Skocz do zawartości

Kubica znowu na trasie :)


simon101

Rekomendowane odpowiedzi

> http://www.rallyemotion.it/robert-kubica-di-nuovo-al-volante-di-una-macchina-da-rally/

> krótkie tłumaczenie - świadkowie twierdzą, że mimo drobnych problemów z "ruchomością" ręki tempo

> było bardzo dobre

KR - "mam wrażenie, że jesteś człowiekiem z tytanu..."

RK - "... mam dużo rzeczy tytanowych"

rotfl.gif

wywiad z DD TVN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> KR - "mam wrażenie, że jesteś człowiekiem z tytanu..."

> RK - "... mam dużo rzeczy tytanowych"

> wywiad z DD TVN

"A jednak ludzie wychodzą na pole... yyy... w Warszawie się mówi "na dwór", tak?"

hehe.gif

Krakus jak się patrzy cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> KR - "mam wrażenie, że jesteś człowiekiem z tytanu..."

> RK - "... mam dużo rzeczy tytanowych"

> wywiad z DD TVN

Dobry jest smile.gif

Ciekawe jest to zdanie, które uciął "mam nadzieję że w przyszł..."- chyba tak dobrze mu się rozmawiało, zę mało się coś za dużo nie wygadał smile.gif . Fajny wywiad.

Jeszcze mi się tak nasunęło pewna refleksja - w tym wywiadzie Robert bardzo akcentuje, że będzie się uczył, niedawno podobno powiedział że w rajdach nie będzie się bił o pierwsze miejsce... jakoś bardzo mi to do niego nie pasuje i wygląda jak zasłona dymna smile.gif . Mam przeczucie, że pojedzie na Rally Islas Canarias, wygra i na mecie powie, że ogólnie to jest zaadowolony, ale to jeszcze nie tak jak by chciał i to nie on był szybki tylko konkurencja była wolna hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jak mogę zaprzeczyć skoro powiedział to jasno i wyraźnie. Rozumiesz jednak aluzję odpowiedzi

> prawda? Ciebie razi forma, mnie nie.

Cały wywiad z Maciejem Baranem. Dziennikarz zadał pytanie o stan zdrowia Roberta, dostał wyczerpującą odpowiedź. Nie dziwne, że Maćkowi puściły nerwy przy kolejnym pytaniu (pomijam ocenę formy odpowiedzi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cały wywiad z Maciejem Baranem. Dziennikarz zadał pytanie o stan zdrowia Roberta, dostał

> wyczerpującą odpowiedź. Nie dziwne, że Maćkowi puściły nerwy przy kolejnym pytaniu (pomijam

> ocenę formy odpowiedzi)

dziennikarze w znaczej cześci mają to do siebie że najmądrzejsi nie są i bywają denerwujący. Mimo wszytsko nic nie usprawiedliwia tak chamskiej odpowiedzi. Nawet bardzo zdenerowany, człowiek który reprezentuje sobą jakiś poziom powinien umieć się zachować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

info z oficjalnego profilu Roberta Kubicy na fb:

Quote:

W Walii wystartujemy autem WRC. Ten gościnny występ w zespole fabrycznym jest dla mnie świetną rzeczą, ale to również wielkie wyzwanie. Udział w Rajdzie Wielkiej Brytanii nie był częścią mojego planu startów w tym sezonie, więc tym bardziej się cieszę, że będę mógł zdobyć kolejne cenne doświadczenia. Korzystając z okazji chciałbym podziękować moim partnerom, w szczególności Grupie Lotos i Citroen Racing za umożliwienie mi tego startu.


claps.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> info z oficjalnego profilu Roberta Kubicy na fb:

> Quote:

> W Walii wystartujemy autem WRC. Ten gościnny występ w zespole fabrycznym jest dla mnie świetną

> rzeczą, ale to również wielkie wyzwanie. Udział w Rajdzie Wielkiej Brytanii nie był częścią

> mojego planu startów w tym sezonie, więc tym bardziej się cieszę, że będę mógł zdobyć kolejne

> cenne doświadczenia. Korzystając z okazji chciałbym podziękować moim partnerom, w

> szczególności Grupie Lotos i Citroen Racing za umożliwienie mi tego startu.

No to trzymamy kciuki za to, aby dojechał do mety smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakby nie było to auto się trochę inaczej prowadzi ale wierzę że Roberto da radę i będziemy z niego

> dumni.

