Skocz do zawartości

Ceny nowego civica..


lmb

Rekomendowane odpowiedzi

> Wiadomo

> Ja wprawdzie bardziej czekam na CTRa, ale zawsze to jakis prognostyk, o ile oczywiscie CTR w ogole

> bedzie

No dobra. Bylem, poogladalem, pomacalem.

To daje relacje.

Najpierw saddam. Z zewnatrz bardzo ladny. Chociaz nawet w execu felgi 16" - slabo.

W srodku, hmm oba egzemplarze jasna tapicerka, ktora wygladala troche jak pokryta brokatem, mieniaca sie w swietle.

Deska jakas dziwna, tez blyszczaca (pewnie jakby nie byla zlana plakiem byloby sensowniej) Generalnie z zewnatrz ladny - w srodku gorzej.

5D. Byl exec w milano red i srebrny sport.

Przod fajny, sprawia wrazenie szerokiego, oczywiscie wersja z HID i soczewka wyglada ladniej.

Bok - 17" felgi wydaja sie male, fatalnie wyglada niepomalowane tworzywo - pewnie cos sobie chcieli zostawic na lifting.

Generalnie z boku niewiele zmian w stosunku do 8gen. Szkoda, ze nie ma juz wyrazistych klamek a'la lodowka.

Tyl - Lampy nie wygladaja tak monstrualnie jak na niektorzych zdjeciach, a na czerwonym prezentuja sie calkiem zgrabnie.

Detale? Mogli zrobic antenke zintegrowana ze spryskiwaczem tylnej szyby a nie czarny "cycek" 3 cm za pletwa.

Czas na srodek - jest naprawde super - zaznaczam, mowie o execu bo w nim siedzialem. Deska jest mieciutka, kierownica swietnie lezy w dloni, fotele skorzane ale z bardzo glebokim profilowaniem i fajnymi przeszyciami. Sterowanie elektryczne, ale bez pamieci ustawien np dla roznych kierowcow.

Zegary czytelne, te tuby fajniejsze niz w 8 gen. Boczki drzwi tez w skorze. Schowek wyflokowany wewnatrz, zeby sie drobiazgi nie tlukly. Dwa miejsca na kubek, do tego duzy schowek w podlokietniku z miejscem na okulary i podlaczeniami (USB, aux, video in). Wszystko na swoim miejscu, pod reka, przyjemne w dotyku - za jednym wyjatkiem - tworzywo wokol klawiszy sterowania szybami - twarde, mozna bylo zarysowac paznokciem!

System audio z subem zabudowanym w bagazniku. Prezentowane egzemplarze mialy zestaw naprawczy, ale podejrzewam, ze tak jak w 8 gen bedzie mozna dostac kolo zapasowe u dealera.

Generalnie - prezentowany model to byla full opcja, ktora kosztowalaby (doplata do navi i systemu ACC CMBS) tyle co Accord 2.0 Elegance. Hmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra. Bylem, poogladalem, pomacalem.

> To daje relacje. [ciach]

Ogladalem dzisiaj w Honda Plaza - ogolnie jak dla mnie bez rewelacji. Wewnatrz jakos nie widac tego skoku jakosciowego jesli chodzi o materialy, co wiecej w zakresie samego designu mam wrazenie ze VIII gen byl ciekawszy w srodku. IMO samochod jak samochod, z zewnatrz wyglada to bardziej jak lifting niz nowy model - raczej niewielkie zmiany stylistyczne. Rowneiz nie pociesza oferta silnikowa - jedyne co w tym zakresie mozna powiedzic na plus to ze nie sa zbyt skomplikowane grinser006.gif a co za tym idzie nie ma elementow ktore maja zwyczaj mowic 'nara' w nowszych, czesto turbodoładowanych konstrukcjach.

