BartoSMK Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 Witam czy ktoś może opisać co i jak po kolei trzeba zrobić ?Jeśli ma to znaczenie to mój uniaczek posiada silnik 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 > Witam czy ktoś może opisać co i jak po kolei trzeba zrobić ?Jeśli ma to znaczenie to mój uniaczek > posiada silnik 1.4 zdjąć dolny wąż przy chłodnicy w celu spuszczenia płynu, spuścić płyn, założyć wąż, wlać płyn, odpowietrzyć układ ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 Otworzyć przy tym zawór naqrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Junak_1991 Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 i nie oblać się płynem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 zapomnieli dodac ze robimy to na cieplym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > zapomnieli dodac ze robimy to na cieplym silniku Niema różnicy,ciepły czy zimny.To nie jest wymiana oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > > odpowietrzyć układ ... A jak odpowietrzyć układ bo już różne sposoby w internecie wyczytałem łącznie z postawieniem samochodu na wzniesieniu i dolewaniu płynu czy coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 To Ci pomoże LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 No własnie u mnie nie ma tego korka bo mam 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > No własnie u mnie nie ma tego korka bo mam 1.4 masz korek na chlodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 "W autkach 899 oraz 1.4 brakuje tego pożytecznego elementu." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > "W autkach 899 oraz 1.4 brakuje tego pożytecznego elementu." na górze chlodnicy masz mały plastikowy korek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 Czyli tak dla pewnosci chodzi ci o ten korek i wąż co są zaznaczone na zdjęciu ? I rozumiem że z tym odpowietrzaniem mam dokładnie tak samo postępować jak jest opisane w tym artykule z tym że mam odkręcać ten korek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 od siebie tylko dodam ze w 1.4 na bloku silnika tak miedzy swieca 2 a 3 jest srubka na klucz chyba 11 która służy do spuszczenia plynu z bloku silnika, u mnie jeszcze całkiem sporo wyleciało tamtędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 tak, to jest do odpowietrzenia, akurat w realu jest to odwrócone czyli wiatrak jest od środka a zbiornik po lewej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 > "W autkach 899 oraz 1.4 brakuje tego pożytecznego elementu." To znaczy, że ja mam jakiegoś mutanta 899, bo w moim jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 > Niema różnicy,ciepły czy zimny.To nie jest wymiana oleju. ale przy zamknietym termostacie ci wszystko nie zleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 > ale przy zamknietym termostacie ci wszystko nie zleci w fajerce - zleci. a w 1,4 jest korek w bloku wspomniany wcześniej przez kolegów. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 > w fajerce - zleci. > a w 1,4 jest korek w bloku wspomniany wcześniej przez kolegów. > pozdr Głupie pytanie ale czy w 1.5 też jest taki korek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 jesli mnie pamiec nie myli to jest szukaj z przodu gdzies obok rozrusznika bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 > jesli mnie pamiec nie myli to jest szukaj z przodu gdzies obok rozrusznika bedzie Podziękował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerro Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 > zdjąć dolny wąż przy chłodnicy w celu spuszczenia płynu, spuścić płyn, założyć wąż, wlać płyn, > odpowietrzyć układ ... a z innej beczki - czy można zrobić "dolewkę" innego płynu niz jest zalany?? Nie wiem jaki płyn był wcześniej zalany (jakiś niebieski kolor) i nie wiem czy można dolać np. zielonego Borygo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 7 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 można ale musisz czytać opakowania płynów, jeżeli w obu bazą jest glikol etylenowy to spokojnie można mieszać ( większość właśnie ma taką bazę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.