Skocz do zawartości

przeładowanie dostawczaka


pi0trek

Rekomendowane odpowiedzi

Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa tarły o nadkola?

Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów

> i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa

> tarły o nadkola?

> Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie

> krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola.

Powinien dać radę bez problemu.

Tylko koła mocniej napompuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów

> i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa

> tarły o nadkola?

> Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie

> krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola.

resory sie wyprostuja i most siadzie na odbojach ramy i kola nie beda tarly

udzwignie ten ciężar ( ja nie skorodowane mocowanie resorow tylnych i przedniego wink.gif ) tylko uwazać na dziury i odpowiednio wczesniej hamować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów

> i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa

> tarły o nadkola?

> Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie

> krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola.

Mam nadzieję że opony masz C. Sorry ale widziałem talentów na oponach "osobowych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Doradzaliście zakup Transita to mam nadzieję, że da radę mimo że nie planowałem takich ciężkich

> ładunków.

> Dopuszczalna masa 2,44 t wydaje się mocno zaniżona więc dodatkowa 1 tona nie powinna być większym

> problemem.

nie byla to wersja osobowa na wiecej niz 2 ludziów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3 osobówka blaszanka z poczty holenderskiej

> > nie byla to wersja osobowa na wiecej niz 2 ludziów ?

widac tak byl homologowany ze wzgledu na podatki albo przepisy czasu pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów

> i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t?

Ładunek w sam raz na dwa kursy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś do trafica wrzuciłem paletę kostki brukowej, twierdzili ze wazy ona 1400 kg + 2x100 kilowych ludków.Ale mi się wydaję że kostka ważyła ciut więcej, była nasiąknięta wodą, ale autko bez problemu dało radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kiedyś do trafica wrzuciłem paletę kostki brukowej, twierdzili ze wazy ona 1400 kg + 2x100 kilowych

> ludków.Ale mi się wydaję że kostka ważyła ciut więcej, była nasiąknięta wodą, ale autko bez

> problemu dało radę.

ale co znaczy dało radę ? że przejechało z pkt A do B ?

pytanie co by były gdyby trzeba zahamować gwałtownie grinser006.gif

jeździłem trochę mb207 i z 1500kg na pace, nie raz się człowiek spocił bo ktoś późno sobie przypomniał że ma skręcić

przy awaryjnym hamowaniu nie ma szans frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów

> i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa

> tarły o nadkola?

> Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie

> krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola.

Mój z 2005 spokojnie 2T wytrzymał - co prawda 300 m i po zamkniętym placu ale bez problemu poradził sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest pacjent - Transit krótki 2.5d z 1998 r. z ładownością w papierach 910 kg na 3 piórach resorów

> i pytanie czy pociągnie na krótkim odcinku załadowany 2 paletami łącznie 1,8t? Czy koła będa

> tarły o nadkola?

> Wiem że nie powinno się ale już z debilami nie mogę i chyba sam pojadę odebrać ładunek. Więc nie

> krytykujcie tylko poradźcie czy dziad mi się nie powinien przełamać i trzeć o nadkola.

Nie będzie trzeć. Są gumowe odbojniki, poza tym zawieszenie i błotniki są tak skonstruowane, że jest pozostawiony pewien nadmiar właśnie na wypadek gdyby komuś zachciało się załadować dwa razy więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to nie możesz pojechać 2 razy po jednej palecie ? Wyszłoby i legalnie, i bezpiecznie...

Niemiec by pojechał dwa razy.

Polak leniwy i oszczędny: dwa razy jeździć nie będzie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeździłem trochę mb207 i z 1500kg na pace, nie raz się człowiek spocił bo ktoś późno sobie

> przypomniał że ma skręcić

W pierwszej robocie jak miałem 18 lat kazali mi jeździć truckiem. ładowności toto miało z 600-700 kilo a 1200 było standardem w tym raz trasa 900 kilo na pace do wawy, tam doładować 200 kilo i do siedlec. Tam notorycznie było przeładowane auto ale taka robota nie miałem nic do gadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W pierwszej robocie jak miałem 18 lat kazali mi jeździć truckiem. ładowności toto miało z 600-700

> kilo a 1200 było standardem w tym raz trasa 900 kilo na pace do wawy, tam doładować 200 kilo i

> do siedlec.

teraz rozumiem dlaczego wszystkie trucki ktore sie wydywalo wygladaly jak przelamane. Ludzie zbyt serio traktowali napis "truck" po prostu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz rozumiem dlaczego wszystkie trucki ktore sie wydywalo wygladaly jak przelamane. Ludzie zbyt

> serio traktowali napis "truck" po prostu

a wiesz jak to hamowało tragicznie??

Ale tak mój się złamał jak na pake weszło szefowi 1800 kilo taśmociągu, wtedy kupili kolejnego trucka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie widzę jak wszyscy prawi i sprawiedliwi tutaj doradzają, nikt nawet nie wziął pod uwagę

> normalnego przewiezienia towaru...

a co rozumieć pod pojęciem "normalne przewiezienie towaru"

Jak ja na busa ładuje 2x tyle co mogę, to pojawia się już ryzyko, mniejsze lub większe i to nie jest "normalne przewiezienie towaru" Jest ryzyko i jest cena tego ryzyka i jest to moje ryzyko, którego skutki odczuję lub nie oraz czasami mogą odczuć inni, w żaden sposób nie mający z tym nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz rozumiem dlaczego wszystkie trucki ktore sie wydywalo wygladaly jak przelamane. Ludzie zbyt

> serio traktowali napis "truck" po prostu

a wiesz jaką kasę kosili grinser006.gif taki poldek na LPG z 1200kg na pace przebijał każdego dostawczaka icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak trzeba by zahamować to nie było by żadnych problemów; zdziwili by się co niektórzy jakby

> wiedzieli ile busów jeździ z takimi ładunkami "ciut" większymi.

chyba zależy od auta, mnie w mb207 z 1400kg na pace zamiast 1000kg, hamowało się powiedzmy średnio icon_rolleyes.gif

pewnie zależy to od auta, ale ogólnie jazda przeładowanym to nie jest dobry pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co rozumieć pod pojęciem "normalne przewiezienie towaru"

> Jak ja na busa ładuje 2x tyle co mogę, to pojawia się już ryzyko, mniejsze lub większe i to nie

> jest "normalne przewiezienie towaru" Jest ryzyko i jest cena tego ryzyka i jest to moje

> ryzyko, którego skutki odczuję lub nie oraz czasami mogą odczuć inni, w żaden sposób nie

> mający z tym nic wspólnego.

Normalne, znaczy zgodne z ładownością pojazdu, odpowiednio zabezpieczonym ładunkiem itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.