Jak na obecną chwile nie jestem przekonany. Brakuje wersji ktora by definiowala model, tak jak Type-R w przypadku VII i VIII gen. Skoro Honda idzie w kierunku Eko to mialem nadzieje ze wreszcie zrobia jakis uzytek z technologii hybrydowej testowanej w CR-Z / Insight i dadza jako topowy model cos w stylu 1.8 140KM + 30-40KM elektryk ale jak widac na Honde zawsze mozna liczyc grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro Honda idzie w kierunku Eko to mialem nadzieje ze

> wreszcie zrobia jakis uzytek z technologii hybrydowej testowanej w CR-Z / Insight i dadza jako

> topowy model cos w stylu 1.8 140KM + 30-40KM elektryk ale jak widac na Honde zawsze mozna

> liczyc

Z jednej strony idzie w eko, z drugiej strony podkreslaja powrot do sportowych korzeni. Zobaczymy co wyjdzie z tego miksu. Mowia tez o nowych silnikach, czego pierwszym elementem ma byc nowy 1.6 gruzlik. Na razie jedynym sportowym akcentem jest zapowiadany powrot NSXa. Przydalo by sie kilka sportowych modeli albo chociaz sensownych mocnych wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Patrol tak namawial to az skorzystalem z dobrej pogody i pojechalem oblukac to cudo grinser006.gif Wrazenia mocno mieszane...

Sedan jest po prostu niemozliwy wewntarz, powiedziec, ze plastiki sa okrutne i pasowalyby do Dacii albo Thalii to nic nie powiedziec. Ten kto je popelnil powinien takze popelnic publiczne harakiri. Nijak mnie teraz nie dziwi, ze amerykanie tak zjechali nowego Civica, bo przeciez u nich to wnetrze to standard.

Pora na 5D. Stylistyka jest dyskusyjna, przod moze byc, tyl jest przyciezki, kola za male. Chyba dopiero 18" i to z jakims agresywnym ET bylyby na miejscu. Ale wnetrze, materialy i spasowanie faktycznie duuzy krok naprzod. Porownywanie tego do Accorda to przegiecie ale na pewno jest sporo lepiej niz w 8gen. No ale czas na jazde, pacjent to 5D 1.8. Na plus zawieszenie jest cichutkie, duzo lepiej wybiera dziury niz poprzednik, skrzynia pracuje w typowy dla Hondy sposob czyli bardzo dobrze, hamulce lapia szybko (czyzby wreszcie mocniejsza pompa?). Ale niestety uklad kierowniczy jest tragiczny - zdecydowanie zbyt mocne wspomaganie, zero wyczucia co sie dzieje z przednimi kolami. Podobnie projektant sprzegla chyba pobieral korepetycje w Citroenie - jest bardzo miekkie, nie stawia praktycznie zadnego oporu, nie daje w ogole wyczucia. Da sie oczywiscie przyzwyczaic ale czegos takiego nigdy w Hondach nie bylo. No i jak ktos probuje wmowic, ze prowadzenie jest podobne do Accorda to sie chyba z choinki zerwal - lepsze wybieranie dziur jest efektem ogolnie bardziej miekkiego zawieszenia takze auto przechyla sie dosyc poteznie przy szybszych zakretach i nie daje wielkiej pewnosci zeby cisnac mocniej. BTW tego cisniecia to silnikowo tez bez zadnych sensacji, auto nie jedzie. Krecisz, krecisz, halas coraz wiekszy, moc faktycznie rozwijana liniowo i im wyzej tym lepiej ale co z tego, skoro osiagi mizerne. Ale czego sie spodziewac po 140 koniach i takiej masie. Honda znowu uparcie trzyma sie dziwnej filozofii silnikowej, ktora troche do obecnych czasow nie pasuje.

Reasumujac szalu nie ma zadnego. Ot, samochod poprawny, generalnie nie odstaje od konkurencji ale tez niczym jej nie zaskoczy. A szkoda bo kiedys Honda potrafila solidnie zaskoczyc ale te czasy chyba dawno minely frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A_Kras: jakich osiagow oczekujesz od kompakta o mocy 140KM? okolice 9s do 100 to zle? Jest gorzej niz bylo w poprzedniej generacji? Przelozenia sa dlugie czy krotkie?

Jak dla mnie 140 wolnosacych koni przy masieok 1200-1300kG to nie jest zle do dupowozu. Mogliby owszem dodac elektryczny dopalacz podobny jak w CRZ ale pewnie byloby drozej, mniejszy bagaznik etc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A_Kras: jakich osiagow oczekujesz od kompakta o mocy 140KM? okolice 9s do 100 to zle?

Oczekuje, ze nie bedzie gorzej niz bylo poprzednio. Niestety jest gorzej. Przelozenia sa absolutnie typowe.

