Lesiu_Zett Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Kąt się przecież zmieniał To po co ustawianie co do stopnia skoro to jest bez większego znaczenia wyobraź sobie, ze 2mm na takim kółku to będzie może ze 1`, może mniej nie ma znaczenia, błąd wykonania odlewu pewnie jest większy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 potwierdzam tez mam czujnik z "regulacja" i mialem niewiem ile sposobow zamocowania i zawsze chodzil tak samo=tyrkolil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > potwierdzam tez mam czujnik z "regulacja" i mialem niewiem ile sposobow zamocowania i zawsze > chodzil tak samo=tyrkolil Moze ale blad wynikajacy z innej budowy dolnego kolka rozrzadu jest wiekszy niz 1 stopien bo klin przesuniety jest o jeden zab. Kolko ma chyba 23 zeby wiec zaplon jest przestawiony o 15 stopni i dziwne ze to chodzi wogole na kompie z 8v bo silnik 8v z zalozonym kolkiem dolnym od 16v tyrkoli na kompie z 8v masakrycznie. Chyba ze wal z 16v rozni sie od tego z 8v (ma przesuniete wyciecie na klin). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 Podejmie ktos jeszcze ten temat czy znowu jak pisze o przesunietym klinie to temat umrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniuSCS Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 coś jest z tym wyprzedzeniem zapłonu bo rozmawiałem kiedyś z byłym elektrykiem z fiata i mówił że zmianą kąta idzie tyrkolenie wyeliminować. Coś mówił o rozpiłowaniu koła chyba od rozrządu, ale nie pamietam bo to było bardzo dawno - jak moja fefnastka jeszcze nie tyrkoliła ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > coś jest z tym wyprzedzeniem zapłonu bo rozmawiałem kiedyś z byłym elektrykiem z fiata i mówił że > zmianą kąta idzie tyrkolenie wyeliminować. Coś mówił o rozpiłowaniu koła chyba od rozrządu, > ale nie pamietam bo to było bardzo dawno - jak moja fefnastka jeszcze nie tyrkoliła ... No to pewnie nie rozrzadu tylko fonicznego. Trzeba bedzie to sprawdzic. Dziwne tylko ze 16v nie tyrkoli na kompie z 8v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > No to pewnie nie rozrzadu tylko fonicznego. Trzeba bedzie to sprawdzic. Dziwne tylko ze 16v nie > tyrkoli na kompie z 8v. Słabo się temat rozwinął pod moją nieobecność A może spróbuje ktoś odpalić 8v na kompie od 16v ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniuSCS Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Ketchup87 - ja ten wężyk z Twojego foto ( ze strony wczesniej ) mam ściagnięty i zaślepiony wlot i tez mi tyrkoli. Nie wiem ocb bo przed remontem silnik nie tyrkolił a po kapitalce zaczął tyrkolić i pływac na wolnych zaraz po zapaleniu - jak schodzi ze ssania to w pewnym momencie zaczyna strasznie falować ~300 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > Ketchup87 - ja ten wężyk z Twojego foto ( ze strony wczesniej ) mam ściagnięty i zaślepiony wlot i > tez mi tyrkoli. Nie wiem ocb bo przed remontem silnik nie tyrkolił a po kapitalce zaczął > tyrkolić i pływac na wolnych zaraz po zapaleniu - jak schodzi ze ssania to w pewnym momencie > zaczyna strasznie falować ~300 obr/min. Mam tak samo. Sam robiłeś? Grzebałeś coś przy CPW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > Ketchup87 - ja ten wężyk z Twojego foto ( ze strony wczesniej ) mam ściagnięty i zaślepiony wlot i > tez mi tyrkoli. Nie wiem ocb bo przed remontem silnik nie tyrkolił a po kapitalce zaczął > tyrkolić i pływac na wolnych zaraz po zapaleniu - jak schodzi ze ssania to w pewnym momencie > zaczyna strasznie falować ~300 obr/min. Ruszał TPS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 nie wiem jak u was ale u mojej tyrkolenie ustąpiło po wymianie przewodów WN i świec, przed wymianą szarpał, nie równo pracował i na zimnym bardzo tyrkolił ale tylko na benzynie na gazie było nie odczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > nie wiem jak u was ale u mojej tyrkolenie ustąpiło po wymianie przewodów WN i świec, przed wymianą > szarpał, nie równo pracował i na zimnym bardzo tyrkolił ale tylko na benzynie na gazie było > nie odczuwalne Kable zmieniłem i nie ma żadnej różnicy. Świeczki leżą, czekają na zmianę. Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > wyobraź sobie, ze 2mm na takim kółku to będzie może ze 1`, może mniej nie ma znaczenia, błąd > wykonania odlewu pewnie jest większy Nie pamiętasz przypadkiem jak masz mocowany CPW? Dzisiaj widziałem 1.2 16v na stole i zauważyłem, że jest inaczej niż u mnie. Ten odlew w który wkręca się filtr oleju ma oczko nad kołem do CPW. A u mnie jest inaczej. Skąd te różnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 roznice moga byc zalednie od tego z ktorego roku jest blok bo chyba byly 2 rodzaje .moze stad ta roznica.u mnie wymiana swiec i kabli nic nie dala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > nie wiem jak u was ale u mojej tyrkolenie ustąpiło po wymianie przewodów WN i świec, przed wymianą > szarpał, nie równo pracował i na zimnym bardzo tyrkolił ale tylko na benzynie na gazie było > nie odczuwalne No to kolega pomylił pojęcia bo objaw szarpania, prychania jest w każdym silniku jak świece i kable się nadają by za psem nimi rzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > No to kolega pomylił pojęcia bo objaw szarpania, prychania jest w każdym silniku jak świece i kable > się nadają by za psem nimi rzucić. tyrkolenie jest wtedy gdy depniesz pelen but i silnik ma momenty ze nie ciagnie(nie prychanie szarpanie itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > Moze ale blad wynikajacy z innej budowy dolnego kolka rozrzadu jest wiekszy niz 1 stopien bo klin > przesuniety jest o jeden zab. Kolko ma chyba 23 zeby wiec zaplon jest przestawiony o 15 stopni > i dziwne ze to chodzi wogole na kompie z 8v bo silnik 8v z zalozonym kolkiem dolnym od 16v > tyrkoli na kompie z 8v masakrycznie. Chyba ze wal z 16v rozni sie od tego z 8v (ma przesuniete > wyciecie na klin). A idąc tym tropem - od czego są kółka w samochodach nietyrkolących? Czy oryginalne kółka z Idei czy Punto nie pasują i muszą być zastępowane czymś innym ze względu na sąsiedztwo podłużnicy lub osiowość alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > przesuniety jest o jeden zab. Kolko ma chyba 23 zeby wiec zaplon jest przestawiony o 15 stopni kolo ma 60 zabkow, a dokladniej -2 wyciete. Nazwa typu zaplonu 60-2 mowi duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 > kolo ma 60 zabkow, a dokladniej -2 wyciete. Nazwa typu zaplonu 60-2 mowi duzo. 360 stopni na 60 zębów to i tak 6 stopni na ząb. A jak pod obciążeniem zapłon jest jeszcze wyprzedzany to te 6 może trochę psuć. Czy te kompy obsługują czujnik spalania stukowego? Pewnie nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > 360 stopni na 60 zębów to i tak 6 stopni na ząb. A jak pod obciążeniem zapłon jest jeszcze > wyprzedzany to te 6 może trochę psuć. Czy te kompy obsługują czujnik spalania stukowego? > Pewnie nie Niestety komp MM tego nie ogarnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > kolo ma 60 zabkow, a dokladniej -2 wyciete. Nazwa typu zaplonu 60-2 mowi duzo. O czym ty piszesz?? O kole fonicznym. Przeciez nie o nie tutaj chodzi tylko o dolne kolo rozrzadu ktore ma przesuniety klin o jeden z 23 zobkow czyli tak jak pisalem wczesniej 360/23=15,65 stopnia a to juz troche jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > O czym ty piszesz?? O kole fonicznym. Przeciez nie o nie tutaj chodzi tylko o dolne kolo rozrzadu > ktore ma przesuniety klin o jeden z 23 zobkow czyli tak jak pisalem wczesniej 360/23=15,65 > stopnia a to juz troche jest. zyli w którą mańkę należy przestawić rozrząd? cofnąć o jeden czy jeden do przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > zyli w którą mańkę należy przestawić rozrząd? cofnąć o jeden czy jeden do przodu? tak cofajcie rozrzad w 16v... najlepiej o kilka ząbków, wtedy bankowo nie bedzie tyrkolil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 tyrkolenie