Cztery koła ma tak samo jak poprzednie. A jak ma 4 koła to Robert da radę grinser006.gif

To jest jeden z tych kierowców, którzy i na drzwiach od stodoły pojadą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Po pierwszym odcinku Katalonii Kubica ma przewagę nad drugim o 26 sekund

> Edit: Już 41,6s po drugim OS2.

> Jak nie wytrąbi gdzieś to będzie malyna

niech sobie zrobi minutę przewagi i spacerkiem do mety.

Ja już się nie mogę doczekać nadchodzącego sezonu i prawdziwego wurca food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Ci się przypomnieć pod koniec sezonu, jeśli Kubik osiągnie jakieś sukcesy względem Kiepściuszki. Czy tytuł mistrza świata jest wystarczający abyś odszczekał swoje teorie, że poza wypadkami to nic nie osiągnie?

Chociaż jak znam życie to zaraz przeczytamy że zupełnie co innego miałeś na myśli, a w ogóle to nic takiego nie pisałeś grinser006.gif

Panowie, biorąc różnicę w osiągach DS'a wrc i rrc, Robert był wyraźnie najszybszym kierowcą asfaltowej części Rally de Espana !! ok.gif

Jest szansa że wreszcie mamy kierowcę który "namiesza" w WRC !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodziło o Michała Kosciuszkę ale pewnie i tak się wykręcisz.

Powiem, że zagrała medialność Kubicy - nie oszukujmy się, WRC-2 to nie topowo obsadzona kategoria, ale jednak mistrz jest mistrz.

Gdyby Kościuszko wybrał tą kategorię, to hejterzy by powiedzieli, że celowo wybrał słabo obsadzoną kategorię, bo jakby chciał powalczyć z najlepszymi w s2000 to by wybrał ERC - więc naprawdę wiele zależy od nastawienia mediów.

Owszem, Kubica pokazał że jest szybki i potrafi być skuteczny, co wcale nie było pewne parę miesięcy temu - że zacytuję wypowiedź dwukrotnego rajdowego mistrza świata "Robert Kubica w mojej opinii nie postępuje rozsądnie. Obawiam się, że kiedyś się zabije. To brzmi strasznie." - przyznał Rohrl.

Dla mnie plusem jest to, że wyniki Kubicy wprowadziły WRC do świadomości przeciętnego człowieka, więc może ten sport w PL będzie się rozwijał.

Uczciwie należałoby przyznać, że Kościuszko też jakieś wyniki w niższych seriach (JWRC, PWRC) miał, no ale jest powszechnie znienawidzony ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na wyniki Kubicy wplywa jego medialnosc?

Nie na wyniki, a na ich widoczność w mediach.

Założę się, że wśród świeżo upieczonych kibiców rajdów znajdzie się wielu takich, którym nazwiska Loeb, Sainz czy z polskiego podwórka Kulig, Varisella czy Stawowiak nic nie powiedzą.

Ale nie mam nic przeciwko temu, żeby rajdowa kubicomania zrobiła dla rajdów tyle dobrego, co dla skoków narciarskich małyszomania. W sumie tu i tu sponsorem jest lotos, więc może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, naśmiewanie się z nazwisk przestaje być śmieszne już w podstawówce. Dorośniesz, zrozumiesz.

Honor - ważna rzecz. Dorośniesz, zrozumiesz.

EDIT: Właśnie zdałem sobie sprawę że chyba jesteś prawnikiem -

w związku z tym, z mojej powyższej wypowiedzi, skreślam dwa ostanie słowa. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, naśmiewanie się z nazwisk przestaje być śmieszne już w podstawówce. Dorośniesz, zrozumiesz.

No i się nie zawiodłeś... claps.gifbiglaugh.gif

Zamiast przyznać rację wybór padł na kręte uliczki...

Jak to już ktoś napisał w temacie Chorwacji: nie ma sensu kopać się z koniem...

Oim nie kop konia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

Robert Kubica pojedzie w Rajdzie Wielkiej Brytanii z Michele Ferrarą na prawym fotelu. Start z nowym pilotem w debiucie za kierownicą auta WRC w jednej z najtrudniejszych rund mistrzostw świata to duże wyzwanie, ale Ferrara to etatowy pilot dobrego znajomego Roberta, Andrei Crugnoli – znają się nie od dziś i można się domyślać, że zdarzało im się już jeździć razem podczas prywatnych testów.

