kolox9 Napisano 20 Października 2011 Udostępnij Napisano 20 Października 2011 SEC budzi wiele emocji. Ma ponadczasową linię i mocny silnik ale zarazem nieco nadszarpniętą reputację przez sutenerów i przedstawicieli narkobiznesu, którzy użytkowali go przez lata. Po dziś dzień jest wyznacznikiem wysokiego statusu społecznego właściciela, głównie dzięki wysokim kosztom eksploatacji i części zamiennych. Mercedes W126C - SEC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 20 Października 2011 Udostępnij Napisano 20 Października 2011 zawsze mi sie SEC-i podobały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 Mniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 Piękne auto, ale ten na foto traci wiele przez te świecidełka w przednich lampach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 > SEC budzi wiele emocji. Ma ponadczasową linię i mocny silnik ale zarazem nieco nadszarpniętą > reputację przez sutenerów i przedstawicieli narkobiznesu, którzy użytkowali go przez lata. Po > dziś dzień jest wyznacznikiem wysokiego statusu społecznego właściciela, głównie dzięki > wysokim kosztom eksploatacji i części zamiennych. > Mercedes W126C - SEC no przyjemne coupe. ale "ostatni klasyk"? niby czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calavera Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 Artykuł dla mnie jest mocno średni. Te niebieskie postojówki na zdjęciu też raczej "prestiżu nie dodają", moim skromnym zdaniem. Samochód jest genialny, jedno z moich marzeń. W tamtym roku miałem okazję prowadzić ten okręt w wersji 560SEC na 200-kilometrowej trasie po Polsce. Zapamiętam to do końca życia, po prostu cieszyłem się jak dziecko. Zresztą opisywałem to już na tym forum. Choroba na to auto nie ma końca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 też jeździłem 560SECem - wspaniały samochód, IMO fajniejszy niż następca którym też jeździłem czyli CL500 na W140. I zdecydowanie lepiej wykonany... (CL zdecydowanie szybciej jakoś tak "kapcieje") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 > też jeździłem 560SECem - wspaniały samochód, IMO fajniejszy niż następca którym też jeździłem czyli > CL500 na W140. I zdecydowanie lepiej wykonany... (CL zdecydowanie szybciej jakoś tak > "kapcieje") pamietam artykul o SEC-u w jakims magazynie.kosztowal wtedy 200 tys.marek.i komentarz-"za 200 tysiecy marek mozna kupic dom-ale domem nie da sie jezdzic..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 Miałem okazję zobaczyć z bliska tego mercedesa z pierwszego postu, i powiem szczerze robi mega wrażenie ryk silnika także A tych niebieskich świecidełek w lampach nie ma (bynajmniej jak go widziałem około miesiąc temu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 > pamietam artykul o SEC-u w jakims magazynie.kosztowal wtedy 200 tys.marek.i komentarz-"za 200 > tysiecy marek mozna kupic dom-ale domem nie da sie jezdzic..." madrego to i dobrze poczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 > pamietam artykul o SEC-u w jakims magazynie.kosztowal wtedy 200 tys.marek.i komentarz-"za 200 > tysiecy marek mozna kupic dom-ale domem nie da sie jezdzic..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 sporo ich pomalowałem w trakcie pracy u Sobiesława Zasady ... bardzo fajne auto nie tylko do jazdy , ale i do dłubania , a rzadko które auto można nazwać fajnym do dłubania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calavera Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > CL500 na W140. I zdecydowanie lepiej wykonany... (CL zdecydowanie szybciej jakoś tak > "kapcieje") Mam bardzo podobne odczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 moje marzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 Ostatnim klasykiem będzie Mercedes G-klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.