> Jak dla mnie 140 wolnosacych koni przy masieok 1200-1300kG to nie jest zle do dupowozu. Mogliby

> owszem dodac elektryczny dopalacz podobny jak w CRZ ale pewnie byloby drozej, mniejszy

> bagaznik etc

Ja bym chcial widziec jakis rozwoj. A tutaj silnikowo mamy to samo. Bylo w miare ok w 2006r ale swiat poszedl bardzo do przodu. Nie chca isc w turbo, ok, to niech wrzuca chocby maly, elektryczny dopalacz. Wykrecanie tego silnika pod czerwone pole to wcale nie jest specjalna przyjemnosc (akustyczna na pewno nie), a niestety trzeba tak robic zeby cokolwiek sie dzialo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczekuje, ze nie bedzie gorzej niz bylo poprzednio. Niestety jest gorzej. Przelozenia sa absolutnie

> typowe.

> Ja bym chcial widziec jakis rozwoj. A tutaj silnikowo mamy to samo. Bylo w miare ok w 2006r ale

> swiat poszedl bardzo do przodu. Nie chca isc w turbo, ok, to niech wrzuca chocby maly,

> elektryczny dopalacz. Wykrecanie tego silnika pod czerwone pole to wcale nie jest specjalna

> przyjemnosc (akustyczna na pewno nie), a niestety trzeba tak robic zeby cokolwiek sie dzialo.

Zgadza sie. R18 byl mila odmiana po 7 gen, gdzie moim zdaniem byl zbyt duzy przeskok miedzy D16 a K20 - brakowalo czegos dynamicznego ale niekoniecznie bezkompromisowego jak TR.

Obecnie oferta wyglada slabo, o 1.4 nie mowie, bo to jakas porazka, ale 1.8 jest bardziej ospaly niz w 8Gen. Moze to troche zasluga lepszego wyciszenia ale i suche liczby nie klamia - spint do 100 jest gorszy.

Bylem dzisiaj sie przejechac - faktycznie kierownica troche jakby nieprzymocowana do kol - na playstation z dobra kierownica jest lepiej hehe.gif

Jezdzilem wersja Sport i drobne porownanie do Execa, ktorego macalem na premierze. Slabe jest to, ze smaczek w postaci czerwonego guzika start jest tylko w execu - w tanszych wersjach normalny kluczyk + zaslepka w miejscu guzika. Szmaciane fotele nawet fajne.

Slabo, ze HIDy tylko w Execu, tak samo jak keyless entry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza sie. R18 byl mila odmiana po 7 gen, gdzie moim zdaniem byl zbyt duzy przeskok miedzy D16 a

> K20 - brakowalo czegos dynamicznego ale niekoniecznie bezkompromisowego jak TR.

Byla przeciez bardzo fajna K-seria 2.0 160KM w 5d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda ze tylko byl w 3d. I tylko w jednej wersji.

Na Europe byl montowany jedynie w bogato wyposazonej wersji 5d. W nadwoziu 3d silnik ten wystepowal jedynie w USA jako Civic Si.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z jednej strony idzie w eko, z drugiej strony podkreslaja powrot do sportowych korzeni.

Eko już jest beee.... zlosnik.gif

To "eko" odbiło się czkawką w postaci CR-Z'a i Insight'a zlosnik.gif

Koniec z eko, a przynajmniej z jego promocją i nagłaśnianiem.

Niestety - przepisy jasno określają, dokąd pełznie ta nasza motoryzacja. I nikt, ani nic tego nie zmieni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BTW tego cisniecia to silnikowo tez bez zadnych sensacji, auto nie jedzie. Krecisz,

> krecisz, halas coraz wiekszy, moc faktycznie rozwijana liniowo i im wyzej tym lepiej ale co z

> tego, skoro osiagi mizerne. Ale czego sie spodziewac po 140 koniach i takiej masie. Honda

> znowu uparcie trzyma sie dziwnej filozofii silnikowej, ktora troche do obecnych czasow nie

> pasuje.

Ale po co wprowadzać nowe technologie, skoro stara, sprawdzona nie odstaje od konkurencji?

285800585-por%F3wnanie.JPG

I na dodatek jest bezawaryjna...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczekuje, ze nie bedzie gorzej niz bylo poprzednio. Niestety jest gorzej. Przelozenia sa absolutnie

> typowe.

Poczekamy aż ktoś naprawdę zmierzy Civic'a na sprincie do 100 km/h.

W CR-Z'cie wartość katalogowa to było 9,9s., a w większości gazetach moto - wartości zmierzone były w okolicach 8,9s...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale Ci zaraz pojadąąąą...