Polsko-włoską załogę w Citroenie DS3 WRC w barwach ekipy Abu Dhabi Citroen Total World Rally Team zobaczymy na trasach Rajdu Wielkiej Brytanii już za niecałe dwa tygodnie.


źródło: Mikołaj Sokół na fb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to prawda, a dlatego, że Baran bedzie pilotem Sołowowa na tym rajdzie

będzie pilotem, ale nie dlatego nie będzie jeździł dalej z RK wink.gif

Quote:

Maciek Baran przyznał, że decyzja o zakończeniu startów z Robertem Kubicą leżała po jego stronie. Na swoim profilu na FB napisał, że z przyczyn osobistych nie może się w stu procentach poświęcić pracy w zespole i z przykrością musi ustąpić miejsca komuś innemu.

Oświadczenie Maćka: „Mijający sezon był niezwykle intensywny, mamy za sobą wiele miesięcy ciężkiej pracy której ukoronowaniem jest zdobyty przez nas tytuł. Postawione przed nami wyzwania wymagają jeszcze większej pracy i zaangażowania, jednak w tym roku, w moim życiu osobistym nastąpiły zmiany, które powodują, że nie mogę poświęcić się pracy w zespole, w takim wymiarze w jakim jest to konieczne. Z przykrością muszę ustąpić miejsca komuś innemu, kto będzie mógł oddać się temu zadaniu w 100%.

Korzystając z okazji chciałem podziękować całemu zespołowi, wszystkim którzy byli zaangażowani w realizację tegorocznych celów, naszym partnerom: Grupie Lotos i Citroenowi, Grupie Azoty, a w szczególności chciałem podziękować Robertowi za piękny rajdowy sezon i tytuł Mistrzów Świata WRC2 – Maciek Baran”.


żródło: Mikołaj Sokół na fb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za Mikołaj Sokół na fb:

Quote:

Warto zapoznać się z wypowiedziami Roberta Kubicy dla BBC, w których kierowca przyznaje, że powrót do F1 jest marzeniem i celem – ale na chwilę obecną bardzo trudnym, prawie niemożliwym do osiągnięcia.

W odpowiedzi na niedawne słowa Stefano Domenicalego, które szerokim echem odbiły się w Polsce, Robert mówi to, co powinno wydawać się oczywiste: „On może wyrażać swoją opinię i wyraźnie widać, że mam ograniczenia. Myślę, że jest tylko jedna osoba, która może ocenić to, co mogę robić za kierownicą – i jestem nią ja. [Powrót do F1] Jest marzeniem, celem, ale na chwilę obecną jest bardzo trudny – powiedziałbym, że prawie niemożliwy. Nigdy nie podejmę próby, jeśli nie będę się czuł w stu procentach gotowy. Jeśli któregoś dnia sytuacja się poprawi, to na pewno zobaczymy. Na razie koncentruję się na rajdach. Skupiam się na rehabilitacji i rajdy bardzo mi w tym pomagają. Widzę bardzo dużą poprawę za kierownicą rajdówki. Jazda na szutrze jest bardzo wymagająca, trzeba dużo ruszać kierownicą i to mocno obciąża moje ramię i dłoń. Wiem jednak, że to mi nie pomaga w moim największym ograniczeniu, jakim jest prowadzenie bolidów. Nie zależy to ode mnie, ale zrobię wszystko, co będę mógł”.

Robert odniósł się także do testów w symulatorze Mercedesa i z jego słów wynika, że ekipa z Brackley cały czas korzysta z jego usług (z obustronnymi korzyściami): „Mam dobre oznaki z pracy w symulatorze z Mercedesem. Trochę mi to pomogło. Za każdym razem, kiedy tam jeżdżę, widzę postępy w rehabilitacji. Dobrze to widzieć, ale nie wiem, co przyniesie przyszłość. Jeśli zostanę w rajdach na przyszły rok, to chciałbym zaliczyć cały sezon. Starty we wszystkich rajdach są jednak dużym wyzwaniem. Jedną z opcji na przyszły rok jest powrót na tor, ale z pewnością nie do bolidów. Jeszcze nie zdecydowałem, co będę robił”.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie wiadomo że dachował -

Przecież nie napisałem że się zabił tylko rozbił zlosnik.gif A dachowanie to niby co? Wyścigu kontynuować nie będzie więc i o wyniku w pierwszej piątce być mowy nie może frown.gif A nawet jak pojedzie dalej to strata będzie zbyt duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.