Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ford Mondeo zagadka

Featured Replies

Napisano

Byłem dzisiaj świadkiem takiego zdarzenia.

Pani jechała Fordem Mondeo z oznaczeniem TDCI z tyłu (nie znam się na Fordach i nie wiem co to za silnik). Samochód w zasadzie nowy - dwuletni.

W pewnym momencie spod maski dało się słyszeć bardzo głośny stukot. Nie metaliczny tylko raczej tępy. Stukając próbowała jechać dalej ale widać było że auto słabnie i w pewnym momencie stanęło.

Przy próbie zjazdu na parking zgasło i już nie odpaliło.

Żadnego dymu, smrodu itp. Po prostu zaczęło "walić", osłabło i zgasło.

Co to mogło być (najprawdopodobniej)??

Spotkałem się z różnymi awariami ale w tak młodym samochodzie i tak drastycznie.

Napisano

> Byłem dzisiaj świadkiem takiego zdarzenia.

> Pani jechała Fordem Mondeo z oznaczeniem TDCI z tyłu (nie znam się na Fordach i nie wiem co to za

> silnik). Samochód w zasadzie nowy - dwuletni.

> W pewnym momencie spod maski dało się słyszeć bardzo głośny stukot. Nie metaliczny tylko raczej

> tępy. Stukając próbowała jechać dalej ale widać było że auto słabnie i w pewnym momencie

> stanęło.

> Przy próbie zjazdu na parking zgasło i już nie odpaliło.

> Żadnego dymu, smrodu itp. Po prostu zaczęło "walić", osłabło i zgasło.

> Co to mogło być (najprawdopodobniej)??

> Spotkałem się z różnymi awariami ale w tak młodym samochodzie i tak drastycznie.

a noPb go nie zatankowała?

Napisano

Może rozrząd.

Poza tym nie sugeruj się, że auto ma dwa lata, bo może mieć przejechane 300 000 km