A niby dlaczego? Przecież właśnie dlatego ten świat jest ciekawy, bo ile ludzi na świecie - tyle różnych opinii, spostrzeżeń, doświadczeń...

Wiesz jak byłoby nudno, gdyby wszyscy zachwycali się nowym Civic'iem...? zlosnik.gif

To forum przestałoby istnieć hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poczekamy aż ktoś naprawdę zmierzy Civic'a na sprincie do 100 km/h.

> W CR-Z'cie wartość katalogowa to było 9,9s., a w większości gazetach moto - wartości zmierzone były

> w okolicach 8,9s...

ile Was to kosztowało? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale po co wprowadzać nowe technologie, skoro stara, sprawdzona nie odstaje od konkurencji?

> I na dodatek jest bezawaryjna...?

Bardzo fajna tabelka. Szkoda, ze wiekszosc tych samochodow jest tansza od Civica, a porownywalne cenowo sa mocniejsze wersje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo fajna tabelka. Szkoda, ze wiekszosc tych samochodow jest tansza od Civica, a porownywalne

> cenowo sa mocniejsze wersje

Gdybyś sobie doposażył każdy z tych modeli do poziomu Civic'a - zdziwiłbyś się... wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdybyś sobie doposażył każdy z tych modeli do poziomu Civic'a - zdziwiłbyś się...

Troche pewnie tak ale mysle, ze wcale nie tak wiele jak chcieliby handlowcy Hondy. Pytanie jeszcze co takiego jest w wyposazeniu wersji Comfort nietypowego? Bo chyba niewiele. No i to comfort jezdzi 9.1s, Sport juz 9.4s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Troche pewnie tak ale mysle, ze wcale nie tak wiele jak chcieliby handlowcy Hondy. Pytanie jeszcze

> co takiego jest w wyposazeniu wersji Comfort nietypowego? Bo chyba niewiele. No i to comfort

> jezdzi 9.1s, Sport juz 9.4s.

Z podstawowych:

- Światła do jazdy dziennej LED (wbrew pozorom dość lubiany gadżet wśród Klientów)

- Automatyczna klimatyzacja

- pełna elektryka

- aluminiowe felgi

- sterowanie radiem z kierownicy

- PEŁEN pakiet bezpieczeństwa (poduchy, kurtyny, stabilizacja toru jazdy i kontroli trakcji, etc.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z podstawowych:

> - Światła do jazdy dziennej LED (wbrew pozorom dość lubiany gadżet wśród Klientów)

Hmmm, to akurat maja wszystkie kompakty obecnie.

> - Automatyczna klimatyzacja

W wersjach za okolice 80k tez wszystkie to maja.

> - pełna elektryka

Prosze...to segment C. Moze VW wymaga doplaty jak za dawnych czasow ale znowu - auta tej klasy w tych pieniadzach maja.

> - aluminiowe felgi

Jak porownasz sobie wersje Sport w Hondzie do wersji Sport u innych to tez felgi sa.

> - sterowanie radiem z kierownicy

Gadzet. Ale tez zaryzykuje stwierdzenie, ze Astry czy Focusy za 75-80k maja.

> - PEŁEN pakiet bezpieczeństwa (poduchy, kurtyny, stabilizacja toru jazdy i kontroli trakcji, etc.)

To jest teraz standard w tej klasie. A ESP jest wymagane.

Generalnie jak sobie porownasz Sporta do Focusa Trend Sport to nagle wychodzi, ze za 3k wiecej masz w Fordzie 180PS. Z Astra jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sedan jest po prostu niemozliwy wewntarz, powiedziec, ze plastiki sa okrutne i pasowalyby do Dacii

> albo Thalii to nic nie powiedziec. Ten kto je popelnil powinien takze popelnic publiczne

> harakiri. Nijak mnie teraz nie dziwi, ze amerykanie tak zjechali nowego Civica, bo przeciez u

> nich to wnetrze to standard.

No to teraz wiesz jak musi być zrobiony samochód żeby amerykanie uznali plastiki za słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm, to akurat maja wszystkie kompakty obecnie.

Andrzejku - LED... a nie żarówki...

> W wersjach za okolice 80k tez wszystkie to maja. Moze nie dwustrefowe ale automaty sa.

Zaraz, zaraz... prosiłeś o wersję Comfort.

