Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jak kupic auto w Niemczech zeby nie bylo klopotow?

Featured Replies

Napisano

Na poczatek - czytalem podwieszonego posta co nas czeka w Polsce.

Ale jak zabrac sie do tego na miejcu?

Kupujemy od Salonu/Komisu. To nie stary rzech wiec zarejestrowany.

Nie wiem jak to sie ma do tablic wywozowych i innych rzeczy.

Niestety jestem zielony w temacie.

W Polsce wystarcza umowa kupna - sprzedazy.

Dostajemy dowod rejestracyjny i karte pojazdu.

Wypelniamy druk PCC dla US i w droge.

Analogicznie jakie dokumenty musimy dostac w Niemczech

zeby wrocic autem do Polski, przerejestrowac i nerwow nie zszarpac?

Napisano

> Na poczatek - czytalem podwieszonego posta co nas czeka w Polsce.

> Ale jak zabrac sie do tego na miejcu?

> Kupujemy od Salonu/Komisu. To nie stary rzech wiec zarejestrowany.

> Nie wiem jak to sie ma do tablic wywozowych i innych rzeczy.

> Niestety jestem zielony w temacie.

> W Polsce wystarcza umowa kupna - sprzedazy.

> Dostajemy dowod rejestracyjny i karte pojazdu.

> Wypelniamy druk PCC dla US i w droge.

> Analogicznie jakie dokumenty musimy dostac w Niemczech

> zeby wrocic autem do Polski, przerejestrowac i nerwow nie zszarpac?

Nie wiem, ale chetnie sie przejade na road trip zlosnik.gif

Napisano

Kupowałem od prywaciarza. Dokumenty:

- umowa k/s

- brief

- dowód wymeldowania w DE (robi właściciel)

- opłacone ubezpieczenie czasowe w DE

- tablice w DE

- fajnie jest mieć jakiś TUV, ale to nie jest konieczne

Reszta procesu opisana np. tutaj .