zastapi pare stukow i potem bedzie spokuj na amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 a może w tych co tyrkoli jest źle ustawiony rozrząd o 1 ząb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > zyli w którą mańkę należy przestawić rozrząd? cofnąć o jeden czy jeden do przodu? Nie rozrzad trzeba przestawiac a samokolko foniczne.Poza tym nie wiem czy trzeba. To jest tylko moje spostrzezenie z tym przesunietym klinem ale nie sprawdzilem tego jeszcze bo nie mam narazie w zadnym cintku 16v wlozonego zeby sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > tak cofajcie rozrzad w 16v... najlepiej o kilka ząbków, wtedy bankowo nie bedzie tyrkolil powiedz dokładnie o ile bo nikt tu nie będzie kombinował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > powiedz dokładnie o ile bo nikt tu nie będzie kombinował hłe hłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Pomoże ktoś w tej kwestii, żebyśmy się mogli razem pośmiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > tyrkolenie zastapi pare stukow i potem bedzie spokuj na amen Pewny jesteś czy cytujesz kolegów? Powiedz mi w takim razie mistrzu zmiany ile stopni powoduje strzał zaworu w tłok. Wiesz? Ja akurat wiem bo raz w trasie rozrząd mi strzelił i wracałem z przedmuchami na 2 i 3 garze i rozrządzie ustawionym na oko. Z Częstochowy do Krakowa się dotargał > tak cofajcie rozrzad w 16v... najlepiej o kilka ząbków, wtedy bankowo nie bedzie tyrkolil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > Pewny jesteś czy cytujesz kolegów? > Powiedz mi w takim razie mistrzu zmiany ile stopni powoduje strzał zaworu w tłok. Wiesz? Ja akurat > wiem bo raz w trasie rozrząd mi strzelił i wracałem z przedmuchami na 2 i 3 garze i rozrządzie > ustawionym na oko. Z Częstochowy do Krakowa się dotargał jakies kompleksy masz chyba... a faszystowskie obrazki to w domku na scianie sobie powieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 > jakies kompleksy masz chyba... a faszystowskie obrazki to w domku na scianie sobie powieś Poprostu inne poczucie humoru. Jedni lubią jeść czekolade, inni jak im skarpety śmierdzą, są i tacy których bawi kakalak... tak ten świat jest skonstruowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 u mnie przestaje tyrkolić jak odłączę sondę co prawda samo tyrkolenie jest min, a wolne obroty bez zarzutu co do osiągów nie widze większej róznicy z sondą czy bez (ale w spalaniu tak) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > u mnie przestaje tyrkolić jak odłączę sondę > co prawda samo tyrkolenie jest min, a wolne obroty bez zarzutu > co do osiągów nie widze większej róznicy z sondą czy bez (ale w spalaniu tak) co do tyrkolenia program napisany przez hybę jak nie miałem kolektora 4-2-1 )bo wtedy był pisany program) auto nie tyrkoliło wcale do miało może napad jednego zatyrkolenia na bardzo długi czas przed napisaniem programu samochodem nie dało się jeździć tak tyrkoliło, potrafiło tyrkolić nawet na 6 biegu i przez nawet 2 sekundy po założeniu kolektora jeżdżę dalej na tym samym programie, jak auto się dobrze wygrzeje przestaje tyrkolić najgorzej jest jak stoi długo bez odpalania (a u mnie tak ma) wtedy dość mocno tyrkoli ale jak się wygrzeje przestaje to tyle co do tyrkolenia ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Poprostu inne poczucie humoru. Jedni lubią jeść czekolade, inni jak im skarpety śmierdzą, są i tacy > których bawi kakalak... tak ten świat jest skonstruowany zgadza sie... inaczej było by mało ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > co do tyrkolenia > program napisany przez hybę jak nie miałem kolektora 4-2-1 )bo wtedy był pisany program) auto nie > tyrkoliło wcale do miało może napad jednego zatyrkolenia na bardzo długi czas > przed napisaniem programu samochodem nie dało się jeździć tak tyrkoliło, potrafiło tyrkolić nawet > na 6 biegu i przez nawet 2 sekundy > po założeniu kolektora jeżdżę dalej na tym samym programie, jak auto się dobrze