Comfort jest za 74.900 z 1.8 i 69.200 z 1.4 (wyposażenie to samo...)

Automat mają? A jeśli mają - jedna strefa (sam o tym napisałeś smile.gif )

> Prosze...to segment C. Moze VW wymaga doplaty jak za dawnych czasow ale znowu - auta tej klasy w

> tych pieniadzach maja.

A właśnie, że nie... 270751858-jezyk.gif

> Jak porownasz sobie wersje Sport w Hondzie do wersji Sport u innych to tez felgi sa. I to

> 17"najmniej.

C O M F O R T... w sensie podstawowa wersja...

> Gadzet. Ale tez zaryzykuje stwierdzenie, ze Astry czy Focusy za 75-80k maja.

No właśnie... smile.gif Czyli w cenach bardzo podobnych...

Tylko przy wersji sport - różnic robi się znów więcej... choćby kamera cofania...

> To jest teraz standard w tej klasie. A ESP jest wymagane.

> Generalnie jak sobie porownasz Sporta do Focusa Trend Sport to nagle wychodzi, ze za 3k wiecej masz

> w Fordzie 180PS.

Za 5 tysi więcej - za lakier nie policzyłeś... smile.gif

> Z Astra jest podobnie.

6 tysi.... bez lakieru...

bez czujnika zmroku i deszczu

bez tylnych szyb elektrycznych

bez kamery cofania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale po co wprowadzać nowe technologie, skoro stara, sprawdzona nie odstaje od konkurencji?

> I na dodatek jest bezawaryjna...?

Co do jednego zgoda, po jezdzie testowej mielismy srednie spalanie 10,4. Kolega jezdzacy na codzien 8gen stwierdzil, ze u niego byloby sporo wiecej po takiej przejazdzce. Jezdzilismy bez trybu EKO i dosc mocno deptalismy prawa noga drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do jednego zgoda, po jezdzie testowej mielismy srednie spalanie 10,4. Kolega jezdzacy na codzien

> 8gen stwierdzil, ze u niego byloby sporo wiecej po takiej przejazdzce. Jezdzilismy bez trybu

> EKO i dosc mocno deptalismy prawa noga

Znam takich co potrafili 13 litrów uzyskać... zlosnik.gif A jeżdżąc Civic IMA - nie schodzili poniżej 10l/100km... sciana.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Andrzejku - LED... a nie żarówki...

No jesli juz takie rzeczy sa wazne dla klientow to ja wymiekam alien.gif

> Za 5 tysi więcej - za lakier nie policzyłeś...

> 6 tysi.... bez lakieru...

> bez czujnika zmroku i deszczu

> bez tylnych szyb elektrycznych

> bez kamery cofania

Hmmmm, poswiecilbym te elementy wyposazenia za dodatkowe 40PS w kazdej chwili. Ale moze to tylko ja grinser006.gif

Wracamy wiec do punktu wyjscia - auto poprawne i po prostu takie jak konkurencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jesli juz takie rzeczy sa wazne dla klientow to ja wymiekam

> Hmmmm, poswiecilbym te elementy wyposazenia za dodatkowe 40PS w kazdej chwili. Ale moze to tylko ja

I dlatego dla Ciebie będzie TypeR za jakiś czas... drive.gif

> Wracamy wiec do punktu wyjscia - auto poprawne i po prostu takie jak konkurencja.

Lepsze - bo siem nie psuje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I dlatego dla Ciebie będzie TypeR za jakiś czas...

A faktycznie bedzie?

> Lepsze - bo siem nie psuje

Silnik/skrzynia moze nie. Ale tak usterkowej Hondy jak ten 8gen. to w rodzinie jeszcze nie mielismy. A przewinelo sie tego naprawde duuuuzo i jeszcze ow 8gen. byl najmlodszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A faktycznie bedzie?

Na 100% będzie smile.gif

Trwają juz testy tego samochodu.

Nie wiem na ile to prawda ale Honda przy rozwoju nowego TypeR'a postawiła sobie poprzeczkę zayebiście wysoko...

> Silnik/skrzynia moze nie. Ale tak usterkowej Hondy jak ten 8gen. to w rodzinie jeszcze nie

> mielismy. A przewinelo sie tego naprawde duuuuzo i jeszcze ow 8gen. byl najmlodszy.

