duxxx Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 Panowie czy ktoś z was ma zamontowane jak w.w ogrzewanie w seicencie, lub ktoś widział gdzie montują to urządzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > Panowie czy ktoś z was ma zamontowane jak w.w ogrzewanie w seicencie, lub ktoś widział gdzie > montują to urządzenie. pod maską jest już wystarczająco ciasno więc chyba nikt nie podejmował się takiego wyzwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > pod maską jest już wystarczająco ciasno więc chyba nikt nie podejmował się takiego wyzwania. pod maską jest ciasno? w którym seryjnym seicento? btw. znajomy robił w pandzie, pogadam z nim to moze podpowie co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > Panowie czy ktoś z was ma zamontowane jak w.w ogrzewanie w seicencie, lub ktoś widział gdzie > montują to urządzenie. Często sypiasz w cento ? Webasto to niewielkie urządzenie, wielkości pudełka po butach więc wszędzie spokojnie wciśniesz. Myślisz o takim z nawiewem czy z obiegiem wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duxxx Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > Często sypiasz w cento ? > Webasto to niewielkie urządzenie, wielkości pudełka po butach więc wszędzie spokojnie wciśniesz. > Myślisz o takim z nawiewem czy z obiegiem wody? Nie sypiam w aucie, ale chce miec webasto ktore z automatu sie załaczy w zimie i zagrzeje samochód przed wejściem do auta. Najlepszy obieg to wodny bo zagrzewa silnik, z drugiej strony nadmuch jest najwydajniejszy jesli chodzi o zagrzanie wnętrza. Tylko problem jest gdzie zamontować webasto wtedy mozna wybrać układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > pod maską jest już wystarczająco ciasno więc chyba nikt nie podejmował się takiego wyzwania. przeciez webasto sie montuje w kabinie a nie pod maska.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duxxx Napisano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > przeciez webasto sie montuje w kabinie a nie pod maska.... Co ty gadasz, webasto można pod maską zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > Co ty gadasz, webasto można pod maską zamontować. no mozna tylko po co potem ciagnac rułe do kabiny? nie lepiej go dac np do bagaznika, albo pod siedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > no mozna tylko po co potem ciagnac rułe do kabiny? nie lepiej go dac np do bagaznika, albo pod > siedzenie? webasto spalinowe czy takie pseudo webasto elektryczne podpinane do kontaktu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > webasto spalinowe czy takie pseudo webasto elektryczne podpinane do kontaktu? oczywiscie ze spalinowe, prądu ze sobą nie mam, ale rope jak najbardziej:)P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 > oczywiscie ze spalinowe, prądu ze sobą nie mam, ale rope jak najbardziej:)P Są i na benzynkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 > no mozna tylko po co potem ciagnac rułe do kabiny? nie lepiej go dac np do bagaznika, albo pod > siedzenie? Ty chyba kozę na drewno widziałęś a nie webasto webasto mnontujesz pod maską, bo tam jest mały pierdzipęd spalinowy który pobiera paliwko ze zbiornika auta, spala je i ogrzewa płyn chłodzący, w którego obwód jest włączony ten pierdzipęd i ten nagrzewa nagrzewnicę i wentyl automatycznie jest załączany i masz ciepły silnik (płyn krąży na małym obiegu) i ciepłą kabinę jakbys zamontował webasto w kabinie tobyś miał pełną kabinę spalin są też inne wynalazki: "webasto" powietrzne: silnik spalinowy nie podgrzewa płynu tylko wiatr puszczany odrbnym kanałem do kabiny - pradowy wentylator - zasada działanai coś jak suszarka (podłączasz pod 220v i grzeje kabinę - do zastosowania raczej tylko w garażu ) - grzałka silnika (220v - grzeje silnik) - kombinacja grzałki i pradowego wentylatora - ale nadal na 220 v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duxxx Napisano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2010 > pod maską jest ciasno? w którym seryjnym seicento? > btw. znajomy robił w pandzie, pogadam z nim to moze podpowie co i jak Hej rozmawiałeś z znajomym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Panowie czy ktoś z was ma zamontowane jak w.w ogrzewanie w seicencie, lub ktoś widział gdzie > montują to urządzenie. Tak drogi Panie, sam jestem użytkownikiem auta z ogrzewaniem postojowym od roku, i widząc jaka to dobra rzecz zamontowałem w tym roku w żony seicento! Wbrew pozorom miejsca jest dużo. Zakupiłem używane B4WSC Eberspachera,ogrzewanie typu mokrego, piec jest zamontowany niemalże w zderzaku z przodu po lewej stronie, pompka paliwa pod maską. Ujęcie paliwa zrobiłem dodatkowe- czyli od dekla zbiornika pociągnąłem dodatkowy przewód. Jeśli temat będzie "aktywny" wrzucę fotki. Proszę osoby niewtajemniczone o nie wypisywanie bredni typu że takie coś to tylko do ciężarówki, albo, że to jest do auta w którym sie śpi itp. To naprawdę super sprawa. Szyby odmrożone, w aucie ciepło. Trzeba tylko myśleć i używac z głową- akumulator też ma określoną pojemność... Zainteresowanym tematem z chęcią udostępnie fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 Wrzucaj bo jestem bardzo ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Tak drogi Panie, sam jestem użytkownikiem auta z ogrzewaniem postojowym od roku, i widząc jaka to > dobra rzecz zamontowałem w tym roku w żony seicento! Wbrew pozorom miejsca jest dużo. > Zakupiłem używane B4WSC Eberspachera,ogrzewanie typu mokrego, piec jest zamontowany niemalże > w zderzaku z przodu po lewej stronie, pompka paliwa pod maską. Ujęcie paliwa zrobiłem > dodatkowe- czyli od dekla zbiornika pociągnąłem dodatkowy przewód. Jeśli temat będzie > "aktywny" wrzucę fotki. > Proszę osoby niewtajemniczone o nie wypisywanie bredni typu że takie coś to tylko do ciężarówki, > albo, że to jest do auta w którym sie śpi itp. > To naprawdę super sprawa. Szyby odmrożone, w aucie ciepło. Trzeba tylko myśleć i używac z głową- > akumulator też ma określoną pojemność... > Zainteresowanym tematem z chęcią udostępnie fotki. ile takie urządzenie zuzywa paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 W zależności od mocy, ale tak pi razy drzwi ok. 1L/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > W zależności od mocy, ale tak pi razy drzwi ok. 1L/h Na maxymalnej mocy 0,65 l/h, jak temperatura cieczy wzrośnie to zużycie spada do ok 0,35 L/h. To dane z B4WSC U siebie mam B5WSC (5KW) i zużycie jest niewiele większe, 0,7 i 0,4 litra na godzinę. Żeby odmrozić auto potrzeba ok. 20 minut pracy urządzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Na maxymalnej mocy 0,65 l/h, jak temperatura cieczy wzrośnie to zużycie spada do ok 0,35 L/h. To > dane z B4WSC > U siebie mam B5WSC (5KW) i zużycie jest niewiele większe, 0,7 i 0,4 litra na godzinę. Żeby odmrozić > auto potrzeba ok. 20 minut pracy urządzenia. Zapodaj fotki, bo to ciekawa rzecz jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Zapodaj fotki, bo to ciekawa rzecz jest Fotki wrzucę... jak zrobię, póki co zamieszczam filmik, jak to działało w warunkach warsztatowych, zanim trafiło do auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Fotki wrzucę... jak zrobię, póki co zamieszczam filmik, jak to działało w warunkach warsztatowych, > zanim trafiło do auta. > Tak się zastanawiam, czy takie podgrzewanie płynu chłodniczego to nie jest robienie silnika w wała. Niby mamy podgrzany płyn a co za tym idzie też silnik, ale olej wciąż pozostaje zimny, a co za tym idzie gęściejszy i silnik potrzebuje bogatszej mieszanki żeby pracować w takich warunkach, Tyle że czujnik który informuje komputer o temperaturze silnika znajduje się w obiegu cieczy chłodzącej, przez co komputer myśli, że silnik jest nagrzany. Ciekaw jestem co się w takim przypadku dzieje, gdy ten płyn podgrzeje się nam do 80 stopni a na zewnątrz mamy minus 15? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Tak się zastanawiam, czy takie podgrzewanie płynu chłodniczego to nie jest robienie silnika w wała. Masz racje poniekąd. Ten olej i układ korbowy też sie nieco nagrzeje, ale nie tak jak płyn do 80 stopni. Wygląda to tak że 1-3 sekund po uruchomieniu silnik ma dość wolne obroty- w granicach 700-800, po przełamaniu pierwszych olejowych trudności wszystko wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 Zamieszczam fotki, proszę: https://picasaweb.google.com/101823546771594978902/EberspacherB4WSCWSC11# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duxxx Napisano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 Wreszcie po roku ktoś odpisał mi na temat, dziękuję za zdjęcia. Faktycznie miejsce jest odpowiednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 Straszną druciarnie tam masz pompka troche zbyt daleko od zbiornika ale skoro ci bangla to najwazniejsze ,nie musiałes kabli ciagac pod zbiornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 Ważne , że ma ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Ważne , że ma ciepło będzie miał jeszcze cieplej jak zwara będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Straszną druciarnie tam masz Tak, druciarnia to zwinięty nadmiar kabli od instalacji gazowej, plus przewody teraz od ogrzewania. Na żywo wygląda jeszcze gorzej! A co do pompki to powiem Ci tak: jestem totalnie początkującym w tej dziedzinie- nie wiem gdzie ona ma być, ale nie mam żadnego zjawiska cofania się benzyny, czy odparowywania, nawet po długim czasie gdy z ogrzewania się nie korzysta. Odpala po kilku impulsach pompki. W moich oczach SC jest autem bardzo prostym i mało awaryjnym- jeśli chodzi o te sprawy pod maską- i całe szczęście, bo cokolwiek w oryginale zrobić to masakra ze wzgledu na miejsce, a tu na dodatek węże do reduktora gazu, i pieca. Jest bardzo ciasno. Najważniejsze, że rano skrobania nie ma. Niedowiarkom mówię- naprawdę warto! Co mogę doradzić jeszcze.... uwaga na tanie piece sprzedawane na allegro- często ta taniocha to nie niezależne ogrzewanie, ale tylko dogrzewacze ( przeważnie diesle), inny przykład taniochy- piec może być sterowany jakąś dziwną magistrala danych z auta określonej marki. Ceny orientacyjne całego zestawu eberspachera (webasto nieco tańsze) to 700-1000 zł. Zestaw to piec, pompa paliwa, wiązka przewodów, zegar sterujący. Mowa o używce rzecz jasna. Nowe też są... ale ceny sa kosmiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dino1 Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 Witam. Mam do ciebie pytanie odnośnie webasta w seicencie. mam u siebie w 900 założone webasto Ebera d4wsc. Wszystko jest w porządku jednakże jest jeden problem., Jak silnik zostanie ogrzany webastem to dopiero zapala za 5 lub 6 razem. Gdy jest zimny pali od razu. Nie wiem czy jest to związane z tym, że komputer odczytuje inną temperaturę cieczy i inna na zewnątrz i daje zły skład mieszanki podczas zapalani. Czy miał ktoś taki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > Czy miał ktoś taki problem. A ktoś Ty? może by tak dzień dobry w odpowiednim wątku, a jeszcze wcześniej profil uzupełnić? Czas operacyjny 24h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dino1 Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 Bardzo mi miło i witam wszystkich użytkowników forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.