wygrzeje przestaje > tyrkolić > najgorzej jest jak stoi długo bez odpalania (a u mnie tak ma) wtedy dość mocno tyrkoli ale jak się > wygrzeje przestaje > to tyle co do tyrkolenia ode mnie Też zauważyłem, że jak auto postoi kilka dni to jakies tam objawy się pojawiają. Ogólnie im sięcej się jeździ tym lepiej motor pracuje. Przy nagrzanym motorze objaw spada praktycznie do zera. Kiedyś miałem dziwny objaw, a mianowicie auto dogrzane, jedzie elegancko, wpadłem w mgłę... i zatyrkolił. Jutro sprawdże opcję Lesia, a mianowicie 16V na kompie 8V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Też zauważyłem, że jak auto postoi kilka dni to jakies tam objawy się pojawiają. Ogólnie im sięcej > się jeździ tym lepiej motor pracuje. Przy nagrzanym motorze objaw spada praktycznie do zera. > Kiedyś miałem dziwny objaw, a mianowicie auto dogrzane, jedzie elegancko, wpadłem w mgłę... i > zatyrkolił. > Jutro sprawdże opcję Lesia, a mianowicie 16V na kompie 8V ja ogólnie jeżdżę bardzo mało więc przez chwilę muszę się pomęczyć później jest już ok przydało by się napisać nowy program może by pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > ja ogólnie jeżdżę bardzo mało więc przez chwilę muszę się pomęczyć później jest już ok > przydało by się napisać nowy program może by pomogło I tak się to właśnie chyba skończy bo i tak wałki chce wsadzać inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Też zauważyłem, że jak auto postoi kilka dni to jakies tam objawy się pojawiają. Ogólnie im sięcej > się jeździ tym lepiej motor pracuje. Przy nagrzanym motorze objaw spada praktycznie do zera. > Kiedyś miałem dziwny objaw, a mianowicie auto dogrzane, jedzie elegancko, wpadłem w mgłę... i > zatyrkolił. > Jutro sprawdże opcję Lesia, a mianowicie 16V na kompie 8V i nie bedzie tyrkolił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > i nie bedzie tyrkolił czu do 1.1 a 1.2 8V będzie to samo bo mam od 1.1 to bym spróbowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > i nie bedzie tyrkolił Ale jeździł pewnie będzie kulawo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Ale jeździł pewnie będzie kulawo? jak nie wystroisz to bedzie niezaciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > jak nie wystroisz to bedzie niezaciekawie Kiedyś założyłem mapsensor z 1.1 i nie tyrkolił, ciągnął jak popierd... ale jałowy skakał między 1000 a 1500 i z rury czarny dym. Po kilkunastu minutach motor był zalany na amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 > Jutro sprawdże opcję Lesia, a mianowicie 16V na kompie 8V Po co sprawdzać sprawdzone Edit: z 1:40 można przesunąć na 3:30 - światła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 A macie założone filtry par paliwa te węglowe ? Bo może tutaj jest problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 > A macie założone filtry par paliwa te węglowe ? Bo może tutaj jest problem ? Ja mam. U kolegi u którego nie tyrkoli nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 tak troche na temat i nie na temat powiem/spytam się jak pojezdze sejem, zgasze go na ok 15min i odpale znowu to przy probie jazdy zaraz po odpalaniu, albo czasem po przejechaniu ok 200m zaczyna tyrkolić, tak przez ok 5s,polega to na tym, że nie wkręci powyżej 2,5k rpm nie zależnie czy mocno czy słabo naciskam pedał gazu, ale jest to identyczne jak tyrkolenie, a nawet mocniejsze. Jakieś sugestie ? bo nie ukrywam że mnie to irytuje czasem ,dodam że to się zaczeło dziać ok pół roku temu co jakiś czas, a teraz praktycznie co zgaszenie samochoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 25 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2011 Ketchup, a z czego masz czujnik położenia wału?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuras Napisano 25 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2011 > Ketchup, a z czego masz czujnik położenia wału?? ma z 1.1 i chcemy wsadzić z 1.2 16v i potestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.