No cóż - nawet wg. Hondy 8 gen. był dość mocno niedopracowanym samochodem... Dlatego w chwili obecnej skupili się na jakości... Czy im się udało? Zobaczymy na pewno za jakiś czas, gdy pojawią się te auta w większej ilości na polskich drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biorac pod uwage ze 99% Japoncow to w normalnym swiecie karły

hahaha.gif dobre, dobre... zlosnik.gif

Biorąc pod uwagę, że tworząc nowego Civic'a (5D) mieli na uwadzę TYLKO wymagania Klienta europejskiego - jestem spokojny o TypeR'a... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobre, dobre...

> Biorąc pod uwagę, że tworząc nowego Civic'a (5D) mieli na uwadzę TYLKO wymagania Klienta

> europejskiego - jestem spokojny o TypeR'a...

Hmm, czy klient europejski lubi miec do wyboru jeden silnik i jedno nadwozie?

I nie moc wybrac sobie tego co ma w wyposazeniu?

Jakos patrzac po ofercie europejskich producentow odnosze inne wrazenie - kilka silnikow, po kilka benzyn i diesli, wiecej opcji wyposazeniowych ew mozliwosc konfiguracji auta pod siebie.

Robienie cymesu z ksenonow jest jakims absurdem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm, czy klient europejski lubi miec do wyboru jeden silnik i jedno nadwozie?

> I nie moc wybrac sobie tego co ma w wyposazeniu?

Żaden z producentów japońskich nie oferuje takiej usługi... smile.gif

Wszystkie sa skonfigurowane przez Product Planning i Klient może wybrać pomiędzy poszczególnymi wersjami...

> Jakos patrzac po ofercie europejskich producentow odnosze inne wrazenie - kilka silnikow, po kilka

> benzyn i diesli, wiecej opcji wyposazeniowych ew mozliwosc konfiguracji auta pod siebie.

Zgadza się - masz rację.

Tylko europejski producent jest w stanie skonfigurowane auto pod Klienta dostarczyć w ciągu 3 miesięcy od daty zamówienia.

W przypadku "japońców" - trwałoby to grubo ponad pół roku.

Myślisz że wtedy ktoś czekałby na samochód...?

Poza tym ilośc silników... No super że np. w Fordzie czy Oplu jest ich kilka do wyboru... Tylko po co...? Pytam z punktu widzenia Polaka...

Mam wybierać pomiędzy 1.4, a 1.6, które mają 5 KM różnicy i ponad 1 litr na 100 km w spalaniu...? Może w cywilizowanych krajach ma to znaczenie, choćby z punktu widzenia podatkowego / ulg za emisję CO2 / ubezpieczenia, etc. ale w Polsce...? Po co...?

Honda ma do wyboru dwie jednostki - 1.4 i 1.8.

Pierwsza jest dla tych spokojniejszych - druga dla tych bardziej wymagających.

Dla tych szukających dreszczyka emocji - będzie 2.0.

Diesel? 2.2 nie zostanie wprowadzony na rynek polski ze względu na akcyzę.

Cena samochodu z tym silnikiem byłaby zaporowa.

I pomimo tego, że ten silnik już ponad 6 lat istnieje na świecie - nadal zbiera bardzo dobre noty za osiągi, zużycie paliwa, etc. więc po co kolejny z punktu widzenia Klienta (zagranicznego Klienta)?

Dla Polski będzie silnik 1.6. Pojawi się na początku przyszłego roku.

Nie oszukujmy się... Honda, Toyota, Mazda, Mitsubishi, etc. te marki NIGDY nie dorównają "europie" w konfiguracji samochodu w 100% pod Klienta, bo nie ma szans na dostarczenie w krótkim czasie produktu.

> Robienie cymesu z ksenonow jest jakims absurdem.

A kto robił cymes z ksenonów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm, czy klient europejski lubi miec do wyboru jeden silnik i jedno nadwozie?

> I nie moc wybrac sobie tego co ma w wyposazeniu?

> Jakos patrzac po ofercie europejskich producentow odnosze inne wrazenie - kilka silnikow, po kilka

> benzyn i diesli, wiecej opcji wyposazeniowych ew mozliwosc konfiguracji auta pod siebie.

> Robienie cymesu z ksenonow jest jakims absurdem.

A i jeszcze jedno - pisząc o Klientach europejskich - nie miałem na myśli WYBORU i pełnej listy gratów do wyboru lecz JAKOŚĆ, KOMFORT samochodów konkurencji... 270751858-jezyk.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.