółko na -2.5 i bez filtrów > Teraz jeszcze airbox potrzebny i kurnik na maskę... > PS Ktos ma airboxa do GSXR1000? 1. Wałka ci poczeba 2. Teraz to już po ptakach bo tak jak wcześniej pisałem przepływy na tył kol. Z dupy bedą i warto by na flow podjechac sprawdzić dokładnie który gar/gary maja najgozej żeby próbować sprawę ratować strojeniem... 3. Kup 4-y egt bo imo szkoda roboty żeby teraz dół popłynął... 4. Widać ze gdyby nie wałek to auto by dalej chciało jechać... Przewidziales to robiąc dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > 1. Wałka ci poczeba widać, że męski wałek potrzebny ale już kończe zabawe z tym motorem raczej (chyba, że okazyjnie się wałek trafi ) > 2. Teraz to już po ptakach bo tak jak wcześniej pisałem przepływy na tył kol. Z dupy bedą i warto > by na flow podjechac sprawdzić dokładnie który gar/gary maja najgozej żeby próbować sprawę > ratować strojeniem... > 3. Kup 4-y egt bo imo szkoda roboty żeby teraz dół popłynął... co ty....jak popłynie trudno mała strata bo dół jest seryjny... > 4. Widać ze gdyby nie wałek to auto by dalej chciało jechać... Przewidziales to robiąc dół? jw ...dól seryjna seria skręcona odpowiednim momentem (pamiętasz może jak byłem po niego w stodole ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > widać, że męski wałek potrzebny ale już kończe zabawe z tym motorem raczej (chyba, że okazyjnie się > wałek trafi ) bierz kici kici taki jak mcken, jest w stałej ofercie > co ty....jak popłynie trudno mała strata bo dół jest seryjny... z jednej strony tak, z drugiej... stracony czas..... brak nowych doświadczeń..... warto uczyć się na błędach > jw ...dól seryjna seria skręcona odpowiednim momentem (pamiętasz może jak byłem po niego w > stodole ) to chyba już nie za mojej kadencji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > bierz kici kici taki jak mcken, jest w stałej ofercie Wiem...ale już raz sie wykosztowałem na kicikici...mam ten 283st 10mm....teraz żałuję, że nie brałem mocniejszego > z jednej strony tak, z drugiej... stracony czas..... brak nowych doświadczeń..... warto uczyć się > na błędach > to chyba już nie za mojej kadencji.... no jak to nie...zdejmowałeś SMT z 1.2 16V Alfiego i robileś remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Wiem...ale już raz sie wykosztowałem na kicikici...mam ten 283st 10mm....teraz żałuję, że nie > brałem mocniejszego tak to jest jak się buduje silnik bez planu na przyszłość > no jak to nie...zdejmowałeś SMT z 1.2 16V Alfiego i robileś remap no to moje czasy poka twarz to może se przypomnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Wiem...ale już raz sie wykosztowałem na kicikici...mam ten 283st 10mm....teraz żałuję, że nie > brałem mocniejszego kolego uderz do pawlusa z rewaru z krakowa i ci zrobi za 400 zł super wałęk i zyskasz więcej niż na kici kici. Niech ci zrobią wałek jak dla zawodników z gsmp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Miło, że do tego doszedłeś > Muszę tylko to czymś wysterować a nie znam się na elektronice na tyle, żeby układ zmajstrować. ecumaster i wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > ecumaster i wszystko jasne To musi być tańsze rozwiązanie bo nie mam zamiaru ecumastera pchać do tego projektu. Diego będzie sterować także benzyną, więc nie ma potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 A ja sie zapytuje gdzie filmik z upalania siakiegos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > A ja sie zapytuje gdzie filmik z upalania siakiegos ta upalania odrazu....wczoraj chciałem zakozaczyć i się capnąłem z fabią RS...moment i jej nie było yebana było swapowana na 1.8T 250KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.