pi0trek Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa tarły o nadkola? Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 > Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów > i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa > tarły o nadkola? > Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie > krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola. Powinien dać radę bez problemu. Tylko koła mocniej napompuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 > Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów > i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa > tarły o nadkola? > Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie > krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola. resory sie wyprostuja i most siadzie na odbojach ramy i kola nie beda tarly udzwignie ten ciężar ( ja nie skorodowane mocowanie resorow tylnych i przedniego ) tylko uwazać na dziury i odpowiednio wczesniej hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 > Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów > i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa > tarły o nadkola? > Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie > krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola. Mam nadzieję że opony masz C. Sorry ale widziałem talentów na oponach "osobowych". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi0trek Napisano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 Doradzaliście zakup Transita to mam nadzieję, że da radę mimo że nie planowałem takich ciężkich ładunków. Dopuszczalna masa 2,44 t wydaje się mocno zaniżona więc dodatkowa 1 tona nie powinna być większym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 > Doradzaliście zakup Transita to mam nadzieję, że da radę mimo że nie planowałem takich ciężkich > ładunków. > Dopuszczalna masa 2,44 t wydaje się mocno zaniżona więc dodatkowa 1 tona nie powinna być większym > problemem. nie byla to wersja osobowa na wiecej niz 2 ludziów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi0trek Napisano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 3 osobówka blaszanka z poczty holenderskiej > nie byla to wersja osobowa na wiecej niz 2 ludziów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 > 3 osobówka blaszanka z poczty holenderskiej > > nie byla to wersja osobowa na wiecej niz 2 ludziów ? widac tak byl homologowany ze wzgledu na podatki albo przepisy czasu pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów > i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Ładunek w sam raz na dwa kursy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubetr Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 kiedyś do trafica wrzuciłem paletę kostki brukowej, twierdzili ze wazy ona 1400 kg + 2x100 kilowych ludków.Ale mi się wydaję że kostka ważyła ciut więcej, była nasiąknięta wodą, ale autko bez problemu dało radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > kiedyś do trafica wrzuciłem paletę kostki brukowej, twierdzili ze wazy ona 1400 kg + 2x100 kilowych > ludków.Ale mi się wydaję że kostka ważyła ciut więcej, była nasiąknięta wodą, ale autko bez > problemu dało radę. ale co znaczy dało radę ? że przejechało z pkt A do B ? pytanie co by były gdyby trzeba zahamować gwałtownie jeździłem trochę mb207 i z 1500kg na pace, nie raz się człowiek spocił bo ktoś późno sobie przypomniał że ma skręcić przy awaryjnym hamowaniu nie ma szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów > i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa > tarły o nadkola? > Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie > krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola. Mój z 2005 spokojnie 2T wytrzymał - co prawda 300 m i po zamkniętym placu ale bez problemu poradził sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów > i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa > tarły o nadkola? > Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie > krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola. Nie będzie trzeć. Są gumowe odbojniki, poza tym zawieszenie i błotniki są tak skonstruowane, że jest pozostawiony pewien nadmiar właśnie na wypadek gdyby komuś zachciało się załadować dwa razy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 A to nie możesz pojechać 2 razy po jednej palecie ? Wyszłoby i legalnie, i bezpiecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > A to nie możesz pojechać 2 razy po jednej palecie ? Wyszłoby i legalnie, i bezpiecznie... Niemiec by pojechał dwa razy. Polak leniwy i oszczędny: dwa razy jeździć nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > jeździłem trochę mb207 i z 1500kg na pace, nie raz się człowiek spocił bo ktoś późno sobie > przypomniał że ma skręcić W pierwszej robocie jak miałem 18 lat kazali mi jeździć truckiem. ładowności toto miało z 600-700 kilo a 1200 było standardem w tym raz trasa 900 kilo na pace do wawy, tam doładować 200 kilo i do siedlec. Tam notorycznie było przeładowane auto ale taka robota nie miałem nic do gadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Niemiec by pojechał dwa razy. > Polak leniwy i oszczędny: dwa razy jeździć nie będzie No właśnie widzę jak wszyscy prawi i sprawiedliwi tutaj doradzają, nikt nawet nie wziął pod uwagę normalnego przewiezienia towaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavvek19 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Każdy dostawczak przewiezie 2 tony. Problemy zaczynają się powyżej tej wagi. Znam takie co i 4 tony woziły. 2 tony to standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavvek19 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Niemiec by pojechał dwa razy. > Polak leniwy i oszczędny: dwa razy jeździć nie będzie Stawka polaka nie pozwala jechać dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > W pierwszej robocie jak miałem 18 lat kazali mi jeździć truckiem. ładowności toto miało z 600-700 > kilo a 1200 było standardem w tym raz trasa 900 kilo na pace do wawy, tam doładować 200 kilo i > do siedlec. teraz rozumiem dlaczego wszystkie trucki ktore sie wydywalo wygladaly jak przelamane. Ludzie zbyt serio traktowali napis "truck" po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > teraz rozumiem dlaczego wszystkie trucki ktore sie wydywalo wygladaly jak przelamane. Ludzie zbyt > serio traktowali napis "truck" po prostu a wiesz jak to hamowało tragicznie?? Ale tak mój się złamał jak na pake weszło szefowi 1800 kilo taśmociągu, wtedy kupili kolejnego trucka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > No właśnie widzę jak wszyscy prawi i sprawiedliwi tutaj doradzają, nikt nawet nie wziął pod uwagę > normalnego przewiezienia towaru... a co rozumieć pod pojęciem "normalne przewiezienie towaru" Jak ja na busa ładuje 2x tyle co mogę, to pojawia się już ryzyko, mniejsze lub większe i to nie jest "normalne przewiezienie towaru" Jest ryzyko i jest cena tego ryzyka i jest to moje ryzyko, którego skutki odczuję lub nie oraz czasami mogą odczuć inni, w żaden sposób nie mający z tym nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > teraz rozumiem dlaczego wszystkie trucki ktore sie wydywalo wygladaly jak przelamane. Ludzie zbyt > serio traktowali napis "truck" po prostu a wiesz jaką kasę kosili taki poldek na LPG z 1200kg na pace przebijał każdego dostawczaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubetr Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Jak trzeba by zahamować to nie było by żadnych problemów; zdziwili by się co niektórzy jakby wiedzieli ile busów jeździ z takimi ładunkami "ciut" większymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Jak trzeba by zahamować to nie było by żadnych problemów; zdziwili by się co niektórzy jakby > wiedzieli ile busów jeździ z takimi ładunkami "ciut" większymi. chyba zależy od auta, mnie w mb207 z 1400kg na pace zamiast 1000kg, hamowało się powiedzmy średnio pewnie zależy to od auta, ale ogólnie jazda przeładowanym to nie jest dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi0trek Napisano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 Życie zmusiło do przetestowania przeładowanego woła roboczego i poza średnio działającymi hamulcami na krótkim odcinku nie było większej różnicy. Czyli bez większego problemu auto łynęło 2,2 t na dwóch paletach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 > a co rozumieć pod pojęciem "normalne przewiezienie towaru" > Jak ja na busa ładuje 2x tyle co mogę, to pojawia się już ryzyko, mniejsze lub większe i to nie > jest "normalne przewiezienie towaru" Jest ryzyko i jest cena tego ryzyka i jest to moje > ryzyko, którego skutki odczuję lub nie oraz czasami mogą odczuć inni, w żaden sposób nie > mający z tym nic wspólnego. Normalne, znaczy zgodne z ładownością pojazdu, odpowiednio zabezpieczonym ładunkiem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.